ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ محتوایار - تولید و توزیع محتوا

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/22, 21:14
    Admin

    معرفی استارتاپ محتوایار - تولید و توزیع محتوا

    امروزه جهان هر روز به این حقیقت نزدیکتر می‌شود که همه چیز در مورد اطلاعات است؛ که اطلاعات، بنیادی‌ترین مفهوم در جهان ما هستند. اطلاعات و شاید تا حدی نیز بتوان گفت، آگاهی.

    اطلاعات شما در مورد یک رشته، باعث تمایل شما به ادامه تحصیل در رشته فعلی شما شده است. اطلاعات شما در مورد یک انسان، باعث شده است که وی را به عنوان دوست، همکار یا شریک زندگی خود انتخاب کنید. همچنین اطلاعات شما است که مشخص می‌کند بر روی چه اسبی شرط‌بندی کنید تا پول خود را به باد ندهید. بگذارید ساده‌تر بگوییم؛ اطلاعات شما، جهان بینی، آگاهی و سبک زندگی شما را می‌سازند.
    ادامه این بازی به جایی می‌رسد که شاید برای تمامی کسب و کارها و گروهها، یک فرصت بزرگ را خلق کند. و آن این واقعیت است که اطلاعات، باعث می‌شود که فردی یک محصول را بخرد یا نخرد؛ یک محصول را به محصولات رقیب آن ترجیح دهد یا نه؛ و یا وفادارانه، متعهد و با اطمینان، تنها محصولات یک برند را در یک حوزه خریداری بکند یا نکند.

    البته محصول که می‌گوییم، منظورمان تنها یک کالا نیست. محصول شما می تواند یک ارزش، یک خدمت، یک رویداد یا هر چیز دیگری باشد که ارائه یا گسترش آن، هدف کسب و کار یا مجموعه شما است.
    ما به این موضوع اعتقاد داریم و گمان می‌کنیم که می‌توانیم از آن به نفع خود و مشتریانمان استفاده کنیم. اما اطلاعات به صورت خام، چیزی جز ملغمه ای از چیزهای درهم ریخته نیستند. پس چطور می‌توانند چنین نتایج شگفت‌آوری را ایجاد کنند؟
    مساله همین است. این همان جایی است که ما می‌توانیم نقشی در آن بازی کنیم. اطلاعات، تنها در صورتی کاربردی خواهند بود که به مفهومی بالاتر، یعنی محتوا تبدیل شوند. هنر تلفیق کاربردی اطلاعات در کنار هم و تولید محتوایی ناب. یعنی همان چیزی که ما در آن مهارت داریم.

    ما می‌دانیم که چه اطلاعاتی در کنار هم، یک محتوای خوب و قابل استفاده در جهت اهداف مشخصمان را خواهند ساخت. همینطور می‌دانیم که آن محتوا را به چه شکلی، از چه کانالی، در چه زمانی، به چه کسانی، با چه نیتی، در چه شرایطی، با چه مسئولیتی و با چه احساسی منتشر کنیم.
    ما فکر می‌کنیم که اینها و آنچه در سایر بخشها توضیح داده‌ایم، دلیلی قانع‌کننده برای این است که همین الان با ما تماس بگیرید تا در این مورد با یکدیگر صحبت کنیم. می‌دانیم که سوالات بسیاری در این مورد در ذهن شما شکل گرفته است. نگران نباشید؛ تماس بگیرید، تا در این مورد با یکدیگر گفتگو کنیم.





    info {at} mohtavayar {dot} com

    09396761400

مجوز های ارسال و ویرایش