ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ Starry

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/01/02, 19:31
    SARA

    معرفی استارتاپ Starry

    دسترسی به اینترنت پرسرعت و بی نقص در همه جای دنیا یک نیاز اساسی است. حتی در کشورهای پیشرفته. البته اینترنت ما با اینترنت آنها قابل مقایسه نیس اما انسان موجودی حریص است و قانع نمیشود. از طرفی اینترنت کشورهای توسعه یافته هم هنوز کاملا بی نقص و عالی نیست. در حدی که یک نیاز به شمار میرود.

    استارتاپ starry در ژانویه ۲۰۱۶ توسط مدیرعامل سابق استارتاپ Aereo، Chet kanojia، لانچ شده است.استارتاپ Starry یکی از ۱۷ استارتاپ برتر سال ۲۰۱۶ شد. این استارتاپ قصد دارد تجهیزات وایرلسی که اینترنت سوپرشارژ با سرعتی تا ۱ گیگابایت بر ثانیه را در اختیار شما میگذارد ارائه دهد. این سرعت برای دانلود یک فیلم یکی دو ساعته در عرض چند ثانیه کافیست.
    starry یک گیرنده دارد که اسمش starry indicate است و مثل یک آنتن از پنجره شما آویزان میشود. میتوانید از دستگاه وایرلس خودتان استفاده کنید یا دستگاه خود starry . یک دستگاه ۳۵۰ دلاری که از صفحه اش میتوانید بخوانید سرعت اینترنت شما چقدر است.
    سرمایه گذاری این شرکت توسط این شرکت ها انجام شده: FirstMark Capital, Tiger Global, IAC, KKR HLVP و Quantum Strategic Partners.
    مشخصات دستگاه
    یک گیرنده شیک با صفحه لمسی. خبری از چراغ های مودم که هی چشمک میزنند نیست. تمام تنظیمات در صفحه لمسی تعبیه شده و تنها در عرض چند دقیقه میتوانید تنظیمات را انجام داده و از دستگاه استفاده کنید. یک شبکه دو بانده و یک شبکه جداگانه ۵ گیگاهرتزی که تمام نیازهای شما را پوشش میدهد.
    قابلیت شناسایی مشکلات و ارائه راه حل برای آنها. دیگر خبری از پشت خط ماندن در صف پشتیبانی adsl نیست! درخواست تماس برای پشتیبانی هم از صفحه لمسی قابل انجام است.
    این دستگاه با هر اینترنتی (کابلی، DSL، فیبر نوری و…) سازگاری دارد. کافیست آن را به مودم خود وصل کنید تا برای اولین بار از وب گردی لذت ببرید!


    معرفی استارتاپ Starry - پرتال کارآفرینی و استارتاپ

مجوز های ارسال و ویرایش