ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: روش های کسب درآمد اینستاگرام

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/22, 20:21
    Sina homaei
    ۳۸ روش واقعی کسب درآمد از اینترنت (شامل روش‌هایی با پتانسیل درآمد بالا)


    چه کسی هست که دوست نداشته باشد پول بیشتری بدست آورد؟ چه از طریق شغل پاره‌وقت و چه انجام پروژه‌ها بصورت فریلنسری، اضافه شدن پول به حساب بانکی شما همیشه دلپذیر است. اما متاسفانه همه افراد نمی‌توانند شغل دومی داشته باشند یا روی شغل اول‌شان اضافه‌کاری دریافت کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید یا اینکه دوست دارید در منزل‌تان درآمد کسب کنید، تسلیم نشوید. به جای اینکار، از جایی که بیشترین زمان خود را آنجا تلف می‌کنید بهره بگیرید: اینترنت.
    راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نیاز به سرمایه دارند (کوچک یا بزرگ)
    برخی روش‌های کسب درآمد، مرتبط با سایت‌های خارجی است و برخی دیگر با سایت‌های ایرانی سروکار دارید. در ادامه این مطلب از سایت درآمدسازان بطور مفصل به ۴۰ روش کسب درآمد اینترنتی می‌پردازیم.
    ۱ – کسب درآمد با ساخت و انتشار ویدئو

    با افزایش پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت ایرانیان، نسبت به گذشته، ویدئوهای بیشتر و بیشتری توسط افراد بازدید می‌شود. بسیاری از کاربران اینترنت روزانه وقت خود را صرف تماشای ویدئوهای آنلاین می‌کنند. افزایش تمایل به بازدید ویدئوها، یک فرصت مناسب برای افرادی است که می‌توانند ویدئوهای مختلف آموزشی تولید کنند و آنرا به فروش برسانند.
    نیازی نیست کیفیت ویدئوی شما در حد فیلم‌های سینمایی باشد. در حدی که بتوانید دانسته‌های خودتان درباره یک موضوع خاص را به ویدئو تبدیل کنید و کیفیت آن قابل قبول باشد کافیست. می‌توانید آنرا بصورت یک محصول دانلودی بفروشید و خریداران ویدئو را پس از خرید دانلود کنند. با این روش فروش، حتی نیازی به کپی کردن ویدئو روی DVD یا حافظه فلش نیست و خریدار نهایی نیز رضایت کامل خواهد داشت زیرا محصول خیلی سریع بدستش رسیده است.
    برای تهیه ویدئوهای آموزشی، می‌توانید از نرم‌افزار camtasia studio استفاده کنید، این نرم‌افزار برای ضبط فیلم از محیط دسکتاپ کامپیوتر شماست. شما برای ضبط به یک میکروفون نیز نیاز دارید، هدست‌های برند logitech می‌توانند صدای شما را کیفیت خوبی ضبط کنند. بسته به اینکه آموزش شما در مورد چیست، آموزش در دسکتاپ کامپیوتر می‌تواند درون نرم‌افزار پاورپوینت یا هر نرم‌افزار دیگری انجام شود. اگر آموزش شما فقط در محیطی خارج از محیط دسکتاپ قابل تهیه است (مثلا قصد دارید از نحوه ساخت یک صنایع دستی زیبا را فیلم بگیرید) حتی استفاده از دوربین یک موبایل خوب، کفایت می‌کند. اما دقت کنید که دوربین باید ثابت باشد، برای اینکار از استندهای موبایل استفاده کنید.
    در این روش کسب درآمد، شما باید توانایی ارائه اطلاعات کاربردی و مفید که مشکلی از کاربر را حل کند را داشته باشید. اطلاعات عمومی، اطلاعات کپی‌شده از سایرین و آموزشی که هیچ طرفداری ندارد، برای شما نیز فروشی در پی نخواهد داشت.
    برای فروش ویدئوهایتان، می‌توانید از فروشگاه‌سازهایی مانند ووکامرس استفاده کنید که رایگان است.
    اما اگر ویدئوهایی ساختید که قابل فروش نیست یا ارزش فروش ندارد چطور؟ باز هم می‌توان از آنها درآمد کسب کرد! کافیست در سایت جعبه ( jabeh.com ) ثبت نام کنید و ویدئوهایتان را آپلود نمایید. به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید از ویدئوی شما، ۵۰۰۰ تومان درآمد بدست می‌آورید.
    ۲ – خرید و فروش وسایل دست دوم

    چند سایت‌ وجود دارد که وسایل دست‌دوم و نو در آن توسط کابران برای فروش گذاشته می‌شود که مشهورترین آنها این ۳ سایت است:
    esam.ir
    sheypoor.com
    divar.ir
    به دلیل وجود یک بازار بسیار گسترده برای این نوع وسایل (هم خریدار و هم فروشنده) گاهی اوقات می‌توان اجناسی را در این سایت‌ها پیدا کرد که پایین‌تر از قیمت واقعی ثبت شده است یا اینکه شخص فروشنده به دلیل عجله داشتن در فروش، حاضر می‌شود تخفیف خوبی برای این کالا در نظر بگیرید. شما می‌توانید چنین کالاهایی را شناسایی کنید (باید از آن کالا شناخت کافی داشته باشید) و سپس آنرا در همین سایت یا در بازار بیرون به شخص دیگری بفروشید.
    شاید راه بهتر این باشد که کالاهای دست‌دوم را در بازار بیرون بخرید و سپس در این سایت‌ها آگهی فروش آنرا قرار دهید. البته چند نکته باید در نظر بگیرید:
    – سایت esam.ir درصدی از شما بابت هر فروش دریافت می‌کند، این درصد بابت حق واسطه‌گری آنهاست چون آنها تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تایید نکرده، مبلغ پرداختی خریدار را به حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.
    – در معامله کالاهای دست دومی که احتمال خرابی یا تقلبی بودن آنها بسیار بیشتر است (مانند گجت‌ها، عتیقه‌جات) باید دقت کافی داشته باشید.
    – در صورتی که توانایی تعمیر این وسایل را دارید، می‌توانید پس از خریداری آنها، با قیمت بالاتری آنها را بفروشید. مثلا میز یا صندلی را رنگ کنید یا صفحه شکسته موبایل را تعویض کنید و مجددا برای فروش قرار دهید.
    ۳ – وبلاگ‌نویسی

    نوشتن بلاگ، به آن صورت که در ذهن اکثر شما نقش بسته، نوشتن شعرهای عاشقانه و داستان نیست. منظور وبلاگیست که بصورت حرفه‌ای به موضوع خاصی می‌پردازد و سعی دارد با محتوای خود، ارزشی خاص به مخاطب خود ارائه دهد. این وبلاگ می‌تواند درباره هرچیزی باشد که فکرش را می‌کنید. شاید شما یک خانم آرایشگر هستید، می‌توانید دانسته‌های خودتان درباره مو، اصلاح صورت، لوازم آرایشی و هرچیزی که فکر می‌کنید برای خانم‌ها سوال است را در بلاگ‌تان ارسال کنید. محتوایی که برای وبلاگ‌تان تولید می‌کنید می‌بایست مفید بوده و حداقل کمک کند یکی از مشکلات و دغدغه‌های خواننده رفع شود.
    وبلاگ خوب، دارای یک برنامه برای انتشار محتواست. مهم نیست این برنامه روزانه باشد یا ماهانه، مهم این است تداوم داشته باشد و محتوای عالی برای مخاطب هدف در آن منتشر شود.
    پس از اینکه وبلاگ خوانندگان ثابتی پیدا کرد و ترافیک آن افزایش یافت، از طریق ارائه مشاوره اختصاصی، فروش محصول خودتان یا معرفی محصول دیگران از آن درآمد کسب کنید.
    ۴ – کسب درآمد از پاپ‌آپ

    این روش برای بسیاری از بازدیدکنندگان خوشایند نیست اما روشی است که حتی مشاهده می‌شود در برخی سایت‌های مشهور از آن استفاده می‌کنند. نحوه کسب درآمد به این صورت است که شما با راه‌اندازی سایت یا وبلاگ حاوی مطالب جذاب، بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو یا شبکه‌های اجتماعی به سایت می‌کشانید، با هرکلیک بازدیدکننده در صفحه سایت، یک صفحه پاپ آپ حاوی تبلیغات باز می‌شود و به ازای هر پاپ‌آپ مبلغی پول به حساب شما اضافه می‌گردد.
    توجه: این روش‌ یکی از روش‌های به اصطلاح زرد کسب درآمد از اینترنت است و فقط به منظور آگاهی شما در اینجا ذکر شد، وگرنه توصیه‌ای به استفاده از آن نیست.
    ۵ – کسب درآمد از جذب تبلیغات بنری

    در مقایسه با تبلیغات پاپ‌‌آپ، جذب تبلیغات بنری آزاردهندگی کمتری دارد ولی این نوع تبلیغات نیز در ماه‌ها و سال‌های اخیر به شدت جذابیت خود را از دست داده است و فقط برای سایت‌های بزرگی که ترافیک زیاد دارند درآمد ایجاد می‌کند.
    توجه: این روش‌ یکی از روش‌هایی است که برای کسب درآمد از آن نیاز به انرژی بسیار دارد. بهتر است انرژی که برای اینکار صرف می‌شود را برای کارهای دیگر اختصاص دهید و درآمد بیشتری کسب کنید. این روش کسب درآمد فقط به منظور آگاهی شما در درآمدسازان ذکر شد، وگرنه توصیه‌ای به استفاده از آن نیست.
    ۶ – کسب‌ درآمد از بیت‌کوین

    رشد حیرت‌انگیز بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ و با بالا رسیدن قیمت آن به ۲۰۰۰ دلار، بسیاری را به سمت این پول دیجیتال کشانده و افراد زیادی که حتی نام بیت‌کوین را نشنیده بودند حالا با افزایش قیمت آن، به این نوع ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند. البته کارکرد جذابی هم دارد، یک حساب بیت‌کوین مانند یک گاو صندوق شیشه‌ای است که همه می‌توانند موجودی آنرا ببینند ولی فقط صاحب آن کلید بازکردن گاو صندوق را دارد.
    انتقال سریع و با کارمزد پایین به حساب‌های دیگر، نداشتن مرکزیت و صاحب، عدم وجود مشکلاتی مانند تحریم، عدم امکان بلوکه کردن آن توسط دولت‌ها و بسیاری مزایای دیگر (که شاید برخی از آنها ترسناک به نظر برسد) باعث رشد شگفت‌انگیز این ارز دیجیتال از سال ۲۰۰۹ تاکنون شده است. درباره بیتکوین مطالب زیادی می‌توان نوشت، می‌توانید در این رابطه در این صفحات بیشتر بخوانید:
    روش افتتاح حساب و کار با کیف پول بیت کوین
    بیت‌کوین چیست / همه‌چیز درباره بیت کوین
    چرا باید از بیت‌کوین استفاده کنیم؟
    خرید و فروش بیت کوین با امنیت بالا در localbitcoins
    آموزش کسب بیت کوین بیشتر از سایت Freebitcoin
    اما کسب درآمد از بیت‌کوین، بیشتر به سایت‌های خارجی باز می‌گردد. اولین راهکار کسب بیت‌کوین که اکثر افراد به آن برخورد می‌کنند، سایت‌هایی هستند که به ازای هربار درخواست شما، مبلغ بسیار کمی بیت‌کوین به حساب کاربری‌تان اضافه می‌کنند که بعدا قابل برداشت به کیف پول بیت‌کوین است. اما درآمد از این روش با وجودی که سایت‌ها پرداختنی دارند، حتی اگر روزانه ۱۲ بار (هر یک ساعت یکبار) به این درخواست دهید حتی به نیم‌دلار نیز نمی‌رسد.
    اما درآمد بالاتر از بیت‌کوین با خرید و فروش آن میسر است، چند سایت‌ وجود دارد که اینکار را بصورت حرفه‌ای برای کاربران فراهم کرده است. با وجود ریسک بسیار بالا، درباره معامله‌گری بیت‌کوین ، اینکار می‌تواند سود بالایی را برای کسانی که در تحلیل بازارهای مالی مهارت دارند ایجاد کند.
    ۷ – همکاری در فروش

    روش موردعلاقه من، کسب درآمد از معرفی و فروش محصولات دیگران (affiliate marketing) است. این روش نه تنها نیاز به هیچ سرمایه‌ی اولیه‌ای ندارد، بلکه پتانسیل درآمدزایی بسیار زیاد (بیش از ۱۰ میلیون تومان در ماه) را داراست. مزایای کسب درآمد از همکاری در فروش به شرح زیر است:
    – پشتیبانی مشتری برعهده شما نیست.
    – تقریبا هیچ سرمایه‌ای نیاز نیست، گرچه اگر برای ابزار کارتان (مانند راه‌اندازی سایت، پنل ایمیل و…) هزینه کنید سریعتر به نتایج بهتر می‌رسید
    – نیازی نیست حتی قبل از خرید با مشتریان صحبت کرده باشید. بسیاری از صفحات فروش محصول آنقدر ترغیب کننده هستند که فقط کافیست افراد علاقه‌مند را به سایت ارسال کنید.
    – پتانسیل درآمد نامحدود وجود دارد: هرچقدر بیشتر بفروشید، درآمد و پورسانت بیشتری دریافت می‌کنید.
    بازاریابان حرفه‌ای در این روش عاشق محصولاتی هستند که مفید و کاربردی است، پورسانت خوبی دارد و شرکت ارائه‌دهنده آن معتبر و پایدار است. درباره نحوه کسب درآمد از همکاری در فروش، یک مطلب کامل تهیه شده که از اینجا می‌توانید بخوانید.
    ۸ – نصب اسکریپت و CMS ها

    بسیاری از کسانی که در فکر راه‌اندازی سایت هستند، از نکات فنی و ریزه‌کاری‌های نصب اسکریپت‌ها و CMS ‌هایی مانند وردپرس، جوملا، انجمن‌سازها و فروشگاه‌سازهایی مانند پرستاشاپ و اوپن‌کارت بی‌اطلاع‌اند. چون نصب این اسکریپت‌ها گاهی اوقات دردسر زیادی برای آنها دارند، به خوبی حاضر خواهند شد مبلغی به شما بپردازند تا صفر تا صد نصب اسکریپت را شما انجام دهید.
    می‌توانید حتی یک پکیج تعریف کنید که شامل هاست، دامنه و نصب اسکریپت دلخواه مشتری باشد. بسیاری از مشتریانی که به وقت خود اهمیت می‌دهند از پکیج‌هایی که جامع هستند استقبال خواهند کرد. قیمت این پکیج‌ها بسته به نوع هاست و خدماتی که ارائه می‌شود می‌تواند متغیر باشد اما قیمت حداقلی ۲۰ هزارتومان برای هر نصب، منصفانه به نظر می‌رسد.
    آموزش نصب کلیه اسکریپت‌ها در اینترنت به وفور موجود است، اگر نحوه نصب آنها را نمی‌دانید خودتان دست به کار شوید، با چندبار نصب و سعی و خطا می‌توانید هر اسکریپتی را روی هاست نصب کنید. CMS های پرطرفدار در حال حاضر وردپرس و جوملا هستند و می‌توانید از این دو مورد شروع کنید.
    ۹ – کارمند خانگی (کار در منزل)

    برخی از شرکت‌ها برای اینکه هزینه‌هایشان را کمتر کنند، کارهایی مانند انتشار محتوا، پشتیبانی مشتریان، پاسخگویی به ایمیل، تماس با افراد، پاسخگویی آنلاین با چت را به افرادی خارج از شرکت واگذار می‌کنند. این نحوه کار در دنیا به remote jobs مشهور است. شخص در این شیوه از راه دور و از طریق اینترنت کارهای خود را انجام و تحویل شرکت می‌دهد و شرکت نیز مطابق توافق خود، حقوق را به حساب کارمند واریز می‌کند.
    طیف خدماتی که شرکت از کارمند می‌طلبد می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در این رابطه عبارت “استخدام کارمند غیر حضوری” را در اینترنت جستجو کنید و با یافتن شغلی که توانایی آنرا دارید رزومه خود را برای شرکت بفرستید.
    ۱۰ – کوتاه‌کردن لینک

    سایت‌هایی وجود دارند که شما با ثبت‌نام در آنها، می‌توانید لینک‌های خودتان را کوتاه کنید و به ازای هر کلیکی که سایر افراد روی آن لینک انجام می‌دهد، مبلغ را در حساب کاربری‌تان دریافت نمایید. این مبلغ پس از رسیدن به حداقل برداشت، به حساب بانکی شما واریز می‌شود سایت‌ ایرانی که در این زمینه فعال است: opizo.com و سایت خارجی shorte.st
    ]اما چرا این سایت‌ها پس از کلیک کاربران روی لینک‌های کوتاه شدن پول می‌دهند؟ این سایت‌ها دارای تبلیغ‌دهندگانی هستند که حاضرند به ازای نمایش یا کلیک روی تبلیغات‌شان به سایت پول پرداخت کنند. به همین دلیل پس از کلیک کردن روی لینک کوتاه شده، کاربر ابتدا تبلیغاتی را مشاهده می‌کند و سپس به لینک هدف (لینک قبل از کوتاه شدن) وارد می‌شود.
    ۱۱ – کسب درآمد از خرید و فروش سهام

    در این نوع کسب درآمد، ریسک ضرر نهفته است و شاید نتوان آنرا در دسته‌بندی روش‌های کسب‌درآمد گذاشت، زیرا خرید و فروش سهام نوعی سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری نیز هیچ وقت دارای تضمین بازگشت نبوده، بنابراین با این روش با احتیاط به پیش بروید.
    شروع خرید و فروش سهام، شرایط چندان دشواری ندارد. شما به یک کارگزار مراجعه می‌کنید و با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی، ثبت‌نام خودتان را انجام می‌دهید. به اینکار دریافت کد بورسی گفته می‌شود. (ثبت‌نام بصورت غیرحضوری نیز مقدور است. برای دریافت کد بورسی بصورت غیرحضوری اینجا کلیک کنید) پس از چند روز مشخصات ورود به سایت معاملات آنلاین به موبایل و ایمیل شما ارسال می‌گردد و می‌توانید پس از ورود به سایت در همان لحظه (اگر بازار باز باشد) سفارش خرید و فروش سهام را ارسال کنید.
    خرید و فروش سهام دارای نکات و قوانین بسیار زیادی است، در این رابطه توصیه می‌کنیم سایت بورسینس را برای آموزش بورس مطالعه کنید
    ۱۲ – کسب درآمد از آپلود و دانلود

    یکی از راه‌هایی که از راه‌های زرد کسب درآمد از اینترنت به شمار می‌آید، درآمد از دانلود و آپلود است. در این روش شما با آپلود کردن فایل‌های خود بر روی سایت‌های دانلود مانند uploadboy.com ، لینک دانلود آن فایل‌ها را در اینترنت پخش می‌کنید یا در سایت و وبلاگ‌تان قرار می‌دهید. به ازای هرشخصی که آن فایل را دانلود کند، مبلغی پول به حساب کاربری شما در سایت دانلود اضافه می‌شود و که پس از رسیدن به حداقل موردنیاز، قابل برداشت خواهد بود.
    چرا سایتی مانند uploadboy.com به ازای هر دانلود، به آپلودکننده پول می‌دهد؟ زیرا کاربر دانلودکننده، پس از ورود به سایت در معرض تبلیغات سایت قرار می‌گیرد و درآمد آپلودبوی نیز از نمایش تبلیغات است، بنابراین هرچقدر بازدیدکننده سایت بیشتر باشد، درآمد بیشتری بدست می‌آورد.
    شروع اینکار تقریبا هیچ هزینه‌ای ندارد (اگر قصد آپلود فایل‌های سنگین داشته باشید به VPS نیاز دارید) و کسب درآمد میلیونی از این روش مقدور است. برای داشتن درآمد بالا باید مهارت‌تان در افزایش ترافیک و سئو را افزایش دهید. می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی مانند تلگرام برای پخش کردن لینک دانلود استفاده کنید. میزان درآمد به ازای هر ۱۰۰۰ دانلود فایل شما توسط کاربران، حدود ۳۵۰۰ تومان است.
    ۱۳ – فروشگاه شارژ ایرانسل و همراه اول

