ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: گزارش - آیا دیجیکالا در مسیر سقوط است ؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/05, 22:08
    attarud
    دیجی کالا هنوز هم با اختلاف زیاد برترین فروشگاه اینترنتی ایران هستش و نمیشه با یک اشتباه یا کوتاهی یکی از کارمندان شرکت، تیتری به این بزرگی زد با عنوان "دیجی کالا در مسیر سقوط!". مدیریت همچین سیستم و مجموعه ای واقعا دشواره و بعیده خطا یا اشتباه انسانی در آن اتفاق نیوفته، همونطور که بقیه کسب و کارهای از این دست این موارد را دارند. من از بامیلو خرید کردم 15 روز بعد از زمان ارسال اعلام شده کالا بدستم رسید و فقط با این بهانه که سفارشات زیادی در حراجمعه داشتیم و نمیرسیم.
    امیدوارم روز به روز این مدل کسب و کارها در این مملکت رشد کنند تا حداقل مردم مجبور نباشن کالا یا خدمات بی کیفیت رو با قیمت گرون از هرجایی تهیه کنند.
  • 2018/02/05, 13:51
    Admin

    گزارش - آیا دیجیکالا در مسیر سقوط است ؟

    لطفا در نظرسنجی بالا نیز شرکت نمایید

    دیجیکالا مدت هاست که روند رو به رشد خود را از دست داده است و علی رغم رشد محسوسی که در سال های گذشته داشته است رفته رفته از کیفیت سرویس دهی آن کاسته شده است. گزارش های فراوانی از کیفیت پایین خدمات این سرویس ارائه شده است، ما آمار دقیقی از نارضایتی مردم نسبت به این مجموعه نداریم و اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم مزایای دیجیکالا در ارائه خدمات بیشتر از معایب آن است.

    اما در جامعه آماری حدودی 50 نفره ما هیچ کس بطور 100 در صد از این مجموعه رضایت نداشته است، با توجه به اینکه در سال های اخیر دیجیکالا فرایند b2c را در مکانیزم فروش خود قرار داده ضریب خطا به خصوص از جانب فروشنده ها بالاتر رفته است و طولانی شدن فرایند ارسال کالا به دست خریدار تبدیل به بزرگ ترین چالش آن شده است.
    از طرفی گزارش های زیادی نسبت به تحویل اشتباه کالا و یا خرابی کالا دریافت کرده ایم، هرچند جامعه آماری ما محدود بوده است اما در کمال صداقت و بدون قصد و نیت تخریب، اعلام می کنیم که روند استرداد، تغییر و یا حتی بازگشت به گارانتی در دیجیکالا بسیار ظالمانه است و شخصی که هیچ تقصیری بابت خراب بودن کالا ندارد مجبور است هزینه های پستی را مجددا متحمل شود و زمان بسیار زیادی را برای تحویل کالای خود صرف کند.

    هرچند که طولانی شدن زمان تحویل یا خراب بودن کالا از اتفاقات نادر است اما از چنین مجموعه ای انتظار می رود که این مشکلات را به حد اقل برساند ولی برخلاف این موضوع شاهد آن هستیم که روز به روز این اتفاقات رو به افزایش است و بعضا برخی کالاها بیشتر از 72 ساعت معلق می ماند و موجب بلاتکلیفی خریدار می شود.
    از قضا این مساله امروز برای خود ما پیش آمد و کالایی که جمعه سفارش داده شد و زمان تحویل آن یک شنبه بین ساعت 8 تا 15 تعیین شده بود در روز دو شنبه ساعت 18 هنوز به دست ما نرسیده است و این در حالی است که مکان تحویل نیز در مرکز تهران و خیابان مطهری بود که هیچ بهانه ای نسبت به دور بودن مکان و مشکلات رفت و آمد وجود نداشت و بد تر از آن اینکه پاسخ اپراتور بدون عذر خواهی و غیر موجه بوده است و بسیار بد تر اینکه بارها حتی تلفن پشتیبانی آنها در ساعت اداری نیز پاسخگو نبوده است ...
    جالب است که در سه دفعه گذشته نیز در زمان تحویل کالا رفتار بسیار زشت و زننده ای از پیک های دیجی کالا دریافت کرده ایم و دیجیکالای امروز بسیار بسیار متفاوت از دیجیکالای سال های قبل بوده است حتیدر تماسی اپراتور این سرویس ( آقای حمزه ای ) بدون عذر خواهی از شکایت ما و تهدید مبنی بر فعالیت های ناجوانمردانه این استارتاپ اعلام کرد برید هر کاری دلتون میخواد بکنید و کالای شما دو رز دیگه شاید به دستتون برسه . ما نیز شخصا دیگر تمایلی به خرید از این مجموعه نداریم.

    امیدواریم که این مشکلات فقط برای ما و دوستان ما بوجود آمده باشد و سایر عزیزان در کمال آرامش سفارشات خود را انجام دهند و با آرزوی بازگشت مشتری مداری و روز های خوب برای این استارتاپ نسبتا موفق ایرانی.
    استارتاپ ها باید به این موضوع توجه کنند که پیش از گسترش مجموعه خود و بستن قرارداد های کلان ابتدا به رضایت صد در صدی مشتریان خود بپردازند .

مجوز های ارسال و ویرایش