ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/27, 22:21
    Arshia

    کره جنوبی در حرکتی غیرمنتظره معاملات آتی بیت کوین را در بورس ممنوع اعلام کرد


    کره جنوبی در حرکتی غیرمنتظره معاملات آتی بیت کوین را در بورس ممنوع اعلام کردReviewed by محمد آذرنیوار on Dec 7Rating: 5.0
    بزرگترین بازارهای معمالات آتی، گروه های CBOE و CME، معاملات آتی بیت کوین را تصویب کردند اما کره جنوبی هیچکدام از آن ها را نمی خواهد. دولت کره جنوبی در مقابل ارزهای دیجیتال مقاومت می‌کند.
    به تازگی، کره جنوبی از برنامه های خود مبنی بر تنظیم مقررات صرافی های ارزهای دیجیتال و دریافت مالیات بر سود این ارزها خبر داده است. این کشور همچنین ارائه اولیه کوین ها (ICOs) را ممنوع اعلام کرده است.
    شهروندان این کشور آسیایی که خریداران بزرگ بیت کوین و سایر ازرهای دیجیتال هستند، اغلب مبالغ زیادی برای این ارزها به صرافی های غربی پرداخت کرده اند. تونی لیو، مدیر عامل صرافی کره ای Korbit ، توضیح داد:
    “کلمه (بیت کوین) در کره به شدت شایع می شود. وقتی مردم سرمایه گذاری می کنند، دوست دارند تا افراد دیگر هم در این جریان وارد شوند. یک جنبش بزرگ وجود دارد که جامعه اغلب در اطراف آن حرکت می‌کنند. “
    بازارهای معمالات آتی

    اگر با CBOE و یا گروه CME آشنایی ندارید، یک فرد عادی حتما باید این را بشناسد: نزدک. این بورس بزرگ و بسیار معروف در حال آماده سازی برای ارائه معاملات آتی بیت کوین در تابستان آینده است. در ژاپن هم بورس مالی توکیو قصد انجام چنین کاری را دارد.
    تجارتخانه های کره جنوبی هم در حال آماده سازی برای این کار بودند تا اینکه تنظیم کننده های کره ای از آن جلوگیری کردند. در ۵ دسامبر، کمیسیون اقتصادی کشور، از اعضای سازمان Financial Investment Association که وظیفه نظارت بر بورس این کشور را برعهده دارند، خواست تا از این موضوع خارج شوند. دو شرکت اوراق بهادار کره پیش از این سمینارهایی برای معمالات آتی بیت کوین برنامه ریزی کرده بودند.



    https://arzdigital.com/korea-bans-bitcoin-futures/

مجوز های ارسال و ویرایش