    برخی شرکت‌ها امکان ساخت فروشگاه کارت شارژ را به رایگان فراهم کرده‌اند و به ازای فروش هر کارت شارژ، تا ۵۰ درصد از سودشان را به حساب شما واریز می‌کنند. برای کسب درآمد بالا از این روش، نیاز است ترافیک هدفدار زیادی به سایت شما وارد شود. سود فروش شما از کارت شارژ ۲۰۰۰ تومانی همراه اول ۴۰ تومان و ۲۰۰۰ تومانی ایرانسل ۲۰ تومان است. بنابراین اگه فرض کنیم هدف شما کسب درآمد روزانه ۴۰ هزارتومان باشد، باید روزانه ۱۰۰۰ شارژ ۲ هزارتومانی ایرانسل یا ۵۰۰ شارژ ۲ هزارتومانی همراه اول بفروشید تا به این میزان سود برسید.
    این رقم فروش، نیازمند داشتن روزانه ده‌ها هزار بازدیدکننده است و جذب این میزان بازدیدکننده (با توجه به رقابت سنگینی که در این زمینه وجود دارد) مشکل است.
    ۱۴ – کسب درآمد از فروش عکس

    برای اینکار نیاز به یک دوربین عالی، شوق عکاسی و مهارت در گرفتن عکس‌های زیبا و پرطرفدار دارید، عکس‌هایی که خریدار دارد. پس از گرفتن عکس، می‌توانید در سایت‌هایی زیر برای فروش قرار دهید:
    سایت عکس‌بردار (aksbardar.com)
    سایت عکس‌باکس (axbox.ir)
    سایت استوک‌فوتو (stockphoto.ir)
    قیمت هرعکس متفاوت است و بسته به کیفیت و اندازه عکس شما نیز دارد. توصیه می‌کنیم قیمت عکس‌های مشابه را ببینید و سپس درباره قیمت‌گذاری عکس‌هایتان تصمیم بگیرید.
    ۱۵ – کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه

    تعداد بسیار زیادی از سایت‌های دنیا با سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا ساخته شده، بیش از ۳۰ درصد کل سایت‌های جهان با وردپرس راه‌اندازی شده است! با وجودیکه این CMS دارای افزونه‌ها و قالب‌های بسیار زیادی است و افراد زیادی تمرکزشان را روی ارائه خدمات و محصولات مرتبط با وردپرس گذاشته‌اند ( توسعه دهنده، طراح قالب، طراح افزونه وردپرس) بازهم با وجود این، در صورتی که در طراحی قالب، کدنویسی php مهارت پیدا کنید می‌توانید مشتریان زیادی برا محصولات خودتان داشته باشید.
    باید نیاز بازار را بسنجید و در این رابطه تحقیق و بررسی کنید. سایت‌های ایرانی که می‌توانید برای فروش قالب و افزونه وردپرس از آنها استفاده کنید:
    سایت راست‌چین (rtl-theme.com)
    سایت ژاکت (zhaket.com)
    ۱۶ – درآمد از نوشتن و تولید محتوا

    محتوا در اینترنت حرف اول را می‌زند. شما بهترین و زیباترین سایت دنیا را هم راه‌اندازی کنید ولی هیچ محتوایی در آن وجود نداشته باشد، عملا وقت و پول خودتان را تلف کرده‌اید. نوشتن مطلب و تولید محتوا برای سایت‌ها همیشه تقاضا دارد و این تقاضا مرتب در حال افزایش است. نویسندگی و تولید محتوا می‌تواند نوشتن یک مطلب ترجمه شده از منابع خارجی، جمع‌آوری اطلاعات و نظم‌بخشیدن به آنها، یا نوشتن یک مطلب از روی مطلبی دیگر به صورت تکمیلی‌تر باشد.
    مدیران سایت‌ها و وبمستران از نوشتن مطلب تعریف‌های متعددی دارند. برای برخی، مطلب به معنای یک متن ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه‌ای است که قصد دارد برای معرفی یک فیلم در سایت خود منتشر کنید و برای شخصی دیگر، مقاله‌ای ۱۵۰۰ کلمه‌ای است که باید بصورت تخصصی نوشته شود. بنابراین تولید محتوا برای زمینه‌های مختلف متفاوت است.
    وقتی پایه و اساس تولید محتوای متنی را فرا بگیرید، خیلی راحت‌تر می‌توانید سفارشات تولید محتوا را انجام دهید. به منظور یافتن فرصت‌های کسب درآمد از تولید محتوا می‌توانید لیست پروژه‌ها در سایت‌هایی مانند ponisha.ir و یا parscoders.com را مشاهده کنید
    ۱۷ – کسب درآمد از طراحی گرافیک، لوگو و بنر

    شما کمتر سایت معتبری می‌بینید که در آن از لوگو، تصاویر اختصاصی، بنرها تشکیل نشده باشد و به همین دلیل طراحی تصاویر گرافیکی و بنرها از شغل‌های پردرآمدی است که با سرمایه‌گذاری برای یادگیری آن، پشیمان نخواهید شد. اگر دستی در فتوشاپ دارید و با نرم‌افزارهای طراحی بنر کار کرده‌اید، از الان شروع به تمرین کنید. نمونه کارهای بنرهای زیبا را ببینید و تحقیق کنید از چه نرم‌افزارهایی برای ساخت بنرهای حرفه‌ای استفاده می‌شود. (اگر چنین نرم‌افزاری می‌شناسید در بخش کامنت بنویسید)
    با راه‌اندازی یک سایت نمونه‌ کارهایتان را در آن به نمایش بگذارید. با افزایش نمونه کارهایتان، افراد بیشتری تمایل پیدا می‌کنند به شما سفارش دهند. حتی اگر نمونه کار ندارید، برای نشان دادن سبک کارتان حداقل ۱۰ بنر بسازید و به عنوان نمونه کار معرفی کنید.
    برای افزایش درآمد، پکیج‌هایی شامل بنر و لوگو تعریف کنید، مثلا ۵ بنر در اندازه‌های پرطرفدار به همراه یک لوگو می‌تواند یک پکیج با قیمت بالای ۱۰۰ هزارتومان یا مبالغ خیلی بالاتر باشد.
    ۱۸ – درآمد از مینی جاب

    مینی جاب به معنای کارهای کوچک است. سایت‌هایی هستند که دو دسته افراد در آن فعالیت می‌کنند: دسته اول افرادی‌اند که کارهای کوچکی را در سایت ثبت می‌کنند و به ازای انجام هر کار، مبلغی پرداخت می‌کنند. دسته دوم افرادی‌اند که این کارها را انجام می‌دهند تا پس از بررسی صحت انجام شدن کار، درآمد آن به حساب کاربری‌شان اضافه شود.
    مدل‌های مختلفی از این روش کسب درآمد وجود دارد. در مدلی دیگر، ابتدا افرادی که توانایی انجام کارهای مختلف دارند، توانایی‌های خود را به عنوان یک محصول در سایت ثبت می‌کنند و هرکس نیاز به آن محصول یا خدمات داشت آنرا خریداری می‌کند. این مدل در سایت انجام‌میدم پیاده شده است.
    با ورود به سایت anjammidam.com می‌توانید مشاهده کنید مردم چه کارهایی برای ارائه دارند. اگر شما نیز کار خاصی مهارت دارید، می‌توانید در آن ثبت کنید.
    ۱۹ – ادمین شدن برای سایت و کانال

    “نیاز به ادمین فعال برای گروه و کانال داریم”. این متن را شاید قبلا دیده باشید، برخی افراد به دلیل مشغله کاری یا به دلیل اینکه حجم کارها به نحویست که یک‌نفر نمی‌تواند آنرا انجام دهد یک ادمین برای سایت، کانال تلگرام، گروه یا انجمن استخدام می‌کنند. البته ادمین شدن در بسیاری گروه‌های کوچک درآمدی ندارد ولی اگر کسب‌وکاری وجود داشته باشد و مدیر از انجمن، کانال یا گروه در حال کسب درآمد باشد، احتمالا نیاز به ادمین و کمک‌کننده دارد. وظایفی که ادمین‌ها بر عهده دارند می‌تواند متغیر باشد، از جمله تهیه و انتشار مطلب، پاک کردن اسپم در گروه و انجمن، مسدودکردن کاربران مختلف، پاسخگویی به کاربران، هدایت کاربران به منابع معتبر، پشتیبانی، رسیدگی به درخواست‌ها و…
    معمولا فقط گروه‌ها و انجمن‌های شلوغ به ادمین نیاز داشته دارند، می‌توانید این گروه‌ها و انجمن‌ها را بیابید و درخواست همکاری به عنوان ادمین و توانایی‌هایتان را برای آنها ارسال کنید.
    ۲۰ – درآمد از تلگرام

    حتما با کانال‌های تلگرام و درآمد هنگفتی که برخی از آنها دارند آشنایی دارید. آمار بالای استفاده ایرانیان از تلگرام بر هیچکس پوشیده نیست و بعید است شخصی یک ایرانی گوشی هوشمند داشته باشد ولی تلگرام روی آن نصب نباشد. وجود بالای ۲۵ میلیون ایرانی در تلگرام، این روزها این اپلیکیشن را به عنوان یکی از برترین راه‌های کسب درآمد، تبلیغات و فروش تبدیل کرده است.
    درآمد از تلگرام خود به طیف وسیعی از روش‌ها تقسیم می‎شود، از فروش محتوا و محصول گرفته تا دریافت وجه به ازای تبلیغات، معرفی محصولات دیگران، ساخت ربات، ارائه خدماتی مانند افزایش ممبر (عضو)، افزایش ویو (بازدید) پست‌ها و…
    به دلیل گستردگی این روش، در مطالب جداگانه‌ای به این موضوع خواهیم پرداخت.
    ۲۱ – درآمد از اپلیکیشن و بازی

    کافیست در مارکت‌های اندروید ایرانی مانند بازار و مایکت، نگاهی به اپلیکیشن‌های پولی و آمار نصب برخی از آنها بیندازید تا پتانسیل درآمدزایی این روش را درک کنید. برخی از اپلیکیشن‌ها که پرداخت داخلی دارند (یعنی شخص برای خرید یک سرویس، دسترسی به اطلاعاتی خاص یا دسترسی به امکانات ویژه به طراح اپلیکیشن پول پرداخت می‌کند) حتی مبالغ خیلی بالاتری درآمد دارند که البته درآمد آنها در مارکت‌های اندروید برای همه قابل مشاهده نیست.
    اپلیکیشنی که طراحی می‌کنید و برای فروش قرار می‌دهید می‌تواند دارای اطلاعاتی مفید یا ابزاری مفید و کاربردی باشد. فرض کنید شما بصورت قدم به قدم نحوه افتتاح یک کافی‌شاپ را می‌دانید، می‌توانید این اطلاعات را بصورت اپلیکیشن اندروید درآورید و با قیمت ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزارتومان در مارکت‌های اندروید به فروش برسانید. یا اینکه اپلیکیشن را به رایگان قرار دهید ولی شخص برای دسترسی به مراحل پیشرفته‌تر کار کافی‌شاپ و نحوه سودآوری کافی‌شاپ لازم باشد مبلغی را به شما پرداخت کند.
    نوشتن اپلیکیشن برای شخصی که در برنامه‌نویسی اندروید مهارت ندارد زمان زیادی خواهد گرفت، زیرا یادگیری این روش زمانبر است. برای افزایش سرعت در کار، طراحی و ساخت اپلیکیشن را به طراح واگذار کنید یا اینکه از اپلیکیشن‌سازهایی مانند puzzley.ir استفاده کنید.
    ۲۲ – درآمد از فروش توسط اینستاگرام

    براساس آمارهای منتشر شده اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که طیف وسیعی از کاربران آنرا زنان و دختران تشکیل می‌دهند. برخی از آمارهای اینستاگرام:
    – بیشتر کاربران اینستاگرام بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند.
    – بسیاری از نوجوانان اینستاگرام را به عنوان شبکه اجتماعی اصلی خود تلقی می‌کنند.
    – اینستاگرام بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که ۴۰۰ میلیون آن روزانه فعال هستند.
    – روزانه ۹۵ میلیون عکس و ویدئو روی اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.
    به دلیل فیلتر بودن اکثر شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توئیتر و فیس‌بوک در ایران، اینستاگرام و تلگرام به شبکه اجتماعی اصلی ایرانیان تبدیل شده است. این فرصت مناسبی برای کسب درآمد از این رسانه‌هاست.
    کسب درآمد در اینستاگرام می‌تواند از طریق فروش محصول، خدمات افزایش لایک و فالوور ( که از جمله روش‌های زرد کسب درآمد محسوب می‌شود)، خرید و فروش پیج، پذیرش تبلیغات در پیج و… صورت گیرد.
    توصیه درآمدسازان، فروش روی اینستاگرام است. محصولاتی که طرفدارانش خانم‌ها هستند در صورتی که به خوبی معرفی شوند می‌تواند درآمدهای میلیونی برای شما داشته باشند. زیورآلات، عروسک، صنایع دستی، دکور منزل، پوشاک و چنین کالاهایی مناسب هستند. برای شروع کار نیازی نیست حتما این کالاها را تهیه کنید و یک انبار محصول داشته باشید، کافیست با یک فروشنده توافق کنید که به ازای هر فروش، درصدی پورسانت به شما تعلق گیرد یا اینکه محصولاتی را تهیه کنید که بعدا امکان پس دادن آن به فروشنده امکان‌پذیر باشد.
    اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری است و گرفتن تصویر مناسب از محصولات می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در درآمد شما داشته باشد. عکاسی حرفه‌ای، عکس گرفتن از زوایای مختلف حتی با یک گوشی موبایل که کیفیت دوربین بالایی دارد نیز مقدور است. پس از گذاشتن چند محصول در صفحه اینستاگرام، اکنون باید به فکر جذب فالوورهای بیشتر بود.
    برخی از راهکارهای افزایش فالوور:
    – ارسال دایرکت (پیام مستقیم) به مخاطبانی که فکر می‌کنید می‌توانند مشتری احتمالی شما باشند.
    – follow افراد و سپس unfollow با ربات یا بصورت دستی (روش‌های زرد!)
    – تبلیغ در سایر پیج‌ها (بازدهی پایین)
    – برگزاری مسابقه و دادن جوایز به ازای تگ کردن افراد:
    کافیست بصورت گسترده اطلاع‌رسانی کنید که هرکس در پایین پست شما در اینستاگرام حداقل ۵ نفر از دوستانش را تگ کند، به قید قرعه یک گجت از طرف شما هدیه می‌گیرد.
    پس با مسابقات خلاقانه، افراد زیادی را به صفحه اینستاگرام جذب نمایید.
    برای دریافت هزینه محصول از خریداران، در سیستم‌های پرداخت آنلاین مانند زرین‌پال فرمی برای پرداخت ساخته و لینک آنرا از طریق پیام خصوصی (دایرکت) برای خریدار ارسال کرد. خریدار با کلیک روی لینک آسان‌پرداخت وارد صفحه‌ای از سایت زرین‌پال می‌شود و می‌تواند هزینه محصول را بصورت آنلاین پرداخت کند. با پرداخت هزینه محصول، این مبلغ در حساب کاربری شما در سایت زرین‌پال اضافه می‌شود و می‌توانید آنرا درخواست دهید تا به حساب بانکی‌تان واریز گردد.
    پس از دریافت وجه از خریدار، با روش ارسال دلخواه، محصول را برای مشتری ارسال می‌کنید. برای ارسال محصول می‌توانید با شرکت‌هایی که خدمات پرداخت درب منزل را ارائه می‌کنند نیز قرارداد ببندید تا بسته‌های پستی شما را از محل کار یا منزل شما دریافت کنند و برای مشتری بفرستند، مشتری پس از دریافت محصول، وجه آنرا به مامور پست پرداخت می‌کند. شما این مبلغ را بصورت هفتگی از شرکتی که با آن قرارداد دارید دریافت می‌کنید.
    ۲۳ – راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

    با وجودیکه فروشگاه‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا و بامیلو بخش بزرگی از خرید اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند و افراد زیادی خریدهایشان را از این فروشگاه‌ها انجام می‌دهند، بازهم می‌توان با راه‌اندازی فروشگاه‌هایی که محصول اختصاصی و تخصصی را ارائه می‌کند، درآمد قابل‌توجهی از این طریق بدست آورد. کالای اختصاصی می‌تواند محصولات تولیدی خودتان یا یک دسته خاص از محصولات باشد که فروشنده آن در اینترنت کم است و از طرف دیگر برای آن محصول متقاضی و مشتری وجود دارد.
    به طور مثال فروشگاهی می‌تواند فقط مارک خاصی از ساعت مچی یا دیواری را عرضه کند یا اینکه لوازم جانبی مارک خاصی از موبایل را عرضه کند، چنین فروشگاه‌هایی به دلیل تخصصی بودن، توانایی رقابت را خواهند داشت، زیرا مشتریان به دنبال افرادی هستند که در کارشان تخصص دارند. خود شما وقتی قصد خرید پارچه را داشته باشید، به مغازه پارچه‌فروشی مراجعه می‌کنید و برفرض مثال به یک لحاف‌دوز که پارچه نیز می‌فروشد مراجعه نخواهید کرد.
    تخصصی بودن و فعال بودن در یک حوزه خاص یک مزیت است که فروشگاه‌های بزرگ از آن بی‌بهره‌اند، دیجی‌کالا قبلا بطور تخصصی فقط کالاهای دیجیتال را عرضه می‌کرد ولی دیگر چنین نیست و دوران تخصصی بودن این فروشگاه به پایان رسیده است.
    این روزها راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با هزینه پایینی مقدور است و نیازی نیست چندمیلیون بابت طراحی سایت هزینه کنید. اسکریپت‌ها و CMS های آماده‌ای مانند وردپرس هستند که امکان راه‌اندازی فروشگاه را به سادگی فراهم کرده‌اند. یکی از بهترین روش‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی استفاده از افزونه ووکامرس است که وردپرس را به یک فروشگاه تبدیل می‌کند.
    گام بعدی پس از راه‌اندازی فروشگاه، تنظیم درگاه پرداخت آنلاین روی آن است. اگر نماد اعتماد الکترونیک نداشته باشید، نمی‌توانید از درگاه‌های مستقیمی که بانک‌ها ارائه می‌دهند استفاده کنید. تا زمان دریافت نماد اعتماد، می‌توان از سایت‌های واسطه درگاه پرداخت مانند زرین‌پال استفاده کرد.
    تهیه اجناس جهت فروشگاه‌تان بستگی به نوع محصولاتی دارد که قصد دارید بفروشید. توصیه من به شما این است که ابتدا در مقیاس بسیار کوچک اجناس را تهیه کنید یا اینکه حتی از یک فروشنده تخفیف بگیرید و هرزمان سفارشی داشتید اجناس را از آن فروشنده تهیه کرده و برای خریدار بفرستید. تا زمانی که پرطرفدار بودن محصولات شما ثابت نشده، هیچگاه نباید برای خرید تعداد زیاد کالا هزینه کنید.
    ۲۴ – درآمد از فالوور و ممبر اینستاگرام و تلگرام

