ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی نرم افزار حسابداری طلا فروشی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/12/18, 08:27
    Admin

    معرفی نرم افزار حسابداری طلا فروشی

    نرم افزار حسابداری طلا فروشی مخصوص کنترل، نگهداری، خرید، فروش و تهاتر طلا، پلاتین یا نقره طراحی شده‌است. از طریق این نرم افزار حسابداری، امکان انجام کلیه‌ی امور مربوط به یک مغازه یا موسسه طلا فروشی فراهم می‌شود. همچنین در تنظیمات برنامه‌ها امکانی وجود دارد که به‌جای انواع موجودی پلاتین، از انواع نقره‌جات استفاده کرد.
    تجربه سال‌های حضور در بازار طلای ایران و آشنایی کامل با خواسته‌های صنف زرگری به همراه مهارت‌ها و قابلیت‌های فنی ما در آنالیز، طراحی و برنامه‌نویسی ، سبب شده است که این نرم افزار هم خیلی قوی، ساختیافته، ساده و سریع باشد و هم مورد توجه و پذیرش طلا فروشان و حسابداران آنها قرار گیرد.

    صفحه انتخاب طلای ساده جهت فروش در نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
    شما به راحتی می‌توانید با این نرم افزار علاوه بر نگهداری انواع طلا ، پلاتین یا نقره ، سکه و سایر کالاها خود، به تجزیه و تحلیل سریع اطلاعات مربوط به اجناس خود دسترسی داشته و به راحتی از طریق دفتر حساب هر کالا، کارت کالا و کاردکس حسابداری کالا را تهیه و ملاحظه کنید. گزارشات متنوعی وجود دارد که بر طبق استانداردهای حسابداری و نیازهای صنف زرگری، اطلاعات جامع و پویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    صفحه صورت کلی گزارشات نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
    پس از ثبت یک فاکتور فروش ، امکان چاپ آن فاکتور بر روی یک یا چند قالبی که خود طراحی کرده‌اید، فراهم می‌شود. قالب انتخابی را می‌شود به جای چاپ، به صورت تصویر یا PDF در آورد و آنرا برای مشتری ایمیل کرد. همچنین می‌توان پیامک تشکر خرید برای مشتری فرستاد و یا اینکه صورت خلاصه فاکتور را به وی sms زد.

    صفحه انتخاب فاکتور طراحی شده جهت چاپ در نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
    در برنامه حسابداری مخصوص طلا فروشی شما می‌توانید هر وقت که اراده کردید، قیمت روز طلا را وارد کنید و از این قیمت در محاسبات بعدی استفاده کنید. هنگام ثبت فاکتورها و گزارشات این قیمت به صورت پیش‌فرض نمایش داده شده و امکان تغییر آن توسط شما نیز وجود دارد.

    صفحه ثبت قیمت روز طلا در نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
    نرم افزار حسابداری طلا فروشی فاقد بخش جواهرات و مخراجکاری‌ست و به همین دلیل از نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی ارزان‌تر است. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با محیط برنامه از صفحه نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی نیز بازدید کنید. عمده‌ترین خصوصیات این نرم‌افزار عبارتست از: امکان تک‌فروشی و بنکداری، امکان طراحی فاکتور، بارکد، استفاده از تکنولوژی RFID، آمارگیری، تعمیرات، دفتراقساط و..که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.

    صفحه مخصوص فرایندهای مربوط به معاملات نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
    قیمت پایه نرم افزار حسابداری طلا فروشی با پشتیبانی یکساله 1,550,000 تومان و با پشتیبانی دوساله 1,950,000 تومان است. شما می‌توانید هر یک از ویژگی‌هایی را که دوست داشتید از این بخش انتخاب کنید تا به نرم افزار مخصوص طلا فروشی شما اضافه شود. برای داشتن این نرم افزار در همین جا پیام بگذارید (پیام شما منتشر نمی‌شود) یا از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید.


    https://mosabbeh.com/%D9%86%D8%B1%D9...8%D8%B4%DB%8C/

مجوز های ارسال و ویرایش