ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: فروشگاه اینترنتی پلازا

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/11/27, 11:17
    plazair

    فروشگاه اینترنتی پلازا

    امروزه افراد به دلیل مشغله های زندگی تمایل بیشتری دارند تا خریدهای روزانه خود را با سرعت بالاتر و در حداقل زمان انجام دهند و وقت بیشتری برای انجام کارهای ضروری و لذت بردن از اوقات فراغت داشته باشند. این امکانی است که اینترنت و فضازی مجازی برای آنها فراهم کرده و از این طریق تغییرات اساسی در سبک زندگی مردم ایجاد کرده است. به عبارت دیگر، افراد دیگر تمایل چندانی به خریدهای حضوری ندارند و ترجیح می دهند کالا و سرویس مورد نیاز خود را با صرف هزینه و وقت کمتر و همچنین با اطمینان خاطر بیشتری از فروشگاه های آنلاین تهیه کنند. فروشگاه های مجازی دائما با سرعت زندگی مدرن همگام می شوند و در رفع نیاز و جلب رضایت مشتریانشان موثرتر عمل می کنند.




    چرا بازار اینترنتی پلازا؟تصور کنید در بازار در حال قدم زدن هستید و از گشت‌زدن در فضایی زیبا، خدماتی متفاوت و خرید از برندهای متنوع و برتر بین المللی و ملی لذت می‌برید. پلازا چنین بازار اینترنتی در فضای آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای بین المللی و ملی ایران انتخاب و گردآوری شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید. اعتماد به پلازا، با عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه های تجاری کشورمان پیوند خورده که در طول بیش از 10 سال اخیر ارائه‌کننده برترین برندهای بین المللی و ملی در حوزه دیجیتال در ایران بوده ‌است. سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان ما با به‌ کارگیری زیرساختهای استاندارد بین‌المللی تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو می‌باشد و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. همواره یکی از اولویت‌های پلازا ، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای ما بسیار مهم است کاربران، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با سهولت بسیار انتخاب کنند. پلازا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا آسان‌ترین فرآیند خرید را برای مشتریان خود ایجاد نماید. فروشگاه اینترنتی پلازا




    خدمات پلازاپلازا یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین محصولات و کالاهای دیجیتال است که کاربران می توانند ضروری ترین احتیاجات خود را مطابق سلایق شخصی تهیه نمایند. اکثر کالاهای قابل فروش در بازار اینترنتی پلازا با ضمانت برگشت 7 روزه و گارانتی اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد و مشتریان تا 7 روز پس از خرید می توانند در صورت نارضایتی کالای خود را بازگردانند. سایت پلازا یک تامین کننده و فروشنده ابزار جانبی دیجیتال با سابقه 10 ساله از برندهای معتبر مانند هوکو، هویت، بیتس، ریمکس، انرجایزر، رپو، بوم پادز، تسکو، یونیتک و ... است و در تلاش می باشد تا بتواند کالاهای دیجیتال و غیر دیجیتال را با قیمت واقعی و بدون واسطه از برندهای متنوع در اختیار مشتریان قرار دهد.




    هدف پلازافرقی نمی کند خریدار باشید یا فروشنده، ما مشتاقانه امیدواریم تجارت الکترونیک بخشـی از زنـدگی روزمره شما شـود.




    ماموریت پلازاماموریت همه روزه ما ساختن آینده ای بهتر برای ایرانیان است و برای بهتر شدن این مورد همواره تلاش می کنیم.



مجوز های ارسال و ویرایش