    جذب فالوور اینستاگرام و ممبر برای کانال تلگرام، از روش‌های زرد دیگر کسب درآمد از اینترنت است که بسیاری به آن مشغولند. فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، افزایش ممبر کانال و ویو پست تلگرام نیز توسط افرادی انجام می‌شود. اکثر این افراد با ربات‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های خاصی این خدمات را ارائه می‌کنند.
    از جمله ربات‌های اینستاگرام سایت instarobat.com است و نمونه‌های خارجی نیز بسیار زیادند. طرز کار ربات‌ها به این صورت است که شما تنظیمات خاصی انجام می‌دهید و ربات‌های در اینستاگرام بصورت اتوماتیک، صفحات و پست‌های دیگران را فالو، لایک می‌کنند یا زیر پست‌ها کامنت ‌می‌گذارند. افراد زیادی پیجی که از طریق آن، ربات در اینستاگرام فعالیت کرده را مشاهده می‌کنند و تعدادی از آنها عکس‌های پیج را لایک یا صفحه را فالوو می‌کنند و به این ترتیب صاحب پیج به هدف خود می‌رسد.
    برای شروع اینکار در سایت‌های که ربات اینستاگرام دارند عضو می‌شوید، مشخصات پیج مانند نام‌کاربری و رمز را وارد می‌کنید، با واردکردن کلمات کلیدی، هشتگ‌ها و… تنظیم می‌کنید که ربات وارد چه پیج‌هایی شود، چه کسانی را فالو کند و چه پست‌هایی را لایک کند. حتی می‌توانید تعریف کنید کامنت خاصی برای عکس‌ها درج شود. امکان زمان‌بندی لایک و درخواست آنفالوکردن فالورها نیز وجود دارد.
    خدمات افزایش ممبر و بازدید پست‌های کانال تلگرام نیز از طریق ارسال نوتیفیکیشن روی اپلیکیشن‌های مختلف، گذاشتن پاپ‌آپ روی سایت‌ها، تبلیغات زرد در کانال‌های دیگر، تبادل، استفاده از بات‌های تلگرام و … انجام می‌گیرد. ترفندهای زیادی برای افزایش ویو پست‌های تلگرام نیز وجود دارد.
    توصیه‌ای به استفاده از این روش نیست، زیرا پایداری ندارد. به نظر من به جای زمان گذاشتن برای یادگیری این روش، می‌توان روی روش‌های مفید دیگر که درآمد پایدارتری نیز دارند وقت گذاشت.
    ۲۵ – جذب زیرمجموعه

    سایت‌هایی وجود دارند که صرفا براساس جذب زیرمجموعه پول پرداخت می‌کنند. برخی دیگر شرط گذاشته‌اند زیرمجموعه‌ای که جذب می‌کنید فعالیت خاصی مانند کلیک، خرید یا هراقدام دیگری را انجام دهد تا درآمدی برای شما بدست آید. کسب درآمد از زیرمجموعه اکثرا در سایت PPC یا پرداخت به ازای کلیک وجود دارد اما برخی سیستم‌های همکاری در فروش نیز امکان جذب زیرمجموعه را دارند و شما با هر فروش زیرمجموعه‌تان، درصدی مشخص را بدست می‌آورید.
    برای درک کامل این روش، فرض کنید شما علی را به سایت همکاری در فروش x معرفی کرده‌اید. علی با معرفی محصولات سایت x به دیگران، مشتری جذب می‌کند و مشتری از طریق لینک اختصاصی علی، خریدی را در سایت x انجام می‌دهد. در این هنگام پورسانت فروش محصول به علی می‌رسد و از طرف دیگر، چون شما علی را به سایت x معرفی کرده‌اید، درصدی پورسانت را به عنوان بالاسری به شما تعلق می‌گیرد. البته این درصد پورسانت از پورسانت علی کسر نمی‌شود.
    این روش کسب درآمد شاید برای خیلی‌ها جذاب‌تر باشد، زیرا شما از فعالیت زیرمجموعه خود درآمد کسب می‌کنید، بدون اینکه خودتان زحمت بکشید. ولی در واقع اینگونه نیست، زیرا افرادی که زیرمجموعه شما می‌شوند نیاز به آموزش و پیگیری دارند تا بتوانند محصولات آن سایت را به دیگران معرفی کرده و بفروشند.
    ۲۶ – نشر و فروش آنلاین کتاب

    برای کسب درآمد از این روش، کافیست موضوعات پرطرفدار که درباره آن منابع آموزشی کمی وجود دارد را بیابید و یک کتاب الکترونیک درباره آن موضوع تهیه کنید، سپس کتاب را در سایت خودتان یا سایت‌های دیگر برای فروش رسانید. این روش به دلیل اینکه اتوماتیک است و نیاز به تحویل محصول ندارد (خریدار پس از خرید محصول را دانلود می‌کند) یکی از روش‌های بسیار سریع کسب درآمد است.
    نکته مهم در این روش، دانستن چگونگی یافتن موضوعات پولساز، نحوه گردآوری اطلاعات و جمع‌کردن آن در یک کتاب و سپس نحوه بازاریابی و فروش آن است. یک راه ساده برای یافتن موضوعات پول‌ساز، مشاهده فایل‌های پرفروش در سایر فروشگاه‌های فایل است تا بدانید چه موضوعاتی پرطرفدار است.
    برای فروش کتاب می‌توانید از سایت‌هایی مانند ketabrah.ir استفاده کنید. این سایت‌ها در ازای دریافت درصدی از قیمت کتاب، آنرا در سایت برای فروش قرار می‌دهد. راه دیگر فروش کتاب‌های الکترونیک، انتشار یک فصل آن بصورت رایگان و قراردادن لینک خرید نسخه کامل در انتهای فایل است، این روش تاثیرگذاری بسیاری دارد زیرا رفته‌رفته با پخش شدن نسخه رایگان کتاب شما، لینک خرید نسخه اصلی نیز همراه آن در دسترس تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد.
    در استفاده از سیستم‌های واسطه‌ای که به ازای فروش کتاب شما، پورسانت دریافت می‌کنند یک روش سریع برای معرفی کتاب شما به افراد زیاد است. اگر پورسانت بالایی برای کتاب‌تان در نظر بگیرید و سایت موردنظر دارای بازاریاب باشد، افراد بیشتری برای معرفی کتاب شما وقت صرف می‌کنند زیرا با اینکار پورسانت بالاتری نصیب‌شان می‌شود.
    ۲۷ – فری لنسینگ

    فری‌لنسینگ (freelancing) یا آزادکاری، نوعی شیوه کار است که مخصوصا در کشورهای پیشرفته بسیار رواج یافته است. در ایران نیز طی سال‌های اخیر با راه‌اندازی سایت‌هایی مانند ponisha.ir و parscoders.com برخی از افراد درآمد بسیار خوبی از این راه بدست می‌آورند.
    داشتن یک مهارت خاص در برنامه‌نویسی، نویسندگی، طراحی گرافیک، ضبط صدا و ویدئو، ویرایش، ترجمه، CMS ها، سئو و موضوعات مرتبط برای کسب درآمد از این روش حیاتی است. درآمد از این روش به دلیل اینکه درآمد شما بسته به مهارت‌تان دارد، بسیار متغیر است و ممکن است اگر مهارت شما محدود باشد تا مدت زیادی، پروژه مناسب بدست نیاورید.
    برای کسب درآمد از این روش، کافیست در یکی از سایت‌های ذکر شده عضو شوید و مهارت‌های خودتان را ثبت کنید. پس از آن به باید پروژه‌هایی که در سایت ثبت می‌شوند را پیگیری نمایید تا ببینید کدامیک را می‌توانید انجام دهید و سپس برای آن پروژه پیشنهاد ارسال کنید.
    اگر کارفرما پیشنهاد شما را قبول کند، پروسه هماهنگی با کارفرما و انجام کار آغاز می‌شود. پس از اینکه کار را تحویل کارفرما دادید، کارفرما مبلغ فریز شده نزد سایت را آزاد می‌کند و مابقی حق‌الزحمه شما را نیز می‌پردازد.
    ۲۸ – فروش کالاهای دست‌ساز خودتان

    اگر خودتان یا آشنایان‌تان مهارتی در ساخت صنایع دستی و لوازم دست‌سازی دارید که می‌تواند فروش خوبی داشته باشد، باید امتحان کنید ببینید واقعا خریدار دارد یا نه. بهترین راه برای اینکار، ثبت محصول برای فروش در تلگرام و اینستاگرام است. می‌توان برای اینکار فروشگاهی نیز راه‌اندازی کرد، اما در اینستاگرام و تلگرام خیلی سریعتر می‌توانید بازخورد بگیرید. فقط اینکه باید زمان مناسب برای تست صرف کنید و برفرض مثال اگر در روز اول هیچ فروشی نداشتید، ناامید نشوید و اینکار را تا مدتی که تعداد زیادی از افراد محصول شما را ندیده‌اند متوقف نسازید.
    ۲۹ – راه‌اندازی مجله اینترنتی

    موضوعات پرطرفداری مانند اخبار تکنولوژی، اخبار بازیگران، فیلم و سریال، بازی و سرگرمی و موضوعات مرتبط با بانوان می‌تواند موضوع یک مجله اینترنتی پرطرفدار نیز باشد. منظور از مجله اینترنتی، سایت‌هایی هستند که با انتشار اخبار و محتوای جذاب، ترافیک زیادی را جذب می‌کنند و از طریق نمایش تبلیغات و فروش محصول درآمد بدست می‌آورند.
    برای راه‌اندازی مجله اینترنتی شما نیاز دارید نحوه یافتن موضوعات پرطرفدار، گردآوری مطالب، انتشار صحیح، نحوه پست‌دهی و مهارت یک وبمستر را داشته باشید. این مهارت‌ها در کوتاه مدت بدست نمی‌آید و بسیاری از مجله‌های موفق، آنرا با آزمون و خطا آموخته‌اند.
    اگر به فکرتان رسیده که با مطالب کپی شده و تکراری یک مجله راه‌اندازی کنید، بهتر است وقت خودتان را تلف نکنید. چون حتی اگر تعدادی بازدیدکننده نیز جذب کنید این بازدیدها پایدار نخواهد بود و سایت شما نیز تا حد مشخصی رشد می‌کند و رشد بزرگی نخواهد داشت.
    محتوای جذاب، جزء جدانشدنی این مجله‌هاست و کسی که بتواند در گوگل رتبه بالاتری بدست آورد و به هر حال از هرطریق ممکن، توجه بازدیدکننده را به سمت خود جلب کند برنده است.
    ۳۰ – راه‌اندازی سایت ابزار مفید

    ابزارهای مفیدی مانند ایمیل موقت، اپلودسنتر، قالب وبلاگ، آمارگیر سایت، کوتاه‌کننده لینک و… به خاطر اینکه رایگان هستند معمولا ترافیک خوبی بدست می‌آورند. برای راه‌اندازی این سایت‌ها اسکریپت‌های آماده‌ای وجود دارد که می‌توان آنها را خریداری کرده و آنرا شخصی‌سازی کرد.
    هزینه راه‌اندازی بستگی به ابزارهایی دارد که ارائه می‌کنید، برخی سایت‌ها را می‌توان با سرمایه کم نیز شروع کرد. نکته مهم در این زمینه، صبر، تبلیغات، افزایش ترافیک و ارائه ابزاری واقعا مفید است که نمونه آن کمتر وجود داشته باشد.
    برای تهیه اسکریپت‌های کاربردی می‌توانید در سایت‌هایی مانند codecanyon.net جستجو کنید یا اینکه سرمایه بیشتری بگذارید و اسکریپت اختصاصی طراحی کنید.
    قبل از هرکار باید بازدهی اینکار را بسنجید، یکی از روش‌ها برای سنجش پرطرفدار بودن یک سایت در یک موضوع خاص، مشاهده رنک الکسای سایت‌های برتر در آن زمینه است. سایت‌هایی که رنک الکسای خوبی دارند طبیعتا ترافیک زیادی را به خود جذب کرده‌اند و اگر رقابت در آن زمینه برای شما ممکن باشد، شاید با راه‌اندازی چنین سایتی بتوان درآمد بالایی کسب کرد.
    ۳۱ – خرید و فروش دامنه و سایت

    خرید یا ثبت دامنه و قراردادن آن برای فروش، می‌تواند یکی از راه‌های جانبی یا اصلی کسب درآمد باشد. بسیاری از افراد با تصور اینکه هر دامنه‌ای ارزشمند است، با پیش‌فرض‌های اشتباه اقدام به ثبت دامنه‌هایی می‌کنند که هیچ ارزشی ندارد. برای کسب درآمد از این روش، باید تجربه و صبر بالایی داشته باشید.
    ثبت دامنه‌هایی که در آینده پرطرفدار می‌شود به دلیل اینکه بازدهی بسیار بالایی دارد، از روش‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در اینترنت است. یک دامنه با پسوند ir در سایت طلاهاست فقط سالیانه ۴ هزارتومان و پنج ساله ۱۲ هزارتومان است، همین دامنه اگر به درستی ثبت و انتخاب شده باشد، با مبالغ بالایی (حتی بیش از ۱۰۰ هزارتومان) به فروش می‌رسد.
    مطلب مرتبط را بخوانید: راهنمای کسب درآمد از دامنه
    ۳۲ – تهیه دوره آنلاین و فروش آن

    دوره‌های آنلاین مطالبی بصورت ویدئویی، تصویری (عکس)، صوتی و یا حتی بصورت متنی هستند که در چند درس ارائه می‌شوند و مشکلی از مخاطب را حل می‌کنند یا اینکه مطلب مفید و کاربردی به کاربر می‌آموزند. این دوره‌ها در موضوعات مختلف یافت می‌شود. کافیست عبارت “دوره‌های آنلاین” را در گوگل جستجو کنید تا نمونه این سایت‌ها را ببینید.
    دوره‌های آنلاین مانند فروش فایل و کتاب الکترونیک، به دلیل اینکه امکان فروش آن بارها و بارها، بدون نیاز به تحویل فیزیکی آنها وجود دارد، از روش‌های کسب درآمد با پتانسیل بالاست. کسب مهارت در بازاریابی اینترنتی برای فروش دوره‌های آنلاین الزامی است.
    برای فروش این دوره‌ها دو راه وجود دارد و می‌توان از هر دو راه بطور همزمان درآمد داشت. راه اول ثبت و فروش دوره‌ها در سایت‌هایی مانند فرادرس (faradars.com) است که چندان توصیه نمی‌شود زیرا درصد بسیار پایینی به آموزش‌دهنده پرداخت می‌کنند (۱۵ تا ۲۰ درصد) . ارزش دانش شما بالاتر از اینهاست که وقت خودتان را برای این مقدار کم تلف کنید. راه دوم راه‌اندازی سایت خودتان برای دوره آنلاین است، با وردپرس می‌توان یک سیستم آموزش آنلاین جذاب باکیفیت خوب راه‌اندازی کرد. تهیه دوره‌های ویدئویی با نرم‌افزار camtasia studio و سایر لوازمی که تهیه آن چندان مشکل و هزینه‌دار نیست مقدور است.
    تهیه و فروش دوره‌های آنلاین مبحث بسیار گسترده‌ای است و البته با تهیه دوره و راه‌اندازی سایت، درآمد به سمت شما سرازیر نمی‌شود و باید برای سایت‌تان بازدیدکننده و برای دوره‌هایتان مشتری جذب کنید. سایت درآمدسازان را برای دریافت آموزش‌های بیشتر در این رابطه دنبال کنید (اکنون اینجا کلیک کنید و عضو خبرنامه شوید) ۳۳ – فروش اشتراک ویژه سایت

    این روش کسب درآمد بازهم مرتبط با تولید محتواست. منظور از فروش اشتراک ویژه، در دسترس قراردادن محتوایی خاص در سایت‌تان به افرادی است که مبلغی پول بابت حق اشتراک به شما پرداخت کرده‌اند. این اشتراک می‌تواند در مدت دلخواه (هفتگی، ماهانه و…) تعریف شود و مبلغ دلخواهی برای آن در نظر بگیرید. این مبلغ باید براساس ارزشی که برای خواننده ایجاد می‌کنید تعریف شود.
    فروش اشتراک ویژه سایت به دلیل اینکه امکان داشتن ده‌ها، صدها و حتی هزاران عضو ویژه وجود دارد و شما یکبار محتوا تولید می‌کنید ولی تعداد زیادی از افراد آنرا استفاده می‌کنند، یکی از راه‌هایی است که درآمد بسیار بالایی می‌توان از آن کسب کرد. فرض کنید اشتراک ویژه یکماهه در سایت شما ۱۵ هزارتومان باشد و فقط ۱۰۰ نفر آنرا تهیه کرده باشند، درآمد ماهانه شما ۱٫۵ میلیون تومان خواهد بود و این میزان درآمد فقط با ۱۰۰ نفر عضو ویژه محقق شده است. اگر محتوای شما واقعا کاربردی و با ارزش باشد، افراد خیلی بیشتری حاضر خواهند شد به شما پول پرداخت کنند تا به محتوای ویژه سایت‌تان دسترسی یابند.
    ۳۴ – مشارکت در فروم‌ها و انجمن‌ها

    شاید عنوان این نحوه کسب درآمد برای شما عجیب باشد، ولی آیا واقعا نوشتن تاپیک و موضوع در انجمن‌ها می‌تواند باعث درآمد شود؟ بله. این روش کسب درآمد را شاید به عنوان یک روش جانبی بتوان در نظر گرفت. فعالیت در انجمن‌ها گذشته از آنکه باعث شناخته شدن و افزایش اعتبار شما می‌شود، می‌تواند برایتان درآمد نیز به همراه داشته باشد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که در امضای خودتان در انجمن، لینک سایت‌تان، یک تبلیغ خاص، یا معرفی یک محصول را قرار دهید.
    اگر تعداد پست‌های شما بالا باشد و فعالیت مداومی داشته باشید، افراد زیادی امضای شما را خواهند دید و اگر تبلیغی که قرار دادید به اندازه کافی ترغیب کننده باشد، کاربر عملی که می‌خواهید را انجام می‌دهد و درآمد آن نصیب شما می‌شود. عملی که از کاربر می‌خواهید شاید به سادگی کلیک روی یک لینک، خرید محصول یا هر فعالیت دیگری باشد که برای شما سود دارد.
    ۳۵ – مشاوره دادن با خط ویژه ۰۹۹ مخابرات

    روش کسب درآمدی که خیلی از افراد به آن توجه نمی‌کنند ولی از روش‌های پرقدرت کسب درآمد است. در برخی سایت‌ها (مثلا سایت‌های دانلود، سایت‌های مشاوره حقوقی، خانواده و…) احتمالا دیده‌اید که تبلیغ بزرگی با یک شماره تماس که با ۹۰۹ شروع می‌شود توجه شما را جلب می‌کند. این خطوط که توسط مخابرات ارائه می‌شوند، خطوط ویژه‌ای هستند که وقتی مخاطب آن تماس می‌گیرد به حساب کسی که خط را اجاره کرده مبلغی پول اضافه می‌شود. این مبلغ براساس تعرفه‌ای که قبلا مشخص شده و در ابتدای تماس ذکر می‌شود، به ازای هر دقیقه هزینه مشخص است.
    اما مبلغ چطور از تماس‌گیرنده کسر می‌شود؟ این مبلغ روی قبض تلفن تماس‌گیرنده اضافه می‌شود و سپس مخابرات آنرا به حساب بانکی اجاره‌کننده خط واریز می‌کند.
    ۳۶ – ترجمه متون

    شاید این روش کسب درآمد را نتوان کسب درآمد آنلاین به شمار آورد، زیرا کسب‌وکار آنلاین باید بصورتی باشد که وقتی شما یکبار یک محصول یا خدمات را تولید کردید، بتوانید تا مدت زیادی از آن سود کسب کنید ولی ترجمه معمولا به اینصورت نیست. مگر اینکه بتوانید فایل‌ها و محصولاتی را ترجمه کنید و برای فروش قرار دهید که در این صورت درآمد بیشتری با زحمت کمتر می‌توان بدست آورد (به شرطی که بازاریابی اینترنتی نیز بدانید)
    برای گرفتن پروژه‌های ترجمه می‌توانید از سایت‌های ponisha.ir و parscoders.com استفاده کنید.
    ۳۷ – گویندگی برای فیلم‌ها، کتاب‌های صوتی

    به دلیل رونق کتاب‌های صوتی، فیلم آموزشی و دوره آنلاین، نیاز به افرادی که توانایی گویندگی دارند در حال افزایش است. اگر صدای واضح و شفافی دارید، می‌توانید با تولیدکنندگان کتاب‌های صوتی و سازندگان فیلم‌های آموزشی همکاری کنید. همکاری محدود به این زمینه‌ها نمی‌شود و خودتان نیز می‌توانید محصولات خودتان را بسازید، محصول شما می‌تواند کتاب صوتی یک کتاب رایگان در اینترنت باشد، یعنی اینکه کتابی که به رایگان در اینترنت قرار داده شده و حق تالیف آن متعلق به کسی نیست را به کتاب صوتی تبدیل کنید و آنرا بفروشید.
    ۳۸ – تبلیغات ایمیلی و پیامکی

