ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/18, 15:29
    Sina homaei

    پخش غیرقانونی لیگ برتر فوتبال انگلیس تعدادی را به دام انداخت

    فوتبال یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی در میان عمده مردم به شمار می رود. در این میان عمدتاً امکان تماشای مسابقات به صورت زنده برای همه مردم امکان پذیر نیست، چراکه نیازمند صرف هزینه های نسبتاً بالایی می باشد. همین مسئله زمینه مناسبی را برای بسیاری از شرکت ها و مجموعه های زیرزمینی فراهم نموده تا اقدام به دور زدن قانون و فروش غیرقانونی حق پخش این برنامه ها نمایند.
    پلیس اسپانیا در طی عملیاتی به یکی از دفاتر ارائه دهنده خدمات اینترنتی (ISP) یورش برد. در طی این عملیات 5 تن از کارمندان سرویس خدمات اینترنتی مذکور، با ادعای پخش غیرقانونی بازی های فوتبال لیگ انگلیس و نقض قوانین کپی رایت بازداشت شدند.
    در بیانیه ای که 9 فوریه گذشته از سوی پلیس اسپانیا منتشر گردید، این ISP متعلق به یک شرکت مخابراتی بوده است که دسترسی به بیش از 100 کانال تلویزیونی بین المللی را از طریق سرویس های خود برای مشترکان فراهم می نموده است.
    به گفته منابع اطلاعاتی، تحقیقات اولیه در این مورد، با شکایت مسئولان لیگ برتر انگلیس از یکی از فروشندگان خدمات مذکور آغاز شده بود. وی با پیشنهاد فروش یک دستگاه رمزگشایی و اشتراک سالانه ISP به مبلغ 450 یورو، اقدام به جذب مشتری نموده بود.





    لازم به ذکر است، حق پخش رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس در صدر گران ترین حق پخش در میان لیگ های برتر اروپایی قرار دارد، به طوری که شبکه «Sky Sports» طی قراردادی ۳ ساله برای حق پخش رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در بین فصل‌های 2016 الی 2019 میلادی، مبلغی بیش از 5 میلیارد پوند پرداخت نموده است.

    منبع : کانون پتنت ایران | اخبار | پخش غیرقانونی لیگ برتر فوتبال انگلیس تعدادی را به دام انداخت

مجوز های ارسال و ویرایش