ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تبلیغات اینترنتی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/06/24, 21:29
    SARA
    راهکارهاي افزايش بهره‌وري بنرهاي تبليغاتي

    راهکارهاي افزايش بهره‌وري بنرهاي تبليغاتي
    برگرفته از نوشته های : احمديان
    گرچه تبليغات از طريق بنر تنها راهکار تبليغ نيست و اين روش هم مزايا و محدوديتهاي خاص خود را دارد، ولي تجربه نشان مي دهد که استفاده هوشمندانه از بنر بويژه در معرفي نام تجاري (Brand) و پيشبرد فروش بسيار موثراست. بسياري از آگهي دهندگان به شناخت کاملتري از تبليغات بنر (Banner Advertising) نياز دارند تا بتوانند بخوبي از آن استفاده کنند.بر اساس آمار سازمان بين المللي تبليغات (IAB) ،‌ در سال 2000 ميلادي، تبليغات از طريق بنر 47٪ کل تبليغات آنلاين را تشکيل داده است. بويژه اگر توجه کنيم که رقم کل تبليغات آنلاين در اين سال 2/8 ميليارد دلار بوده، بيشتر به اهميت اين نوع تبليغات پي مي بريم. بنابراين تبليغات از طريق بنر مي تواند و مي بايست بخشي از استراتژي تبليغاتي شما باشد، به شرط آنکه به اين موارد توجه کنيد :
    1- براي بنرهاي خود پيامهاي جذاب و کوتاه تهيه کنيد. بنرهاي تبليغاتي با بيلبوردهاي خياباني قابل مقايسه اند.اين آگهيها بايد نظر بيننده را به مدتي کوتاه جذب کنند. بنرخواه در بالاي صفحه باشد، يا در وسط و کناره هاي آن، بايد با چند کلمه يا تصوير مختصر پيام خود را انتقال دهد. اين آگهيها بخصوص در معرفي نام و مارکهاي تجاري بسيار موفق عمل مي کنند، زيرا نامها يا تصاوير کوتاه بخوبي در ذهن جاي مي گيرند. اگرشرکت کوچکي داريد ومي خواهيد مستقيما به تبليغ کالاو خدمات خود بپردازيد(يعني هدفتان معرفي نام تجاري نيست) باز هم بهتر است همين رويه را در پيش گيريد،يعني کلام و تصويري را انتخاب کنيد که به زيبايي و در کمال اختصار پيام شما را انتقال مي دهد .
    2- اطمينان يابيد که بنرها مخاطب را به جاي درستي هدايت مي کنند. اگر از بنر براي معرفي سايت خود استفاده مي کنيد، قابل قبول است که مخاطبان را به صفحه اصلي (home page) سايت بفرستيد. اما بنرهايي که براي پيشبرد فروش و ارائه پيشنهادات خاص طراحي شده اند، ممکن است باهدايت مخاطبان به صفحه اصلي سبب سردرگمي ايشان شوند. در اين موارد، بخصوص اگر پيام يا راهنماي تصويري مناسبي براي هدايت اين بازديد کنندگان در صفحه اصلي پيش بيني نکرده باشيد، احتمالا آنها را از دست خواهيد داد. کريس ماهر، مدير شرکت بازاريابي M2K در آستين تکزاس مي گويد: ” اگر کاربر را خسته و سردرگم کنيم، بدون آنکه از ما خريد کند، به سايت ديگري خواهد رفت. اين يکي از خطاهاي مهمي است که آگهي دهندگان مرتکب ميشوند.” بنابراين، بجاي آنکه مخاطب را به صفحه اصلي سايت بفرستيم، بهتر است او را مستقيما” به صفحه اي که براي پيشبرد فروش طراحي شده ـ و بنر ها را به آن مرتبط (لينک) کرده ايم – هدايت نمائيم. در اين صفحه بايد محصول يا پيشنهاد خود را به صورت مشروح معرفي کنيم و از مخاطب بخواهيم که با پر کردن فرم محصول را سفارش دهد يا با ما تماس بگيرد. به اين ترتيب اگر مخاطب فرم را هم پر نکند، مطمئن هستيم که پيام ما را دريافت کرده است .
    3- تبليغات خود را هدفگيري کنيد. منظور از تبليغات هدفگيري شده، پيام رساني به مخاطباني است که داراي علائق مشترک شغلي، تخصصي، هنري، ورزشي و امثال آن هستند. در تبليغات از طريق بنر اين گروهها را مي توان با دسته بندي سايتهاي نمايش دهنده آگهي از يکديگر تفکيک کرد، بطوريکه هر آگهي براي گروه خاصي از مخاطبان پخش شود. نا گفته پيداست که به اين ترتيب هزينه ها کاهش و بازدهي تبليغات به ميزان درخور توجهي افزايش مي يابد .
    4- تبليغات خود را با گروههاي کوچک محک بزنيد. يک وجه امتياز يا زيبايي تبليغات اينترنتي اين است که با هزينه ناچيزي مي توانيد آگهي هاي خود را با گروه کوچکي از مخاطبان بيازمائيد. همچنين مي توانيد بنرهايي با شکلها، رنگها، متنها و اندازه هاي مختلف تهيه و اثر بخشي آنها را با هم مقايسه کنيد. با کمي دقت و حوصله مي توانيد پيشنهاد هاي فروش را بگونه‌اي تنظيم نمائيد که با خصوصيات وعلائق گروهي مخاطبان سازگارتر شده و بيشترين نتيجه را به بار آورد. در ايران متوسط هزينه نمايش 1000 بنر در حدود 1200 تومان است، که رقم بسيار کمي است و امکان هر نوع آزمايشي را فراهم مي کند. اين آزمايشها اطلاعات فراواني به آگهي دهنده مي دهد که ارزش آن دهها و گاه صدها برابر هزينه هاي مربوطه است. حتي مي توانيد هزينه و اثر بخشي تبليغات بنر را، براي کالا يا خدمات مورد نظر، با ساير انواع تبليغات سنتي و اينترنتي مقايسه کنيد. در اين صورت ملاحظه خواهيد کرد که تبليغات بنر در مورد بسياري از محصولات ارزانتر تمام مي ‌شود و نتيجه بهتري دارد .
    5- بخشي از استراتژي کلي تبليغات خود را به بنر اختصاص دهيد. تبليغات معمولا وقتي بيشترين نتيجه رابه بار مي آورد که از رسانه ها و روشهاي مختلف براي رساندن پيام به مخاطب استفاده کنيم. سازمانها و شرکتهاي بزرگ و با سابقه اين مطلب را مي دانند و مي کوشند پيامهاي خود را با رسانه هاي مختلف به مخاطبان برسانند. اين شرکتها معمولا” از راديو، تلويزيون، سينما، مطبوعات، تبليغات محيطي‌ (پوستر، بيلبورد، اتوبوس،…) بخوبي استفاده مي کنند و در سالهاي اخير روشهاي مختلف تبليغات آنلاين را هم به اين مجموعه افزوده اند.اگر بودجه شما کفاف تبليغ در رسانه هاي گرانقيمت را نمي دهد، از ساير انواع تبليغات آنلاين استفاده کنيد. درج آگهي در خبرنامه هاي آنلاين و ارسال ايميلهاي تبليغاتي از نمونه هائي است که درکنار تبليغات بنر مي تواند به شما کمک کند .
    6- در طراحي بنر از گرافيک، انيميشن، و ساير جلوه هاي بصري بهره بگيريد. ترکيب بندي، رنگ، نور، حرکت، حروف و خطوط زيبا اثر محسوسي بر جلب توجه بينندگان و موفقيت بنرهاي شما دارد. نثر زيبا و روان ( که پيشتر به آن اشاره شد) نيز در ترکيب با اين عوامل اثرگذارتر ميشود. اين مجموعه ممکن است مدتها در ذهن بيننده بماند و به اهداف آگهي دهنده کمک کند. براي طراحي بنر ها از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنيد. هزينه طراحي بنر رقم درخور توجهي نيست اما اثر مهمي بر تبليغات شما دارد .
    متخصصان آل ور سنتر با سالها تجربه در زمینه تجارت الکترونیک و تبلیغات آن لاین , آمادگی دارند تا راه کارهای تبلیغاتی مناسبی را به شما ارائه دهند. همچنین برای طراحی سایت زیبا و بنرهای تبلیغاتی جذاب و هدفمند میتوانید از خدمات آل ور سنتر استفاده نمایید. لطفا برای تبلیغات اینجا و برای طراحی سایت اینجا کلیک کنید .
  • 2018/06/24, 21:28
    SARA
    پیدا کردن رسانه تبلیغاتی مناسب

    برای معرفی محصول خود به یک رسانه بسنده نکنید و روشها و رسانه های مختلف را ارزیابی کرده و مورد استفاده قرار دهید. آیا تا بحال وضعیتی پیش آمده که در انتخاب بهترین روش تبلیغات خود دچار مشکل شده باشید و نتوانسته باشید انتخاب مناسبی انجام دهید؟ آیا تبلیغات خود را در روزنامه محلی ارائه می دهید ، در کتاب زرد شهر خود اینکار را انجام می دهید، یا در تابلوهای تبلیغاتی شهر به معرفی محصول خود اقدام می کنید، یا حتی در رادیو یا تلویزیون تبلیغات خدمات خود را انجام می دهید؟ اگر در انتخاب بین این رسانه ها دچار مشکل هستید، بدانید که این مشکل منحصر به شما نیست و بسیاری از افراد مشکلی مشابه شما دارند .
    بیشتر صاحبان مشاغل کوچک این مشکل را دارند که با توجه به بودجه محدود خود کدامیک از رسانه های تبلیغاتی را انتخاب کنند. قبل از اینکه رسانه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید باید چند قدم به عقب بگردید و پنج سوال استراتژیک و مهم در زمینه بازاریابی محصول را از خود بپرسید. پاسخ این سوالها می تواند به شما در پیدا کردن بهترین رسانه تبلیغاتی کمک زیادی بکند. پنج سوال بصورت زیر است :

    1- چه کسی یا کسانی بازار هدف شما را تشکیل می دهند ؟
    این سوال بسیار ساده است اما داشتن یک پاسح روشن و صریح برای این سوال در یافتن بهترین رسانه تبلیغاتی بسیار مهم است. آیا شما محصول یا خدمت بسیار پیشرفته ای را ارائه می دهید که افراد خاصی با سطح خاصی از درآمد آنرا تهیه می کنند یا اینکه مشتریان شما بچه های مدرسه هستند؟
    برای اینکه بتوانید جواب مناسبی برای این سوال پیدا کنید، بهترین کار ارزیابی مشتریان موجود است. با ارزیابی آنها متوجه خواهید شد که چه افرادی و با چه سطح درآمدی مشتری محصول یا خدمت شما هستند. با بررسی آماری اطلاعات خود شاید به نتایج شگفت آوری برسید که انتظار نداشته اید .