    ارسال پیامک و ایمیل تبلیغاتی، با روش‌هایی که بازدهی خوبی برای مشتریان‌تان داشته باشد یک روش کسب درآمد است که پتانسیل درآمد بالایی دارد. مخصوصا زمانی که ارسال‌ها بصورت هدفمند انجام می‌گیرد. به دلیل وجود رقابت شدید در این حوزه، می‌بایست خدمات شما با سایرین تفاوت بزرگی داشته باشد یا اینکه کار را در ابعاد بزرگتر با هزینه کمتر بتوانید انجام دهید.
    دریافت نمایندگی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، به دلیل اینکه با ارسال هرپیامک توسط مشتری، مبلغی پول نیز به حساب شما واریز می‌شود از شیوه‌های درآمدزایی با درآمد بالاست. در این شیوه، یک شرکت بزرگتر، نمایندگی فروش پنل‌های پیامک خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهد تا شما با جذب مشتری، به ازای هر خرید مشتری مقداری پورسانت بدست آورید.
    از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند سایت inoti.ir است.
    نتیجه‌گیری

    تعداد زیادی از روش‌های کسب درآمد از اینترنت را با هم بررسی کردیم، و اگر مطلب را کامل خوانده باشید متوجه شدید تعدادی از این روش‌ها با هم همپوشانی داشتند. به طور مثال تولید و فروش محتوا را می‌توان یک روش در نظر گرفت که البته درآمد بالایی هم دارد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و کاربردی در مورد کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی در خبرنامه سایت عضو شوید.
    38 روش واقعی کسب درآمد از اینترنت (شامل روش‌هایی با پتانسیل درآمد بالا)
  • 2018/05/22, 20:18
    Sina homaei
    در مربع آبی پول پارو کنید؛ گزارشی از بازار پر سود کسب و کار در اینستاگرام

    شراکت های چند نفره، مغازه های چند بر، اجاره های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج های نفس گیر و…. را دور بریزید. این روزها کسب و کار در اینستگرام رقم می خورد. همین گوشی های هوشمند که دیگر می توان آن را در دست همه مشاهده کرد، برای خیلی ها سودهای کلانی به همراه داشته که هیچ وقت تصورش را هم نمی کردند. مخصوصا خانم هایی که با کمی سرمایه و البته درایت، خیلی زود توانسته اند سلیقه و نیاز کاربران را تشخیص دهند و در عرض کم تر از یک سال، از یک پیج ساده اینستاگرامی به یک مغازه در خیابان میرداماد برسند. این جا هیچ چیز غیرممکن نیست. شما می توانید از فروش لباس های ساده شروع کنید و یا با خلاقیت و ذوق خود، دستبندهای ارزان قیمت درست کنید و با همین روش، آرام آرام پله های ترقی و درآمدزایی را طی کنید، بدون آن که نگران پول اجاره، سرمایه اولیه و… باشید. از طرف دیگر، کسب و کار دیگری هم در ایسنتاگرام به راه افتاده که صاحبان آن سودهای کلانی را به دست می آورند: خرید و فروش صفحه اینستاگرام. بله، درست خواندید. افراد مختلفی به صورت تخصصی(!) بر روی این موضوع کار می کنند که تعداد دنبال کننده های یک صفحه را بالا ببرند. بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان، آن صفحه ها را به متقاضیان مختلف می فروشند. این کسب و کار به اندازه ای جدی شده که به شغل اول خیلی ها تبدیل شده و از بسیاری از فعالیت های دیگر سودآورتر است. گزارش را بخوانید تا دستتان بیاید ماجرا از چه قرار است و چگونه یک پیج ساده با تعداد دنبال کننده هایی در حدود ۲۰۰ هزار نفر، بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان به فروش می رود. رقم های میلیونی باورنکردنی در این خرید و فروش ها در جریان است. از صفحاتی که ۵۰ هزار تومان به فروش می رسند تا برخی موارد که به ۱۰۰ میلیون تومان هم می رسند. بله، رقم را درست خواندید. ۱۰۰ میلیون تومان برای فروش یک صفحه اینستاگرامی! این بازار به اندازه ای فشرده و نفسگیر شده که شرکت های مختلفی برای فروش تخصصی صفحات اینستاگرامی به راه افتاده اند و رقابت شدیدی بین آن ها حکم فرماست. کار به جایی رسیده که برخی مغازه دارها نیز آرام آرام بی خیال مغازه های خود شده اند و همه تمرکز خود را بر روی اینستاگرام گذاشته اند. در این میان، صفحات مخصوص اجناس مورد نیاز خانم ها(زیور آلات، لباس و…) بیشتر از همه روی بورس است و همچنین نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۹ ساله بیشترین درآمد را از اینستاگرام کسب می کنند. در این گزارش از زار و رمزهای فروش های اینستاگرامی و سودهای خوبی که به راحتی تا ماهی هفت، هشت میلیون تومان نیز می رسد، نوشته ایم. این گزارش را بخوانید تا باور کنید چگونه یک نوجوان ۱۳ ساله ماهی ۷ میلیون تومان از راه خرید و فروش صفحات اینستاگرامی درآمد دارد!

    چرا خرید و فروش اینستاگرامی رونق گرفت؟
    تا چند سال پیش، فیس بوک به عنوان مکانی برای خرید و فروش درآمده بود اما نتوانست میان همه کاربران اینترنتی جا باز کند و فقط در میان عده محدودی این خرید و فروش ها وجود داشت. اینستاگرام اما خیلی زود جای خود را میان دل کاربران باز کرد. این اتفاق به سه دلیل رخ داد:
    – دسترسی آسان به اینستاگرام از دلایل اصلی رونق کسب و کار در این شبکه اجتماعی است. یک گوشی هوشمند کافی است تا در هر لحظه و هر مکان به اینستاگرام متصل شد اما دسترسی به فیس بوک برای افراد کم حوصله و ناآشنا به اینترنت سخت است.
    – فیس بوک محتویات صفحات را برای همه عضوهای آن نشان نمی دهد و فقط بخشی از آنها را به صورت تصادفی انتخاب کرده و محتویات را روی home آنها نشان می دهد. سایر عضوها یا باید خودشان به این صفحات مراجعه کنند یا مدیر پیج مقدار پولی را به حساب فیس بوک واریز کند تا محتویات صفحه اش را روی home همه اعضایش نشان دهد.
    – اینستاگرام فیلتر نیست و همین موضوع دسترسی کاربران را بسیار راحت تر کرده است.
    فروش لباس، روی بورس
    اگر به صفحات مختلف اینستاگرام سر زده باشید، حتما متوجه شده اید که فروش انواع لباس، یکی از کسب و کارهای پر رونق در اینستاگرام است. «مجید رضایی» یکی از کسانی است که در این زمینه بسیار فعال است و انواع و اقسام تی شرت، شلوار و لباس های مختلف را از این راه به فروش می رسند. او در مورد نحوه کار خود می گوید: «من چند سالی در پاساژ میلاد نور بوتیک داشتم اما نتوانستم از پس اجاره های سنگین بربیایم و مجبور شدم مغازه خود را پس دهم. پس از آن بود که به استفاده از اینستاگرام روی آوردم و شکر خدا راضی هستم. اگر در این کار پشتکار داشته باشید می توانید به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا کنید و همه چیز به حوصله شما بازمی گردد. در مغازه ها قیمت ها حداقل دو سه برابر قیمت خریداری شده است تا بتوانیم با آن هم اجاره و مخارج مغازه را دربیاوریم و هم حاشیه سود مناسبی برای خود کسب کنیم؛ بنابراین به طور مثال یک پیراهن ساده بیست هزار تومانی حداقل ۶۰ هزار تومان به فروش می رسد. در اینستاگرام اما چون سایر هزینه ها را نداریم این محصولات را با قیمت پایین تر عرضه می کنیم که باعث می شود مشتریان خوبی پیدا کنیم. همین پیراهن ۶۰ هزار تومانی را ما ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان می فروشیم که هم به نفع ما است و هم به نفع خریداران. درآمد من به صورت میانگین به ۳ میلیون در ماه می رسد و در برخی مواقع و مناسبت ها نیز تا ۳٫۵ و ۴ میلیون نیز درآمد داشته ام. اینجا همه چیز به خود بستگی دارد. بعضی ها ممکن است فقط ماهی ۵۰ هزار تومان درآمد داشته باشند اما بعضی ها ده میلیون تومان.»
    از چین به اینستاگرام
    ردپای چینی ها و محصولات چینی در همه جا پیدا می شود، حتی در اینستاگرام. تنها تفاوت فروشندگان جنس های چینی در ایسنتاگرام با مغازه داران در این است که سرمایه اولیه کم تری دارند یکی از فروشنده هایی که مدت دو سال در این صفحه فعال و به فروش کیف مشغول است در مورد دلیل استفاده از اینستاگرام می گوید: «خیلی ها مثل من شرایط آن را ندارند که مکان ثابت و مغازه داشته باشند و بنابراین بهترین روش برای این دسته از افراد استفاده از شبکه های اجتماعی است. همچنین خرید اینترنتی کم کم دارد در ایران جا می افتد و مشتریان بیشتر می شوند.» او درباره نحوه تهیه محصولات و فروش آن می گوید: «من محصولات خودم را از چین می آورم و در اینستاگرام به فروش می رسانم. میزان فروش هم کاملا بستگی به زمان و شرایط دارد. این شغل در حال حاضر تنها شغل من است و کار دیگری ندارم. من فوق لیسانس روابط بین الملل دارم اما نتوانستم کاری مرتبط با رشته ام پیدا کنم. با وجود آن که به رشته ام بسیار علاقه داشتم اما مجبور شدم به اینستاگرام روی بیاورم.»
    مسافران، برنده فروش اینستاگرامی
    به جز کسانی که به صورت دائم و پیوسته در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، بسیاری از مسافران نیز به صورت مقطعی سودهای کلانی از این راه به دست می آورند. «ندا رضایی» یکی از کسانی که چندی قبل به ترکیه سفر داشته و محصولات خریداری شده خود را در اینستاگرامش به فروش رسانده، درباره نحوه فعالیتش می گوید: «در سفری که به ترکیه داشتم در حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای سفرم خرج کردم اما با لباس هایی که از این کشور آوردم و در اینستاگرام به فروش رساندم در همین حدود درآمد کسب کردم و در واقع برای سفرم هزینه ای پرداخت نکردم. البته نباید از این نکته غافل شد که خرید محصولات مختلف برای مسافرانی مانند ما که حرفه ای نیستند، کار بسیار مشکلی است. ما از صبح تا شب در مراکز مختلف مشغول خرید بودیم که سختی های بسیاری برای ما داشت. همچنین خریداران حرفه ای، مغازه ها و فروشنده های ترکی را می شناسند که جنس ها را با قیمت بسیار ارزانتر در اختیار آنها قرار می دهند. همچنین کسانی هستند که محصولات مارک را در حراجی های کشورهای اروپایی و آمریکایی با پایین ترین قیمت ممکن خریداری می کنند و آنها را با قیمت مناسبی به فروش می رسانند. برخی دوستانم لباس هایی را با قیمت ۱۵ تا ۲۰ دلار خریداری کرده بودند و آنها را در اینستاگرام با قیمت هایی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان به راحتی فروختند.»

    خلاقیت، حرف اول
    در اینستاگرام البته تنها واردکنندگان نیستند که درآمد دارند و هر فردی با خلاقیت خودش می تواند درآمدهای خوبی کسب کند. فروش انواع زیورآلات و دستبندهای مختلف یکی دیگر از بازارهای پررونق در این فضای مجازی است. «آیدا جلالی» که صاحب یکی از صفحات است و در حدود ۷۰ هزار دنبال کننده دارد می گوید: «من در حدود یک سال و نیم است که محصولاتم را در اینستاگرام به فروش می رسانم. ابتدا این دستبندها را برای خودم درست می کردم. پس از مدتی دوستان و آشنایان از کار من تعریف می کردند و می گفتند که کارهایم را بفروشم. همچنین من آدمی نیستم که بخواهم از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر کار اداری انجام دهم و به همین دلایل تصمیم گرفتم محصولات خودم را از طریق اینستاگرام به فروش برسانم. من لیسانس زبان ایتالیایی دارم و به کار تدریس زبان مشغول هستم و در ساعت های فراغت خودم این کار را انجام می دهم. به نظرم اینستاگرام فضایی بهتر از فیس بوک است چون همه در فیس بوک عضو هستند اما در اینستاگرام تنها جوانان و قشر خاصی از مردم حضور دارند. این کار سختی های خودش را دارد و بر فرض برخی از خریداران به ما اعتماد ندارند که پول را واریز کنند و مجبور هستیم چند ساعتی با آنها صحبت کنیم تا متقاعدشان کنیم که به ما اعتماد کنند. همچنین این کار برای کسانی که محصولاتی مانند لباس را به فروش می رسانند بسیار راحت تر است تا افرادی مثل ما که مجبور هستیم تمام مدت مشغول ساخت زیورآلات باشیم.»
    از اینستاگرام به مغازه
    در اینستاگرام برخی فروشندگان هم هستند که با سودهای مناسب فروش محصولاتشان توانسته اند یک مغازه برای خودشان دست و پا کنند. در واقع اینستاگرام برای این افراد به سکوی برای پرش تبدیل شده است. «مریم حیدری» یکی از این افراد است. او در ابتدا مغازه داشته اما به دلیل نداشتن سود مناسب آن را رها کرده و به ایسنتاگرام روی آورده است. بعد از گذشت یک سال و جذب مشتری های دائم او توانست یک مغازه برای خودش در خیابان میرداماد اجاره کند و در آخر هر ماه سود خااص خودش چیزی در حدود ۷ میلیون تومان است. او البته از فضای سنگین رقابت اینستاگرمای هم حرف می زند و می گوید: در اینجار قابت بسیار بیشتر از مغازه ها است. شما تعداد زیادی دنبال کننده را دارید که نمی دانید کدام یک مشتری هستند و کدام یک رقیب شما. رقیب تان شما را قدم به قدم دنبال می کندو با الگوبرداری از شما رقابت را سخت می کند. همچنین برخی مشتری های شما را در صفحه تان پیدا می کنند و محصول مشابه شما را با قیمت پایین تری به مشتری ها پیشنهاد می دهند. همچنین در چند وقت اخیر پیج های فروش محصولات بسیار زیاد شده اند و همین موضوع سبب شده تا از فروش همه کاسته شود. من واقعا نمی دانم این همه صفحه چگونه می توانند دنبال کنندگان خود را نگه دارند و برای جذب آنها چه برنامه هایی دارند. به نظرم در اینترنت و دنیای مجازی نمی توان ماندگار شد. بنابراین از این روش و راه باید به هدف های دیگری برسیم. مثلا من توانستم با صفحه اینستاگرام خودم یک سری مشتری ثابت پیدا کنم و الآن خیالم بابت فروش راحت است و کم تر در ایسنتاگرام حضور پیدا می کنم. برای رسیدن به این جا خیلی وقت گذاشتم و یادم هست در یک سال اول راه اندازی صفحه خودم در ایسنتاگرام، شاید در حدود ۱۵، ۱۶ ساعت حضور مستمر داشتم و هر یک ساعت محصولات خودم را تبلیغ می کردم. در حال حاضر اما بیشتر از ۳،۴ ساعت در روز بر روی صفحه خودم وقت نمی گذارم.»

    بازار جدیدی به نام خرید و فروش صفحات اینستاگرامی
    همانطور که در ابتدای گزارش نیز گفته شد، علاوه بر خرید و فروش در اینستاگرام، رقابت شدیدی برای افزایش دنبال کننده های صفحات و تعداد لایک ها و فروش آن ها در گرفته است. در ابتدا خرید و فروش صفحات اینستاگرامی به صورت شخصی بود و برخی افراد، صفحات خود که دنبال کنندگان زیادی جذب کرده بود را با قیمت توافقی به فروش می رسانند. ماجرا اما کم کم حرفه ای تر شد و پای شرکت های مختلفی برای خرید و فروش صفحات اینستاگرامی و همچنین افزایش لایک ها باز شد. در حال حاضر بازار به صورتی درآمده که قیمت ها کاملا مشخص است و هر خریدار می داند هر صفحه با چه تعداد دنبال کننده را به چه قمیتی می تواند بخرد. قیمت خرید یک صفحه از ۵۰ هزار تومان شروع می شود و حتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم می رسد. قیمت ها بستگی به تعداد دنبال کننده های یک صفحه دارد و شما با بودجه خود می توانید صفحه مورد نیاز خود را خریداری کنید. به عنوان مثال صفحه ای که ۵۰ هزار تومان قیمت دارد، تنها هزار دنبال کننده دارد. قیمت ها با افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه به صورت پلکانی افزایش پیدا می کند مثلا یک صفحه با تعداد ۲۰۰ هزار دنبال کننده در حدود ۹ میلیون تومان قیمت دارد. در این جا این سوال به وجود می آید، افراد و شرکت های مختلفی که تعداد دنبال کنندگان یک صفحه و یا لایک خورهای آن را بالا می برند، چگونه این کار را انجام می دهند؟ این کار از دو روش صورت می گیرد. راه اول آن است که شرکت های مختلف، یک پنل اینستالی نصب می کنند که در واقع نوعی رباط رایانه ای محسوب شده و به صورت خودکار تعداد دنبال کنندگان و لایک های یک صفحه را بالا می برد. روشی که برخی هنرمندان داخلی هم از آن استفاده می کنند و البته شرکت اینستاگرام در صورت آگاهی از چنین موضوعی، آن صفحات را حذف می کند. روش دوم افزایش دنبال کنندگان و لایک های صفحات با استفاده از مضامین و تصاویر جذاب برای صفحات مانند داستان، عکس های خاص و… است. با این روش، تعداد دنبال کنندگان یک صفحه بالا می رود و سپس صاحبان آن صفحه، این پیج ها را به فروش می رسانند. در همین رابطه «سروش امیدی» که سایتی به نام «اینستا سل» دارد و به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش پیج و افزایش لایک ها فعالیت می کند، به «زندگی ایده آل» می گوید: «در سال ۹۲ هنوز اینستاگرام روی بورس نبود و بسیاری از افراد حتی نام این اپیلیکیشن را هم نشنیده بودند. از سال ۹۳ طرفداران این اپیلیکیشن ناگهان زیاد شدند و درخواست ها برای خرید پیج های اینستاگرامی هم به شدت افزایش پیدا کرد. خود ما در اولین تجربه مان در مرداد سال گذشته یک صفحه با نام کلاه قرمزی ساختیم و در مدت سه هفته، در حدود ۳۰ هزار دنبال کننده پیدا کردیم. این افزایش تعداد دنبال کننده در چنین مدت زمان کوتاهی ما را نیز غافلگیر کرد و از آن زمان به بعد تصمیم گرفتیم به صورت جدی تری وارد این زمینه شویم.»
    کدام صفحات طرفداران بیشتری دارد؟
    ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چه صفحاتی دارای بیشترین مخاطب هستند؟ مدیرسایت «اینستا سل» در پاسخ به این سوال می گوید: «به طور کلی هر صفحه ای که در حوزه خانم ها فعالیت کند با تعداد دنبال کنندگان بیشتری رو به رو خواهد شد. در مجموع خانم ها بیشتر از آقایان از اینستاگرام استفاده می کنند و در نتیجه مشتری های خانم بیشتری در اینستاگرام وجود دارند. از صفحات مخصوص لباس و مزون بگیرید تا زیورآلات و جواهر. جالب است بدانید در بسیاری از مواقع حتی مشتری های صفحات لباس های مردانه نیز خانم ها هستند. در مجموع خانم ها سلیقه آقایان در خرید لباس را قبول ندارند و اگر به بوتیک های مردانه شهر هم بروید تعداد خریداران خانم آن ها بیشتر است! این ماجرا دقیقا در مورد اینستاگرام هم صدق می کند و خانم هیچ اعتمادی به سلیقه آقایان ندارند و ترجیح می دهند خودشان برای آن ها از صفحات اینستاگرامی خرید کنند!»

