ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: فروشگاه اینترنتی زیورآلات ریسه گالری

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/11/06, 11:06
    cheshmgir
    خرید فلاسک
    محتواي فلاسک
    فلاسک چاي از آن دسته از محصولاتي ايست که مصرف کننده از آن اطلاعات چنداني ندارد. همين عمر باعث سودجويي برخي از فروشندگان سودجو شده است. خب چه فلاسکهايي را مي توان خوب و با کيفيت ناميد. خريدار در زمان خريد با سوالاتي همچون:
    1- آيا فلاسک شيشه خارجي دارد يا ايراني؟
    2- شيشه فلاسک چيني است ؟؟
    3- اين شيشه چند ساعت ابجوش را داغ نگه ميدارد؟
    4- چرا شيشه فلاسک سوراخه و از زيرش اب چکه ميکند ؟
    5- فلاسک احمد درجه يک است يا درجه پايين؟
    6- ارزان ترين فلاسک چايي موجود در بازار کدام است؟
    7- فلاسک خوب چه ويژگي هايي دارد؟
    8- فلاسک با چه سايزي مناسب است؟
    9- فلاسک خارجي با کدام مارک بخريم؟
    10- فلاسک تمام استيل بخريم يا شيشه دار؟
    11- چرا فلاسک استيل پس از مدتي خاصيت خود را از دست ميدهد؟
    12- چه فلاسک چايي بخرم؟
    و…. از اين قبيل سوالات مواجه ميشود. که ندانستن هر کدام از اينها ميتواند باعث ميشود کلاه بزرگي بر سر خريدار برود.
    ويژگي هاي فلاسک خوب
    پس در هنگام خريد فلاسک توصيه هاي وبسايت طلانويس رو مد نظر داشته باشيد:
    – شيشه فلاسک ايراني يا توليد داخلي نداريم (کارخانه جات فلاسک ايراني صرفا توليدکننده قاب يا همان جلد فلاسک هستند) و در بازار حال صرفا شيشه فلاسک چيني (ساخت کشور چين) موجود است. پس با عناويني همچون شيشه ژاپني يا شيشه درجه 1 کلاه سرتان نرود.
    – ارزان فلاسک موجود فلاسک هاي با جلد پلاستيکي هستند (فلاسک زرين – رضا – احمد) هستند.
    – قيمت مناسب – کيفيت -موجود بودن قطعات يدک-مناسب بودن قيمت يدکي ها- بارها ديده شده فلاکسي به خاطر شکستن شيشه اش و گران بودن شيشه يدکي يا حتي نبودن يدکش (قيمت شيشه برابر با قيمت فلاسک کامل) بايد دور انداخته شود.فلاسک 1 ليتري احمد داراي يدکي ارزان و دردسترس است.
    – فلاکس هاي تمام استيل بعد از مدتي با ضربه هاي نه چندان شديد خاصيت عايق بودن را از دست ميدهد (خلا بين دوجداره از بين ميرود يا به اصطلاح رايج گازش خارج ميشود) پس فلاکس شيشه اي بخريد و حتي در صورت شکستن با مبلغي در حدود 5 هزار تومان تعمير شود.
    – در نهايت پيشنهاد وبسايت طلانويس به شما عزيزان فلاکس احمد 1 ليتري است.اين فلاسک اکثر ويژگي هاي ذکر شده را داراست.قيمت مصرف کننده اين محصول بين 7 تا 12 هزار تومان متغير است. مارک هاي خارجي معتبر يونيک، هنري، دالتون، بونيتو و…. ميباشند.
    نکته: قيمت هاي مذکور در تاريخ 11 مهر 95 بررسي شده است. ممکن است بعدها قيمت ها تغيير کنند.
    اما قبل از خريد فلاسک مورد نظر هدف خودتان را از خريد مشخص کنيد.
    نخستين نکته‌اي که بايد در زمان خريد به آن دقت کنيد، قيمت فلاسک است، که قصد داريد چه ميزان براي خريد يک فلاسک خوب هزينه کنيد؟.
    قيمت به کيفيت و سازنده بستگي دارد، ولي هميشه قيمت بالا تضمين کننده‌ عملکرد خوب نيست. قيمت معمولا تحت تاثير مواد مورد استفاده در ساخت، حجم و ويژگي منحصر بفرد آن محصول قرار مي‌گيرد.
    توصيه‌هايي براي خريد يک فلاسک خوب:
    در زمان خريد فلاسک اطراف آن را خوب نگاه کنيد.
    1875.jpg
    -دنبال نقص‌هاي آشکار يا خراشيدگي روي آن باشيد
    - اين عيب‌ها روي عملکرد تاثير مي‌گذارد.
    - فلاسک را تکان دهيد. بررسي کنيد چيزي در فلاسک تکان نخورد و صدايي نشنويد.
    - بدنبال سازنده‌اي خوشنام باشيد.
    - بدنبال فلاسکي با پوشش و درب مناسب باشيد.
    - بسته بندي فلاسک بايد شامل اين موارد باشد: تطابق با استاندارها، اطلاعاتي در مورد سازنده (آدرس، نام، شماره تماس)، گارانتي، شرايط استفاده و مشخصات اصلي محصول.
    - محفظه دروني فلاسک‌ها مي‌تواند از جنس شيشه باشد. خريد فلاکس شيشه‌اي عمدتا بهداشتي هستند. تميز کردنشان آسان است و از محتواي درون آن بخوبي محافظت مي‌شود، اما يک ايراد وجود دارد اين نوع فلاسک‌ها بسيار شکننده هستند. در نتيجه در اثر يک سهل انگاري ممکن است به هزاران قعطه تبديل شود.
    - در زمان خريد به حجم فلاسک مورد نظرتان دقت کنيد، که آيا تک نفره بودن فلاسک برايتان کافي است يا دوست داريد فلاسکتان ظرفيت سرو چاي يا قهوه را براي چند نفر داشته باشد.
    - اگر تنها يک ليوان چاي در زمان ناهار ميل مي‌کنيد مي‌توانيد فلاسکي با گنجايش يک ليوان تهيه کنيد.
    راهنماي خريد فلاسک
    - به سر فلاسک توجه کنيد.
    - سر فلاسک بخوبي بايد گرما را درون فلاسک حفظ کرده و هيچ گونه گرمايي را هدر ندهد.
    - فلاسک‌هاي داري درب‌هاي شيشه‌اي اغلب مجهز به چوب پنبه هستند.
    اين مدل بهترين گزينه نيست. مهر و موم صورت گرفته توسط اين نوع درب‌ها بطورکامل صورت نمي‌گيرد و ممکن است فلاسک نشتي داشته باشد. بهينه‌ترين انتخاب درب پيچي است.
    برخي فلاسک‌ها مجهز به سوپاپ هستند. اين نوع بسيار مناسب است، ولي اگر به سوپاپ آسيب برسانيد مشخصه‌هاي تطبيقي آن تغيير مي‌کند و شيشه ديگر عملکرد مناسب خود را نخواهد داشت.
    علاوه بر اين‌ها اين نوع فلاسک‌ها براحتي کثيف شده و شستن آن‌ها سخت است.
  • 2018/11/03, 13:43
    sankalppatil
    Many were initially accompanied by us because they experienced a different shape of designs and roles. Maybe it would not look like anywhere easily.
  • 2018/11/03, 09:10
    بشری کالا
    اجناس با کیفیت و ارزان در فروشگاه اینترنتی بشری کالا یه سر بزنید ضرر نمیکنید :