    2- چه رسانه محلی مورد توجه افراد موجود در بازار هدف من است ؟
    بعد از اینکه شما بازار هدف خود را پیدا کردید، باید بررسی کنید که آنها چه رسانه ای را بیشتر مورد توجه قرار می دهند. بهترین راهی که می تواند این اطلاعات را بدست آورید، پرسیدن آن بصورت مستقیم است. از آنها بخواهید که به سوالات شما در زمینه های زیر پاسخ دهند :

    · نام مجلات و موسسه ها و انتشاراتی را که عضو آن هستند
    · برنامه رادیوئی مورد علاقه
    · برنامه های تلویزیونی مورد علاقه
    · چه نوع نامه هائی را باز کرده و مطالعه می کنند
    · آیا به تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر توجه می کنند. در صورت مثبت بودن پاسخ، بیشتر در چه مکانهائی رفت و آمد می کنند .
    در صورتیکه تعدا مشتریان شما زیاد بودند می توانید با انتخاب تصادفی مشتریان خود ، این پرسشها را مطرح کنید. در نظر داشته باشید در این حالت باید انتخاب مشتریان بصورت تصادفی انجام شود تا نتیجه بدست آمده معیار مناسبی برای تصمیم گیری باشد .

    3- کدمیک از رسانه ها می تواند بصورت وسیع متقاضیان محصول و خدمات مرا تحت پوشش قرار دهد؟
    این شاید یکی از مهمترین سوالاتی باشد که شما باید پاسخ آنرا بدست آورید. برای جواب دادن به این سوال، شا باید یک روش مقایسه ای بین رسانه های مختلف داشته باشید. منظور این است که شما بایستی با استفاده از پارامترهای مختلف بتوانید هزینه نمایش آگهی به ازاء هر مشتری را اندازه گیری کنید. یکی از این پارامترها cpm است. با این روش شما می توانید هزینه سرمایه گذاری را به نسبت تعداد ارائه خود بررسی کنید. بعنوان مثال اگر هزینه یک برنامه رادیوئی 500 دلار است و برنامه رادیوئی برای 45000 هزار نفر پخش می شود، هزینه برای هر نفر شما مقدار 45000/500 است ( 011/0) به این معنی که شما برای هر نفر مبلغ یک سنت هزینه می کنید تا آگهی شما را دریافت کند. با این روش می توانید هزینه هر نفر را در رسانه های مختلف بدست آورده و با هم مقایسه کنید .

    4- اهداف تلبلیغاتی من چیست و تا چه اندازه این رسانه می تواند در رسیدن به این هدف به من کمک کند؟
    با استفاده از cpm شما می توانید هزینه هر نفر در هر رسانه را بدست آورید، اما این نمی تواند موثر بودن آن رسانه را برای شما مشخص کنید. مثلا اگر می خواهید یک کتابچه رایگان یا یک ویدئو را که حاوی راهنمای استفاده کننده است را ارائه دهید، شما نیاز به رسانه ای دارید که مشتری شما بتواند محتوای این ویدئو را ببیند و فرصت کافی برای یادداشت شماره تلفن یا آدرس شما داشته باشد .
    مثلا اگر محصول شما نیاز به نمایش در مدت زمان کوتاه دارد و یا اینکه برای مدت زمان خاصی فقط دارای اعتبار است و در همان زمان کوتاه باید به تعداد بیشتری مشتری ارائه شود می توانید از رسانه تلویزیون استفاده کنید. در این حالت شما می توانید از رسانه روزنامه های محلی هم برای تبلیغ استفاده کنید .
    استفاده از رسانه ماهنامه ها و هفته نامه ها نیز برای مواردی که بایستی اطلاعات نسبتا زیادی به مشتری ارائه شود و این اطلاعات هم دوره مصرف خاصی ندارند می تواند مفید باشد. بیشتر این هفته نامه ها و ماهنامه ها مدتها در کتابخانه ها و منازل در دسترس و قابل استفاده است .

    5- چگونه رسانه ای که من برای بازاریابی انتخاب کرده ام، می تواند به من در ارزیابی عکس العمل مشتریان کمک کند؟
    با توجه به اینکه هدف شما بدست آوردن بیشترین مشتری به ازاء هزینه ای است که برای رسانه تبلیغاتی پرداخت می کنید، هیچگاه رسانه ای که امکان اندازه گیری عکس العمل مشتریان را به شما نمی دهد، انتخاب مناسبی نیست. هیچگاه از تبلیغاتی که در آنها عکس العمل مشتریان قابل ارزیابی نیستند استفاده نکنید. همچنین از رسانه هائی که امکان ارزیابی عکس العمل مشتریان را در اختیار شما قرار نمی دهند نیز استفاده نکنید .

    نتیجه گیری :
    شما در اینجا با روشهای تعیین رسانه ای موردنیاز خودآشنا شدید. با ارزیابی نتایجی که از هر رسانه بدست می آورید می توانید انتخاب خود را تصحیح کرده و هر بار بهتر از قبل از رسانه های موجود استفاده کنید .
    ارزیابی روشهای معرفی محصول و همچنین ارزیابی نتایج بدست آمده از هر رسانه و روش بایستی بصورت مستمر انجام شود. در دوره های مختلف زمانی عکس العمل مشتریان در برابر رسانه ها و روشهای مختلف متفاوت است .
    ایتفاده از یک مشاور در زمینه ارزیابی رسانه ها و ارائه روشهای جدید می تواند تاثیر زیادی در موفقیت یک محصول یا خدمت داشته باشد .

  • 2018/06/24, 21:28
    SARA
    افزایش بازدید کنندگان سایت

    اگر مي خواهيد که سايت شما چسبناک باشد، يعني بازديدکنندگان آن، مجدداً به آن مراجعه کنند، بايد استراتژي مشخصي داشته باشيد. شما بايد بدانيد که ماهيت سايت شما، به چه چيزي براي جذب دوباره و دوباره بازديد کننده ، نياز دارد .
    بدون در نظر گرفتن اينکه شما با سايت خود چه مي کنيد، شما به محتوي مناسب و متغير که براي بازديد کننده سايت شما مهم است، نياز داريد. محتواي سايت بايد زمان بندي شده، متناسب و هماهنگ با تم سايت شما باشد. و چيزي با ارزش به بازديد کننده ارائه کند. برخي از استراتژي ها در زير آورده شده اند .

    تشخيص اينکه چه چيز جديد يا مبتکرانه در ارتباط با سايت شما وجود دارد. چه چيزي را مي توانيد ارسال کنيد که بازديد کننده کنجکاو را بازگرداند. آيا محصول جديد، خبر جديد، يا مقاله جديد، مخصوصا که دنباله دار باشد، جايزه جديد يا مسابقه اي براي برنده شدن وجود دارد؟ به موارد مختلف فکر کنيد و ببينيد چه چيزي در ارتباط با سايت شما وجود دارد .
    به بازديد کنندگان راهي براي برنده شدن نشان دهيد. يک چيز مجاني يا کوپن تخفيف که بتوانند برنده شوند. شما حتي ممکن است هداياي يک شرکت ديگر را که آرم آن هم روي هدايا حک شده را قرار دهيد و نام برندگان را در سايت خود اعلام کنيد تا بازديد کنندگان به سايت شما بازگردند. برندگان را به روز رساني کنيد و نامه تشکر برايشان بفرستيد .
    راهي براي جمع آوري آدرس پست الکترونيک بازديد کنندگان، مثل نظر سنجي در مورد سايت يا محصول خاص و يا دفتر يادبود سايت، و يا سوالات ساده که جواب دهند و به نحوي آدرس آنها را جمع آوري کنيد. شما بعدا مي توانيد به مناسبتهاي مختلف با آنها مکاتبه کنيد. حتما به آنها شانس حذف از ليست خود را بدهيد و مطمئن باشيد اگر اطلاعات سايت شما مفيد باشد، آنها هيچگاه از ليست شما خارج نخواهند شد .
    از بازديد کنندگان سايت خود بخواهيد که سايت را به دوستانشان معرفي کنند و بابت اين موضوع به آنها جايزه بدهيد. به آنها ثابت کنيد که براي شما با ارزش هستند و شما به آنها توجه داريد. دليلي براي معرفي سايت شما به ديگران را به بازديد کننده سايت خود بدهيد. به بازديد کننده، دليل و امکان Bookmark کردن سايت خود را بدهيد .
    بازي جديد، قيمت بازار بورس، اخبار و اطلاعات متغير را به بازديد کننده ارائه دهيد تا آنها بازگردند و سايت شما را بازديد کنند. سايت خود را همواره به روز رساني کنيد تا آنها به شما اعتماد کنند و مجددا به سايت شما مراجعه کنند .
  • 2018/06/24, 21:27
    SARA
    چگونه Adwords گوگل را قدرتمند آغاز کنید؟

    اگر در حال تهیه یک برنامه توسعه بازار یا محصول خودتان هستید ، استفاده از ترافیک پرداخت به ازاء کلیک تقریبا ضروری است.
    یک لحظه ! اجازه بدهید دوباره تکرار کنم که ترافیک پرداخت به ازاء کلیک برای امتحان کردن تقریبا ضروری است. خیلی رک بگویم، این روش از ترافیک برای همه کسب و کارها جواب نمی دهد.
    همچنین موفقیت به روش ایجاد ترافیک با سیستم پرداخت به ازاء کلیک ، فقط با درج یک تبلیغات و بلافاصله ارسال ترافیک ممکن نیست.
    بستگی به فاکتورهای زیادی از قبیل تبلیغات شما ، بازار رقابت شما ، صفحات شما و بودجه شما برای انجام این کار دارد.
    بدیهی است که برای مطرح کردن همه این موارد شاید نیاز به نوشتن یک کتاب باشد ، به هر حال هدف از نوشتن این مقاله ویژه ، بالابردن تخصص شما در این زمینه است که :
    چگونه در یک زمان مساوی با پرداخت پول کمتر از رقبایتان، در رتبه بالاتری قرارگیرید ؟
    گوگل یک سیستم واحد برای امتیازدهی به تبلیغاتشان دارد که شما را قادر می سازد با پرداخت هزینه کمتر برای هر کلیک در بالاترین رتبه باشید .
    چگونه ؟
    فقط مطمئن شوید که شما بالاترین نرخ کلیک در تبلیغتان دارید ….

    دو مسئله مهم نیاز است که مطمئن شوید با کمترین پرداخت در رتبه بالا قرار می گیرید.
    1- خیلی قوی شروع کنید – خسیس نباشید، برای شروع، آنچه در توان دارید خرج کنید .
    2- مرتبا تبلیغات خود را برای بهبود نرخ کلیک محک بزنید .

    شماره 1- شروع قوی
    یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام راه اندازی یک مبارزه تبلیغاتی مرتکب می شوند این است که آن را ضعیف شروع می کنند و خیلی در راه اندازی آن کند عمل می کنند .
    این خیلی اشتباه بزرگی است .