    درآمدهای نجومی برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله!
    شاید باورش برای ما سخت باشد که در حال حاضر نوجوانان خوش فکر و با حوصله ۱۳ تا ۱۹ ساله از راه اینستاگرام، درآمدهای باورنکردنی کسب می کنند که در برخی مواقع از حقوق های کارمندان و مهندسان نیز بیشتر است. یکی از این افراد «سپهر تاج بخش» نام دارد که متولد سال ۱۳۷۸ است و به گفته خودش حدود ۷ میلیون تومان در ماه از اینستاگرام درآمد دارد! او در مورد فوت و فن کار خودش به «زندگی ایده آل» می گوید: «کار من به همین سادگی ها نیست که تصور می کنید. من از صبح تا شب پای اینستاگرام هستم و همه چیز را طبق اصولی که در این مدت یاد گرفته ام پیش می برم. به عنوان مثال من متوجه شده ام صفحات دارای مطالب علمی عامه پسند و داستانی به شدت طرفدار دارد و خیلی زود دنبال کننده به همراه خودش می آورد. یا این که باید از راه تجربه به این موضوع دست پیدا کنید که بهترین زمان برای تبلیغات در صفحه شما چه زمانی است، چند بار در روز تبلیغ کنید و فاصله زمانی بین هر تبلیغ چقدر باشد. به عنوان مثال ساعت ۷ تا ۱۰ شب بهترین زمان برای تبلیغات در صفحات اینستاگرم است. اما این تمام ماجرا نیست. نوع پست گذاری هم بسیار اهمیت دارد. مثلا برخی شرکت ها و افراد نا آشنا در یک روز ۳۰۰ پست تبلیغاتی آپلود می کنند که کاملا اشتباه است. همچنین هشتگ گذاری و نحوه استفاده از آن نیز تاثیر بسیار زیادی بر تعداد دنبال کنندگان صفحات می گذارد». «سروش امیدی» نیز در مورد گران ترین صفحه موجود در اینستاگرام می گوید: «یک صفحه با تعداد یک میلیون دنبال کننده در حدود ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد اما خود ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم این صفحه را بفروشیم. این صفحه که یک پیج تبلیغاتی است، برای ما در حدود ۴۰ میلیون تومان در ماه درآمد دارد و بنابراین اصلا منطقی نیست که آن را به فروش برسانیم.» او در مورد میانگین درآمد معقول و منطقی افرادی که در زمینه خرید، فروش و افزایش تعداد صفحات اینستاگرام فعالیت می کنند نیز می گوید: «اگر شخصی در یک زمان معقول برای این کار وقت بگذارد، چیزی در حدود ماهی ۲ تا ۴ میلیون درآمد کسب می کند.»
    یادداشت – رازهای موفقیت در اینستاگرام*
    تا به حال چندین بار در مورد درآمدهایی که در اینستاگرام کسب می‌شود صبحت شده است، ولی این‌بار بحث ما در مورد تبلیغات به ‌شکل شات در اینستاگرام و همین طور انواع تبلیغات رایج و بدون تعهدی که در صفحات پربازدید ایرانی اتفاق نمی‌افتد، نیست. مسلماً شما نیز پیرو پیشنهاد بسیاری از آشنایان خود در مورد تبلیغات در صفحات اینستاگرام ایرانی اقدام به تماس و همکاری با این‌گونه صفحات کرده‌اید و یا حداقل شاهد تبلیغات کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در صفحات مختلف بوده‌اید. تبلیغاتی که در اکثر مواقع تاثیر زیادی نداشته و اعضای آن صفحات از مخاطبین هدف شما نبوده‌اند. اینستاگرام پلت‌فرمی است که درصد قابل توجه مخاطبین آن‌را نوجوانان و جوانان زیر ۲۵ سال تشکیل می‌دهند یعنی سنی که برای مشورت کردن به توصیه هم سن‌و‌سال‌ها و دوستان خود بیش از هر تبلیغ و مقاله یا چیز دیگری توجه می‌کنند. بنابراین بهترین راه نفوذ در بین این گروه مخاطبین از همین طریق است، همان روندی که برندهای خارجی از طریق اعضای شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. در نمونه زیر با روند کاری دختری ۲۲ ساله آشنا می‌شویم که برای تبلیغ برندهای لباس درآمدی ۵۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰دلار ( نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای هر تبلیغ) دارد. دلیل مراجعه برندهای لباس برای تبلیغ در صفحه اینستاگرام او به دلیل تعداد فالورهای او نیست، بلکه نوع ارتباطی است که او با فالورهای خود دارد. بدین صورت‌که فالورهای او در مورد پوشش خود از او مشاوره می‌گیرند و او عکس‌های خود را بدون ژست‌های مدلینگ و نورپردازی‌های آتلیه در اینستاگرام منتشر می‌کند.همین نکته باعث شده است که تبلیغات لباس از حالت ژورنال شود و برندها تمایل بیشتری در تبلیغ در صفحه اینستاگرام وی داشته باشند.
    دلایلی که شما در اینستاگرام به موفقیت دست پیدا می کنید:
    کاربران بیشتر به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند تا وب‌سایت شما
    یک کانال ارتباطی و بدون واسطه برای مخاطبان
    می توانید از خودتان دفاع کنید
    می توانید محتوا تولید کنید

    * سعید کاسکو کارشناس مارکتینگ و تبلیغات ( مجله اینترنتی آیمارکتور)
    تا به حال چندین بار در مورد درآمدهایی که در اینستاگرام کسب می‌شود صبحت شده است، ولی این‌بار بحث در مورد تبلیغات به‌شکل شات در اینستاگرام و همین طور انواع تبلیغات رایج و بدون تعهدی که در صفحات پربازدید ایرانی اتفاق نمی‌افتد، نیست.
    مسلماً شما نیز پیرو پیشنهاد بسیاری از آشنایان خود در مورد تبلیغات در صفحات اینستاگرام ایرانی اقدام به تماس و همکاری با این‌گونه صفحات کرده‌اید و یا حداقل شاهد تبلیغات کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در صفحات مختلف بوده‌اید. تبلیغاتی که در اکثر مواقع تاثیر زیادی نداشته و اعضای آن صفحات از مخاطبین هدف شما نبوده‌اند.
    اینستاگرام پلت‌فرمی است که درصد قابل توجه مخاطبین آن‌را نوجوانان و جوانان زیر ۲۵ سال تشکیل می‌دهند یعنی سنی که برای مشورت کردن به توصیه هم سن‌و‌سال‌ها و دوستان خود بیش از هر تبلیغ و مقاله یا چیز دیگری توجه می‌کنند.
    بنابراین بهترین راه نفوذ در بین این گروه مخاطبین از همین طریق است، همان روندی که برندهای خارجی از طریق اعضای شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. در نمونه زیر با روند کاری دختری ۲۲ ساله آشنا می‌شویم که برای تبلیغ برندهای لباس درآمدی ۵۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰دلار ( نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای هر تبلیغ) دارد
    دلیل مراجعه برندهای لباس برای تبلیغ در صفحه اینستاگرام او به دلیل تعداد فالورهای او نیست، بلکه نوع ارتباطی است که او با فالورهای خود دارد. بدین صورت‌که فالورهای او در مورد پوشش خود از او مشاوره می‌گیرند و او عکس‌های خود را بدون ژست‌های مدلینگ و نورپردازی‌های آتلیه در اینستاگرام منتشر می‌کند.
    همین نکته باعث شده است که تبلیغات لباس از حالت ژورنال شود و برندها تمایل بیشتری در تبلیغ در صفحه اینستاگرام وی داشته باشند.

    آمار و ارقام جالب از اینستاگرام در سال ۲۰۱۵
    * ۷۵ میلیون کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند
    * اینستاگرام بیش‌از سیصد میلیون کاربر فعال دارد
    * ۱۷ درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می کنند.
    * ۵۲ درصد از کاربران اینستاگرام از توئیتر هم استفاده می‌کنند.
    * ۵۸ درصد از کاربران توئیتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
    * باورکردنی نیست که ۹۴ درصد از کاربران اینستاگرام در فیسبوک عضو هستند.
    * ۵۳ درصد از کاربران اینترنت با سن ۱۸ تا ۲۹ سال از اینستاگرام استفاده می کنند.
    * ۷۶ درصد از نوجوانان آمریکایی کاربر اینستاگرام هستند.
    * اینستاگرام هشتمین اپلیکیشن محبوب در آمریکا است.
    * نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه به اپلیکیشن آن سر می‌زنند.
    * بیش‌از ۲۰ میلیارد عکس از سال ۲۰۱۰ تا کنون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.
    * روزی ۷۰ میلیون عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.
    * میزان تعامل کاربران در اینستاگرام ۱۵ برابر فیسبوک است.
    * نزدیک به نیمی از عکس‌هایی که در اینستاگرام آپلود می‌شوند از هیچ فیلتر عکاسی اینستاگرام استفاده نکرده‌اند.
    * روزانه بیش از ۲٫۵ میلیارد لایک در اینستاگرام صورت می‌گیرد، این عدد در هر ثانیه برابر ۸۵۰۰ لایک است.
    * در هر ثانیه ۱۰۰۰ کامنت برای عکس‌ها گذاشته می‌شود.
    * به طور میانگین ۲۵ درصد کاربران یک تا سه عکس در اینستاگرام آپلود می‌کنند این درحالی است که ۳۷ درصد از کاربران اینستاگرام هیچ عکسی آپلود نکرده‌اند.
    * ۵۱ درصد از کاربران اینستاگرام مرد و ۴۹ درصد خانم هستند.
    * ۷۰ درصد از کاربران اینستاگرام خارج از آمریکا زندگی می‌کنند.
    * ۲۲ درصد از کاربران اینترنت در خاورمیانه و شمال آفریقا از اینستاگرام استفاده می‌کنند و عربستان بیشترین کاربر را در این منطقه دارد.
    * ۴۷ درصد از جوانان از طریق اسمارت‌فون از اینستاگرام استفاده می کنند و ۵۳ درصد دیگر از طریق تبلت.
    * ۶۵ درصد از عکس‎‌های اینستاگرام حتی ۱۰ لایک هم نمی‌گیرند.
    * عکس‌هایی که در آن‌ها صورت افراد مشخص است ۳۲ درصد بیشتر لایک می‌گیرند.

    گزارشی از بازار پر سود کسب و کار در اینستاگرام
  • 2018/05/22, 20:15
    Sina homaei
    ترفند بازاریابی با اینستاگرام

    ترفندهایی که خیلی‌ها نمی‌دانند!
    ژان بقوسیان


    از سال قبل آموزش بازاریابی با اینستاگرام را آغاز کرده‌ام و چندین کارگاه تخصصی در این زمینه برگزار کرده‌ایم. در این شماره می‌خواهم چند ترفند ارزشمند را با شما دوستان همیشگی موفقیت در میان بگذارم.
    روند انفجاری اینستاگرام

    اگر اکانت اینستاگرام دارید، آیا اینستاگرام را بیشتر چک می‌کنید یا ایمیلتان را؟ روز به روز بازاریابی با ایمیل سخت‌تر می‌شود. البته منظورم این نیست که قدرتش را از دست داده یا باید کنار گذاشته شود. هنوز اصلی‌ترین روش ارتباط در بازاریابی اینترنتی همان ایمیل است. ولی اطلاع‌رسانی، جلب‌توجه مخاطب و بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی هر روز آسان‌تر می‌شود. دلیل آن است که رسانه‌های اجتماعی برای مخاطب خیلی بیشتر از سایت ما یا حتی ایمیل شخصی جذاب است.
    جای هیچ شکی نیست که اینستاگرام توانسته رتبه اول را در تمام رسانه‌های اجتماعی موبایل به خود اختصاص دهد. اینستاگرام بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که بیش از ۲۰۰ میلیون از آن‌ها کاملا فعال هستند. یعنی مطالب جدید را می‌بینند. جالب است بدانید هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیارد عکس در اینستاگرام وجود است، یعنی تقریبا به ازای هر فردی که روی کرده زمین زندگی می‌کند ۳ عکس وجود دارد!
    اگر بتوانیم از اینستاگرام درست استفاده کنیم و ترفندهای‌ آن را بدانیم به راحتی می‌توانیم برندمان را محبوب‌تر کنیم و همچنین محصولات و خدمات را بفروشیم. شما حتی اگر سایت نداشته باشید باز تا حدی می‌توانید از روش‌های بازاریابی با اینستاگرام استفاده کنید. اگر فرصت بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی را از دست بدهید، یک ابزار تبلیغاتی رایگان و بسیار قدرتمند را کنار گذاشته‌اید.
    هنگامی که تعداد فالوورهای اینستاگرام سایت مدیرسبز حدود ۱۰۰۰ نفر بود، حدود ساعت ۸ عصر پنجشنبه یک کوپن تخفیف در اینستاگرام گذاشتم و نوشتم فقط تا ۲۳:۵۹ امشب. یعنی آن کوپن فقط برای ۴ ساعت معتبر بود. فقط در آن ۴ ساعت چند میلیون تومان فروش ایجاد شد. اگر همین کار با ایمیل انجام می‌شد قطعا به این سرعت نتیجه نمی‌داد. برای دیدن این مورد واقعی می‌توانید در اینستاگرام modiresabz را جستجو کنید.
    اگر میزان کل فروش را به تعداد دنبال‌کننده‌ها تقسیم کنیم می‌بینیم در این مورد خاص مالی هر فالوور حدود ۴۰۰۰ تومان می‌شود. یعنی هر دنبال‌کننده برایمان می‌تواند ۴۰۰۰ تومان فروش ایجاد کند. بنابراین حتی ارزش دارد بر تبلیغاتی سرمایه‌گذاری کنیم که نتیجه آن افزایش تعداد هواداران ما شود.
    مدل‌ جدید بازاریابی اینترنتی که روز به روز در حال رایج شدن است، هدایت افراد سایت به رسانه‌های اجتماعی است. پس از آنکه بازدیدکننده دنبال‌کننده یکی از رسانه‌های اجتماعی شد، به او دسترسی داریم و می‌توانید پیام‌های بازاریابی را از این طریق برایش ارسال کنیم.

    در ادامه به بررسی ۷ ترفند می‌پردازیم که می‌تواند عملیات بازاریابی شما را در اینستاگرام بهبود بخشد.

    ۷ ترفند بازاریابی با اینستاگرام

    ۱. استفاده بهتر از آدرس سایت در پروفایل

    در اینستاگرام شما می‌توانید آدرس وب‌سایت را در پروفایلتان وارد کنید. اگر وب‌سایت ندارید بهتر است آن قسمت را خالی نگذارید. مثلا می‌توانید آدرس پروفایل لینکدین خود را وارد کنید. اگر سایت دارید بهترین حالت آن است که به جای وارد کردن آدرس صفحه اصلی سایت، افراد را به صفحه فرود خود هدایت کنید. صفحه فرود صفحه‌ای است که در آن ایمیل مخاطب را دریافت می‌کنید و به ازای آن یک هدیه به او می‌دهید. هدیه می‌تواند یک کتاب الکترونیکی رایگان، آموزش صوتی، فیلم یا هر اطلاعات جذاب دیگر باشد.
    ۲. ایجاد توقف بر عکس‌ها

    از عکس‌هایی استفاده کنید که باعث کنجکاوی شود. اگر عکس‌هایی بسیار معمولی و حتی با کیفیت عالی منتشر کنید هیچ انگیزه‌ای برای توقف بر عکستان ایجاد نمی‌کنید. افراد اغلب با عکس‌های زیادی مواجه هستند و تنها چیزی که باعث توقف بر یک عکس خاص می‌شود حس کنجکاوی است. برای ایجاد کنجکاوی روش‌های زیادی وجود دارد. مثلا می‌توانید از یک محصول از فاصله‌ای بسیار نزدیک عکس بگیرید که به راحتی قابل حدس زدن نیست. ایده دیگر گرفتن عکس از زاویه‌ای نامتداول است. کمی وقت بگذارید و بر خلاقیت عکس‌ها کار کنید و ببینید چقدر بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند.
    ۳. نوشتن توضیحات پروفایل برای فالو شدن

    در بخش توضیحات پروفایلتان که Bio نامیده می‌شود بدیهیات و موارد کلیشه‌ای ننویسید. همچنین از خودتان و کسب‌و‌کارتان تعریف نکنید. بلکه فقط بر پاسخ یک سوال متمرکز شوید. چرا دیگران باید شما را فالو کنند؟ مهم‌ترین مطلبی که باعث فالو شدن شما می‌شود ارائه دلیلی قانع‌کننده برای این کار است. در واقع خیلی واضح بگویید که با فالو کردن شما چه مزیتی به دست می‌آورند.
    مثال نامناسب: بزرگترین شرکت آموزشی در زمینه بازاریابی و مدیریت
    مثال مناسب: با فالو کردن این صفحه با نکات و ترفندهای مدیریتی آشنا شوید و برای خرید از سایت کوپن‌های تخفیف دریافت کنید.
    ۴. ارائه کوپن تخفیف فقط در اینستاگرام

    در صفحه اینستاگرام مدیرسبز چند تست انجام دادیم تا ببینیم بهترین راهکار برای هدایت افراد از اینستاگرام به سایت و ایجاد فروش چیست. فرض کنیم می‌خواهید برای اعضای اینستاگرام خود یک فروش ویژه بگذارید و ۲۰ درصد تخفیف بدهید. اعلام این موضوع که محصولات ۲۰ درصد تخفیف دارند جذابیت چندانی ایجاد نمی‌کند. بهترین کار آن است که یک کوپن تخفیف ۲۰ درصدی به صورت کاملا انحصاری در اختیار دنبال‌کنندگان شما در اینستاگرام قرار دهید. در سایت و جاهای دیگر هیچ صحبتی از این تخفیف نکنید.

