ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ همیار مهر - ویژه معلولان

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/08/12, 20:50
    nimavhn
    با توجه به چیزی که توی این چند سال کار در زمینه مشاوره مدیریت و مشاوره منابع انسانی دیدم مهمترین نکته ای که در مورد استارتاپ ها وجود داره درک صحیح مدیران و کارمندان از محیط استارتاپ هستش. چیزی که در مورد این محیط ها باید مدنظز داشت 1 - عجله برای رشد و پیشرفته و بهبود کسب و کاره که این مورد توسط زیرساخت های ضعیف میتونه خیلی وقتا مدیر رو خیلی اذیت کنه و 2 - چیزه دیگه ای هم که میتونه مشکل ساز باشه اینه که هنوز فرایندها تخصصی نشده و برای هرکدومشون نیروی مجزایی وجود نداره (نیازی هم نیست که وجود داشته باشه) و این باعث میشه که تقسیم کار به صورت تخصصی انجام نشه. این تخصصی نبودن شرح وظایف نیرو ها میتونه خیلی از کارمندارو اذیت کنه. به همین دلیل استخدام نیرو و جذب منابع انسانی مناسب هم در اینجا از اهمیت خاصی برخوردار میشه.
  • 2018/08/12, 14:38
    Admin

    معرفی استارتاپ همیار مهر - ویژه معلولان

    «همیار مهر»، سامانه ای جامع برای معرفی صاحبان مشاغل و ارائه دهنگان خدمات به معلولین می باشد.
    سایت «همیار مهر» فضایی است برای تعامل و همدلی بین توانیابان و خدمات مرتبط به این عزیزان که با توجه به نیاز این قشر و در نظر گرفتن شرایط خاص آنها و با انگیزۀ کمک در بالا بردن سطح کمی و کیفی زندگی توانیابان عزیز، فعالیت خود را آغاز نموده است.
    لذا قصد داریم تا میان قشر معلول و ارائه دهندگان خدمات در هر حرفه و در هر سطح، صنف و شغلی، ارتباط برقرار کنیم و با اینکار دسترسی آسان تر به انواع خدمات را برای این عزیزان در منزل و حتی خارج از منزل مهیا نماییم.
    با توجه به هدف اصلی سامانه همیار مهر، بهتر است چند لحظه ای به این سوالات فکر کنیم. اینکه از زندگی معلولین چه میدانیم؟ انجام چه اموری از توان آنها خارج است؟ برای چه کارهایی به کمک بیشتری نیاز دارند؟ در مقایسه با یک فرد غیرمعلول، چند برابر زمان و هزینه، صرف انجام ساده ترین و معمولی ترین نیازهایشان می کنند؟
    اگر بخواهیم طبق آمار بررسی کنیم خواهیم دانست که %۱۱ جمعیت کشورمان را معلولین تشکیل میدهند، و طبق شواهد موجود این عزیزان برای انجام امور روزمره و ساده ی خود دچار مشکلات فراوانی هستند.
    از قبیل : خدمات آرایشی (اصلاح و آرایش)، خدمات پزشکی (ویزیت، تزریق آمپول و سرم و …)، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، رفت و آمد در فضاهای شهری، خرید مایحتاج زندگی، آموزش و همچنین مشکلات بسیار در مطالعه کتابهای چاپی و الکترونیکی یعنی (کمبود کتابهای صوتی مناسب برای نابینایان و کم بینایان) و بسیاری مشکلات و کمبودهای دیگر.
    بنابراین تصمیم گرفتیم تا با ساماندهی و جلب حمایت صاحبان مشاغل و خدمات گوناگون، در قالب یک سایت مرجع و همچنین ثبت نام مشاغل در هر زمینه و دسته بندی خدمات ارائه شده، پل ارتباطی باشیم بین معلولان گرامی و ارائه دهندگان انواع خدمات ملزوم زندگی هر شخص.
    هدف اصلی اینست که گامی در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی معلولین کشورمان برداریم.
    برای نیل به این هدف بزرگ و خداپسندانه، یاری و حمایت صمیمانه ی صاحبان مشاغل، خدمات و تمامی عزیزانی که توانایی و مهارت ارائه خدمات به معلولین عزیز دارند را می طلبیم. همچنین پذیرای خیرین محترمی هستیم که جهت ارتقای این سامانه و تامین منابع مالی این حرکت عظیم، تمایل به کمک نقدی دارند و دست این عزیزان را به گرمی «همراه مهر» می فشاریم.

