ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی نرم افزار حسابداری طلا و جواهر و زرگری مسبح

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/12/21, 01:03
    mostafadpi
    سلام و سپاس.
    به امید موفقیت شما.
  • 2018/12/18, 08:31
    Admin

    معرفی نرم افزار حسابداری طلا و جواهر و زرگری مسبح

    شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود در زمینه آنالیز، طراحی و برنامه نویسی نرم افزار حسابداری مخصوص صف طلا و جواهر با نام مسبح تمام عیار را آغاز کرده است. این نرم افزار به مرور زمان و با دریافت واکنش‌ها، پیشنهادات و انتقادات مشتریان و پدیدآمدن ابزارهای نوین، به گونه‌ای پیشرفت کرده که همینک یکی از بهترین، راحت‌ترین و کامل‌ترین برنامه‌های مرتبط با حسابداری صنف طلا و جواهر و اصناف اقماری آن شده است.



    نمایی از صفحه موجودی جنسی نرم افزار حسابداری مسبح تمام عیار – مخصوص حسابداری طلا و جواهر
    فعالان حوزه طلا، پلاتین، نقره، ساعت و سکه، ضمن آنکه به سیستمی مدرن جهت نگهداری و مدیریت کالا و حساب های خویش نیاز دارند؛ به دلیل نوع خاص حسابداری مخصوص زرگری، داشتن یک سیستم جامع هوشمند که بر اساس روابط و ضوابط این صنف بنا شده باشد را نیاز دوچندان خویش می دانند. نگهداری و مدیریت حساب های مختلف صنف زرگری و اصناف اقماری آن از روشها، تعاریف و عرف های مخصوصی پیروی می کند که در سایر اصناف و گروه های مالی وجود ندارد. برای یک طلافروش چیزی که مهم است این است که در حساب ابتدای دوره خود چند گرم طلا داشته و در حساب پایان دوره خود این طلا به چه مقداری افزایش یا کاهش داشته است. این تمایل، ضمن آنکه بحث ها و الگوریتم های پیچیده حسابداری تعدیل و حساب ارزش دفتری را بوجود آورده است، سبب خاص شذن نوع گزارشات و نمودارهای نرم افزار شده است.

    از سال 1378 تا کنون انواع نرم افزارهای مختلف مرتبط با اقشار گوناگون این صنف طراحی، تولید و روانه بازار شده است. حسابداران زیادی با یادگرفتن روش ها و مهارت های کار با این برنامه ها، موفق به جذب در بازارهای کار مرتبط با مغازه ها، موسسات و کارگاه های طلا و جواهر شده و در کسب و کار خویش به موفقیت های چشمگیری رسیده اند.
    صاحبان مغازه ها و موسسات نیز ضمن اطمینان خاطر نسبت به وضعیت نگهداری، امنیت و محاسبات روتین حساب های خود، با استفاده از ابزارها و روش های نوین ارایه شده در نرم افزار، سرعت و دقت کاری خویش را صد چندان کرده اند. ما نیز طی این مدت، ضمن به روز رسانی و مستحکم سازی ساختار برنامه، خود را با پیشرفت فناوری های نوین هماهنگ کرده و موفق به تنظیم و طراحی نگارش 8 برنامه مخصوص حسابداری طلا و جواهر شده ایم.

    https://mosabbeh.com/about-us/

مجوز های ارسال و ویرایش