    به دو دلیل زیر لازم است خیلی قوی شروع کرده و مثل شیر به سراغ این مبارزه بروید :
    الف – اگر استراتژی شما عملی نیست سریعا آن را تغییر دهید و گرنه وقت گرانبهایتان را هدر ندهید .
    ب – خیلی مهمتر اینکه ، بیشترین انرژی را برای PER click در شروع کار مصرف کنید.چرا؟
    اگر شما در شروع کار بیشترین نیرو را برای per click صرف کنید ( بیشترین هزینه را صرف کنید) ، این تنها راهی است که گوگل را قانع کنید که شما را در رتبه های بالا قرار دهد. شما هیچ رکوردی برای کلیک روی سایتتان ندارید، بنابراین برای بدست آوردن آن باید هزینه بیشتری بپردازید .
    با صرف هزینه زیاد برای شروع ، تبلیغات خود را در صفحه اول خواهید دید و سریعتر در معرض دید قرار خواهید گرفت .
    با این روش شما به سرعت رکورد کلیک برای خود خواهید ساخت و بلافاصله می توانید هزینه به ازاء هر کلیک یا cost per click خود را بدون از دست دادن محل (رتبه ) خود کاهش دهید .
    حال اگر شما با یک cost per click کم شروع کرده بودید شما در صفحات آخر بودید و هیچگونه نشانی از شما نبود و این می توانست هفته ها و چه بسا ماهها طول بکشد بدون اینکه هرگونه نرخ کلیک را برای خود ایجاد کنید .
    بنابراین ، درس اول ، سریع شروع کنید – بیشترین بودجه را برای per-click صرف کنید. با قدرت جلو بروید و بهترین نتیجه را خواهید گرفت .

    شماره 2- آزمایش ، آزمایش !
    بهترین راه بعدی برای افزایش رتبه تبلیغات و کاهش هزینه برای هر کلیک (per-click) این است که همیشه تبلیغات جدید را امتحان کنید .
    گوگل امکان اجرای دو بنر تبلیغاتی را در یک زمان برای یک کلمه کلیدی به شما می دهد، آنها بصورت اتومات بنرهای شما را یکی پس از دیگری می چرخانند .
    به این وسیله می توانید به آرامی تیترها ، تبلیغات ، نام دامنه وهرچیزی را جابجا کرده و ببینید کدام بهتراست .

    همیشه این کار را انجام دهید و کم کم شاهد بالارفتن نرخ کلیک خود خواهید بود ، به همان نسبت که کلیک ها زیاد می شود می توانید cost per click را کاهش دهید بدون اینکه تغییری در محل تبلیغات شما (رتبه ) انجام شود .
    بنابراین ، حتی اگر درگیر رقبای زیادی شده اید و می ترسید که کنار گداشته شوید ، هنوز هم می توانید پیروز شوید .
    قوی جلو بروید ، سعی کنید تبلیغات (بنرها) خود را بیشتر و سریعتر نمایش دهید و در نتیجه نرخ بالاتری از کلیک ها برای خود درست کنید و سپس سریعا شروع به کاهش هزینه ها برای هر کلیک نمایید .
    فقط یک اخطار خیلی سریع ، اگر از این استراتژی استفاده می کنید مرتب حساب adword خود را کنترل کنید. همچنین هزینه محدودی برای هر روز در نظر بگیرید که از عهده آن برآیید .
    خیلی شگفت زده خواهید شد از اینکه چگونه Google ی تواند به این سرعت پولهای شما را ببلعد !
    بسیار خوب ، حالا مجهز به ابزار پیشرفته ای هستید که به سرعت می توانید به بالاترین رتبه درGoogle برسید .
  • 2018/06/24, 21:27
    SARA
    راه هايى آسان براى جلب مشتريان به سايت

    تا چه قدر مايل­ايد به راز نوشتن تبليغاتى دست يابيد که مشتريان را به شدت جذب براده­هاى آهن به آهن­ربا به سايت شما جذب کند؟
    پس به دقت متن زير را بخوانيد.
    نوشتن چنين تبليغى تنها به اندکى دانش و ابتکار نياز دارد. هرکسى مي­تواند اين کار را انجام دهد، حتا شما!
    اين کار به سادگى و با اجرا کردن دستورات زير امکان­پذير است. افراد زيادى در اينترنت وجود دارند که مي­توان از آن­ها يارى گرفت.از آن جمله مي­توان بهJoe Vitale، Jay Abraham،Cory Rudl،Mark Joyner اشاره کرد که از افراد سرشناس در نوشتن تبليغات هستند. در اينترنت گشتى بزنيد و دست­نوشته­هاى اين اشخاص را پيدا کنيد. در حالي­که تبليغات را مي­خوانيد از خود بپرسيد: «چه چيزى اين تبليغ را از ساير تبليغ­ها اين­چنين متمايز کرده است؟» اگر اين کار را ادامه دهيد، کليد جادويى موفقيت آن­ها را خواهيد يافت.
    چيزى که در حين خواندن اين متن­ها با آن روبه­رو مي­شويد، ترفندى است که آن­ها براى فروش محصولات خود از آن استفاده مي­کنند. ترفند زيرکانه­ى آن­ها اين است…..
    همه­ى آن­ها يک عنوان جذاب و گيرا دارند و به دنبال آن متنى مي­آيد که بيننده را به خواندن ادامه­ى متن ترغيب مي­کند. شما به هيچ وجه از خواندن ادامه آن منصرف نخواهيد شد. اين همان ترفند ساده اي­ است که آن­ها به کار مي­برند. ولى براى بار اول نوشتن چنين متنى کار چندان ساده­اى هم نيست.
    نوشتن متنى که فروش شما را مثل آب شدن يخ در آفتاب گرم تابستان سرعت ببخشد، به کمى تمرين و اطلاعاتى درباره­ى طرز رفتار مردم نياز دارد. چند مورد از اين اطلاعات را به زودى براي­تان بازگو خواهم کرد.
    چند دقيقه فکر کنيد، از بين سايت­هايى که به طور پراکنده و سريع آن­ها را مرور کرده­ايد چه تعداد نظرتان را به سرعت به خود جذب و شما را به خواندن مطالب ترغيب کرده است؟
    پس هميشه قبل از اين­که سايتى را طراحى کنيد، به خاطر داشته باشيد که هرگز نماى ظاهرى سايت به تنهايى مشتري­ها را جذب نمي­کند، چون آن­ها ظاهر سايت را تنها وقتى دوست دارند که عبارات و کلمات شما آن­ها را قانع کند.
    من در مورد تبليغات الکترونيکى ابتدا مبلغى را براى نوشتن يک تبليغ جذاب و گيرا هزينه مي­کنم و اگر چيزى باقى بماند براى طراحى گرافيکى سايت خرج مي­کنم.
    آيا تا به حال با بسيارى از سايت­هاى زيبا روبه­رو نشده­ايد که حتا در فروش يکى از کالاهاى کوچک خود ناتوان هستند؟ فکر مي­کنيد چرا چنين اتفاقى مي­افتد؟ چون بيش­تر آن­ها فقط طراحان گرافيکى هستند و از نوشتن تبليغات چيزى سر در نمي­آورند.
    کسانى که فکر مى کنند بعد از اين که سايت را روى اينترنت قرار دادند، ميليون­ها نفر به سمت آن هجوم مي­آورند، سخت در اشتباه هستند.آن­ها تجربه­ى سختى را پشت سر خواهند گذاشت و در نهايت خواهند فهميد که اشتباه بزرگى مرتکب شده اند!
    ممکن است شخصى با اين توصيفات را بشناسيد و يا خودتان دچار چنين سرنوشتى شده باشيد، ولى نا اميد نباشيد هنوز فرصت براى جبران باقيست!

    بهتر است ابتدا ياد بگيريد چه­گونه يک تبليغ گيرا و جذاب بنويسيد و در وقت و هزينه خود صرفه­جويى کنيد. من بسيار توصيه مي­کنم که ابتدا بر روى نوشتن تبليغ، تمرين کنيد. سپس پيش از اين­که پول خود را براى ثبت دامنه و اجاره­ى فضا، برنامه نويسى و طراحى آن خرج کنيد، آن را آزمايش کنيد و وقث و هزينه ارزشمند خود را بيش­تر از اين هدر ندهيد!
    اکنون قبل از اين که وب سايت بعدى را طراحى کنيد، “ساختار” نوشتن يک تبليغ گيرا را توضيح مي­دهم:

    روش نوشتن يک تبليغ گيرا براى سايت
    با اين که پيش­تر نيز آن را توضيح دادم به خاطر اهميت آن دوباره يادآورى مي­کنم که بيش­تر نيروى خود را روى نوشتن تبليغ و نه طراحى گرافيکى سايت و زيبا نمودن آن صرف کنيد. به عبارت ديگر هرگز تصاوير و طراحى گرافيکى باعث برانگيختن تمايل مشتريان به خريد از سايت نمي­شود.
    1. در عنوان تبليغ بايد اطلاعات بيشترى در اختيار مشتريان خود قرار دهيد.
    تنها چند لحظه فرصت داريد تا توجه بازديدکنندگان را جلب کنيد و آن­ها را به خواندن ادامه­ى آن ترغيب کنيد. تيتر شما بايد در خواننده براى دانستن مطالب بيشتر، کشش ايحاد کند. عناوين داراى عبارات منفى به طرز باور نکردنى اين مقصود را برآورده مي­کنند. براى مثال:
    عبارت منفيStop being internet marketing failure هر خريدار اينترنتى را به سمت خود جذب مى کند و يا جمله­ىDiscover 10 vital things to do right now کمک مي­کند تا بيننده به خواندن بقيه متن ترغيب شود. با اين کار يک عبارت منفى به نتيجه مثبت مي­انجامد.
    و يا اين نمونه “آيا تا به حال درباره­ى به دست آوردن دوباره­ى سرمايه خود فکر کرديد؟” که شما را به خواندن ادامه­ى آن هدايت مي­کند؟ شکى نيست که مردم به طور طبيعى با عنوان­هاى منفى به متن جذب مى شوند. چرا؟ چون بيش­تر مردم به همين شکل برنامه­ريزى شده­اند. چيزهايى مردم که به طور معمول به خاطر دارند، بيش­تر خاطرات منفى آن­هاست تا خاطرات مثبت. از عنوان­هاى منفى استفاده کنيد و به اين ترتيب افراد زيادى را به سمت خود جذب کنيد.

    2. تا حد ممکن از به کار بردن حروف بزرگ و درشت پرهيز کنيد.
    اين کار در خواندن پيام شما وقفه ايجاد مى کند و خواندن آن را کند مى کند. از حروف درشت براى تاکيد روى مطالب و از خط کشيدن زير کلمات براى تاکيد بيش­تر استفاده کنيد. عنوان را با کلماتى به اندازه­ى ساير کلمات آغاز کنيد.

    3. متنى گيرا و جذاب بنويسيد.
    مردم را مورد خطاب قرار دهيد و به گونه­اى بنويسيد که با اشتياق مطالب را دنبال کنند. براى شروع مي­توانيد از ساختار تبليغات يکى از اجناسى که آن را خريده­ايد استفاده کنيد.

    4. مطالب خود را به صورت منسجم و مرتبط با يکديگر بنويسيد.
    اگر اين نکته را رعايت نکنيد، مطمئن باشيد مشتريان زيادى را از دست خواهيد داد. از نوشتن تبليغات طولانى نترسيد. اگر آن را به درستى تنظيم کنيد و بنويسيد، بينندگان تمام آن را خواهند خواند. اشتباه در اين­جاست که فکر کنيم تبليغ طولانى مانع موفقيت ماست. اگر آن را صحيح بنويسيد حتا يک تبليغ 10 صقحه­اى خيلى بهتر از يک تبليغ کوتاه عمل مي­کند.