    خدماتی که معلولین بدانها نیازمندند ، شامل موارد زیر می باشد:

    • خدمات پزشکی، درمانی

    (شامل پزشکان با انواع تخصص ها، دندانپزشکان، مشاور تغذیه، پرستاران، ارتوپدی فنی، تزریق آمپول و سرم و معاینه و….)

    • خدمات توانبخشی، مراقبت و پرستاری

    (شامل کاردرمانگران، فیزیوتراپیست ها، گفتاردرمانگران، خدمات مراقبت در منزل، استحمام، آرایشگری و….)

    • خدمات مشاوره ای و روانشناسی

    (شامل روانشناسی، روان کاوی، روان درمانی، بهداشت روان، انواع مشاوره، زوج درمانی، خانواده درمانی و….)

    • خدمات قانونی و قضایی

    (شامل وکلا، مشاورین امور قضایی، دادگاهها، دادسراها، رسیدگی به امور قانونی و….)

    • خدمات آموزشی

    (شامل معلم، آموزگار، مربی خصوصی و غیرخصوصی، آموزشگاههای دولتی و خصوصی و…)

    • خدمات فنی و حرفه ای

    (شامل آموزش انواع مهارت ها مانند خیاطی، طراحی، کامپیوتر، چرم دوزی، منبت، معرق و تمامی رشته ها، آموزش های کارورزی و انواع کلاسهای آماده به کار شدن، کارگاههای تخصصی اشتغال و….)

    • خدمات آرایش و پیرایش

    (شامل انواع آرایش، پیرایش، انواع اصلاح مردانه و زنانه در منزل و آرایشگاههای مناسب سازی شده و….)

    • خدمات فرهنگی، هنری

    (شامل انواع خدمات فرهنگی و هنری مناسب معلولان، انواع جشنواره ها و همایش های فرهنگی هنری معلولان، خدمات آموزشهای فرهنگی و هنری در منزل و کارگاههای مناسب سازی شده و…)

    • خدمات حمل و نقل درون و برون شهری (گردشگری)

    (شامل تاکسی، آژانس های مناسب، گردشگری معلولان، انواع تورهای مناسب افراد معلول، آژانس های هواپیمایی که خدمات ویژه به معلولان ارائه دهند، باشگاههای ورزشی، استخر و….)

    • خدمات تهیه غذا و رستوران

    (شامل انواع رستوران های مناسب برای معلولان، تهیه غذاها و رستوران ها با سرویس های تحویل ویژه معلولان، انواع هتل ها و رستوران ها جهت مراسم ها و مهمانی ها و….)

    • خدمات تعمیراتی

    (شامل تعمیرات تخت، ویلچر و تشک مواج، فروش و تعمیر انواع بالابر معلولان، فروش و تعمیر انواع تجهیزات توانبخشی و وسایل جابجایی معلولان در منزل، مناسب سازی حمام و دسشویی برای معلولان انواع مناطق و….)

    • خدمات عمومی

    (شامل خرید مایحتاج منزل، نظافت منزل، پیک و تحویل مایحتاج درب منزل، انجام امور اداری و تحصیلداری و….)
    و ….

    از ارائه دهندگان خدمات و صاحبان مشاغل فوق الذکر که تمایل به همکاری و ارتباط با افراد معلول را دارند، خواهشمندیم فرم مربوطه را تکمیل نمایند و اطلاعات تماس و ارتباط خود را بصورت کامل ذکر و ثبت کنند.
    ناگفته نماند عزیزانی که به هر نحو ، تمایل به ارائه خدمات به معلولین را دارند و نوع خدمات مربوطۀ آنها در لیست بالا ذکر نشده، نوع خدمات خود را از طریق صفحه «پشتیبانی» با ما در میان بگذارند تا به درخواست آنها در اسرع وقت رسیدگی شود.
    همیار مهر یک بانک اطلاعاتی جامع از خدمات مختلف را جمع آوری کرده تا معلولین بتوانند با مراجعه به این سایت نزدیکترین فرد که خدمات مورد نیازشان را ارائه می دهد در سطح شهر خود پیدا کرده و خدمات مورد نیاز را با یک تماس دریافت کنند.
    با عضویت در این سامانه و ارائه خدمات به معلولین راهی نو برای کسب و کار خود ایجاد کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.
    توجه: لطفا پیش از تکمیل فرم های مربوطه، حتما قوانین سایت را مطالعه فرمائید.
    وحید رجبلو بنیانگذار همیار مهر

مجوز های ارسال و ویرایش