ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ایگرد | خرید از آمازون | خرید راحت، ارزان و مطمئن

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/11/13, 11:25
    ایگرد

    ایگرد | خرید از آمازون | خرید راحت، ارزان و مطمئن

    ایگرد، فعالیت خود را در سال 1396 با هدف تسهیل فرآیند خرید از آمازون آمریکا آغاز نمود. مزیت اصلی ایگرد بهبود فرآیندهای انتقال ارز و حمل و نقل کالا به ایران بوده است از این روی توانسته است با فراهم کردن محیطی کاربرپسند و ارائه قیمت های مناسب رضایت مشتریان خود را جلب نماید.
    چه محصولاتی رو از آمازون خریداری کنیم؟
    با توجه به افزایش قیمت ارز در چند ماه اخیر، شاید خیلی از افراد خرید از سایت های خارجی را به صرفه ندانند. اما تیم ایگرد با بررسی که بر روی محصولات موجود در سایت آمازون انجام داده خرید سه دسته محصول زیر را از سایت آمازون پیشنهاد می کند:
    1. کالاهایی که مورد نیاز شماست و در ایران در دسترس نیستند.
    2. محصولاتی که اصل بودن آن­ها برای شما مهم است و مشابه تقلبی بسیاری در بازار دارند که به عنوان محصول ارجینال فروخته می­شوند. (مانند عینک، ساعت)
    3. کالاهایی که تخفیف بسیار مناسبی در آمازون خورده اند.
    در این صورت خرید از آمازون می تواند بهترین گزینه برای خرید محصول مورد نظر شما باشد




    چرا باید از ایگرد خریداری کنیم؟
    مشتریان سایت آمازون به دلایل مختلفی ایگرد را به عنوان بهترین راه­حل برای خرید خود انتخاب کرده­اند. برخی از این موارد به شرح زیر است:
    1. از ویژگی­های فوق ­العاده ­ی سایت ایگرد، اعلام هزینه نهایی کالا در هنگام خرید آن است. بدین صورت که در صورت نوسان قیمت ارز یا هر مورد دیگر، مشتری پس از خرید هیچ گونه هزینه ­ی اضافه­ی دیگری پرداخت نخواهد کرد و ایگرد موظف است خرید مشتری را با همان قیمت اعلام شده انجام دهد و محصول را به دست­شان برساند. اگر به هر دلیلی سفارش شما در هر مرحله‌ای دچار مشکلی شود یا به شکل سالم و همانطور که سفارش داده‌اید به دستتان نرسد، ایگرد متعهد به ثبت سفارش مجدد یا عودت تمام وجه پرداختی شماست.

    2. قیمت، همواره یکی از معیارهای مشتریان برای خرید آن­لاین است. گروه ایگرد با استفاده از بهترین روش­های انتقال ارز و همچنین حمل و نقل بین­المللی محصولات، موفق شده است تا نسبت به رقبای مطرح در بازار، قیمت مناسب­تری را به مشتریانش پیشنهاد دهد.
    3. یکی از خصوصیت­های لازم برای خرید آن­لاین، کاربرپسند بودن وب­سایت خرید است. ایگرد با فراهم کردن محیطی ساده و فرآیندی راحت برای مشتریان، تجربه­ی لذت بخشی از خرید اینترنتی را به ارمغان می­آورد.
    4. ویژگی برجسته‌ی دیگر سایت ایگرد، پشتیبانی عالی آن است که در هر شرایطی متعهد به پاسخگویی و جلب رضایت مشتریانش است. علاوه بر پشتیبانی کامل تلفنی و تلگرامی، می‌توانید با کلیک روی تصویر آدمک در سمت پایین و راست سایت، با پشتیبانان آنلاین ایگرد صحبت کنید و هر سوالی در مورد سفارشتان داشتید مطرح نمایید.
    همچنین ایگرد تمامی سفارشات خود را به صورت پیش‌فرض گارانتی می‌کند و برای این امر هیچ هزینه‌ی اضافی از مشتریانش دریافت نمی­کند.

مجوز های ارسال و ویرایش