    5. تبليغات تمام محصولاتى را که مى خريد جمع آورى کنيد.
    آن­ها را نگه­دارى کنيد و بعدها از آن استفاده کنيد. وقتى مي­خواهيد يک تبليغ بنويسيد، جملاتى از آن را که مناسب به نظر مي­رسد انتخاب کنيد و آن­ها را با نوشته­ى خودتان بياميزيد. برخى از کلمات جمله­ها را تغيير دهيد و دوباره آن را مرتب کنيد. در پايان يک نوشته­ى عالى و قوى خواهيد داشت!

    6. هربار که کالا يا خدمتى را مي­فروشيد، از مشتريان خود بخواهيد که ميزان رضايت خود را از خريد در دفاتر شما ثبت کنند.
    آن­ها را در تبليغات خود قرار دهيد. تاييد آن­ها براى موفقيت شما اهميت دارد و اعتبار قابل قبولى را براى شما به ارمغان مى آورد. تبليغ شما بدون توصيه و تاييد ديگران کامل نمى شود. حتا اگر در گرفتن تاييديه از مشتريان خود دچار مشکل هستيد، مي­توانيد در مقابل دريافت رضايت­نامه­، محصولات و خدمات خود را به رايگان در اختيار مشترى قرار دهيد.

    7. يک نکته بسيار مهم؛ متن شما بايد بدون خطا باشد. حتا ممکن است وجود يک حرف يا کلمه­­ى اشتباه و يا متن ناتمام موجب شکست شما در فروش شود. متن خود را مختصر و بدون ابهام بنويسيد. اگر متن گنگ و نامفهوم باشد، به طور قطع خوانندگان و در نتيجه مشتريان زيادى را از دست خواهيد داد.

    8. نوشتن يک متن تاثيرگذار و کارا با يک بار تلاش به ثمر نمى رسد.
    متن خود را يک روز بنويسيد و روز بعد دوباره آن را بررسى کنيد. مي­بينيد که نياز به بازنويسى دارد. نوشتن و تکميل يک متن ممکن است 30 روز طول بکشد. اگر افزايش ميزان خوانندگان و در نتيجه خريداران را در نظر بگيريد، به اهميت صرف کردن وقت براى نوشتن اين متن پى مي­بريد.

    بعد از اين مراحل شايد فکر کنيد که مي­توانيد يک متن عالى بنويسيد و فروش موفقى داشته باشيد.
    البته هميشه چنين نيست. نکاتى ومجود دارد که بايد بدانيد تا صد در صد به موفقيت برسيد:
    از دوستان خود بخواهيد تا متن شما را بررسى کنند.
    به آن­ها بگوييد که هرگونه اشتباه نوشتارى، دستورى و يا ابهامى در جملات و عبارات و يا هر گونه اشکال ديگر که در آن مي­بينند به شما اطلاع دهند. از آن­ها بخواهيد که اين کار را با صداقت و دقت انجام دهند و سعى کنند چيزى را از قلم نيندازند. به آن­ها بگوييد اگر اشتباه­­تان را به شما بگويند، از آن­ها رنجيده خاطر نخواهيد شد و اين کار آن­ها براى شما چه­قدر ارزشمند است. اين روش کمک فوق­العاده­اى براى نوشتن يک متن عالى و گيراست.

    استفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایت

    استفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایت می تواند در بالا بردن کیفیت سایت کمک زیادی بکند.یک مدیر سایت برای اینکه بتواند سرویس مناسبی رادر سایت خود ارائه کند باید بتواند پارامترهای آماری سایت را تحلیل کند. این پارامترها هر کدام مفهوم خاصی دارند که در اینجا تعدادی از آنها را بررسی می کنیم . این اطلاعات می تواند توسط سرویسهای رایگان موجود در اینترنت جمع آوری شود یا اینکه سرویس دهنده سایت شما این امکانات را در اختیار شما قرار دهد.

    پارامترهای مهم در آمار سایتهای اینترنتی:
    Hits
    هیت یکی از پارامترهای مهم در ارزیابی یک سایت به شمار می آید. تا چندی قبل مهمترین پارامتری که برای ارزیابی تعدا بازدیدکنندگان یک سایت ارزیابی میشد همین پارامتر بود. اما این پارامتر دیگر آن اهمیت قبلی را ندارد. امروزه مردم می دانند که این پارامتر برای ارزیابی سایت قابل استناد نیست.
    برای هر عنصری از یک صفحه وب که توسط مرورگر تقاضا می شود ، یک هیت در نظر گرفته می شود. تعداد هیت برای هر صفحه می تواند از چند تا چند هزار هیت باشد. به ازاء هر عکس یا برنامه های جاوا اسکریپت و یا هر عنصر دیگری در صفحه، یک هیت ثبت می شود.
    با این تعریف می توان تصور کرد که طراحی یک سایت و تعداد عناصر موجود در آن می تواند این عدد را کم یا زیاد کند . بنابراین بدون در نظر گرفتن طراحی سیت نمی توان با این پارامتر ارزیابی مناسبی از تعداد بازدیدکنندگان سایت داشت.

    Pages or Pages view
    این آمار نشان دهنده تعداد درخواستهای رسیده به سرور برای هر فایل یا صفحه است. با استفاده از این آمار می تواند بفهمید که هر بازدیدکننده سایت شما چه تعداد از صفحات شما را دیده است.
    با این پارامتر می توان متوجه شد که آیا بازدیدکننده سایت ما توانسته به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کند یا نه؟ اگر بیشتر بازدیدکنندگان سایت ما بعد از دیدن یک صفحه سایت، سایت را ترک کنند، به این معنی است که سایت ما نتوانسته مورد نظر بازدیدکنندگان قرار گیرد. در این حالت باید بررسی کنیم که آیا کلمات کلیدی سایت مناسب هستند یا نه ؟ آیا سایت را در مکانهای مناسب تبلیغ کرده ایم؟ شاید تبلیغات سایت ما در جائی قرار گرفته که بازار هدف ما نیست.
    Sites, Unique Visitor and Repeat Visitor
    این آمار با در نظر گرفتن آی پی بینندگان سایت شما بدست می آید. این آما می تواند به شما اطلاع دهد که چه تعداد بازدید کننده در یک دوره زمانی خاص به سایت شما مراجعه کرده اند. البته این آما خیلی دقیق نیست چرا که این احتمال وجود دارد که دو بازدید کنند در یک دوره زمانی خاص با یک آی پی وارد سایت شما شوند. این حالت وقتی اتفاق می افتد که این دو بازدید کننده از یک آی اس پی یا از یک شبکه به سایت شما متصل شده باشند. اما تعداد دفعاتی که بازدیدکننده سایت شما با یک آی پی به سایت شما متصل شده( Repeat Visitor ) می تواند به شما در بدست آوردن خطای سیستم در تعداد بازدید کنندگان منحصر به فرد سایت شما ، کمک کند.
    Session and Visit duration
    این اطلاعات می تواند به شما نشان دهد که هر بازدید کننده چه مدتی را در سایت شما صرف کرده است. التبه این آمار نیز دقیق نیستند چرا که یک بازدیدکننده می تواند بصورت غیر فعال در سایت شما حضور داشته باشد ( با باز نگاه داشتن صفحه سایت شما)
    اما آماری که نشان دهنده زمانهای کوتاه بازدید از سایت شماست، نشان دهنده این موضوع است که کلمه های کلیدی سایت شما مناسب انتخاب نشده است . بازدید کننده ای که از طریق موتورهای جستجو به سایت شما وارد می شود، نتوانسته است مطالب مورد نظر خود را در سایت شما پیدا کند.
    Referrers or referring sites
    لینکی که باعث می شود بیننده ای به سایت شما وارد شود، به عنوان ارجاع دهنده( Referrers ) ثبت می شود. در این آمار مشخص می شود که هر ارجاع دهنده چه تعداد بازدیدکننده به سایت شما ارجاع داده است. آمار سایتهای ارجاع دهنده به شما می تواند به شما کمک کند که بفهمید هر سایتی به چه دلیلی سایت شما را معرفی کرده اند. با ایجاد ارتباط با دارندگان اینگونه سایتها می توانید به بهبود ترافیک سایت خودتان کمک کنید. علاوه بر این اگر تبلیغی را در یک سایت اینترنتی قرارداده باشید ، با این آما می توانید متوجه شوید که آیا آن آگهی برای سایت شما کارآئی داشته است یا نه؟
    Search Terms and Search Strings
    همانگونه که می دانید موتورهای جستجو امروزه نقش مهمی در معرفی یک سایت دارند. بیشتر کاربران دراینترنت برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود از موتورهای جستجو استفاده می کنند. بنابراین ارزیابی رتبه سایت در موتورهای جستجو و بر اساس کلمات کلیدی یکی از کارهای روزمره مدیران سایت بشمار می آید.
    تعدادی از بازدیدکنندگان سایت شما از طریق موتورهای جستجو به سایت شما وارد شده اند. با دانستن اینکه چه کلمات کلیدی توانسته بازدیدکننده سایت شما را افزایش دهد، می تواند مطالب سایت خودتان را تنظیم کنید به گونه ای که بیننده های واقعی به سایت هدایت شوند. علاوه بر این می تواند با انتخاب مناسب کلمات کلیدی بازدید کنندهای بهتری را به سایت خود هدایت کنید.
    Browsers, User Agents, and Operating Systems
    همیشه باید این نکته را در نظر داشته باشید که سایت شما برای بازدیدکنندگان شما با سیستم عاملهای مختلف و مرورگرهای مختلف، براحتی قابل دیدن باشد. اطلاعات مربوط به سیستم عامل و مرورگر بازدیدکنندگان سایت شما می تواند کمک زیادی به شما بکند. برای اینکه بتوانید بهترین کارآئی را داشته باشید، بیشتر وقت خود را برای درصدهای بالای این گروه از آمار صرف کنید.
    علاوه بر این در این گروه از اطلاعات می توانید بفهمید که چه موتورهای جستجوئی بر روی سایت شما کار کرده و اطلاعات آنرا جمع آوری می کنند.
    Entry and Exit Pages

    این آمار به شما نشان می دهد که بازیدکنندگان سایت شمااز چه صفحاتی وارد سایت شده اند و علاوه بر این کدامیک از صفحات سایت شما کمتر مورد علاقه بازدیدکنندگان بوده و باعث خروج آنها از سایت شما شده است. با دانستن این اطلاعات می تواند صفحات خروجی را به گونه ای طراحی کنید که بتواند بیشتر مورد توجه قرار گیرد. بایستی با توجه به نکاتی که در صفحات ورودی وجود دارد، این صفحات را مجددا طراحی کنید.

