ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/09/17, 13:56
    niloofarzand

    ثبت وی نو،سیستم مشاوره هوشمندو جستجوگرالکترونیکی (حامی نوابغ)

    وی نو،سیستم مشاوره هوشمندو جستجوگرالکترونیکی
    حسن ابراهیمی عضو موسسه حامی نوابغ جوان مخترع وی نو باتفکر و یدی بالا سیستم مشاوره هوشمند و جستجوگر الکترونیکی موفق به ثبت و اجرای این طرح شد.
    حسن ابراهیمی ساکن تهران مدیر عامل سازمان مردم نهاد ( NGO) بسوی زندگی آرام و عضو موسسه حامی نخبگان جوان می باشد .ثبت اختراع ایشان در حوزه پزشکی و سلامت بعنوان مشاوره هوشمند است، دو ایده پردازی ، طراحی و اجرا را در حوزه های ورزش و جوانان ، پزشکی وسلامتی داشته که در حوزه ورزش، سیستم جامع تحت وب بانک اطلاعاتی بازیکنان،مربیان و داوران فدراسیون شطرنج ( با 12000 عضو) را به مرحله اجرا و بازدهی در آورده و در حوزه پزشکی و سلامت و حوزه خدمات اجتماعی، استارت آپ زندگی یار و ساختار جدید آن با پلتفرم استارت آپ وی نو (درخواست ارائه خدمات جامع راهنمایی و مشاوره ) را هم در دست اجرا و راه اندازی دارد .
    - با توجه به اینکه در حوزه فنآوری اطلاعات ( بعنوان کارشناس با 21 سابقه تخصصی در مدیریت شبکه های کامپیوتری) و درحوزه پزشکی و سلامت ( بعنوان مربی مهارت های زندگی با 7 سال سابقه مهارتی در راهنمایی و مشاوره) تخصص و مهارت لازم را داشته است ، در سال 96، ساختار متمایز و جدیدی را در کسب و کارهای نوپا در استارت آپ وی نو و مرحله تکمیلی آن بعنوان سیستم مشاوره هوشمند ارائه داد.
    وی نو با عنوان سیستم مشاوره هوشمند و جستجوگر الکترونیکی درخواست ارائه خدمات جامع راهنمایی و مشاوره های اجتماعی بر پایه محور و زمینه فعالیت مشاوران، از سه فاز نرم افزاری،سخت فزاری و ربات به مرحله اجرا در خواهد آمد.
    فاز اول طرح،:
    - یک سیستم تحت وب و موبایلی می باشد که بر پایه محور و زمینه فعالیت مشاور، سوال مراجع کننده ثبت و دریافت میشود و سیستم بصورت هوشمند و بر پایه تحقیق و پژوهش سیستمی و باتوجه به گروه های راهنمایی و مشاوره، چندین روش جوابگویی رو به مخاطب یا مراجع ارائه میدهد.
    - راهنمایی و مشاوره ، در روش انتخاب مشاور، کلید واژه ثبت شده در سیستم، بدنبال زمینه سوال و محورهای مشترک در بیش ازچهار نوع فعالیت گروهی راهنمایی و مشاوره می گردد و باتوجه به انتخاب نوع فعالیت مشاور در تایید و ثبت زمینه و محور فعالیت مشاور( در زمان گزینش مشاور) سیستم بصورت هوشمند، مشاوران متعددی را نشان میدهد و در ابتدا اختیار انتخاب را به مراجع کننده می دهد و لیکن وی نو هم ،بهترین انتخاب مشاور را پیشنهاد میدهد.
    - راهنمایی و مشاوره ، در روش دانشنامه ای فقط مقالات، کتب و مجلات ، اینفوگرافیک و تصاویر، صوت، ویدیو که مرتبط با زمینه و محور سوال است بصورت جداگانه به رویت و انتخاب مراجع کننده در میآید. در حقیقت سامانه از روش هوشمند سازی خود، چندین اختیار آزاد و پیشنهادی را به مراجع کننده میدهد تا ضمن برخوردری و انتخاب درست بر اساس پژوهش علمی،جوابگویی به نزدیکترین هدف مراجع و رضایت ایشان حاصل نماید.<ادامه مطلب در سامانه nokhbeha.com>
    منبع خبر: حامی نوابغ جوان

    سلام روز خوش
    برای ثبت اختراع از راه مطمئن ضمن حفظ امنیت طرح و اختراع از طریق آشنایی با موسسه نخبگان با تلاش خود و حمایت مرکز حامی نوابغ جوان-nokhbeha. com موفق به ثبت استارتآپ شدم. جهت ارتباط با کارشناسای نخبگان با شماره مستقیم 02122913410 تماس بگیرید.
    آدرس: خ شریعتی - نبش بیگدلی ساختمان 1142

    فایل پیوست 127

مجوز های ارسال و ویرایش