ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: هتل مارینم استانبول + تصاویر

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/06/15, 21:37
    امیرعلی 96

    هتل مارینم استانبول + تصاویر

    هتل مارینم استانبول : هتل چهار ستاره مارینم استانبول، یک هتل مدرن و سنتی بوده که در قدیمی ترین منطقه شهر قرار دارد. موقعیت بسیار خوب این هتل باعث شده تا بین توریست های تور ارزان استانبول محبوب باشد. در لابی این هتل نوشیدنی سرو شده و روزنامه ها به صورت رایگان ارائه می شوند. اینترنت بی سیم رایگان، سراسر لابی و اتاق ها را پوشش میدهد. سرویس دهی و پذیرش در هتل مارینم استانبول به صورت شبانه روزی است. منشی تور، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... از دیگر خدمات بسیار خوب این هتب چهار ستاره است.


    اتاق های هتل مارینم استانبول

    هتل مارینم استانبول به طور کلی دارای هفتاد اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

    • اتاق های یک تخته
    • اتاق های دو تخته
    • اتاق های سه تخته
    • سوئیت ها

    فضای نشیمن بزرگی برای هر اتاق و سوئیت این هتل اختصاص داده شده و حتی بعضی از سوئیت های آن دارای جکوزی می باشند. از جمله امکاناتی که به صورت مشابه در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره ارائه شده است، میتوان به سرویس دهی شبانه روزی، بطری آب معدنی رایگان، گاوصندوق، مینی بار یا یخچال، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گهواره رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

    رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مارینم استانبول

    در رستوران ها و کافه های هتل مارینم استانبول انواع و اقسام نوشیدنی های گرم و سرد و غذاهای بین المللی، سنتی ترکی و ... را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول سرو می کنند. صبحانه ها نیز به صورت سلف سرویس و رایگان می باشند.

    دسترسی های نزدیک به هتل مارینم استانبول

    جاذبه های گردشگری محبوبی نزدیک به این هتل چهار ستاره قرار دارند مثل مسجد آبی، قصر توپکاپی، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ استانبول، میدان تقسیم و ... . از مراکز خرید نزدیک به آن نیز میتوان مرکز خرید معروف جواهر را نام برد. ایستگاه متروی وزنجیلر در فاصله 250 متری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله هفده کیلومتری از هتل مارینم استانبول قرار دارند.

مجوز های ارسال و ویرایش