ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: استارتاپ فاروم : کارگاه جامع تبلیغات دیجیتال

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/28, 06:50
    Free

    استارتاپ فاروم : کارگاه جامع تبلیغات دیجیتال

    انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا :

    کارگاه جامع تبلیغات دیجیتال

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    تهران- بلوار کشاورز- بین توس و فلسطین- ساختمان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی تهران
    مراجعه به وب‌سایت


    برگزار کننده

    جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران

    کارگاه جامع تبلیغات دیجیتال به مدت ۱۶ ساعت با زمان‌بندی زیر در تهران برگزار می‌شود.

    • پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳
    • جمعه ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳
    • پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰
    • جمعه ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳


    درباره رویداد:
    در دورانی زندگی می‌کنیم که دنیای دیجیتال در تمامی جنبه‌های زندگی و کار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتال یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. در این میان ضریب نفوذ اینترنت با عددی حدود ۸۲ درصد همراه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، تعاملی بودن به همراه هزینه پایین اطلاع‌رسانی، آن‌ها را تبدیل به یکی از مهم‌ترین و اثربخش‌ترین رسانه‌های تبلیغاتی کرده است. درواقع تبلیغات دیجیتال به دلیل اینکه به نسبت اثربخشی و نفوذ بسیار بیشتری که در مقایسه با تبلیغات سنتی (روزنامه، مجله، رادیو و تلویزیون، بیلبوردهای شهری و...) دارد، هزینه بسیار کمتری را به شرکت‌ها تحمیل می‌کند، همین‌طور هم به‌شدت در حال محبوب شدن و گسترش است.
    تبلیغات بنری در سایت‌ها، بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و حتی SPAM و... همه و همه مثال‌هایی از تبلیغات دیجیتال هستند که روشی به‌سرعت رو به گسترش برای معرفی و تبلیغ شرکت‌ها به مخاطبین است.
    سرفصل‌های دوره:

    • آشنایی با کلیات تبلیغات در فضای دیجیتال
    • آشنایی با ابزارهای تبلیغ در فضای دیجیتال
    • تبلیغات کلیکی و نکات آن
    • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
    • تبلیغات در حوزه روابط عمومی
    • انواع فرمت‌های محتوا



    ______________________________
    ادامه در منبع : http://www.ictstartups.ir/fa/event/68312

مجوز های ارسال و ویرایش