  • 2018/06/24, 21:26
    SARA
    ثبت سایت در موتورهای جستجوگر

    چند نکته برای مدیران سایت جهت اضافه کردن سایت به موتورهای جستجو
    1- همیشه قبل از ارسال آدرس صفحات مطمئن شوید که صفحه شما در آن موتور جستجو وجود نداشته باشد. در صفحات شما نباید اتصالات شکسته وجود داشته باشد. صفحاتی که اتصالات شکسته دارند بخوبی در موتورهای جستجو ثبت نمی شوند .
    2- اگر در سایتتان از فریم (Frame) استفاده می کنید، ثبت سایت شما در موتورهای جستجو می تواند با مشکل مواجه شود. بهترین کار این است که یک نسخه بدون فریم از سایت خود تهیه کنید و این نسخه را به موتور جستجو معرفی کنید. البته شما می توانید صفحه داخلی فریم را بصورت مستقل به موتور جستجو معرفی کنید .
    3- روباتهای موتور جستجو نمی توانند سایتهائی که برای ورود نیاز به شناسه کاربر و کلمه عبور دارند را، ثبت کنند. این روباتها هیچیک از صفحاتی که نیاز به پر کردن فرم داشته باشند را نمی توانند ثبت کنند. علاوه بر این سایتهائی که داراری فرمهای جستجو هستند را هم به خوبی ثبت نمی کنند چرا برای دستیابی به اطلاعات نیاز به پر کردن فرمهای جستجو است. یک راه حل، ارائه صفحات ثابت برای این اطلاعات است. بعنوان مثال فروم ها (Forum) می توانند با ارائه مطالب فروم در صفحات ثابت ، آنرا به موتورهای جستجو معرفی کنند .
    4- صفحات پویا روباتهای موتور جستجو را بلوکه می کنند. هر آدرسی که به همراه علامت سوال (؟) یا علامت & باشند توسط این روباتها در نظر گرفته نمی شوند .
    5- بیشتر موتورهای جستجو نمی توانند متون موجود در تصاویر را در ثبت خود در نظر بگیرند. این اطلاعات بایستی بصورت دیگری در سایت ارائه شوند تا توسط موتورهای جستجو ثبت شوند .
    6- اگر سایت شما سرعت پائینی دارد یا اینکه حجم صفحه سایت شما زیاد است، موتورهای جستجو در ثبت کردن سایت شما شکل دارند. سعی کنید اندازه صفحات سایت خود را طوری کوچک طراحی کنید ( از نظر حجم) که با سرعت مناسبی دیده شود. این نکته هم می تواند در در رضایت بازدیدکنندگان سایت شما موثر باشد و هم در ضریب اطمینان از ثبت شدن توسط موتورهای جستجو. بهترین اندازه برای هر صفحه با تمام تصاویر و اشیاء موجود در آن بین 50 تا 70 کیلو بایت است .
    7- اگر فقط صفحه اول سایت خود را به موتور جستجو معرفی کنید، انتظار نداشته باشید که همه اتصالات موجود در سایت شما در موتور جستجو ثبت شود. هرچند بعضی از موتورهای جستجو تمام اتصالات را صبت می کنند اما شما به این مسئله اطمینان نداشته باشید و تک تک صفحات خود را در موتورهای جستجو معرفی کنید .
    8- اگر زمانیکه روبات موتور جستجو به سایت شما مراجعه می کند سایت شما در دسترس نباشد، سایت شما ثبت نخواهد شد. حتی بدتر از این ،در شرایطی خاص سایت شما که قبلا در موتور جستجو ثبت شده بوده، در این حالت از لیست حذف خواهد شد. سعی کنید هاستینگ سایت خود را از شرکتهائی تهیه کنید که در 99.5 درصد موارد سایت شما در دسترس باشد .
    9- اگر زمانیکه روبات موتور جستجو به سراغ سایت شما می آید، سایت شما در دسترس نباشد، نمی تواند آنرا ثبت کند. حتی بدتر از این ، اگر قبلا سایت شما ثبت شده باشد در این حالت سایت شما از لیست خارج خواهد شد. بنابراین تلاش کنید که سایت شما همیشه در دسترس باشد. همیشه وضعیت سایت خود را در موتور جستجو بررسی کنید . اگر این اتفاق برای سایت شما افتاد سعی کنید مجددا سایت خود را در آن موتور جستجو ثبت کنید .
    10- موتورهای جستجو به سایتهائی که در آنها کلمات کلیدی زیاد تکرار شده اند (مانند سایتهائی که بصورت سوال و جوابی هستند) حساس هستند و آنها را ثبت نمی کنند. سعی کنید هر صفحه سایت شما به گونه ای باشد که تعداد تکرا کلمات کلیدی در آنها از یک حد معین بیشتر نباشد. برای ارزیابی سایت خود می توانید از ابزارهای رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید و نرخ تکرار کلمات کلیدی را مشخص کنید .
    11- اگر سایت شما به گونه ای است که وقتی کاربر وارد آن می شود ، او را به یک آدرس دیگر ارجاع می دهید یا اینکه از تگهای مربوط به بروزرسانی خودکار صفحه استفاده می کنید، موتورهای جستجو با ثبت آن مشکل دارند. در این حالتها یک روبات موتور جستجو تصور می کند که شما می خواهید آی پی سایت خود را پنهان کنید یا اینکه با اینکار قصد افزایش رتبه سایت خود را دارید .
    12- اگر سایت خود را می خواهید در یک دایرکتوری ثبت کنید، این احتمال وجود دارد که سایت شما توسط یک شخص بررسی شود . سایت شما در صورتی ثبت خواهد شد که شرایط لازم را داشه باشد. برای اطمینان از ثبت سایت شما در یک دایرکتوری بایستی راهنما صبت سایت را حتما مطالعه کنید و از شرایط آن مطلع شوید .
    13- تعدادی از موتورهای جستجو سایتهای رایگان را ثبت نمی کنند. استدلال آنها این است که در بیشتر موارد چنین سایتهائی مطالب ارزشمندی ندارند. اگر می خواهید سایت شما در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد، سعی کنید که سایت خودتان را خریداری کنید . البته در این مورد استثنائی هم وجود دارد. وبلاگها نمونه ای از سایتهای رایگان هستند که در موتورهای جستجو بخوبی ثبت شده و رتبه مناسبی نیز دارد .
    14- بعضی از موتورهای جستجو صفحاتی را که از طریق صفحه خانگی سایت قابل دسترسی نیستند، در ثبت سایت در نظر نمی گیرند. مثلا HotBot اینگونه عمل می کند. اگر شما صفحاتی دارید که نقش ورودی کاربران به سایت شما را دارد باید این نکته را درنظر بگیرید .
    15- اطمینان حاصل کنید موتور جستجوئی که روی آن کار میکنید محدودیتی برای تعداد لینکهای ثبت شده ( متعلق به یک سایت ) ندارد. تعدادی از موتورهای جستجو برای ثبت لینکهای یک سایت در هر روز محدودیت قائل می شوند. سعی کنید قبل از شروع به ثبت لینکهای سایت، از این محدودیتها مطلع شوید .
    16- امکان دارد که بدلیل تعدادی از خطاهای موتور جستجو مقداری از اطلاعات ثبت شده ، حذف شوند. برای اطمینان از اینکه سایت شما در موتور جستجو همیشه وجود دارد، مرتبا وضعیت سایت خود را بررسی کنید. در صورتیکه مشکلی در دیدن سایت خود در موتورهای جستجو داشتید، مجددا سایت خود را ثبت کنید .
    17- روشهای ارزیابی سایت در موتورهای جستجو مرتبا تغییر میکند. لازم است که در دوره های خاصی با بررسی این تغییرات سایت خود را بازسازی کنید. همیشه باید در جریان این تغییرات قرار داشته باشید. برای این منظور می توانید در سایتهائی که در این زمینه مطلب می نویسند ، عضو شوید و از آخرین تغییرات آن مطلع شوید .
  • 2018/06/24, 21:26
    SARA
    مواردی که حین ساختن بنر باید به آنها توجه کنید!

    در این مقاله تکنیکهایی ساده را میبینید که هنگام ساختن بنرهای تبلیغاتی باید به آنها توجه داشته باشید.با اعمال این تکنیکها بازخورد بنرهای شما چند برابر میشود. -کلماتی که به نحوی تداعی سود آوری میکنند را در بنرتان قرار دهید.
    مثال: کتابهای الکترونیکی رایگان
    مثال برای سایتهای ثبت نام گرین کارت: فرصت اقامت و کار در آمریکا را از دست ندهید!
    کلماتی که حاوی مضامین تعجیلی هستند را به بنرتان اضافه کنید.
    مثال: فروش بصورت محدود
    مثال: امتیاز فقط برای سه نفر اول
    مثال: این فرصت تمدید نمیشود.
    -سعی کنید از تصاویر متحرک در بنرتان برای جلب توجه بهره ببرید.
    -تمام اطلاعاتتان را در بنر قرار ندهید! سعی کنید اطلاعات بسیار محدودی را به بیننده بدهید. بیننده باید برای اطلاعات بیشتر روی بنر کلیک کند.
    -طرح شما برای بنر باید ساده باشد و از ترکیب رنگها به درستی باید استفاده کنید. کلماتی که تداعی معنای خاصی میکنند را از دیگر کلمات متمایز کنید.
    -سعی کنید بنرهای اینتراکتیو بسازید.طبیعی است که در این موارد باید از فناوری فلش استفاده کنید.
    مثلا اگر موضوع بنر شما برای تحصیل در کانادا میباشد دو فیلد در بنر تعبیه کنید که در آنها متقاضی سن و آخرین مدرک تحصیلی خود را وارد کند.این مورد بنر را فوق العاده جذاب میکند.
    -طرح بنر و ترکیب رنگهای آن را متناسب با افراد هدف قرار دهید.
    مثلا اگر موضوع بنر تبلیغ اسباب بازی کودکان است سعی کنید بنرتان فضای شادی داشته باشد.
  • 2018/06/24, 21:22
    SARA
    چگونه توسط موتورهای جستجو ديده شويم؟

    تحقیقات و بررسی‌هایی که در سال 2006 در حوزه جستجوهای اینترنتی انجام شد، نشان داد که 93 درصد از کاربران اینترنتی که با موتورهای جستجو مطلبی را جستجو می‌کنند، در صفحه نتایج به دست آمده از سرچِ موتور جستجو فقط همان صفحه اول را بررسی می‌کنند و نگاهی به صفحه‌های بعدی نمی اندازند. اگرچه درصدی از این کاربران کم سن هستند طوری که آنها را در این بررسی دخالت نداده‌ایم با این حال نتیجه همان است و کاربران در همان صفحه اول دنبال جوابشان می‌گردند.
    به همین دلیل هم هست که اکثر وب‌سایت‌ها اصرار دارند که موقع نمایش نتایج سرچ در موتورهای جستجو، اسم و لینکشان جزو 10 گزینه اول باشد.استفاده از تکنیک Search Engine Optimization) SEO) می‌تواند به گسترش شرکت‌های کوچک کمک کند و موقعیت‌های خوبی برای پیشرفت آنها فراهم کند. با در نظر گرفتن این چند نکته می‌توانید اسم و سایت خود را در رده‌های اول نتیجه سرچ کاربران قرار دهید:


