خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: ۱۰ توصیه به کارآفرینان
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
۱۰ توصیه به کارآفرینان در این مقاله میخواهیم ۱۰ توصیه به کارآفرینان که برای رشد کسب و کار حیاتی است را بررسی کنیم . ما به عنوان کارآفرینان مسیر خودمان را دنبال میکنیم. برای برخی از ما دستیابی به موفقیت مالی فرایندی طولانی مدت، کند و پر زحمت است. برای برخی دیگر این اتفاق به سادگی میافتد. بر این باورم که این موضوع در نتیجه ی یک فرایند منطقی نیست ولی نشانهایی از این است که کارآفرین اهمیت یادگیری، پذیرش و رشد کسبوکارش را به خوبی درک کرده است. ۱- همیشه حق با مشتری نیست.قبلا میگفتیم که همیشه حق با مشتری است. انتظار داریم که جلوی هر مشتری خم شویم حتی اگر کاملا واضح باشد که اشتباه میگوید. این ضرب المثل ممکن است زیانهای جدی به ما، کارمندان و مشتریانمان بزند. لازم است برخی مواقع به خواسته مشتری دقیقتر نگاه کنیم شاید حق با او نیست. ۲- زمان پول است.پول، مشتریان، ایدهها: همه منابعی هستند که میتوانید به طور بالقوه مقدار بیشتری از آنها را بهدست آورید. اما زمان کالایی است که همیشه مقدار مشخصی از آن را دارید. یکی از روشهایی که میتوانید مطمئن شوید بیشترین استفاده را از وقتتان میکنید در نظر گرفتن ارزش کارهایتان است. از خودتان بپرسید دستمزد عادلانه کارهایی که من انجام میدهم چقدر است؟ اگر کس دیگری با هزینه کمتر میتواند این کارها را انجام دهد اجازه دهید انها این کار را انجام دهند و شما روی سطوح بالاتر و فعالیت های درآمدزاتر تمرکز کنید. به عنوان یک صاحب کسبوکار شما باید فقط کارهایی را انجام دهید که فقط شما میتوانید آنها را انجام دهید. ۳- همه پولها خوب نیستند.این موضوعی است که اغلب کارآفرینان در مراحل اولیه کارشان با آن دستبهگریبان میشوند. وقتیکه کسبوکار شما هنوز به درآمدزایی نرسیده است ممکن است بهسادگی در این دام بیفتید که هر پیشنهادی را بپذیرید. مسئله این است که همه مشتریان با ارزش نیستند. از مشتریانی که بیش از اندازه وقت شما را میگیرند یا کسانی که انتظارات غیرمعقول دارند یا آنهایی که از کار کردن با آنها هراس دارید اجتناب کنید. این مشتریان ارزشش را ندارند. ۴- هیچ راه ارزان قیمتی در بازاریابی وجود ندارداغلب با مالکان کسبوکار که میخواهند تبلیغات بازاریابی انجام دهند صحبت میکنم. آنها از پیشنهادات من به خاطر گران بودن اجتناب میکنند ولی این یک واقعیت است که بازاریابی ارزان ممکن است برند شما را بیارزش جلوه دهد. محتوای با کیفیت پایین، آگهیهای ارزان و سئوی نامناسب ممکن است در کوتاهمدت باعث صرفهجویی شود اما اعتبار برند شما را در درازمدت خدشهدار میکند. ۵- تا جایی که ممکن است برونسپاری کنید.اگر شما کارمند ندارید تا در انجام کارها به شما کمک کنند از برونسپاری استفاده کنید. بسیاری از کارآفرینان درمییابند که استفاده از برونسپاری هزینههای آنان را کاهش میدهد و آنها وقت بیشتری برای کارهای درآمدزایی دیگر دارند. ۶- همانگونه که برند شرکت خودتان را میسازید برند شخصی خودتان را نیز بسازید.بیشتر کارآفرینان بهاشتباه بر روی ساخت برند شرکتشان بدون توجه به برند شخصی خودشان تمرکز میکنند. برند شخصی شما را از رقیبتان متمایز میکند و در حوزه کاریتان به شما اعتبار میبخشد. زمانی که شرکت شکست را تجربه میکند برند شخصی از شما پشتیبانی میکند. ۷- کار زندگی است و زندگی کوتاهتر از آن است که از کارتان متنفر باشید.تعادل بین کار و زندگی چیزی است که اغلب کارآفرینان با آن دستبهگریبان هستند. وقتی به آنچه انجام میدهید علاقهمند باشید و هم خودتان و هم کارمندانتان را شاد کند آنگاه کار آن چیزی است که برای زندگی واقعیتان میخواهید. کار لذتبخشتر و بامعنی تر میشود و احتمال فرسودگی شغلی را کمتر میکند. ۸- افرادی باهوشتر از خودتان را استخدام کنید.با این واقعیت روبرو شوید که همیشه افرادی باهوشتر از شما وجود دارد. اگر اینقدر خوششانس هستید که آنها را میشناسید، استخدامشان کنید و روی مواردی که شما بهتر انجام میدهید متمرکز شوید. به آنها اختیارات لازم را بدهید تا کارهای دیگر را انجام دهند. ۹- بهترین راهکار ممکن است برای مشتریان شما بهترین نباشدوقتیکه یک کسبوکار را آغاز میکنید بهسادگی در انجام آنچه دیگران میگویند بهترین روش برای انجام برخی کارها است گرفتار میشوید. مشکل اینجاست که آنها مشتریان شما را نمیشناسند. از بهترین راهکارها بهعنوان یک نقطه شروع استفاده کنید اما آنها را برای تحقق نیازهای منحصربهفرد کسبوکار و مشتریان خودتان بررسی کنید. ۱۰- فقط انجامش بدهبرنامهریزی، اولویتبندی و وزنبندی انتخابها همگی نقش مهمی در کسبوکار دارند ام مهمترین نکته این است که باید تصمیمات را اجرایی کنید. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که انجام دادن کاری بهطور معمولی بهتر از این است که هیچ کاری را بهصورت عالی انجام دهید این ۱۰ درسی بود که یک کارآفرین باید بیاموزد تا یک کسبوکار سود ده و بادوام بسازد. توصیه به کارآفرینان
۱۰ توصیه به کارآفرینان
مشاهده قوانین انجمن