    ۵. ارائه مطالب انحصاری

    یکی از کارهای بسیار اشتباه که توسط بسیاری از بازاریایان اینترنتی انجام می‌شود، انتشار تمامی پست‌ها در تمام رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی است. یعنی فرض کنید شما یک فروش ویژه دارید. این مطلب را در فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین و … اعلام می‌کنید. پس از مدتی کاربران می‌بینند که رسانه‌های اجتماعی شما کپی همدیگر هستند. بنابراین به این نتیجه می‌رسند که لزومی ندارد تمام آن‌ها را دنبال کنند. کافی است گاهی به یکی از آن‌ها نگاهی بیندازند. البته گاهی لازم است مطلبی را در تمام رسانه‌ها منشتر کنید، ولی در هر رسانه مطالب اختصاصی هم داشته باشید.
    ۶. تغییر ماهانه عکس پروفایل

    عکس پروفایلتان را ماهی یک بار عوض کنید! شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد، ولی این کار باعث می‌شود از دید اینستاگرام کاربر فعال‌تری محسوب شوید. هرچه کاربر فعال‌تری باشید، عکس‌های شما در نتایج جستجوی اینستاگرام جایگاه بهتری خواهد داشت و احتمال دیده شدن عکس‌هایتان و فالو شدن شما بیشتر می‌شود.
    شاید فکر کنید اکانت من کاملا تجاری است و مثلا لوگوی شرکت را به عنوان عکس پروفایل قرار داده‌ام. چگونه می‌توانم هر ماه آن را عوض کنم؟ با کمی خلاقیت این کار انجام‌پذیر است. می‌توانید به مناسبت‌های مختلف لوگو را کمی تغییر دهید. مثلا با شروع زمستان می‌توانید چند دانه برف به لوگو اضافه کنید. یا با شروع بهار زمینه لوگوی شما گل و گیاه باشد. حتی گاهی می‌توانید بر عکس پروفایلتان بنویسید: فروش ویژه!
    ۷. اول آموزش، سپس فروش

    در اینستاگرام به آموزش بپردازید. شاید بلافاصله بگویید کار من آموزش نیست. مثلا فروشگاه لوازم اتومبیل دارم. حتی اگر لوازم اتومبیل می‌فروشید کار اصلی شما آموزش است. البته منظور از آموزش ارائه نکات و ترفندهایی درباره لوازم اتومبیل است. همچنین می‌توانید نکاتی را بگویید تا مخاطب با خواندن آن بتواند خرید بهتری انجام دهد. در آموزش‌ها توضیح دهید چگونه می‌توان تشخیص داد محصول کیفیت مناسبی دارد یا خیر. درواقع اغلب خریداران به کمک و آموزش نیاز دارند و ترجیح می‌دهند محصول را از کسی بخرند که آموزش بهتری می‌دهد. یکی از دلایل موفقیت دیجی‌کالا همین است. اغلی افراد برای کسب اطلاعات درباره محصول و مقایسه محصولات به سایت مراجعه می‌کنند، سپس به خریدار تبدیل می‌شوند.

    https://modiresabz.com/%D8%A8%D8%A7%...1%D8%A7%D9%85/
  • 2018/05/22, 20:14
    Sina homaei
    چگونه در رسانه های اجتماعی ( اینستاگرام ) پولسازی کنیم؟
    شما احتمالا داستان اینستاگرامرها را در تصاویری که هرروز به اشتراک می گذارند در زمینه رسانه های اجتماعی دیده و شنیده اید حتی ممکن است به followingهاتون نگاه کنید و فکر کنید که شاید من هم میتوانم این کار را انجام دهم . همان طور که وبلاگ نویسان و هرکسی که مخاطبانش را جذب محتوای تولید شده خودش می کند, اینستاگرامرها هم نفوذ و دسترسی اینستاگرام را در بازاریابی اینترنتی متوجه شده اند.
    شما برای کسب درآمد از رسانه های اجتماعی چند فالور (follower) نیاز دارید؟
    اگر درحال حاضر شما نمی دانید که برای کسب و کارخود چند فالور نیاز دارید پاسخ کوتاه این است که : نه اون تعدادی که شما فکر میکنید!!! پاسخ طولانی تر بستگی به فاکتورهای زیر دارد :
    اول اینکه کسب و کارتان در کدام طبقه بندی قرار می گیرد و به طور مستقیم با چه چیزهایی ارتباط دارد ( مثلا کسب و کار شما ممکن است درزمینه مد, غذا ,زیبایی و تناسب اندام باشد که اینها براساس هشتگ های برتر ,موضوع های محبوب هستند)
    دوم اینکه چگونه فالورهای خود را درگیر کسب و کارتان می کنید منظور فالور های حقیقی هستند نه 100k فالور تقلبی (fake)
    سوم اینکه فالور های شما باید درچه دسته بندی ای قرار بگیرند زیرا لزومی ندارد که هرکسی که در اینستاگرام عضو است فالور ما باشد.
    بهترین حالت این است که فالور های شما به طور طبیعی درگیر شما شوند و شما را فالو کنند. بااینکه اینستاگرامرهای برتر و موفق در هر پستی که می گذارند هزاران بازدید دارند اما پیج هایی با کمتر از 1000 نفر هم توانایی کسب سود و درآمدزایی را دارند .
    چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم ؟
    با توجه به برند منحصربه فرد خود در اینستاگرام و فالورهای شما و سطح عمل به تعهداتتان می توانید در اینستاگرام به روش های زیر کسب درآمد کنید :

    • تبلیغ کردن و ساپورت کردن دیگر برندها برای فالورهای پیجتان
    • فروش محصولات و کالاهای برندهای دیگر
    • ایجاد و فروش یک محصول و کالای فیزیکی یا دیجیتالی یا ارائه خدمات
    • فروش عکاسی های حرفه ای

    نکته مهم و جالب توجه در اینجاست که کسب درآمد از این طریق مانع دیگر روش های کسب درامد شما نیست .

    حالا بااستفاده از رایج ترین روش برای کسب درآمد از اینستاگرام شروع کنیم:

    همکاری با مارکها به عنوان یک تاثیرگذار
    اصطلاح (تاثیرگذار) دراین روزها بسیار زیاد است . منظور از تاثیرگذار اساسا هرکسی است که با انجام و به اشتراک گذاشتن چیزهای بسیار جذاب آنلاین خود را به یک شهرت آنلاین رسانده است. آنها برای مخاطبانشان مثل متخصصان معتبر و تاثیرگذاری هستند که خود را درمورد موضوعات خاص درمعرض نظرات و دیدگاه های مختلف قرار می دهند و دیده می شوند. خیلی از برند ها هستند که توانایی رقابت با برند های بزرگ را ندارند بنابراین آنها به عنوان یک تاثیرگذار که مخاطبان زیادی دارند به برند های معروف برای بهتر دیده شدن کمک می کنند. و تبلیغات نسبتا ارزان با بازدید بالاتری را نسبت به دیگر تبلیغ های آنلاین ارائه میدهند. اما فقط اندازه و تعداد فالورهای شما نیست که برند ها می خواهند بلکه چیزی که مهم است اعتماد فالورهای شما به شما و چیزی است که به اشتراک می گذارید. ممکن است که دشوار باشد درآمد خود را به عنوان یک تاثیرگذار و به عنوان یک خالق در حالت تعادل نگه دارید اما اگر می خواهید همیشه در اقیانوس اینستاگرام باشید و تاثیرگذار باشید بهتر است که برندهایی که با آنها کار می کنید منتخب باشند همانطور که برندها درمورد اینستاگرامرهایی که میخواهند با انها کار کنند تحقیق و گزینش می کنند.
    چگونگی تصمیم گیری به عنوان یک تاثیرگذار :
    به طور معمول معاملات تاثیرگذاران در رسانه های اجتماعی شامل ایجاد محتوا به صورت متن , ویدئو و یا عکسی است که به عنوان نمایش عمومی استفاده می شود و همچنین شامل استفاده از محتوای شما در سایت مشتری و در دیگر تبلیغاتش است. اکثر این معاملات قابل مذاکره هستند و می توانند شامل یک پست و یا یک کمپین باشند و در عوض آن پرداخت نقدی یا یک محصول رایگان یا یک سرویس یا ترکیبی از اینها را شامل شود. بخاطر داشته باشید زمانی که مذاکره می کنید شما فقط یک تولید کننده محتوا نیستید بلکه دسترسی به مخاطبان شما در یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی است که می تواند مجموعه ای از مشتریان بالقوه باشد.
    چگونه برندها را برای کارکردن پیدا کنیم؟
    اگر شما به اندازه کافی بزرگ هستید احتمالا برندها شما را پیدا خواهند کرد اما شما همچنین می توانید برندهایی را برای کار کردن جستجو کنید که با انها در سطح مشابه از نظر شخصیت و ارزش ها هستید از این طریق فالورهای شما نیز احساس نمی کنند که شما فروشی انجام داده اید.شما همچنین می توانید به طور مستقیم به آنها بپیوندید تا سعی کنید یک معامله را انجام دهید و یا در یکی از فهرست تاثیرگذاران زیادی که وجود دارند قرار گیرید تا شانس خود را بیشتر کنید.
    تبدیل به یک سهامدار شوید
    یک تاثیرگذار بیشتر به این علاقه مند است که بیشتر برای یک برند فروش ایجاد کند و و در قبالش حق کمیسیونی دریافت کند تااینکه فقط اطلاع رسانی و تبلیغات کند. این معمولا با پیوند به یک پی گیری یا کد تبلیغی منحصر به فرد انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که کلیک ها از طریق اینستاگرام به فروش تبدیل می شوند. از آنجایی که اینستاگرام هنوز اجازه بارگزاری لینک به جز در بیو را نمی دهد می توانید تنها در یک زمان برروی یک محصول تمرکز کنید در این صورت کدهای تبلیغاتی گزینه بهتری برای اینستاگرام هستند به این شکل که محصولی را در پست خود معرفی کنید و برای خرید اشاره به سایت کنید. درست است که این کار شبیه بازی با اعداد است اما این گونه بازاریابی یک هنر است و اگر شما برنامه ای در این زمینه داشته باشید و فرصت حضور در اینترنت خود را گسترش دهید تاجایی که صاحب یک وب سایت و دیگر کانال های بازاریابی شوید و امکان موفقیت خود را بیشتر کنید.

    فروشگاه آنلاین خود را باز کنید
    ممکن است در حال حاضر تنها راه برای کسب درآمد برای اینستاگرامرها راه انداختن یک فروشگاه آنلاین در رسانه های اجتماعی باشد. دراین مورد تولید کنندگان و سازندگان موقعیت خوبی هستند که با محصولات خودشان فروش کنند, کالاهای فیزیکی ,خدمات و یا اقلام دیجیتالی می توانند هرکدام یک برند تجاری باشند و یک کسب و کار را بااستفاده از فالورهای خود ایجاد کنند . شما با فروش محصولات خودتان دیگر نگرانی درمورد پیام های برند ها و شرکتها ندارید که با استراتژی شما در پست گذاری مخالف باشند بنابراین دراین حالت می توانید برند خود را بر محصولاتی که می فروشید ایجاد کنید. واز این طریق فالورهای شما می توانند علاقه خود را نشان دهند و به واسطه خریدشان از کار شما حمایت کنند خریدی که آنها می توانند در مورد آن احساس راحتی کنند راحتی ای که شما به آنها از طریق کسب و کار آنلاین خود در محبوب ترین رسانه های اجتماعی به آنها داده اید.
    عکس های خود را آنلاین بفروشید
    کسی ممکن است با نوشتن جوک های 140 حرفی در توییتر مشهور باشد اما اینستاگرام یک برنامه اشتراک عکس است و بر آن متمرکز است . عکس ها دارایی های اینستاگرام هستند که می توانند مجوز داشته باشند ,چاپ شوند و به روش های مختلف فروخته شوند. شما می توانید عکس هایی را که عکاسی کرده اید را توسط یک ناشر مارک گذاری کنید تا گرفتار بازی عکس ها در اینستاگرام نشوید. شما همچنین می توانید عکس های خود را به عنوان یک محصول چاپی و سایر محصولات فیزیکی به فروش برسانید برای مثال می توانید با پرینت کردن عکس هایتان روی بالشت ,کارت تبریک ,پوستر ,لباس و دیگر چیزها آنها را به فروش برسانید . شما حتی با آنچه که به عنوان سرگرمی برای خندیدن انجام می دهید یا عکسی که با سگ خود می گیرید و یا با به اشتراک گذاشتن تصاویر غذا می توانید با درگیر کردن فالورهای خودتان منبع درآمد ایجاد کنید.
    این دنیا پر از فرصت هایی است که شما به عنوان یک خالق با یک دنیا پر ازمخاطبین آنلاین می توانید در صفحات اسکرول شده اینستاگرام فالورهایتان باشید و در میان آنها قدم بزنید.
    چگونه در رسانه های اجتماعی ( اینستاگرام )پولسازی کنیم - کانون آگهی و تبلیغاتی هلان
  • 2018/05/22, 20:12
    Sina homaei
    راههای شگفت انگیز کسب درآمد از اینترنت در ایران

    در سال های اخیر مشکل اشتغال به یکی از مشکلات بزرگ کشور تبدیل شده است و عده زیادی بیکار در سطح جامعه وجود دارد، اما بسیاری از افراد از پتانسیل بسیار بالای فضای مجازی برای کسب در آمد از اینترنت غافل هستند و به دنبال راه های سخت برای درآمدزایی هستند؛ در ادامه به معرفی چند روش درآمدزایی از اینترنت و کسب و کارهای مختلف می پردازیم.
    گویا آی تی – در سال های اخیر مشکل اشتغال به یکی از مشکلات بزرگ کشور تبدیل شده است و عده زیادی بیکار در سطح جامعه وجود دارد، اما بسیاری از افراد از پتانسیل بسیار بالای فضای مجازی برای کسب در آمد از اینترنت غافل هستند و به دنبال راه های سخت برای درآمدزایی هستند؛ در ادامه به معرفی چند روش درآمدزایی از اینترنت و کسب و کارهای مختلف می پردازیم.
    کسب درآمد از تلگرام

    تبلیغات





    هنگامی که تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی وارد ایران شد، زود همه رقبای خود را کنار زد و به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شد، شبکه ای که در ایران میلیون ها کاربر دارد، و این پتاسیل تعداد زیاد کاربر باعث شده تا کسب درآمد از تلگرام به یک حرفه تبدیل شود.
    کسب درآمد از طریق کانال تلگرام و کسب درآمد از طریق ربات تلگرام و استیکر های آن به عنوان سه گزینه کسب درآمد از این شبکه اجتماعی می باشد، کسب درآمد از تلگرام به عنوان آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.
    البته بیشتر افراد در این حوزه ترجیح میدن تا کسب درآمد از کانال تلگرام رو انتخاب کنند، شما می توانید با ایجاد کانال تلگرام و تبلیغ کانال تلگرام خودتون روزانه چندین ممبر واقعی دریافت کنید و کسب درآمد از کانال تلگرام رو تجربه کنید.
    کسب درآمد از اینستاگرام
    اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی اشتراک فیلم و عکس و … است، خیلی از ایرانی ها ترجیح دادن تا این شبکه جهت انتشار مطالب و فیلم ها و عکس های خود استفاده کنند، اما راه کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟
    کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان حرفه ای ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.
    کسب درآمد از فیسبوک

    مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک در اوایل سال ۲۰۰۴ در خوابگاه دانشگاه خود فیسبوک را طراحی کرد که فقط با هم کلاسی های خود ارتباط برقرار کن ولی اکنون به بزرگترین شبکه اجتماعی در دنیا مبدل شده است اما روش کسب درآمد از فیسبوک با اینستاگرام زیاد تفاوتی ندارند.
    کسب درآمد از فیسبوک از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از فیسبوک به عنوان جالب ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.
    کسب درآمد از گوگل ادسنس

    سیستم کسب درآمد از گوگل ادسنس به این ترتیب هست که شما باید یک سایت و وبلاگ داشته باشین و سایت و وبلاگ شما باید روزانه صدها بازدید کننده داشته باشه، در این صورت گوگل به شما ایمیلی میزند و درخواست میکند تا تبلیغات خودش را در سایتتان قرار دهید و به ازای کلیک بازدید کنندگان شما روی تبلیغات شما کسب درآمد میکنید.گوگل ادسنس ( Google Adsense ) از محبوبترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت است.
    کسب درآمد از یوتیوب

    یوتیوب معروفترین سایت جهت انتشار فیلم می باشد و بسیاری از افراد فیلم های خود را طریق یوتیوب به انتشار میذارند و از یوتیوب مبلغی را دریافت مکنند، اگر شما فیلمی شخصی و یا … دارید و جالب باشه، یوتیوب از شما درخواست میکنه که فیلمتان رو در شبکه خود به انتشار بذاره و در ازای آن مبلغی به شما پرداخت کند.
    اما خود یوتیوب چگونه از کلیپ ارسالی شما استفاده میکنه؟ یوتیوب نیز به ابتدای فیلم شما تبلیغ دیگری اضافه میکنه و کسب درآمد میکنه و شما هم به کسب درآمد در منزل می پردازید.
    کسب درآمد از پاپ آپ

    برای شما هم ممکن هست اتفاق افتاده باشد که به سایتی مراجعه کرده باشید و پس از کلیک در سایت پنجره ای یا پنجره هایی در پشت و یا روی مرورگر اینترنت باز شود که ممکن است سایت و یا تبلیغات محصولی باشد به این صفحات پاپ آپ (POPUP) می گویند.
    سیستم های زیادی هستند که در زمینه پاپ آپ فعالیت میکنند و که کدی را به شما میدهند و از شما درخواست میکنند که این کد را در سایت خود قراردهید، و هنگامی که مراجعه کننده به سایت شما مراجعه میکنه یک سری سایت و تبلیغات باز میشه و از این طریق شما کسب درامد میکنید و هرچه بازدید کننده بیشتر درامد شما بیشتر هست. این روش زشترین روش کسب درآمد از اینتریت می باشد.
    کسب درآمد از بیت کوین

    بیت کوین یک پول مجازی است و یکی از روش های کسب درآمد از طریق اینترنت هست که اکنون ارزش بسیار زیادی دارد ارزش واقعی این پول تقریبا در فضای مجازی ۷۶۰ دلار و پول ایران ۲۷۳۰۰۰۰ تومان هست، پس این فرصت بسیارخوبیه تا تلاش کنیم در ماه ۲ بیت کوین بدست بیاریم بدون احتیاج به سرمایه گذاری.
    برای به دست اوردن بیت کوین ابتدا باید در سایت بیت کوین ثبت نام کنید و این سایت یک شماره حساب به شما اهدا میکنه که شما با این شماره حساب در سایت های کلیکی و … عضو بشید و بعد کسب درآمد از سایت کلیکی درامد خودتون رو به همون شماره حساب واریز بکنید.
    بازاریابی اینترنتی

    بازاریابی اینترنتی اوایل دهه ۹۰ شکل گرفت، در آن سال ها وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی خیلی ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می کردند، بعدا گرافیک و تبلیغات تصویری به وب سایتها افزوده شد. آخرین اقدم در این خصوص تکمیل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت تسریع در فروش اجناس و خدمات است.
    از فواید بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات می باشد، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی جنس مورد نظرشان به راحتی میتوانند اطلاعاتی در مورد کالای خود به دست بیاورند و در صورتی که دوست دارند نسبت به خرید اقدام کنند، و همچنین نیرویی جهت فروش اجناس خود استخدام نمیکنند که باعث کم شدن هزینه ها میشود و به این طریق میتوانند به کسب درآمد بپردازند.
    کسب درآمد کلیکی

    کسب درآمد کلیکی PTC یا paid to click به معنای پرداخت برای کلیک می باشد . کسب درآمد کلیکی یا همون پرداخت به ازای کلیک به علم خاصی نیاز ندارد. روزانه دو ساعت وقت شما رو گرفته و هر وقت روز دوست داشتین میتوانید کار کنید.
    شما میتونید در بهترین سایت های کلیکی ایرانی و خارجی عضو بشین و با کلیک کردن روی تبلیغات کلیکی ارائه شده توسط این سایت ها مبلغی پول دریافت کنید و به این طریق به کسب درامد از اینترنت بپردازید.
    کار در منزل

    کارآفرینی و کار در منزل به معنای ایجاد ارزش جدیداز راه یک کوشش و تلاش بسیار متعهدانه با توجه به ریسکهای ناشی از آن گفته می‌شود، کارآفرینی اولین دفعه مورد توجه اقتصاد دانان دنیا قرار گرفت. خیلی ها در دنیا با کار آفرینی تغییر شگرف در زندگی خود ایجاد کرده و به درآمد میلیونی رسیده اند.
    افراد کارآفرین معمولا اولین سوالی که از خود میکنند این است که چگونه پولدار شویم، بعد به راه اندازی کسب و کار کوچک و یا کار در منزل کار خود را شروع میکنند و بعد از مدتی کسب درآمد خانگی و با سرمایه گذاری بیشتر کسب و کار خود را توسعه داده و پولدار می شوند.
    کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

    یکی دیگر از راههای کسب درامد کوتاه کردن لینک های هست .شما می توانید با استفاده از کوتاه کننده های لینک ایرانی یا خارجی بازدید هایی که از لینکهای خود انجام می شوند را به پول تبدیل بکنید.می توانید این لینک های کوتاه شده رو در هر جایی که مورد نیاز تونه مثل فیسبوک ، یوتیوب و یا … قرار بدید.
    بازدید کننده های لینک هاتون ، بعد از باز کردن لینک های تبدیل شده ، تبلیغات را می بینند که بعد از چند لحظه می تونند تبلیغات را رد کرده و به آدرس اصلی لینک برند و به این روش لینک هاتون درآمدزا می شوند.
    همکاری در فروش

    یکی از دیگر از پرسودترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران همکاری در فروش هست، و این بدین معنی هست که شما محصولات دیگران رو از طریق اینترنت به فروش برسانید.
    بسیاری از فروشگاههای بزرگ اینترنتی یک فروشگاه اینترنتی از محصولات خودشون رو در اختیار شما قرار میدند و شما رو در سود فروش محصول شریک میکنند که به اون همکاری در فروش گفته می شود.
    سرمایه گذاری در بورس

    این روز ها صحبت در مورد بورس و کسب درآمد از بورس زیاد شده. خیلی از اخبار تلویزیون و سایت‌های خبری در مورد بورس ، مطالبی درباره رکوردشکنی شاخص بورس و بازدهی بالای بورس صحبت میکنند.شما با ورود به بورس و خرید و فروش سهام به صورت اینترنتی و سرمایه گذاری اندک به کسب درآمد بپردازید.
    کسب درآمد از آپلود بوی