    1- اولویت‌ها را مشخص کنید
    اول هدفتان از جستجو را به طور دقیق برای خودتان مشخص کنید و اولویت‌هایتان را در این کار درجه بندی کنید. به تدریج هم با بررسي جستجوهاي بازديدكنندگان، آنها را اصلاح می‌کنید: هدفتان ارائه اطلاعات کدام محصول یا چه جور خدماتی هست؟ قرار است که کاربران و بیننده‌های سایت چه خدماتی بگیرند، خرید کنند، یا فقط مطالعه کنند و اطلاعاتی کسب کنند؟ حالا بر اساس چنین اطلاعات و دورنمایی که دارید، ببینید که چه طور می‌توانید خودتان را در صدر لیست نگه دارید؟ مثلاً کارشناسان گوگل بررسی می‌کنند که کاربران اکثراً چه واژه‌های کلیدی را در جستجو به کار می‌برند و بیشتر استفاده می‌کنند و غیره.
    2 – کلمات کلیدی را پیدا کنید
    معمولاً دریک تجارت، محصولات و خدمات همان طوری معرفی و تبلیغ نمی‌شوند که مشتریان آنها را می شناسند. در این میان ابزارها، شیوه‌ها و برنامه‌هایی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین واژه‌ها و عبارات را برای SEO برای خودتان پیدا کنید. با خدمات رایگان AdWords Keyword Tool که شرکت گوگل ارائه می‌کند به راحتی و سریع می‌توانید یک تخمین کلی از واژه‌های رایجی که کاربران در جستجویشان به عنوان کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، به دست بیاورید.
    این برنامه در اصل ابتدا برای بازارهای اینترنتی و فروشگاه‌های گوگل طراحی شده بود که کلمات و عباراتی کلیدی برای کاربرانی که خرید اینترنتی می‌کردند، تعیین کنند. اما کاربرد برنامه به این جا محدود نشد و این برنامه کاربردهای بیشتری هم پیدا کرد و در بخش‌هایی که جستجو بر پایه کلمات و عبارات بود، خیلی مفید واقع شد. این بحث تا حدی مهم و مفید است که برخی شرکت‌های بزرگ بخشی به عنوان «فهرست واژگان کلیدی کاربردی» دارند که بر اساس تعداد دفعاتی که کاربران این کلمات کلیدی و پرکاربرد را برای جستجو تایپ می‌کنند، و همچنین تعداد صفحات وِبی که در جواب آن عبارات در اینترنت برای آنها هست، امتیاز و رتبه ‌ای برای آن کلمه یا عبارت در نظر می‌گیرد.
    3 – کلمات کلیدی را هوشمندانه انتخاب کنید
    استفاده زیاد از فقط یک کلمه یا عبارت و به کار بردن واژه‌های نادرستی که مفهوم جستجوی شما را مشخص نمی‌کنند و به عبارتی راه به جایی نمی‌برند، باعث می‌شود که موتورهای جستجو تشخیص بدهند که این روش جستجو رسمی و صحیح نیست و کاربری شما را نادیده بگیرند. در اینجا چند نکته را برای شما آورده‌ایم تا به درستی از واژه‌ها استفاده کنید:
    – هر صفحه را به یک واژه کلیدی و مترادف‌های آن اختصاص بدهید. زمانی که صفحه شما وحدت موضوعی (حول آن واژه کلیدی) داشته باشد، احتمال اینکه موتور جستجو صفحه شما را شناسایی و رونمایی کند خیلی بیشتر می‌شود.
    – آن کلمه کلیدی را در آدرس HTML خود بگذارید و حواستان باشد که این آدرس، با فاصله‌ها و علامتگذاری‌هایش، بیشتر از 65 حرف نباشد.
    – کلمات کلیدی را در هدينگ همه صفحات بگنجانيد. ضمن اينكه چندین بار در بینابین مطالب صفحه تکرار شوند. و بهتر هم است که در همان اوایل صفحه باشند؛ نه یکی دو خط آخر.
    – در این صفحه لینک‌هایی تعبیه کنید که در رابطه با همین کلمات باشند و دقت کنید که در نوشتن متن این لینک‌ها از خود کلمه کلیدی استفاده کنید. مثلاً اگر کلمه کلیدی، رزومه است، متن لینک را این طور بنویسید: «راهنمایی‌هایی برای نوشتن رزومه». نه اینکه: «اینجا را کلیک کنید».
    – هر موقع که توانستید، کلمات کلیدی را در آدرس URLتان بیاورید. حتی اگر آدرس URLتان به ظاهر بی‌معنی بشود (مثلاً www.domain.com/?page_hd=8).
    4- طعمه لینک بسازید یک موقعیت خیلی خوب که می‌توانید داشته باشید، این است که محصول یا خدمات شما از سوی کسان دیگر و مثلاً در وبلاگ‌های پربیننده دیگر هم به صورت لینک نوشته شده باشد. مخصوصاً اگر لینکی وجود داشته باشد که همان کلمه کلیدی را دارد و با کلیک روی آن، صفحه‌ای از سایت شما باز می‌شود؛ این یک امتیاز عالی برای شماست.
    – سعی کنید که اطلاعات جذاب، خواندنی و مفیدی در این صفحه‌ها وجود داشته باشد و طبق هدفی که در سایت خود دارید، محتوای این وبلاگ هم تا حدی غنی و مربوط به همان صفحه و سایت اصلی شما باشد. اگر این وبلاگ، این ویژگی‌ها را ندارد و مفید نیست، کلمه کلیدی و لینک سایت خود را در وبلاگ‌ها، صفحه‌ها یا مقاله‌های دیگر هم بگذارید. این کار را با شبکه‌های اجتماعی (social networks) هم به راحتی می‌توانید انجام دهید. این را هم بگوییم که موتورهای جستجو عاشق وبلاگ ‌ها هستند؛ پس حتماً این کار را انجام دهید.
    – عباراتی برای تبلیغ محصول یا خدماتی که می‌دهید به همراه لینکی که همان کلمه کلیدی در آن به کار رفته و به سایت شما می‌رسد، را در سایت‌های اجتماعی و گروهی پربیننده بگذارید. بهتر است که مستقیماً هم با اشخاصی که این وبلاگ‌ها و سایت‌ ها را مدیریت می‌کنند در ارتباط باشید.
    – وقتی سایت‌های دیگر قبول می‌کنند که لینک سایت شما را در صفحه‌شان بگذارند، از آنها بخواهید که حتماً کلمه کلیدی را در آدرس لینک به کار ببرند.
    5 – موتورهای جستجو را با وب‌سایت خود آشتی دهید
    وقتی موتور جستجو به دنبال صفحه‌هایی در جواب جستجوی یک کاربر می‌گردد، معمولاً مهم است که این کلمه کلیدی در چند سطر اول سایت (یا وبلاگ یا …) که می‌خواهد به عنوان جواب ارائه دهد آمده باشد. پس سعی کنید اصلاً با انبوه فلَش و Ajax و غیره سایت خودتان را شلوغ نکنید؛ چون تا حد زیادی احتمال شناخته شدنتان توسط موتور جستجو را پایین می‌آورد. باز هم ترفندهایی هست که می‌تواند احتمال شناخته شدن شما توسط موتور جستجو را بالا ببرد.
    گوگل این چند مورد دیگر را آورده است:
    – از یک مرورگر متنی مانند Lynx استفاده کنید که تا حدی متوجه نحوه سایت‌یابی این موتورهای جستجو، و اینکه چطور سایت شما را پیدا می‌کنند، شوید. یا در قسمت مشاهده‌گر lynx آدرس URL خودتان را بگذارید تا متوجه شوید که صفحه با Lynx چه طور دیده می‌شود.
    – مطمئن شوید که سایت شما دو یا چند مورد از یک متن و محتوا یا URLهایی که به یک صفحه ارجاع می‌دهند را نداشته باشد.
    – یک نقشه سایتِ XML بسازید و آن را برای موتورهای جستجو بفرستید. به این ترتیب آنها لیستی از URLهایی از سایت شما، که می‌خواهید نمایش داده شوند، خواهند داشت.
    6- پیگیر باشيد
    خیلی مهم است که هر هفته به طور منظم وقت بگذارید و حواستان به موقعیت سایتتان در گوگل باشد. کلمات کلیدی را مرور یا به‌روز کنید و به دنبال فرصت‌های بیشتر و بهتر لینک‌گذاری و تبلیغ سایت خود باشید. این را هم در نظر بگیرید که اکثر رقبای شما هم این اطلاعات پایه را دارند و آنها نیز سعی می‌کنند این نکته‌ها را رعایت کنند.
  • 2018/06/24, 21:19
    SARA
    10 اشتباه فاحش در تبلیغات اینترنتی

