ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ فرامحتوا - تولید محتوا دیجیتال

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/07, 19:34
    Admin

    معرفی استارتاپ فرامحتوا - تولید محتوا دیجیتال



    ر فرامحتوا بسته‌های مختلف محتوای دیجیتال شامل محتوای متنی، خبر، گزارش و مصاحبه، محتوای گرافیکی، اینفوگرافیک، کاراکتر، کمیک استریپ، استاپ ‌موشن و موشن گرافیک و محتوای عکس برای وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر اساس نیاز مخاطبان تولید و انتشار می‌یابد.


    داستان ما

    آیا تا بحال به این نکته توجه کرده‌اید که در بیشتر مواقع در سطح جامعه، سازمان، زندگی و ... تنها برای رسیدن به سطحی خوب تلاش کرده‌ و با رسیدن به آن، قانع می‌شوید. با ذکر این جمله که خوب پیش عالی زشت است، ذهن مخاطبان خود را به این سمت سوق می‌دهید که چرا تلاش نکنیم از خوب به عالی برسیم؟ بارها و بارها در خصوص آدم‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های موفق شنیده و خوانده‌ایم. اکثر آنها همیشه عالی بوده‌اند و همواره به دنبال این بوده‌ایم که راز موفقیت آنها را شناسایی کنیم.
    ولی حقیقت این است که بسیاری از آنها از همان اویل زندگی خود به واسطه شرایط محیطی و امتیازات ویژه‌ای که در اختیار داشته‌اند، با این ویژگی‌ها آشنا شده‌اند. اکنون، این پرسش مطرح است آن دسته که خوب بوده‌اند، چگونه می‌توانند به مرحله عالی بودن و تثبیت وضعیتشان اقدام کنند؟ موضوع بازاریابی درون‌گرا باعث شکل گیری تیم مدیریت تولید محتوا، با هدایت و سرپرستی ابراهیم هاشمی شد که به مدت ۸ سال در حوزه تولید محتوا تجربه و سابقه داشتند و تحقیق خود را دنبال کردند تا دریابند چگونه شرکتها از موقعیت خوب به عالی رسیده‌اند. در این راه به تولید محتوای متنی، اینفوگرافیک، محتوای تصویری ثابت و متحرک، به همراه راه‌اندازی کمپین‌های تأثیرگذار، تولید مستمر محتوا و همچنین بکارگیری استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی پرداخته‌ایم. نتایج حاکی از آن بود که تقریبا هر سازمانی می‌تواند به طور بنیادین سطح و عملکرد خود را ارتقا بخشد، مشروط بر اینکه چهارچوب باورهای به دست آمده از این تحقیق را آگاهانه به کار بندد.



    محتوا، نشاندهنده هویت و مسیر پیشرفت شماست. تولید محتوای مناسب منجر به پیشرفت کسب و کار می‌شود و دیده شدن شرط اصلی حضور در بین رقباست. زمان تغییر فرا رسیده است. ما می‌خواهیم مسیر تولید محتوا را تغییر دهیم. ما فروشنده نیستیم بلکه بخشی از تیم تولیدکننده محتوای شما خواهیم شد و به توسعه استراتژی بازاریابی، بکارگیری محتوا در برندسازی، انتشار سریع محتوا، صرفه‌جویی در پول شما، و از همه مهمتر بهینه‌سازی عملکرد ارتباطی شما با مشتریان کمک خواهیم نمود. تیم ما شامل هنرمندان و متخصصان گرافیک، انیماتورها، عکاسان، نویسندگان، فیلم‌برداران، تصویرسازان، طراحان، مدیران و کارگردانانی است که همه و همه از نزدیک و چهره به چهره هر آنچه که برای خدمات مختلف تولید محتوا نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهند. ما برای هر نیاز شما یک بسته پیشنهادی داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تولید محتوای دیجیتال یا برای تماس و مشورت با هر یک از اعضای تیم ما، همین امروز با ما تماس بگیرید.



    ارتباط مستقیم از طریق ارسال ایمیل
    [email protected]

    تماس با ما
    ۴۳۴۵۲ (۰۲۱)



    تلفن تماس
    ۸۸۸۶۲۴۶۶ (۰۲۱)



    آدرس:

    تهران، خیابان قائم مقام، پایین تر از مطهری
    کوچه الوند، پلاک ۱۱ واحد ۱۲







مجوز های ارسال و ویرایش