ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی ۴ چاشنی مورد نیاز برای برندسازی شخصی قوی تر

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/24, 15:15
    Arshia

    معرفی ۴ چاشنی مورد نیاز برای برندسازی شخصی قوی تر

    شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که افراد شناخته شده چگونه معروف شده اند ؟ در مقاله ای که قبل تر نوشته بودم به میزان درآمد برخی سلبریتی های اینستاگرامی پرداخته بودم که نمونه ای کوچک از برندسازی شخصی و خلق ثروت بود .

    مقاله مرتبط :

    تاحالا فک کردی، چهره های مشهور ایرانی از اینستاگرام چقدر درآمد دارند ؟


    امروزه با وجود تجارت الکترونیک و دنیای ارتباطات ، ایجاد برند شخصی به یکی از نیاز های مهم افراد و فعالین کسب وکارها تبدیل شده است. در دنیای دیجیتالی امروز، مردم به جستجوی خدمات و محصولات می پردازند،‌ پس افراد نیز باید در نتایج مربوط ظاهر شوند و تلاش کنند بهترین تأثیر را روی مخاطب و مشتری احتمالی بگذارند. برند سازی شخصی در هرزمینه ای، نیازمند فعالیت‌ های منحصر به فرد خود است که با صبر و گذر زمان به وجود می آید . در این مقاله قصد دارم تا ۴ چاشنی قوی برای ربودن گوی سبقت از رقبای خودتان در برندسازی شخصی را بازگو کنم. متفاوت باشید ! به گونه ای که این تفاوت حس شود

    مهم ترین عامل موفقیت در برندسازی شخصی، متفاوت بودن است. پس در ابتدا تیپ یا نوع شخصیتی که توسط آن می خواهید برندتان معرفی کند را پیدا کنید و در انتخاب نوع شخصیت متفاوت باشید . برای شروع می توانید ۲تیپ شخصیتی متفاوت را باهم ترکیب کنید و از بازوی آن برای برندسازی شخصی استفاده کنید. مثلا خود را مدیرعاملی شوخ طبع معرفی کنید ! با اینکه مدیرعامل های شوخ طبع کم نیستند اماباید بدانید که شناخته شدن میان آنها بسیار راحت تر از شناخته شدن میان تمام مدیران عامل است . به زبان ساده تر ، دایره شخصیتی خود را بسط دهید . اشتراک گذاری تجربیات روحی خودتان در حدمعمول

    مشتریان با افرادیکه بتوانند ارتباط حسی و روحی بهتری برقرار کنند، بهتر کار می کنند. پس می توانید با به اشتراک گذاشتن حالات روحی خوب و بد، شما کمی از حریم شخصی خود را از دست می‌دهید اما در عوض، مخاطبان احساس راحتی بیشتری با شما خواهند داشت. از دست دادن حریم شخصی به معنای منزوی شدن یا ازبین رفتن آبرو نیست ! بلکه به این معناست که شما میتوانید دوستان جدیدی را پیدا کنید که به احتمال قوی می توانند همکار شما در آینده باشند.البته این نکته را فراموش نکنید که به اشتراک گذاری تجربیات روحی خود را به صورت صادقانه انجام دهید و از دروغ یا فریب برای احساس ترحم دیگران استفاده نکنید.
    شوخ طبع و خوش اخلاقی را فراموش نکنید

    روحیه شوخ طبعی در فضای مجازی نیاز به مهارت دارد. کاربران فضای مجازی خصوصا شبکه های اجتماعی بسیار حساس هستند و به همین خاطر نیاز است که پیش از ساختن شخصیتی شوخ‌طبع، با دقت به آنچه به اشتراک می‌گذارید فکر کنید. راهکاری که به شما توصیه میکنم اینست که اول از خود شروع کنید و شوخی را با شخصیت خود انجام دهید . شاید بپرسید چرا ؟ جواب آن بسیار واضح است : هنگامیکه شما باخودتان شوخی می کنید، احتمال ناراحت شدن دیگران پایین می آید و به صفحه شخصی شما حمله نمی کنند ! مثل دنیای واقعی فعال باشید

    فعالیت شما در شبکه های اجتماعی ، انجمن ها و وبسایت های مرتبط با حوزه برندسازی شخصی تان می تواند از شما چهره ای فعال و البته خوب در ذهن کاربران به جای بگذارد . تا وقتی در شبکه‌های اجتماعی و و پلتفرم‌های مقصد محتوا تولید نکنید،‌ شناخته نخواهید شد. درکنار فعالیت تان جواب دادن به کامنت ها ، پیام های خصوصی ، ایمیل های فرستاده شده می تواند مسئولیت پذیری شما را درکنار فعالیت تان به تصویر بکشد و در آخر ، همه پلتفرم های مختلف را برای برندسازی شخصی خود امتحان کنید . قطعا انتشار محتوا در اینستاگرام با توییتر و فیس بوک متفاوت است . نظر شما درباره برندسازی شخصی چیست ؟ چه نکاتی میتواند این پروسه را سرعت ببخشید ؟ منتظر نظرات شما هستم .


    https://jalaltorabi.com/powerfull-personal-branding/

مجوز های ارسال و ویرایش