    اگرچه تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش های ترویج کسب و کار در بین صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی است اما افزایش روزافزون کسب و کارهای جدید و گرایش تمامی آنها به سمت تبلیغات به عنوان تنها ابزار ترویج سازمانی، شرکت ها را بر آن داشته است که بدون رعایت استانداردهای تبلیغات در اینترنت و غافل از ارزیابی حرکت رقبا تنها با صرف هزینه های تبلیغاتی گزاف در بمباران تبلیغاتی قرن ۲۱ پا به میان بگذارند. امروزه بازاریابی در فضای مجازی به یک کسب و کار مدرن تبدیل شده و بسیاری از صاحبان مشاغل را درگیر خود ساخته است به طوری که شرکت ها به هر طریقی می کوشند تا ورود خود را به میدان رقابت از طریق وب سایت هایشان اعلام کنند.
    شکی نیست که با گسترش ارزیابی اینترنتی و گرایش مصرف کنندگان به سمت خرید آنلاین، تبلیغات نیز پا به این عرصه بگذارد و حضورش را در تمامی رسانه های ارتباطی جشن بگیرد. اگر چه تا چندی پیش تبلیغات تنها روی بیلبوردها، روزنامه ها، مجلات، شبکه های رادیویی و تلویزیونی، بدنه اتوبوس ها، ایستگاه های مترو، میادین ورزشی، پل های عابر پیاده و… خودنمایی می کرد اما حالا ترکش های تبلیغات را در جای جای فضای مجازی و به خصوص پرده نمایش وب سایت های پربازدید می توان دید.
    البته تبلیغات اینترنتی تفاوت آشکاری با دیگر گونه های تبلیغات دارد و آن هم برقراری یک ارتباط دوسویه با مصرف کننده است به طوری که او را قادر می سازد تا به تنهایی از منافع حاصل از محصول مطلع شود و حتی اقدام به خرید آنلاین کند. فراموش نکنید که ارزش تبلیغات در اینترنت بسته به جایگاه، نحوه تبلیغات و مکان استمرار آن متفاوت است. در واقع هر چه شما در انتخاب شیوه تبلیغات اینترنتی مطلوب و مکان نمایش مناسب محصول خود تمرکز کنید شانس بیشتری برای توفیق در ارتقای کسب و کار خود خواهید داشت.
    امروزه با ورود نسل جدید مرورگرهای اینترنتی و همین طور افزایش سرعت دسترسی به اینترنت، شرکت ها در گرداب تبلیغاتی رقبا گرفتار شده اند و برای رهایی از آن تنها با الگوبرداری کورکورانه از تبلیغات همکارانشان تن داده اند.
    آنها تنها در این اندیشه اند که در عرصه رقابت، پا به پای همتاهایشان قدم بردارند و در این فضای پرپیچ و خم به یادآوری نام تجاری خود در ذهن مشتریان بالقوه شان بپردازند. از این رو حجم عظیم تبلیغات اینترنتی تا حدودی میزان اثربخشی این نوع تبلیغات را کاهش داده و شرکت ها را به پرداخت هزینه های هنگفت در جهت حرکت موازی با یکدیگر وادار ساخته است. اگر چه هنوز شرکت هایی وجود دارند که با هوشمندی بالا و صرف هزینه های معقول به بهره گیری موثر از ترفندهای تبلیغات اینترنتی می پردازند و حتی با وجود رکود اقتصادی در بعضی از مناطق جهان همچنان به سیر صعودی خود ادامه می دهند و با توجه به شرایط محیطی پیرامونشان از شیوه های تبلیغاتی مناسب در جهت حفظ سهم بازارشان بهره می برند.
    در ادامه با توجه به اهمیت تبلیغات در اینترنت و همین طور اشتباهات مکرری که از سوی صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در انجام این نوع تبلیغات سر می زند به ۱۰ اشتباه رایج تبلیغات اینترنتی اشاره می شود.
    ۱) تبلیغ در وب سایت های نامرتبط
    بدون شک هیچ شرکتی خواهان دورریختن پول هایش در جهت تبلیغات بی ثمر نیست اما به هر حال بسیاری از صاحبان شرکت ها ناآگاهانه به پرداخت هزینه های تبلیغاتی گزاف و بی مورد در وب سایت های نامرتبط تن می دهند که تنها بازدید اولیه بسیاری از خوانندگان وب سایت را به همراه دارد. اگر چه سایت های خبری، بانک ها، مقالات و سایت های سرگرمی از پربازدیدترین وب سایت ها به شمار می روند و در نتیجه توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار را به خود معطوف می سازند اما تبلیغ برخی از مشاغل یا محصولات در این وب سایت ها به معنی دیده شدن در نزد مشتریان بازار هدف نیست و ممکن است حتی اثرات ضد تبلیغ را نیز به دنبال داشته باشد. پس به یاد داشته باشید که تنها در وب سایت هایی تبلیغ کنید که بیشتر به انتشار اخبار و مقالات حوزه کاری شما می پردازند و به طور تخصصی در یک صنعت مشخص فعالیت می کنند. حال اگر چنانچه وب سایت مرتبط با فعالیت سازمانی خود را یافتید بهتر است بخش های پربیننده صفحه اصلی آن وب سایت را مورد هدف قرار دهید. ۲) ارسال ایمیل های ناخواسته
    اگرشیوه تبلیغاتی خود را براساس ارسال ای میل های ناخواسته (spam) بنا کرده اید مطمئن باشید که تنها به نابودی شرکت خود کمک کرده اید. همانطور که می دانید در حال حاضر بازاریابی ای میلی به عنوان یک ابزار ترویجی موثر در بین شرکت ها رواج یافته است اگر چه این شیوه قواعد مشخصی دارد که باید برای انجام یک کمپین تبلیغاتی موثر از آنها تبعیت کرد. متاسفانه بسیاری از شرکت ها درک دقیقی از بازاریابی ای میلی ندارند و با ارسال ای میل های ناخواسته موجبات انزجار مشتریان بالقوه را فراهم می کنند و تصویر نادرستی از شرکت خود در ذهن آنها حک می کنند.
    ۳) استفاده از یک شیوه تبلیغاتی
    فراموش نکنید که تبلیغات اینترنتی روش های متفاوتی دارد و یک شرکت نباید تنها از یک شیوه مشخص در امر تبلیغات خود استفاده کند. بازاریابی ای میلی، ارسال خبرنامه، به کارگیری بنرهای تبلیغاتی و… برخی از روش های تبلیغات در اینترنت محسوب می شوند، از این رو هر شرکتی باید براساس استراتژی های بازاریابی اش و به تناسب فضای کسب و کاری که دنبال می کند، از روش های تبلیغات اینترنتی به درستی بهره جوید. متاسفانه بارها شاهد آن بوده ایم که شرکت های بسیاری تنها به یکی از شیوه های تبلیغاتی بسنده و در هر بازار هدفی از آن استفاده کرده اند، بدون آنکه علایق و رفتار مصرف کننده آن بازار را مورد ارزیابی قرار دهند. پس به یاد داشته باشید که اگر قرار باشد تمام سرمایه خود را بر یک شیوه تبلیغاتی متمرکز کنید، مطمئناً از سرمایه گذاری در دیگر فرصت های بالقوه به راحتی صرف نظر کرده اید
    ۴) افزایش بازدید، افزایش فروش
    متاسفانه بسیاری از مدیران شرکت ها هنوز بر این باورند که افزایش بازدید از وب سایت های شان به معنای افزایش فروش محصولات شان است. استمرار این نگرش اشتباه در سطح سازمان و در بین کارکنان می تواند موجبات سقوط شرکت و دور شدن آن از آرمان هایش را به دنبال داشته باشد. ممکن است شما وب سایت پربازدیدی داشته باشید، اما در فرآیند فروش توفیق چندانی به دست نیاورید یا بالعکس از وب سایت شما بازدید چندانی صورت نگیرد اما از حجم فروش بالایی برخوردار باشید. پس در هر دو حالت به دقت میزان بازدیدهای خود را مورد ارزیابی قرار دهید و ببینید که چه تعداد از بازدیدهای شما منجر به فروش محصولات تان شده است. فراموش نکنید که نتیجه این ارزیابی ها می تواند اطلاعات سودمندی را در اختیار شما قرار دهد که نهایتاً توفیق مضاعف شما را به دنبال خواهد داشت. همانطور که در مقالات پیشین گفته شد یکی از مزایای افزایش بازدید، ارتقای رتبه وب سابت در موتورهای جست و جو است که این خود ارتقای نام تجاری شرکت را به همراه خواهد داشت.
    ۵) به کارگیری بنرهای تبلیغاتی کم اثر
    اگر بگوییم که بنرها همچون بیلبوردهای تبلیغاتی مورد رویت بسیاری از مصرف کنندگان قرار می گیرند، چندان گزاف نگرفته ایم. همان طور که می دانید طراحی بنرهای تبلیغاتی بسته به نوع فعالیت شرکت ها متفاوت است. استفاده از رنگ های سازمانی، فونت های جذاب، اشکال هندسی معرف آرمان های شرکت و همین طور به کارگیری قالب های اثربخش در طراحی بنرها می تواند مشتریان بیشتری را به امتحان یکباره محصولات شما ترغیب کند. پس همیشه به یاد داشته باشید که بنرهای موفق ارزش و روح زندگی را به مخاطبان عرضه می کنند و هرگز به دنبال گمراه ساختن آنها نیستند چرا که در بسیاری از بنرها پیام اولیه با محصولات مورد عرضه چندان همخوانی ندارد و در همین قدم اول موجبات بی اعتمادی بازدیدکنندگان بالقوه فراهم و تا همیشه هویت نامناسبی از شرکت در ذهن آنها تصویر می شود. در این خصوص توصیه می شود در طراحی بنرها تنها از اطلاعات ضروری استفاده کنید و بیشتر به دنبال ترغیب مخاطبان برای بازدید از وب سایتتان باشید.
    ۶) عدم ارزیابی ارزش تبلیغات
    مطمئناً هر یک از شرکت ها به دنبال بازگشت سرمایه خود هستند و در این راستا به دقت رابطه بین سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه شان را دنبال می کنند اما متاسفانه بسیاری از آنها از ارزیابی بازخورد تبلیغاتشان به کلی صرف نظر می کنند و تنها به فلسفه حضور تقلید کورکورانه از رقبایشان مشغول می شوند. شما به راحتی می توانید با ارزیابی بازدیدها و نحوه ورود بازدیدکنندگان از میزان اثربخشی وب سایت تان مطلع شوید و با توجه به اطلاعات به دست آمده در مورد ادامه روند تبلیغات تان تصمیم هوشمندانه ای اتخاذ کنید. پس اگر متوجه شدید که یکی از شیوه های تبلیغاتی تان اثربخشی چندانی به دنبال نداشته است با تغییر رویکرد بازاریابی خود و سرمایه گذاری در دیگر شیوه های تبلیغاتی از هدر رفتن بخش عظیمی از سرمایه تان جلوگیری کنید. به بیان ساده برای ارزیابی ارزش تبلیغات خود تنها باید آن را از نگاه مشتری و نقطه نظرات او بسنجید.
    ۷) استفاده از پنجره های تبلیغاتی سرزده
    پنجره تبلیغاتی سرزده (pop-up) گونه ای از تبلیغات آنلاین محسوب می شود که از سوی موتورهای جست وجو مورد حمایت قرار می گیرد و با شناسایی کلمات کلیدی موردنظر بازدیدکننده به عنوان یک پنجره مرورگر مجزا در جلو دیدگان او نمایان می شود. اگرچه این شیوه می تواند مشتریان بیشتری از بازار هدف را مورد شناسایی قرار دهد، اما در موارد بسیاری کاربران توجه چندانی به این پنجره ها نمی کنند و به سرعت آنها را می بندند. از این رو با تجهیز بسیاری از مرورگرها به فیلتر این پنجره، دیگر این نوع تبلیغات عملاً شانسی برای خودنمایی در جست وجوگرها ندارند و سرمایه گذاری در این شیوه تبلیغات اینترنتی تنها از بین رفتن سرمایه های بی بازگشت یک شرکت را به دنبال خواهد داشت.
    ۸) تقلید کورکورانه از تبلیغات رقبا
    متاسفانه هنوز شرکت های بسیاری به دنبال کپی برداری صرف از تبلیغات رقبایشان هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند. همانطور که می دانید این نوع تقلید تنها منجر به ارتقای نام تجاری رقبا می شود و هیچ حاصلی را برای شرکت به دنبال ندارد. در این خصوص توصیه می شود که تنها با استفاده از شیوه های الگوبرداری تبلیغاتی به ارزیابی تبلیغات رقبا بپردازید و با اطلاع از تکنیک های اثربخش آنها و ترکیب با تجربیات و یافته های خود تبلیغات اینترنتی موثری برپا کنید. فراموش نکنید که وجه غالب تبلیغات در تمایز آن با تبلیغات رقباست و شما برای دیده شدن تنها زمانی توفیق بیشتری خواهید داشت که تفاوت ها را آشکار کنید.
    ۹) عدم به کارگیری کلمات کلیدی
    وقتی شما می توانید بهترین مبلغ برای خود باشید چرا به راحتی از این ویژگی استفاده نمی کنید. حتماً بارها در مورد اهمیت کلمات کلیدی و نقش آن در ارتقای جایگاه وب سایت ها مطالب بسیاری شنیده اید. امروزه کلمات کلیدی به عنوان یک کمپین تبلیغاتی در جهت جذب مشتریان بیشتر عمل می کنند و شرکت های معتبر را در معرض دید میلیون ها بازدید کننده که از طریق جست وجوی محصولات موردنظرشان پا به عرصه فضای مجازی گذاشته اند، قرار می دهند. پس تا می توانید در عنوان و توضیحات وب سایت خود از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و بیشتر به دنبال ارتقای رتبه وب سایت خود در صفحات موتورهای جست وجو باشید که مطمئناً از این طریق ارزش نام تجاری خود را در قالب چند کلمه کلیدی رایگان در اذهان مشتریان بالقوه خود دوچندان می سازید.
    ۱۰) تبلیغات برای بخشی از مشتریان
    متاسفانه بسیاری از شرکت ها زمانی که روی نوار پیروزی حرکت می کنند از به کارگیری تبلیغات یادآوری کننده به کلی غافل می شوند و از این طریق تعداد بسیاری از مشتریان بالفعل خود را از دست می دهند. در این مرحله شرکت ها بیشتر به جذب مشتریان جدید می پردازند و تمامی شیوه های تبلیغات اینترنتی خود را براساس تبلیغات آگاهی دهنده بنا می کنند. همانطور که می دانید هزینه های جذب مشتریان جدید سه تا ۳۰ برابر هزینه حفظ مشتریان قدیمی است پس همزمان که در حال استفاده از تبلیغات آگاهی دهنده برای جذب مشتریان بالقوه هستید با به کارگیری شیوه های مدرن تبلیغاتی از تبلیغات یادآوری کننده استفاده کنید و به معرفی مزایای جدید محصولات تان به مشتریان قدیمی بپردازید.


