ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: درباره ما - انجمن استارتاپ ها

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/23, 16:57
    روابط عمومی

    درباره ما - انجمن استارتاپ ها



    در باره ما:

    انجمن گفتگو استارتاپ های ایران یا استارتاپ فاروم ( Iranian Startup Forums )، زیرمجموعه ای از موسسه پایش کسب و کار های نوپا ایران است.
    این انجمن در تلاش است تا علاوه بر گفتگو های اینترنتی و مجازی، بستری را فراهم آورد تا این گفتگو ها در محیط خارج از اینترنت نیز شکل بگیرد، لذا این انجمن صرفا یک سایت اینترنتی نیست و اعضای آن می توانند ارتباطات خود را گسترش داده و با جامعه استارتاپی کشور معاشرت نمایند.این انجمن همچنین میزبان فارسی زبانان افغانستانی و تاجیکستانی بوده و از فارسی زبانان سایر نقاط دنیا برای بحث و تبادل نظر دعوت بعمل می آورد.

    بخش های اصلی انجمن عبارتند از:
    معرفی استارتاپ ها
    آموزش های کار آفرینی
    رویداد های استارتاپی
    شتاب دهنده های ایرانی
    استارتاپ های آسیا و سایر نقاط جهان
    پرسش و پاسخ های استارتاپی
    و صد ها بخش دیگر که با جستجو در سایت می توانید وارد آن ها شوید.


    مزیت فعلی انجمن گفتگو استارتاپ ها: با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی عمدتا دارای یک بستر دوطرفه ارتباطی هستند و گروه های عمومی مجازی مدام با بمباران های اطلاعاتی مواجه هستند ، امکان ارشیو سوالات و بحث ها وجود ندارد و ممکن است یک سوال تکراری بارها و بارها در گروه های مختلف پرسیده شود ، ما بستری را ایجاد نموده ایم تا بحث ها ، مقالات ، معرفی ها ، سوالات و پاسخ ها آرشیو شوند تا اگر فردی سوال مشابهی داشت با جستجو در سایت بتواند پاسخ خود را دریافت نماید و نیازی نباشد تا یک سوال بارها پرسیده شود شاید این مهم ترین مزیت این سایت نسبت به شبکه های اجتماعی است ، از طرفی اگر شما به دنبال هم تیمی ، همکار ، سرمایه گذار و یا یک استارتاپ خاص هستید می توانید از میان هزاران عنوان معرفی که درون سایت توسط اشخاص مختلف جمع آوری شده است به نتیجه دلخواه برسید .

    همچنین ، انجمن های گفتگو بهترین بستر را برای یک گفتگو ارزنده ایجاد میکنند و از مزایای ان نسبت به شبکه های مجازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    1. هر شخص دارای پروفایل شخصی است
    2. هر شخص امکان ارسال و دریافت پیام عمومی بین کاربران را دارد
    3. امکان ارسال پیام خصوصی برای کاربران وجود دارد
    4. امکان بحث و تبادل نظر بین کاربران وجود دارد
    5. آرشیو بحث ها و گفتگو ها به صورت صفحه به صفحه وجود دارد
    6. کاربران میتوانند اقدام به کانتنت مارکتینگ کنند
    7. کاربران میتوانند خود یا مجموعه و شرکتشان را معرفی کنند
    8. امکان ارسال هر گونه مطلب ، مقاله ، خبر و ... در زمینه کار آفرینی و استارتاپ ها وجود دارد
    9. بحث ها و موضوعات قابل پیگیری است
    10. سایت دائمی است و هرگز تعطیل نمی شود
    11. افراد می توانند به راحتی به تشکیل تیم دهند
    12. افراد می توانند با یکدیگر دوست شوند و همکاری کنند
    13. امکان معرفی کانال ها ، شبکه ها و لینک های شخصی وجود دارد
    14. امکان معرفی ایده ها ، طرح ها و محصولات کاربران وجود دارد
    15. و هزاران امکان دیگر که در شبکه های اجتماعی نمی توان با کیفیت مطلوب به آنها دسترسی داشت

    ما همواره می کوشیم که بخش های سایت را ارتقا داده و تمامی موضوعات و مباحثی که یک تیم استارتاپی ، شتاب دهنده ، سرمایه گذار و عوامل مربوطه نیاز دارند را محیا کنیم و آموزش های مفید را برای کاربران ارائه نماییم .
    هدف ما تشویق تیم ها و افراد به فعالیت در سایت است تا بتوان به کمک یکدیگر بستری مناسب برای تبادل نظر و گفتگو ایحجاد نماییم .

    چرا ویبولتین ؟

    ویبولتین یکی از قدیمی ترین انجمن ساز های دنیاست که از کلیه آزمایشات با موفقیت خارج شده است ، ما با بررسی کلیه انجمن سازها مانند ips ، smf ، wpbb ، زنفارو و ... به این نتیجه رسیدیم که ویبولتین مناسب ترین بستر را برای این انجمن فراهم کرده است و حتی با وجود قدیمی بودن این سرویس اطمینان داریم که نسبت به رقبای جدید تر خود پیشگام خواهد بود و با توجه به اینکه هدف ما دوری از کلیشه است سعی نموده ایم که از ux های سنتی استفاده کنیم .

    فعلا از اپلیکیشن استفاده نخواهیم کرد
    بسیاری از دوستان به دنبال ایجاد اپلیکیشن های ارتباطی هستند ، اپلیکیشن خوب است اما به جای خود ، زمانی که اینستاگرام ، لینکدین ، فیس بوک ، تلگرام و ... وجود دارند منطقی نیست که ما نیز به دنبال ایجاد چنین بستری باشیم .
    با توجه به همه گیر شدن اپلیکیشن ها عقیده داریم که نباید به دنبال آنها رفت چرا که کم کم کاربران از وجود این همه اپلیکیشن موبایلی خسته خواهند شد و به دنبال روش های جایگزین خواهند رفت ، مثلا تصور میکنند که تمام اپلیکیشن های بانکی خلاصه شود در یک اپ و یا تمام برنامه های تبلیغاتی در یک اپلیکیشن خلاصه شود ... .
    تمام این نتایج به ما نشان می دهد که کاربران مجددا به وب باز خواهند گشت و توسعه دهنده ها سعی میکنند بجای توسعه اپلیکیشن های فراوان ، سایت های خود را جوری طراحی کنند که در موبایل ها براحتی قابل اجرا باشد و نیاز به نصب اپلیکشن های متعدد کاهش یابد .

    فروشگاه اینترنتی و خدمات فروشی نداریم
    ما به دنبال افزایش عضو و فروش محصولات خود نیستیم ، لذا با دید مارکتینگ فعالیت نمیکنیم و از ایمیل ها و اطلاعات کاربران به عنوان بستر مارکتینگ استفاده نخواهیم کرد.
    لذا با این دید ، استارتاپ فاروم می کوشد تا تنها در امر معرفی و گفتگوی بین کاربران تلاش کند و بهترین خدمات را به افراد و علاقمندان به حوزه های کسب و کار اینترنتی و استارتاپ ها ارائه نماید .

مجوز های ارسال و ویرایش