ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 22:45
    Ali Homaei

    سلیکون ولی hbo چه چیزی در مورد استارت آپ ها را به ما یاد می دهند



    سریال سیلیکون ولی، تجارت را با کمدی ترکیب می کند. گذشته از آن که می تواند چیزهای زیادی در مورد واقعیت راه اندازی یک استارت آپ در جهان امروز به مردم بیاموزد، یک ساعت سرگرم کننده نیز هست. اختلافات جزئی بسیار زیادی هست که شما باید آن ها را بدانید و این راهنما هم می خواهد آن چه که می توانید از آن فراگیرید را به شما نشان دهد. این سریال برای دانلود در سایت irstartup.com قرار گرفت .
    شما باید عاقلانه سرمایه گذاران خود را انتخاب کنید
    استارت آپ ها معمولاً برای کمک به خود از طریق تأمین بودجه و نظارت، سرمایه گذاران را می آورند. اما شما در واقع به کسی نیاز دارید که بداند آن ها چه کار می کنند. به عنوان مثال نگاهی به دوقلوهای وینکلووس در این مجموعه بیاندازید. ممکن است آن ها نمایشی باشند و یا ممکن است آن ها قادر به ارائه برخی گروه های بزرگ باشند، اما در نهایت آن ها نمونه ای از افرادی هستند که فرد دیگری را به فهرست خود اضافه نمی کنند.
    شما باید سرمایه گذارانی را انتخاب کنید که واقعاً مراقب شرکت شما و مأموریتش هستند.
    روابط حرفه ای خود را پرورش دهید
    همه روابط حرفه ای که دارید مهم هستند. شما که نمی خواهید کاری کنید که منجر به خراب شدن این روابط حرفه ای شود. شما هیچ وقت نمی دانید دوباره چه موقعی ممکن است با آن ها برخورد کنید و یا این که ممکن است به کمک آن ها نیاز پیدا کنید. نمونه این مسئله در سیلیکون ولی رخ داده است.
    در صورتی که Bachman کل جامعه سرمایه داری سرمایه گذاری را با نظرات عمومی خشن ناراحت نمی کرد، Pied Piper هم نیازمند کمک های مالی Russ Hanneman نمی شد.
    زود جشن نگیرید
    تقریباً همیشه کارآفرینان مرتکب اشتباه جشن زود هنگام می شوند. شما باید پیروزی های کوچک را جشن بگیرید، اما نباید هزینه آن را به حساب کسب و کارتان بگذارید. جشن قبل از امضای قرارداد، فقط منجر به ناامیدی می شود. چرا که شما هرگز نمی دانید که مذاکرات کی شکست می خورد.
    نگاهی به Gavin Belson در این مجموعه بیاندازید. او درست وقتی که شخصیت های اصلی Pied Piper فکر می کردند که بلاخره به پیشرفت غیر منتظره دست یافتند، سعی کرد از آن ها شکایت کند.
    فقط زمانی که یک سری چیزها واقعاً همان طور که باید به اتمام رسید، باید زمانی را برای جشن پیروزی خود بگذارید.
    شما باید مدبر باشید
    وقتی که Gavin Belson مجبور به ترمیم وجهه آنلاین خود شد، تصمیم گرفت مدبر باشد و چهارچوب فعالیت های خود را در یک روش مثبت تری قرار دهد. این باعث شد او بتواند مانع تکمیل فاجعه هسته ای شود. همچنین این کار او باعث شد درس مهم تری بگیریم، آن هم این است که استارت آپ ها اگر می خواهند به اهداف خود برسند، باید مدبر باشند.
    مایکروسافت، اپل و فیسبوک کار خود را از یک گاراژ شروع کردند. Pied Piper هم دیگر استارت آپی است که کار خود را به همین روش آغاز کرده است.
    از مقایسه حقوق ها بپرهیزید
    اگر سیلیکون ولی چیز دیگری به شما نیاموخته باشد، این باید به خاطر این باشد که یکی از ویژگی های کارآفرین موفق اختیار است. حقوق شما و هر چیز دیگری که شما به عنوان پاداش دریافت کردید باید محرمانه باشد. حقوق شما باید به اندازه شماره کارت اعتباری و نام خانوادگی مادر شما مهم باشد.
    استارت آپ ها نسبت به این مسئله آسیب پذیرتر هستند، چرا که کافی است تنها یک نفر از اعضای گروه از مبلغ دریافتی خود خوشحال نباشد و همین می تواند کل سازمان را مختل کند. حتی وقتی که در سیلیکون ولی پرداختی زنان ۹٫۴ درصد کمتر از مردان بوده، این مسئله می توانسته باعث افزایش زشتی صورت مسئله شود.
    هیچ مشکلی با اعضای خاصی از گروه که حقوق بالاتری دریافت می کنند، وجود ندارد. شاید آن ها مسئولیت های بیشتری دارند که آن را تضمین می کند. اما این دلیل نمی شود که شما در مورد آن با هر کسی صحبت کنید. با محرمانه نگه داشتن حقوق ها، از هر گونه استرس و تنش در محل کار جلوگیری کنید.
    مراقب خود باشید
    کارآفرینانی که استارت آپ ها را راه ندازی می کنند، نسبت به سلامت شرکت هایشان وسواس دارند. در حالی که آن ها نسبت به سلامت خود وسواس ندارند. آن ها نگران مدیریت ذهنی و فیزیکی خود نیستند. ممکن است که این مسئله در کوتاه مدت مشکلی ایجاد نکند، ولی اگر شما مدت طولانی مراقب خود نباشید این منجر به مستبد شدن شما خواهد شد.
    برای این که قادر به ادامه دادن راه خود باشید، باید به فکر تغذیه خود و ورزش کردن باشید و این که چه میزان ساعت بیکاری دارید. برای این که سقوط نکنید، این ها در دراز مدت باید بیشتر شود.
    کیفیت باید در اولویت باشد
    Gavin Belson، اصلی ترین آنتاگونیست مجموعه است. نوکلئوس تقریباً به بدی اپل مپس که یک اپ بدنام نقشه می باشد و توسط اپل تولید شده که در زمینه هدایت مردم به سمت پل ها شناخته شده، است. این نشان دهنده این است که شما قطعاً باید اول کیفیت را در نظر بگیرید و این یعنی این که باید محصول خود را تست کنید.
    هر استارت آپی باید زمانی را برای تست محصولاتش بگذارد و اطمینان حاصل کند که این محصول بهترین چیزی است که می توانند عرضه کنند.
    نتیجه
    شاید سیلیکون ولی با هدف سرگرمی ساخته شده باشد، ولی هنوز هم چیزهای زیادی در مورد استارت آپ ها هست که کارآفرینان باید یاد بگیرند. به نظر شما کدام درس از همه مهم تر است؟
    سلیکون ولی HBO چه چیزی در مورد استارت آپ ها را به ما یاد می دهند - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

مجوز های ارسال و ویرایش