ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تور مجازی ۳۶۰ درجه چیست؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/14, 10:56
    tourr

    تور مجازی ۳۶۰ درجه چیست؟

    مطمئنا برای شما هم پیش آمده است که در هنگام گشت و گذار در اینترنت تصاویر ۳۶۰ درجه ای از شرکت ها و مکان های مختلف، تاریخی، توریستی و …را دیده اید، که قابلیت چرخش به صورت ۳۶۰ درجه دارند. تصاویر پانوراما ( Panorama)نامی است که به این تصاویر می گویند و با ترکیب این عکس ها، تصاویر۳۶۰ درجه ایجاد میشود که به آن ها تور مجازی (virtual tour)می گویند.
    ۳۶۰ درجه بچرخید !
    شما می توانید این عکس ها را زوم کنید، به نقاط دیگر عکس بروید و حتی پشت سرتان را نگاه کنید. در واقع این عکس های زنده به شما این حس را می دهند که گویا در محیط هستید. مانند این که شما فیلم زنده ای در قالب عکس و کاملا واقعی به مشتری خود نشان می دهید. مسلما با دیدن محل کار شما توسط مشتری، حس اعتماد بیشتری ایجاد می شود. تجارت الکترونیک اورینت حالا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید تصاویر فروشگاه ، شرکت ، سالن ، تالار و در کل کسب و کار خود را به صورت ۳۶۰ درجه در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا مشتریان شما بتوانند بدون اینکه به محل شما مراجعه کنند ، از طریق اینترنت با محیط کاری شما آشنا شده و شما را بهتر بشناسند .
    از مزایای این سرویس میتوان به ثبت شدن آن در گوگل مپ ( Google Map ) اشاره کرد که با توجه به رشد روز افزون استفاده کاربران ایرانی از این اپلیکیشن کسب و کار شما در هنگام جست و جوی کاربران در گوگل مپ به آنها نشان داده خواهد شد. در واقع میتوانند تور مجازی شما را در همان جا آنلاین مشاهده کنند که این امر باعث رشد مشتریان شما شده و به اعتبار برند شما خواهد افزود .
    تجارت الکترونیک اورینت با دارا بودن تجهیزات و دوربین های تخصصی ۳۶۰ درجه ، همچنین تیم عکاسان تایید شده از طرف گوگل و انجام پروژه های متعدد تور مجازی توانسته است رضایت مشتریان خود را در این حوزه جلب کند و به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزه تور مجازی گوگل مطرح شود .

مجوز های ارسال و ویرایش