    منبع: itc.itmavara.com
  • 2018/06/24, 21:00
    SARA
    چگونه تبلیغات پرفروش بسازیم؟

    بسیاری از شرکتها ، برای معرفی خود و محصولاتشان از تبلیغات چاپی در مجلات و روزنامه ها استفاده می کنند. پس از مدتی مشاهده می کنند که فروش ، تفاوت چندانی نمی کند. سپس به این نتیجه می رسند که تبلیغات ، روش مناسبی برای افزایش فروش نیست. ولی مشکل اصلی ، نوع تبلیغی است که آنها استفاده می کنند. طراحی تبلیغات چاپی ، اصول مشخصی دارد که در صورت عدم رعایت آنها نمی توان انتظار فروش مناسبی را داشت.آگهی چاپی خود می تواند هدفهای متفاوتی داشته باشد مثلا معرفی محصول، معرفی شرکت ، یا فروش مستقیم کالا. فرض کنیم هدف آگهی ، فروش مستقیم کالا باشد. بیایید نگاهی کوتاه به اصول مهم برای ساخت اینگونه تبلیغات بیندازیم. هر سازنده تبلیغات حرفه ای ، قبل از شروع کار ،نیاز به انجام تحقیقات دارد. در این تحقیقات محصولات مشابهی را که توسط رقیبان ارائه می شوند ، بدقت بررسی کنید و مزایا و معایب آنها را مشخص کنید. سپس مزیت منحصر به فرد کالای خود را ، نسبت به رقیبان بیابید. این مزیت شاید واقعا منحصر بفرد نباشد ولی مهم آن است که شما

    اولین نفری باشید که آنرا در تبلیغات خود ذکر می کنید. یک شرکت سازنده سس گوجه فرنگی در آمریکا ، در تبلیغات خود ذکر می کرد که در تهیه سس ، از گوجه هایی استفاده می کنند که پوست آنها کاملا جدا شده اند و بنابرین سس حاصل خوشرنگ تر و خوشمزه تر است. در همان زمان ، غالب سازندگان سس نیز همین کار را انجام می دادند ، ولی این شرکت با ذکر این مطلب در تبلیغات ، از رقیبان پیشی گرفت. اولین و مهمترین بخش یک تبلیغ عنوان آن است. هدف عنوان آن است که توجه خواننده را بخود جلب کند و او را وادار به خواندن ادامه تبلیغ کند. متاسفانه بسیاری از آگهی های چاپ شده در مجلات ایرانی یا عنوان ندارند و یا طراح ، نام شرکت را با حروف بزرگ نوشته و آنرا بجای عنوان قرار داده است! برای ساخت عنوان از چندین روش می توانیم استفاده کنیم که هرکدام را بهمراه یک مثال ذکر می کنیم.
    ذکر یک واقعیت: استفاده از بانکداری الکترونیکی در 12 ماه اخیر 57 درصد افزایش داشته است.
    ایجاد محبوبیت: سونی می گوید 5 میلیون نفر پلی استیشن 3 را خواهند خرید حتی اگر بازی نداشته باشند.
    برانگیختن بحث: افرادی که بعلت داروهای تجویز شده می میرند بیش ازکاربران داروهای غیرقانونی هستند. با این راهنما نیازی به داروساز بودن نیست تا زنده بمانید.
    استفاده ازواژه چگونه: چگونه در بورس شرکت کنیم بدون آنکه حتی یک ریال از دست بدهیم؟ آیا 5 اخطار مهم برای فروش بورس را تشخیص می دهید؟
    ساخت تصویر ذهنی: 4 چیز در خانه که از توالت شما کثیف تر و آلوده تر هستند.
    خطاب مستقیم: با رزومه کاری خود، دیگران را در 30 ثانیه تحت تاثیر قرار دهید.
    متعجب ساختن: 80 درصد نامه های هرز از طرف 10 نفر توزیع می شود.
    پیشنهاد فروش منحصر به فرد: راهی برای فروشندگان تنبل تا بتوانند روزی 1000 بیننده جذب کنند.جرات استفاده از این روش انحصاری را داشته باشید.
    استعاره: شیب لغزان روغن. غالب افراد روغن ماشین را زودتر از زمان لازم تعویض می کنند.
    نقل داستان واقعی: پی پال حساب فردی را که 7 سال اکس باکس می فروخت بست.آیا شما 12 اشتباهی را که او انجام داد تکرار می کنید؟
    طرح سوال:آیا شایعه ای که در مورد مردان راننده اتومبیلهای گرانقیمت گفته می شود حقیقت دارد؟
    ایجاد نیاز: 14 خوراکی که هرکسی برای سلامتی به آنها نیاز دارد.
    نقل قول: مایکرسافت می گوید دانش آموزان می توانند نرم افزار آفیس را بدزدند… ببینید چقدر راحت می توانید از تخفیفهای قانونی استفاده کنید.
    ارائه تضمین: 3 ساعت به من فرصت بدهید تا 35 راه تضمینی برای افزایش کاربران سایت به شما نشان دهم.
    پس از ساخت عنوان نوبت به نوشتن متن تبلیغ می رسد. بهترین گزینه برای متن نوشتن یک داستان کوتاه چند خطی است. این داستان می تواند از زبان یکی از مشتریانتان باشد که مشکلی داشت و با استفاده از محصول شما مشکلش رفع شد. مزیت نوشتن داستان آن است که اثر عمیقی دارد و در حافظه خواننده حک می شود. هدف شما از تبلیغات هم همین است! سعی کنید احساسات مشتری را در نظر بگیرید ، زیرا اکثریت خریدها بر اساس احساس انجام می شوند و سپس منطق سعی می کند توجیهی برای آن بیابد. مثلا اگر می خواهید در تبلیغ خود سیستم پاسخگوی تلفنی بفروشید ، از احساس خوبی صحبت کنید که خریدار با استفاده از آن بدست خواهد آورد. مثلا بگویید “اگر از پاسخگویی به تلفن ترس دارید و یا هنگام صرف ناهار زنگ تلفن شما را مضطرب می سازد ، سیستم پاسخگوی تلفنی نصب کنید و با آرامش غذای خود را صرف کنید” تاثیر این تبلیغ شاید دهها برابر بیش از نوشتن مشخصات تخصصی و بی روح در مورد دستگاه باشد. پس از نوشتن متن مناسب ، نوبت به نوشتن مزایای کلیدی محصول می شود. بسیار مهم است که دریابید بین مشخصات و مزایای محصول تفاوت عظیمی وجود دارد. بسیاری از سازندگان تبلیغ ، مشخصات محصول را نام می برند ، ولی اگر مزیت هر مشخصه بیان نشود ، خواننده محصول را نخواهد خرید. فرض کنید مدادی بادوام تر ، طولانی تر و ارزانتر از رقیبان تولید کرده اید و آنرا در بسته های دوازده تایی بفروش می رسانید. یکی از مشخصات کالای شما ، طول 19 سانتی متری مداد است. بیان این مشخصه فروش را افزایش نخواهد داد، حال مزیت این مشخصه چیست؟ “این مداد طولانی تر از مدادهای معمولی 17 سانتی است و بنابرین دیرتر تمام می شود و به صرفه تر است.” ذکر مزیت آن مطمئنا ، باعث افزایش فروش خواهد شد. خوانندگان مانند تولیدکنندگان فکر نمی کنند ، آنها مدادهای موجود در بازار را اندازه گیری نکرده اند که با دانستن طول 19 سانتی مداد خوشحال شوند! مشخصه دیگر این کالا آن است که در بسته های 12 تایی بفروش می رسد. ولی مزیتی که باعث فروش می شود آن است که با یکبار خرید برای چندین ماه از خرید مجدد بی نیاز خواهید شد. ذکر نوع گرافیت بکار رفته در مغز مداد نیز تلف کردن فضای تبلیغ است ولی یادآوری این نکته که ، این ماده خاص باعث می شود مداد خیلی دیرتر تمام شود عاملی برانگیزاننده برای خرید کالا است.
    به آخرین و سودآورترین بخش تبلیغ می رسیم که در بسیاری از آگهی ها اثری از آن دیده نمی شود! ارائه پیشنهاد فروش. فضای کافی از صفحه را برای ارائه پیشنهاد فروش خود اختصاص دهید و از مشتریان بخواهید کاری را انجام دهند. اینکار حتی می تواند فقط تقاضای تماس با شما و ثبت سفارش باشد. یک ساختار کاملا اشتباه و جا افتاده در تبلیغات آن است که کالای خود را معرفی کنیم و در پایین صفحه شماره تلفن خود را ذکر کنیم و فکر کنیم اگر مشتری به کالا علاقه مند باشد ، حتما تماس خواهد گرفت. واقعیت آن است که بسیاری از خوانندگان علاقه مند تماس نخواهند گرفت! بسیاری از مشتریان از صحبت با یک غریبه که می خواهد محصولی را بفروشد ترس دارند. شما باید از او بخواهید که تماس بگیرد و حتی برای کاستن ترس مراحل کار را بدقت بنویسید. مثالی از پیشنهاد فروش:
    “خواننده گرامی ، اگر به محصول ما علاقه مندید و برای خرید دچار تردید هستید ، کارشناسان بخش فروش با صبر و حوصله فراوان به سوالات شما پاسخ خواهند داد تا هرگونه ابهامی برطرف شود. سپس می توانید از منشی بخواهید تا شما را به بخش فروش مستقیم وصل کند. بخش فروش مستقیم ، آدرس شما را ثبت خواهد کرد و در هر زمانی که برای شما مناسب باشد ، کالا با پیک مخصوص شرکت ارسال خواهد شد و وجه آن دریافت خواهد شد. هزینه حمل و نقل به عهده ما می باشد. منتظر تماس شما هستیم” این نوع توضیح جزء به جزء مراحل فروش ، باعث کم شدن ترس خریدار شده و با او آرامش بیشتری با شما تماس خواهد گرفت. این اصول را رعایت کنید ، تبلیغات پرفروش بسازید و منتظر تماس مشتریان باشید!

    منبع: www.modiresabz.com
این موضوع پیش از این 10 پاسخ داده شده . کلیک کنید جهت مشاهده کامل موضوع .

مجوز های ارسال و ویرایش