    شما اگر صاحب سایت یا وبلاگی هستین و برای دانلود مطلب یا فایل یا فیلم دارین، به شما پیشنهاد میکنم که کسب درآمد از آپلود بوی رو هرگز از دست ندید.
    ایجاد فروشگاه کارت شارژ

    آیا تمایل دارین به جمع هزاران نفر از افرادی بپیوندید که روزانه از راه به فروش رساندن کارت های شارژ ایرانسل ، رایتل ، همراه اول و تالیا به سود خوبی دست پیدا می کنند. بله ایجاد فروشگاه کارت شارژ میتونه درآمد بسیار خوبی نصیب شما کند.
    فروشگاه ساز رایگان فروش فایل

    هر فایلی که قابلیت دانلود رو داشته باشه قابل فروش هست، با ایجاد فروشگاه فایل درآمد شغلی خود را متحول بکنید و با کمک از فروشگاه محصولات دانلودی، کسب و کار اینترنتی متفاوت خودتان رو تاسیس بکنید و کسب درآمد داشته باشید.
    کسب درآمد از سایت جعبه

    قبلا در خصوص کسب درآمد از یوتیوب توضیحاتی داده شد، و گفتیم در صورتی که شما یه ویدئو پربینده را در یوتیوب به اشتراک بگذارید، سایت یوتیوب به ایتدای ویدئو شما یک تبلیغ اضافه میکند و مقداری از درآمد نمایش تبلیغ را به حساب شما واریز میکند.در واقع سایت جعبه هم همانند سایت یوتیوب عمل میکند، ولی با این تفاوت که ، این سایت به ازای هر ۱۰۰۰ بینده از کلیپ و ویدئو شما مقدار ۱۰ هزار تومان به حساب شما واریز میکند.
    کسب درآمد از فروش بک لینک

    به لینکی که از سایت دیگری به سایت شما داده میشود بک لینک میگویند، و این بک لینک باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل میشود، اگر سایتی با رتبه خوب الکسا باشین میتوانید نسبت به فروش بک لینک و کسب درآمد از فروش بک لینک اقدام کنید.
    کسب درآمد از بازی آنلاین

    بله تعجب نکنید، در دنیای بزرگ اینترنت راههای بسیاری جهت کسب درآمد از اینترنت وجود داره، و یکی دیگه از راههایی که میتونید کسب درآمد اینترنتی رو تجربه کنید بازی های اندروید هست.
    https://www.gooyait.com/1396/06/29/%...%86%D8%AA.html
  • 2018/05/22, 20:10
    Sina homaei
    آموزش تبلیغات در اینستاگرام


    اگر شما یک بازاریاب هوشمند شبکه های اجتماعی هستید، حتما توجه ویژه ای به اینستاگرام دارید.
    اینستاگرام اکنون درکنار فیسبوک و یوتیوب جزو برترین پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی دنیا محسوب میشود و بسیار قدرتمند تر از توییتر و اسنپ چت است.
    در این مقاله آموزش تبلیغات در اینستاگرام با ویرلن همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را از ابتدا تا انتها بسازید، و درآمد خود را به حداکثر برسانید.
    بازاریابی محتوا در اینستاگرام گام اول: استراتژی محتوا را تعیین کنید

    محتوا پایه اصلی استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای پیج اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد، به سختی میتوانید در اینستاگرام موفق شوید.
    ابتدا، نوع محتوایی را که میخواهید پست کنید تعیین کنید. شما باید بدانید که مي خواهيد با چه نوع عکس هايی بزرگترين بازاريابی اینستاگرام خود را شروع کنید.
    کاملا منظور من را متوجه نشدید؟ طبقه بندی های زیر را مشاهده کنید:
    محتوای محصول محور: به طور کلی متداول ترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام استراتژی محصول محور است. جلب توجه با محتوای محصول محور، به این معنی است که بیشتر عکس‌ها و ویدیوهایی که ارسال میکنید از محصولات شما هستند. این یک راه ساده برای خرید و فروش در این شبکه اجتماعی است . اساسا، شما به فالور های خود میگویید: “هی! به چیزهای عالی که ما می فروشیم نگاه کنید “با این امید که در مورد خرید آن به اندازه کافی هیجان زده شوند. همانطور که در مثال زیر دیده می شود، حتی یک جلب توجه ساده محصول محور می تواند موفقیت را به وجود آورد.

    محتوای فرهنگ محور: گاهی اوقات، محصول شما نه هیجان انگیز است و نه منحصر به فرد است، و نه اینکه برند شما یک برند مشهور است.
    نباید همیشه به اینستاگرام فقط با هدف کسب درآمد نگاه کنید. اینستاگرام می تواند راهی عالی برای برندسازی و ایجاد هویت برند در رسانه های اجتماعی باشد. شرکت هایی مانند Buffer برای چیزی که میخواهند به دنبال کنندگانشان نشان دهند، کارهای زیادی میکنند.

    – ترکیب: میتوانید ترکیب متعادلی از دو حالت را داشته باشید. اگر درست این کار را انجام دهید، خواهید دید که شما هنوز میتوانید از یک پیشرفت یکپارچه و انعطاف پذیر اینستاگرامی برخوردار شوید. Lululemon یک مثال خوب از این است. حتی پست های محصولات آنها فرهنگ ورزشکای آنها را نیز نشان می دهد.

    – محتوای تولید شده توسط کاربر: اگر برند شما به اندازه کافی طرفداران و مشتریان وفادار داشته باشد، استراتژی دیگری که میتوانید امتحان کنید، محتویاتی است که توسط کاربران شما ایجاد شده است. این کار سختی است و اگر شما فقط از یک پلت فرم تبلیغاتی استفاده می کنید من آن را توصیه نمی کنم . با این حال، می تواند یک فید جالب و متنوع باشد، مانند Lokai در زیر:

    استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام دوم: برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

    هنگامی که استراتژی محتوا را مشخص میکنید، باید یک برنامه داشته باشید. پست های اینستاگرام دیگر به ترتیب زمانی نیستند. در عوض، فاکتور تعامل مهم میشود، پست ها بر روی صفحه ی تازه های کاربران بر اساس محتواهایی از حساب‌هایی که اغلب با آنها بیشتر ارتباط برقرار می کنند، مرتب میشوند.
    ارسال پست به طور مداوم امکان دیده شدن پست ها را افزایش می دهد، که این به دنبال کنندگان فرصت بیشتری برای مشارکت می دهد. همچنین این باعث میشود که شما منبع به روزی باشید، تا افراد را به فالو کردن پیج و لایک کردن پست های خود ترغیب کنید و از آنفالو شدن توسط دنبال کنندگانتان جلوگیری کنید.
    از یک ابزار مانند Buffer یا Later استفاده کنید تا پست هایتان را به طور پیش فرض برنامه ریزی کنید. اینگونه به سازنده ی محتوای خود اجازه ی استراحت میدهد زیرا دیگر لازم نیست بلافاصله قبل از پست گذاشتن به عکس گرفتن و ویرایش آن مشغول باشد. این مسئله ویژه برای کسب و کارهای کوچک که مدیر روابط عمومی دیجیتال ندارند، مهم است.

    تعداد پست ها در بازه های زمانی به شما بستگی دارد، اما هرچقدر که هست برنامه ریزی داشته باشید. اگر در یک ماه به اندازه ی ۱۰ پست محتوا دارید طوری تنظیم کنید که هر ۳ روز یک پست داشته باشید و اینطور نباشد که یک هفته پیوسته پست بگذارید و برای ۲ هفته هیچ پستی نداشته باشید.
    اگرچه زمان بندی ارسال پست ها با توجه به الگوریتم فعلی اینستاگرام از اهمیت کمتری برخوردار است اما من همچنان به شما پیشنهاد میکنم که در زمان هایی که بیشترین ارتباطات را دارید بیشتر پست بگذارید. البته این موضوع به بازار هدف شما بستگی دارد. سعی کنید زمان هایی را که بازار هدفتان بیشتر در رسانه های اجتماعی فعال است شناسایی کنید و مثل همیشه تا وقتی بهترین نتیجه را بگیرید همچنان آزمایش کنید.
    استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام سوم: ایجاد و ویرایش مدیا

    واقعا مطالب زیادی در اینجا وجود دارد بنابراین من فقط به طور خلاصه آنها را بیان میکنم.
    وقتی به این مسئله می رسیم، اینستاگرام یک پلت فرم رسانه ی اجتماعی است که بر اساس استراتژی تولید محتوا هدایت میشود. کاربران به سمت رسانه ای که برای آنها جذاب باشد می روند، و این به این معنی است که شما برای پست های خوب پاداش میگیرید.
    بهترین روشهای تولید محتوا برای اینستاگرام :

    کیفیت، کیفیت، کیفیت: ببینید ، من می دانم – همه نمی توانند یک دوربین عکاسی چند میلیون تومانی یا یک دستگاه نورپردازی حرفه ای داشته باشند. مسئله ای نیست! فقط سعی کنید کیفیت تصاویر و ویدئو های خود را با امکاناتی که در دست دارید بالا ببرید. اسمارت فون های هوشمند به طور کلی برای گرفتن عکس های جذاب، دوربین های مناسبی دارند. فقط عکس ها باید متمرکز شوند و نور خوبی داشته باشند ، این دو با هم باعث میشوند عکس‌ها بهتر به نظر بیایند.
    ویرایش: از یک اپلیکیشن ویرایش عکس مانند VSCO، Snapseed یا Enlight استفاده کنید تا عکس‌هایتان تمیز و حرفه ای شوند. اما خیلی کم ویرایش کنید. بهترین روش ویرایشی است که به سختی قابل تشخیص باشد. به سادگی میتوان بهترین شد، بنابراین قبل از اعمال فیلتر به پیج های مورد علاقه ی خود برای الهام گرفتن نگاهی کنید. پیشنهاد میکنم برای همه ی عکسهای خود از یک مجموعه فیلتر استفاده کنید. این به شما کمک میکند که یک تم منسجم برای بازاریابی خود داشته باشید.

    کپشن: اگر شما به دنبال تبلیغ محصولات در اینستاگرام هستید، مطمئن شوید که کپشن شما به شکلی عملگرا است. دنبال کننده های خود را به جایی جایی که بتوانند محصولات شما را خریداری کنند راهنمایی کنید تا بتوانید از تلاش های اینستاگرامی خود کسب درآمد کنید.

    هشتگ : هشتگ ها در اینستاگرام بسیار تاثیرگذار هستند زیرا آنها برای دستیابی به بخش هایی از بازار هدفتان که در هشتگ ها به دنبال محتوای جدید هستند بسیار مفید می باشند. شما می توانید هشتگ های محبوب ، هشتگ های مربوط به محصول ، یا هشتگ های مورد علاقه شخصی و همچنین هشتگ های محلی را انتخاب کنید. افزودن هشتگ‌ها باعث افزایش بازدید پست اینستاگرام شما می شود و در نتیجه به افزایش مشارکت کاربران کمک می کند.

    استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام چهارم: محتوای بیشتر

    اینستاگرام قدمهای بزرگی را در به روز رسانی برداشته است. در اینجا به اختصار آنها را بررسی میکنیم.
    اولین و مهمترین بروز رسانی اینستاگرام استوری ها هستند. با کنار گذاشتن این واقعیت که این یک تقلید واضح از اسنپ چت است ، استوری اینستگرام فرصتی عالی برای شما فراهم میکند که تا با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید ، به گونه ای که واقعی تر باشد و کمتر مبادی آداب است و همچنین محدود به شکل محتوایی که کاربران اینستاگرام عادت دارند، نیست.

    استفاده از استوری ها خیلی خوب است زیرا باعث میشود پیج شما را بالای صفحه ی تازه های کاربران قرار دهد. جدیدترین استوری ها در ابتدا دیده میشوند اما همیشه در بالای صفحه هستند. گذاشتن پست در استوری به صورت مکرر با به روز رسانی های سریع یا حتی تخفیف ها میتواند باعث شود که بیشتر توسط دنبال کنندگانتان دیده شوید.
    بعدی اینستاگرام Live است. البته اگر شما حداقل تعداد کمی دنبال کننده ی ثابت ندارید این بهترین استراتژی نیست، اما اگر این کار را کنید میتوانید خیلی زیاد تاثیرگذار باشد. همانند استوری، ویدیوهای Live، به صورت پش فرض برای دنبال کنندگان شما قبل از همه ی استوری ها و بالاتر از همه ی پست ها نمایش داه میشوند.
    از اینستاگرام Live برای پیش نمایش راه اندازی خدمت جدید یا رونمایی از محصول جدید یا میزبانی Q & A با طرفداران خود، استفاده کنید. این شما را به طور مستقیم با افرادی که با شما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند، متصل می کند، و این یک راه ایده آل برای برندینگ و ایجاد هویت نام تجاری و ایجاد ارتباط با دنبال کنندگانتان است.
    و در انتها اینستاگرام نوع رسانه ی Carousel خود را برای همه ی کاربران منتشر کرد که به این معنی است که شما میتوانید انواع رسانه را اعم از ویدیو، عکس و بومرنگ ها در یک پست قرار دهید. آنها برای ارسال چند عکس از محصولات ( مثلا رنگ های مختلف) یا حتی تعریف کردن یک داستان مناسب هستند.

    استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام پنجم: بهینه سازی برای کسب درآمد

    یکی از چیزهایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار و بازاریابان سنتی با آن مشکل دارند این است که آیا آنها می توانند از طریق رسانه های اجتماعی، به نتایج کسب و کار واقعی برسند؟ اگرچه این یک نگرانی منطقی است، راه های زیادی وجود دارد که بتوانید پروفایل اینستاگرام خود را برای کسب درآمد بهینه سازی کنید.

    حال بیاید به چند مورد اشاره کنیم:
    CTA … CTAها همه جا: اگر می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام و ترافیک رسانه های اجتماعی خود را به فروش واقعی تبدیل کنید، باید به افراد نشان دهید کجا میتوانند محصول شما را بخرند. اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان شما به لینک در بیو هدایت میشوند (“آخرین محصولات ما را در لینک زیر مشاهده کنید”). و CTA رانیز به کپشن های خود اضافه کنید.(” از چیزی که میبینید خوشتان می آید؟ از لینک موجود در بیو خریداری کنید”)

    کسب درآمد: من به برنامه های Like2Buy و Have2Have.It اشاره می کنم که به شما کمک می کند یک صفحه ایجاد کنید که میتوانید عکس ها را در اینستاگرام خود به محصولات یا صفحات دیگر وب سایت خود لینک دهید. این بسیار ایده آل است زیرا موانعی را که باعث جلوگیری از تبدیل دنبال کنندگان شما به مشتری میشود بر میدارد.

    تخفیف ها و تبلیغات: اگرچه اینستاگرام یک پلت فرم بازاریابی آنلاین عالی است، می تواند برای به حرکت انداختن دنبال کنندگان و خرید محصولات شما دشوار باشد.
    یکی از راه ها نمایان کردن یک پیشنهاد با بازه ی زمانی محدود مخصوص اینستاگرام مانند یک ارائه کوپن یا تخفیف است. یک پست با کد کوپن (یا لینک تخفیف) و یک CTA که به بازدیدکنندگان اجازه دهد سریع عمل کنند، ارسال کنید .

    استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام ششم: مسابقات

    یکی دیگر از راه های عالی برای استفاده از اینستاگرم برای تاثیر بر کسب و کار شما ، اجرای مسابقه است. مسابقات دنبال کنندگان را در مورد محصولات شما هیجان زده می کنند و می توانند با دادن انگیزه ی مشارکت به ارتقا محصولات کمک کنند.
    راه های مختلفی برای اجرای مسابقات در اینستاگرام وجود دارد، من به چند مورد اشاره میکنم، اما مسابقات موثر، مسابقاتی هستند که به کسب و کارتان کمک می کنند فروش شما را بالا برود. بهترین راه برای این کار از طریق هدایت طرفداران است :
    با دریافت اطلاعات از افرادی که وارد مسابقه شده اند، شما می توانید در آینده از طریق ایمیل مارکتینگ با آنها خرید و فروش کنید.
    در اینجا برخی ایده هایی که میتوانید در مسابقات به کار برید میبینید:
    Comment-to-enter-: این رایج ترین نوع مسابقه ای است که در اینستاگرام می بینم و دلیل خوبی دارد. مسابقات Comment- to-enter ساده ترین راه برای شرکت را دارند، زیرا آنها تعداد افرادی را که مشارکت می کنند، به حداکثر می رسانند. به طور کلی، این رقابت ها مستلزم لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا تگ کردن دونفر هستند. این باعث مشارکت بالایی میشود ، به افزایش فالور و شیوع پست ها نیز کمک میکند.

    Sweepstakes: با استفاده از اپلیکیشن های افزایش فالوور اینستاگرام شما می توانید بازدید اینستاگرام را برای کسب و کار خود هدایت کنید. اگر چه این ها سخت تر هستند، اما در دراز مدت موثرتر هستند زیرا به شما اجازه می دهند که در آینده با کاربران بهتر خرید و فروش کنید.
    مسابقه عکس: شما می توانید این یکی از دو راه را اجرا کنید. روش اول، روش ساده تر این است که شرکت کنندگان با ارسال یک عکس با یک موضوع خاص با استفاده از یک هشتگ خاص وارد مسابقه میشوند، که پس از آن شما برای انتخاب برنده فیلتر میکنید. این روش فوق العاده است زیرا هم ساده است وهم به میزان قابل توجهی برای شیوع اخبار کسب و کار شما مفید است. شما همچنین می توانید از یک برنامه مسابقه عکس برای اجرای این مسابقات با جایزه استفاده کنید که بتوانید ایمیل های شرکت کنندگان را جمع آوری کنید.

    استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام هفتم: تبلیغات

    شما بدون داشتن آگهی تبلیغاتی نمی توانید راهنمای کاملی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام داشته باشید. هنگامی که زمان عمل است ، تبلیغات بهترین راه برای تضمین رسیدن تلاش های بازاریابی اینستاگرام به بازار هدف است.
    در حالیکه ممکن است برای هزینه کردن برای تبلیغات در اینستاگرام که میتواند کسب درآمد در آن سخت باشد تردید داشته باشید، این را بدانید: تبلیغات اینستاگرام بهترین راه برای دستیابی به بازار هدفتان هستند. اما همانقدر که امیدوارید محتوای شما به اشتراک گذاشته شده باشد هیچ تضمینی هم وجود ندارد.
    اما با مدل جدید تبلیغات اینترنتی در اینستاگرام ، شما می توانید آگهی را به افرادی که برای آنها منظور می شود بدون نگرانی اینکه آیا آنها تبلیغات را میبینند یا نه، ارائه دهید.
    بهترین شیوه های تبلیغات اینستاگرام :

    – از تصاویر چشمگیر استفاده کنید: اینکه که آگهی های اینستاگرام در صفحه ی کاربران مانند هر پست دیگری نشان داده میشود هم خوب است هم بد. از یک سو، آنها بومی هستند با توجه به تجربه کاربر – آنها مانند تبلیغات احساس نمی شوند، به این معنی که آنها دوستانه تر هستند – قابل هضم تر هستند . از سوی دیگر، به آنها مانند هر پست دیگری نگاه میشود، و این بدان معنی است که آنها ممکن است مانند پست های دیگر به پایین صفحه بروند. ایجاد و ارسال رسانه ای که احتمال دارد مخاطب را جذب کند، به تبلیغات شما بهترین شانس برای موفقیت می دهد.

    اهداف دقیق: این بزرگترین نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام است. بسته به تبلیغ و محصول شما، اطمینان حاصل کنید که مخاطب تبلیغاتی را دقیق انتخاب کرده اید تا بتوانید عملکرد تبلیغات خود را به حداکثر برسانید. سعی نکنید یک آگهی “catch-all” ایجاد کنید که همه بخش های بازار هدف شما را در بر میگیرد – در عوض، بخش های مختلف را در داخل آن شناسایی کنید و آنها را به صورت جداگانه هدف قرار دهید.
    – یک لندینگ پیج (صفحه فرود) خاص برای تبلیغ ایجاد کنید: ببینید، شما می توانید مردم را مستقیم به وب سایت خود راهنمایی کنید، اما بهتر است که یک صفحه ایجاد کنید که به طور مستقیم با آنچه که در تبلیغ شما ذکر شده است، مطابقت داشته باشد.
    – CTA را صحیح انتخاب کنید: مزیت یک تبلیغ نسبت به پستهای معمولی، توانایی افزودن CTA به آگهی شما است. انتخاب CTA درست بر اساس هدف کسب و کار به شما یک نیروی اضافه برای رسیدن به اهدافتان می دهد.