    https://boshrakala.ir
  • 2018/10/31, 08:37
    ri3gallery

    فروشگاه اینترنتی زیورآلات ریسه گالری

    خیلی ها در ابتدا با ما همراه شدند چون شکل متفاوتی از طرح ها و نقش ها را با ما تجربه کردند. شاید چون شبیه آن به راحتی هر جایی پیدا نمی شد. یا شاید هم چون دل به دل راه داشت. ما با عشق ریسه می بافتیم و مردم با عشق استفاده می کردند. طبیعت اولین هدیه عاشقانه به انسان هاست. پس برای شروع سراغ سنگ های رنگی و قشنگ طبیعت رفتیم. ریسه های عشق را با سنگ های طبیعی و رنگی با هنر دست هنرمندان ایرانی بافتیم. اولین تجربه ی این ریسه ها دستبند شد و به دست خانم ها و آقایان خوش ذوق و هنر دوست نشست.

    انگار طبیعت کار خودش را کرده بود.
    انسان ها هر قدر هم که به زندگی با تکنولوژی خو بگیرند هنوز گوشه ای از دلشان عاشق طبیعت و هنر هستند. این را زمانی فهمیدیم که دستبندهای سنگی و طبیعی ما بر دست خیلی از آدم های عاشق نشست و هدیه هایی که ما برای عاشق ها با دریایی از عشق و احترام بسته بندی کردیم و فرستادیم.
    وقتی کاری را با عشق شروع می کنی انگار همه چیز ادامه دار می شود. بعد از آن شاید احساس کنی از این جا به بعد دیگر مسئولی، مسئولی در برابر اینهمه شور و استقبال و لبخند و جریانی از تقسیم کردن محبت.
    انگار مردم این ریسه های محبت را تنها برای دستانشان نمی خواستند. انگار ریسه های رنگی طبیعت زیباتر می شد اگر روی پا می نشست، در لاله ی گوش حلقه می شد و یا ریسه های رنگی از گوش ها آویزان انگار بدجوری دل را می برد.
    خیلی ها از ما گردنبند های رنگی متفاوت می خواستند و ما باید دست به کار می شدیم.
    خیلی ها از دوست داشتن طلا و نقره دست نمی کشیدند، از طرفی سنگ های رنگی و زیبای طبیعت هم دلشان را می برد. ما دوستدار هنر متفاوتیم. پس به سلیقه های متفاوت هم احترام می گذاریم. دوست داشتن ها حق شماست و خوشحال کردن شما هم تجربه ای شیرین برای ما که طعم آن خوش بر ما نشسته بود.
    دستبندهای دست ساز ما با طلا و نقره خوش نشست و ما بر آن شدیم تا دستبند طلا، دستبند نقره، گوشواره طلا، گوشواره نقره، پابند طلا، پابند نقره، گردنبند طلا، گردنبند نقره را در ریسه گالری برای شما بسازیم و به مجموعه اضافه کنیم.
    از آن جا که هنر مختص همه ی آدم هاست و برای دوست داشتن هنر مهم نیست که خانم باشی یا آقا، پس یادمان نرفت که در کنار دستبند زنانه، دستبند مردانه و گردنبند مردانه را هم از قلم نیندازیم. اینجا خانه ی همه ی هنر دوستان است. حتی اگر این هنر را در بند عینک خودت داشته باشی. سلیقه ها متفاوت است مثل همه آن هایی که طبیعت و سنگ های رنگی اش را دوست داشتند اما آن را بر دستان و اندام شان نمی خواستند. متفاوت بودن گاهی یک سلیقه ی خاص می طلبد و ما عاشق این سلیقه های متفاوتیم. پس بند عینک مردانه و بندعینک زنانه را هم به ریسه هایمان اضافه کردیم.

مجوز های ارسال و ویرایش