ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/24, 15:12
    Arshia

    اشتباه هایی که می توانیم در بازاریابی سوشیال مدیا مرتکب شویم !

    یک کسب و کار همانند یک انسان برای موفقیت و رسیدن به اهداف اش باید استراتژی های مخصوص به خود را داشته باشد. شبکه های اجتماعی بازوی خوبی برای معرفی یک کسب وکار یا محصول هستند به شرط آنکه دچار اشتباهات مهلک و غیرقابل جبران نشویم. درادامه قصد داریم به ۵ اشتباه رایج درباره شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنها برای شما بازگو کنم تا با این موارد بیشتر آشنا شوید و احتیاط های لازم را دراین زمینه به کاربگیرید.
    اولین اشتباه، نداشتن برنامه‌ریزی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی :

    قبل از شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی نیازمند یک برنامه دقیق، جامع و استراتژی درست هستید. سپس نیاز به تولید محتوا و فعالیت مستمر ودائمی هستید. برروی رقبایتان تحقیق و پژوهش کنید، اهداف را پیدا و تمام منابع تولید محتوای خود را استخراج کنید. در آخر لازم است که یک برنامه مشخص فراهم آورید که طبق آن فعالیت مستمر داشته‌باشید. دومین اشتباه، نبود یک نویسنده برای تولید محتوای مستمر و دائمی :

    لازم نیست یک نویسنده حرفه ای یا یک کپی رایتر تمام عیار را برای تولیدمحتوای شبکه های اجتماعی خود استخدام کنید. بلکه وجود یک نفر دست به قلم و البته خوش ذوق برای نوشتن پست های شما نیز کفایت می کند. شروع کارخود را آسان بگیرید. سومین اشتباه، فعالیت در همه شبکه های اجتماعی :

    بزرگترین اشتباه کسب وکار و برندها، فعالیت در همه شبکه های اجتماعی به امید جذب کاربر بیشتر و البته نشان دادن پرقدرت بودن برندخودشان هستند غافل از اینکه اشتباه بزرگیست ! قبل از فعالیت درشبکه های اجتماعی ، بازار هدف خود را مشخص کنید و سپس شروع به فعالیت کنید.
    چهارمین اشتباه، مدیریت شبکه های اجتماعی بر دوش یک نفر است :

    بزرگترین اشتباه یک کسب وکار اینست که مدیریت ، بارگذاری محتوا و تولید محتوای شبکه های اجتماعی را برعهده یک نفر می گذارد. غافل از اینکه تک تک کارکنان و کارمندان شما می توانند منابعی از تولید محتوا باشند. کافیست هرکدام آنها روزی یک ساعت برای پیشرفت صفحات شبکه های اجتماعی شما وقت بگذارند، آنوقت تاثیر شگرف آن را می بینید. آخرین اشتباه، دربرابر کاربران شنونده خوبی نبودن :

    همان طور که می دانید برای حفظ یک رابطه درست دوستی، لازم است تا شنونده خوبی دربرابر حرف های دوستانتان باشید و اگر مشکلی میان شماو دوستتان است، آنها را به سرعت حل و فصل کنید. درفضای مجازی و البته شبکه های اجتماعی نیز وضع همین است. شما باید شنونده خوبی دربرابر نظرات، پیشنهادات و انتقادات دنبال کنندگان خود باشید تا بتوانید از طریق آنها به اصلاح هرچه بیشتر خود کمک کنید. این را فراموش نکنید که اشتباه در هرمرحله از کسب وکار و توسعه آن اتفاق می افتد، اما مهم آن است که از اشتباهات پیش آمده درس گرفته و آن را در اسرع وقت اصلاح کنید. نظر شما درباره شبکه های اجتماعی چیست ؟ به نظر شما چه اشتباهات دیگری می تواند صفحات شبکه های اجتماعی یک برند را به انحراف بکشد ؟ نظرات خود را با آی تی من در میان بگذارید.


    https://jalaltorabi.com/mistake-ways...ial-marketing/

مجوز های ارسال و ویرایش