    نتیجه گیری
    حالا شما یک راهنمای کامل برای ایجاد استراتژی بازاریابی اینستاگرام دارید.

    بطور کلی اینستاگرام اخیرا تبدیل به برنامه مورد علاقه من شده است – در حالیکه از فیسبوک کمتر سر و صدا کرده است ولی به نظر می رسد که بین برند ها و کارآفرینان و حتی مردم عادی یک روش جدید برای اشتغال وکسب درآمد راه انداخته است. من برای اینکه ببینم پلت فرم ها ما را در سالهای آتی به کجا میبرند هیجان زده هستم.
    مثل همیشه، اگر سوالی دارید یا هر چیزی را که فکر میکنید من در این راهنمای از قلم انداخته ام، به راحتی از طریق بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید.
    https://www.virlan.co/2017/10/30/%D8...1%D8%A7%D9%85/
  • 2018/05/22, 20:08
    Sina homaei
    10 روش ساده برای درآمد زایی از شبکه‌های اجتماعی
    اگرچه مدت زمان زیادی از عمر شبکه‌های اجتماعی نمی‌گذرد، اما چند وقتی است که توانسته جایگاه خود را در میان مردم پیدا کند و تاکنون راه های بسیار زیادی برای درآمدزایی از این شبکه‌ها بوجود آمده است. موارد مشابه زیادی موجود هستند که توانسته‌اند حتی سرگرمی خود را تبدیل به یک کسب و کار کنند. در ادامه با 15 روش برای درآمدزایی از شبکه های اجتماعی آشنا خواهیم شد.

    1- جلب توجه کاربران توسط شبکه Pinterest
    سرویس پینترست، یک شبکه اجتماعی محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر است. که هر کاربر می‌تواند عکس مورد علاقه خود را در پینترست به اشتراک و یا به اصطلاح پین کند.
    شما نیز می‌توانید پس از ساخت یک حساب کاربری، با پین کردن تصاویری که توجه کاربران را به محصولات‌تان جلب می‌کند، در حوزه مورد نظر خود به فعالیت بپردازید.
    2- ایجاد حساب کاربری فروشگاه‌تان در اینستاگرام
    همانطور که می‌دانید، اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده در ایران است. شما به راحتی می‌توانید پس از ساخت یک حساب کاربری، به تبلیغ برای کسب و کار خود بپردازید. البته رعایت چند نکته در اینستاگرام ضروری است که در آینده به بررسی جزییات آن خواهیم پرداخت.
    3- فیس‌بوک و توییتر را فراموش نکنید
    شما می‌توانید در فیس‌بوک و توییتر، توانایی خود در بیان یک موضوع و نگارش آن را نشان دهید. زیرا اولین تاثیرپذیری مخاطب از نوع نگارش شما شکل می‌گیرد. با انجام تبلیغات مختلف در فیس‌بوک می‌توانید محصولات خود را به کاربران این شبکه اجتماعی نشان دهید. نکته قابل توجه در شبکه‌های اجتماعی، توانایی حفظ مخاطب است! یعنی مطالب به کار گرفته شده باید به گونه‌ای باشد که کاربران شبکه‌های اجتماعی که عموما افراد عادی هستند، با آن ارتباط برقرار کنند.
    4- نحوه نگارش متن
    اکثر نویسندگان بر این معتقدند که موفقیت در بازاریابی وابسته به شبکه‌های اجتماعی است و در نتیجه آن، توانایی و سبک نوشتن، یکی از عوامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت یک برند محسوب می‌شود! پس نوع نوشتن در شبکه های اجتماعی همچون توییتر و فیس بوک دلیل قانع کننده ای برای اثبات این موضوع است.
    5- مدیریت شبکه های اجتماعی
    کمپانی‌های بسیار زیادی به دنبال فردی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود هستند. شاید در ابتدا انجام این کار هزینه‌بردار و بی‌فایده باشد اما اهمیت شبکه‌های اجتماعی در این است که به راحتی و بدون صرف هزینه خاصی می‌توان برای برند خود تبلیغات کرد و آن‌را میان مردم یک منطقه و یا حتی یک کشور جا انداخت. اما متاسفانه در برخی از شرکت‌ها (از جمله اکثر شرکت‌های ایرانی) از اهمیت این موضوع غافل هستند.
    6- نوشتن مطالب به صورت طنز
    اکثر کمدین‌های جدید از زمان ورود توییتر به زندگی انسان‌ها، نویسندگی به صورت طنز را آغاز کردند. علت این موضوع، تاثیرپذیری بیشتر استفاده از یک مطلب طنز 140 کاراکتری نسبت به یک مطلب عادی با همین تعداد کاراکتر است.
    پس اگر توانایی نوشتن مطالب به سبک کمدی را دارید، شبکه‌های اجتماعی دقیقا جایی هستند که شما باید در آنها بنویسید.
    7- نوشتن خلاقانه
    همیشه سعی کنید مطالبی که می‌نویسید تکراری و خسته کننده نباشد. یک راه برای فرار از این مشکل، خلاقیت به خرج دادن است.
    نیل گیمن نویسنده خلاق انگلستانی، نمونه بارز این موضوع است. او در توییتر خود 12 سوال از مخاطبانش پرسید. ده‌ها هزار جواب دریافت کرد و به سلیقه خود برای هر سوال 1 جواب را انتخاب کرد و با الهام گرفتن از آن، یک داستان کوتاه نوشت.
    شما نیز می‌توانید کارهایی از این قبیل انجام دهید تا توجه مخاطبان‌تان را به خود جلب کنید زیرا یکی از راه‌های ایجاد ارتباط با مخاطبان، درگیر کردن و به چالش کشیدن آن‌ها با موضوعات مختلف است.
    پس سعی کنید به تمام موضوعات، خلاقانه‌تر بیاندیشید!
    8- ساخت یک کانال یوتیوب و درآمدزایی از آن
    نه تنها با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توان به درآمد رسید، بلکه می‌توانید از طریق آن، خود را به عنوان یک پدیده مطرح کنید. نمونه بارز این مورد گریس هلبیگ آمریکایی است که توانسته تنها با استفاده از ویدیوهای خنده داری که هر هفته بر روی کانال یوتیوب خود قرار می‌دهد، چند میلیون مخاطب جذب کند و همچنین با استفاده از تبلیغات، درآمد قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

    9- پست‌های خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید
    با پرداخت هزینه اندکی می‌توانید پست‌های خودتان را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهید. این قابلیت تقریبا در تمامی شبکه‌های اجتماعی موجود است و می‌توانید با انجام این کار، تاثیرپذیری شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار خود را ارتقا بخشید. همچنین به یاد داشته باشید که هزینه اندک آن در قبال دستاورد حاصل شده، بسیار ناچیز است.
    10- از هنر خود کسب درآمد کنید
    شبکه های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام و تامبلر بهترین مکان برای اشتراک گذاری آثار هنری هستند. با انجام این کار قطعا مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار خواهید گرفت که در نتیجه آن کاربران بیشتری آثار شما را به اشتراک خواهند گذاشت. اگر پس از مدتی فعالیت، شاهد فراگیر شدن آثار هنری‌تان شدید، می‌توانید از طریق فروش آنها کسب درآمد کنید. برای انجام این کار تنها کافی است از فروشگاه‌های آنلاینی همچون Etsy یا Big Cartel استفاده نمایید. البته نمونه‌های ایرانی برای انجام این کار نیز موجود هستند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به بام هنر، نگارخانه، گالری‌ها و نمونه‌های بسیار زیاد دیگر اشاره کرد.

    https://kalazino.com/blogs/1%DB%B0%D...A7%D8%B9%DB%8C
  • 2018/05/22, 20:06
    Sina homaei
    ۱۰ روش برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

    کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

    کسب درآمد از اینترنت در ایران در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده است به دلیل اینکه هر روز افراد بیشتری با استفاده از اینترنت و در مدت زمان بسیار کوتاه به ثروت های عظیم می رسند.
    نوجوانان و جوانان بسیاری با کسب درآمد از اینترنت توانسته اند در مدت زمان کمتر از ۱ یا ۲ سال هزاران برابر بیشتر از فردی که ۶۰ سال صبح تا شب کار کرده است پول و ثروت بسازند، به صورت حلال و درست.
    با به وجود آمدن سیستم های قدرتمندی مانند وردپرس می توان یک کسب و کار پر رونق را با زحمت بسیار کم و در مدت کوتاهی راه اندازی کرد.
    در این مقاله ابتدا می خواهم مزایای کسب درآمد از اینترنت را نسبت به شغل های دیگر برای شما توضیح بدهم.
    به این نکته هم توجه کنید که کسب درآمد از اینترنت در ایران بسیار راحت تر از کشور های دیگر است و دلیل آن جدید و تازه بودن این نوع کسب و کار است که رقابت در آن بسیار کم است و فرصت های زیادی برای پیشرفت و کار کردن دارد.


    • شروع بدون نیاز به سرمایه اولیه:


    می توان گفت یکی از مهم ترین مواردی که افراد را به سمت کسب درآمد از اینترنت کشانده است این است که می توان بدون سرمایه یا با سرمایه کم یعنی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان یک کسب و کار اینترنتی را شروع کرد و از آن درآمد بالایی بدست آورد.

    در واقع شما می توانید به صورت رایگان با استفاده از وردپرس یک سایت به همراه فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات کامل را راه اندازی کنید و تنها هزینه ای که برای راه اندازی این سایت و فروشگاه اینترنتی باید بپردازید هزینه هاست و دامنه سایت خودتان است که آن هم کمتر از ۱۰۰ هزار تومان می شود.

    من در این مقاله انواع روش هایی که شما می توانید از همین امروز کسب درآمد از اینترنت را شروع کنید را به شما معرفی می کنم و به شما توضیح می دهم که برای شروع هر روش باید قدم به قدم چه کارهایی را انجام دهید، پس تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

    قبل از اینکه این ۱۰ روش برای کسب درآمد از اینترنت را به شما توضیح بدهم به این نکته توجه کنید که به صورت کلی یک ایده می تواند این باشد که شما این سوال را از خودتان بپرسید که من چه چیزی را می توانم از طریق اینترنت به فروش برسانم؟ منظور چه نوع کالا یا خدماتی است.

    چون هیچ محدودیتی برای فروش از طریق اینترنت وجود ندارد و شما می توانید همه نوع محصول یا خدمتی را از طریق اینترنت به فروش برسانید به طور مثال از بخاری، کولر و … گرفته تا کالاهای دیجیتالی و محصولات دانلودی.

    یا انواع خدمات مثلا خدمات چاپ، تایپ، پرینت، آموزش مهارت یا تخصصی که دارید و …


    • مزیت دوم کسب درآمد از اینترنت : امکان مدیریت از همه جا


    شما می توانید فقط به وسیله لپ تاپ خودتان از هر کجا که هستید کسب و کار اینترنتی خودتان را مدیریت کنید و به هیچ وجه نیازی نیست که همیشه در یک مکان فیزیکی ثابت مستقر باشید، بلکه می توانید هر زمان که خواستید به مسافرت، تفریح و گردش بروید و سیستم کسب و کار اینترنتی خودتان را مدیریت کنید و پیوسته کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.


    • دسترسی به مشتریان از تمام شهرها و کشورها:


    شما با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید خدمات یا محصولات خود را به تمام افراد شهر خودتان، کشور خودتان و حتی کل دنیا ارائه کنید، بنابراین هرگز مشکل کمبود مشتری نخواهید داشت.


    • کسب درآمد در ۲۴ ساعت از شبانه روز


    بر خلاف شغل های فیزیکی و سنتی که فقط در ساعت های مشخصی می توانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه کنند، در کسب و کار اینترنتی سایت شما مانند یک مغازه ای است که ۲۴ ساعته باز هست و نیازی به پول آب، برق و سایر هزینه ها ندارد.


    • جذب مشتری با هزینه بسیار کم


    شما در کسب و کار اینترنتی می توانید بدون نیاز به هزینه های سنگین تبلیغات، از طریق تولید محتوای مفید و ارزشمند کاربران و علاقه مندان به کار خود را به سایت و کسب و کار خود جذب کنید.

    چگونه از اینترنت کسب درآمد کنم؟

    برای شروع کسب درآمد از اینترنت شما به یک کامپیوتر یا لپ تاپ و یک اینترنت نیاز دارید.

    چه افرادی می توانند از اینترنت درآمد داشته باشند؟

    واقعیت این است که هیچ گونه محدودیتی برای افرادی که می توانند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند وجود ندارد هر فردی که اراده کند و خواستار یک شغل دوست داشتنی به همراه درآمد بالا باشد می تواند کسب درآمد از اینترنت را شروع کند.

    اما به طور کلی می توان گفت افرادی که به دنبال شغل دوم برای درآمد بیشتر هستند، افرادی که از شغل فعلی خود راضی نیستند، دانشجویان، خانم های خانه دار، معلمان و… می توانند مانند افراد دیگر کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنند.

    لیست ایده هایی که می توانید برای کسب درآمد اینترنتی از آن ها استفاده کنید:

    • کسب درآمد از طریق فروشگاه اینترنتی فروش محصولات فیزیکی (مانند بامیلو)


    یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت فروش کالاهای فیزیکی از طریق فروشگاه اینترنتی سایت تان است.
    برای این کار اصلا نیاز نیست خودتان محصولات را بخرید و انبار کنید و بعد شروع کنید به فروش در سایت، نه ، شما می توانید محصولات دیگران را در سایت خودتان قرار دهید و زمانی که سفارشی در سایت شما ثبت شد و یک نفر از شما خرید کرد آن موقع محصول را از فرد گرفته و برای کسی که از سایت شما خرید کرده است ارسال کنید.

    از طرف دیگر شما می توانید محصولات تولید شده ی خودتان را به فروش برسانید، حتما افرادی را دیده اید که محصولات دست ساز خودشان مانند عروسک های دست ساز،گل های تزئینی، شمع های دکوری، صنایع دستی و … را که خودشان تولید کرده اند از طریق اینترنت به فروش می رسانند.

    من خودم نقاش هایی را دیده ام که تابلوهای خود را از طریق سایت شان به فروش می رسانند و درآمد بسیار بالایی هم دارند.
    بعضی از افراد هم با پرورش گل و گیاه و فروش آن از طریق سایت به درآمد های بسیار بالا رسیده اند.
    همچنین افرادی که محصولات محلی خود را مانند عسل و … را از طریق اینترنت به فروش می رسانند و درآمد بسیار بالایی از این طریق دارند.

    در زمینه فروش محصولات دیگران می توانید انواع لوازم آشپزخانه، یا لوازم دکوری و تزئینی یا حتی لباس، کیف و کفش و … را به فروش برسانید.


    • مدل دیگر کسب درآمد از اینترنت فروش محصولات دانلودی و دیجیتالی است:


    یعنی شما می توانید مهارت یا تخصصی که دارید را به صورت یک ویدئو، فایل صوتی یا شاید هم یک فایل متنی pdf آماده کنید و به مشتریان خود بفروشید.
    مثلا شاید شما کار کردن با یک نرم افزار را بلد هستید مثلا نرم افزار اکسل، نرم افزار ورد، نرم افزار فتوشاپ و یا هر کدام از نرم افزار های دیگر …
    شما می توانید این موضوعات را به افرادی که علاقه مند هستند و اطلاعاتی که شما دارید را ندارند به فروش برسانید و درآمد خوبی کسب کنید.

    البته فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی فقط به محصولات آموزشی محدود نمی شود بلکه شما می توانید عکس، لوگو، افزونه یا قالب های وردپرس و … را به فروش برسانید.

    شاید این سوال برای شما پیش بیاید که من تاکنون سایت طراحی نکردم و هیچ اطلاعاتی هم در این زمینه ندارم، چگونه می توانم یک سایت که دارای فروشگاه اینترنتی باشد داشته باشم؟

    شاید حتی نتوانید تصور کنید که راه اندازی و ساخت یک سایت قدرتمند به همراه فروشگاه اینترنتی چقدر می تواند راحت باشد.
    شما می توانید با استفاده از سیستم قدرتمند وردپرس خیلی راحت و سریع سایت خودتان را طراحی و راه اندازی کنید.

    شما می توانید بدون حتی یک خط کدنویسی فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت آنلاین را برای خودتان راه اندازی کنید و در آن تمام امکانات یک فروشگاه اینترنتی مانند مدیریت موجودی و محصولات، سبد خرید، لیست محصولات، درگاه پرداخت آنلاین بانکی و … را داشته باشید. برای این کار به شما آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی را پیشنهاد می کنم.

    برای مشاوره رایگان تلفنی در مورد نحوه شروع به کار آنلاین، آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲:۳۰ شب با تلفن ۰۹۳۵۴۴۲۷۱۴۴ تماس بگیرید.


    • کسب درآمد از طریق فریلنسری (دور کاری یا آزاد کاری):


    فریلنسری به این معنی است که شما می توانید در منزل خودتان باشید و از طریق پروژه هایی که می گیرید و انجام می دهید درآمد کسب کنید.
    مثلا شاید شما طراحی کارت ویزیت را بلد هستید، بنابراین می توانید نمونه کارهای خودتان را در سایت خودتان بگذارید و افرادی که مایل هستند به شما سفارش طراحی کارت ویزیت می دهند و شما با طراحی کارت ویزیت برای آنها و در منزل خودتان کسب درآمد می کنید.

    یا شاید شما یک تایپیست حرفه ای باشید، بنابراین می توانید در سایت خودتان اعلام کنید که پروژه های تایپ را دریافت می کنید ، خواهید دید که افراد بسیار زیادی برای همین کار ساده به شما مراجعه می کنند و به مشتری شما تبدیل می شوند و اگر کار شما واقعا خوب باشد و در زمانی که قول داده بودید پروژه را تحویل دهید آن وقت مشتریان خودشان به طور اتوماتیک شما را به دیگران و به دوستان و آشنایان خودشان معرفی می کنند و افرادی که می خواهند شما برایشان پروژه انجام دهید به صورت تصاعدی رشد می کنند.
    شاید هم شما مترجم زبان انگلیسی یا زبان آلمانی باشید، بنابراین می توانید سفارش های ترجمه را از طریق سایت تان بگیرید و در منزل خودتان و در زمانی که دوست دارید و راحت هستید کار ترجمه خودتان را انجام دهید.

    یکی از مهم ترین مزایای روش فریلنسری این است که شما می توانید در زمان دلخواه خود و در مکان دلخواه خود پروژه یا سفارشی را که گرفته اید انجام دهید، یعنی ممکن است در یک روز شما دوست داشته باشید ساعت ۵ بعد از ظهر کار کنید و در روز دیگر ساعت ۱۰ شب، شاید دوست داشته باشید در منزل خود پروژه ای که گرفته اید را آماده کنید یا در زمانی که در مسافرت هستید.

    کسب درآمد از طریق طراحی سایت :

    با توجه به مزایای کسب و کار اینترنتی افراد زیادی روزانه تصمیم می گیرند بیزینس آنلاین خود را راه اندازی کنند و کسب درآمد از اینترنت داشته باشند، بنابراین هر روز تعداد افرادی که متقاضی داشتن وب سایت هستند بیشتر می شود، اگر علاقه مند به کسب درآمد از طریق طراحی سایت هستید من به شما آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی مدیر وردپرس را پیشنهاد می کنم که با استفاده از آن هم می توانید برای خودتان سایت و فروشگاه اینترنتی درست کنید و هم می توانید از شرکت ها یا افرادی که سایت نیاز دارند سفارش طراحی سایت بگیرید و با طراحی سایت برای آن ها درآمد ماهیانه چند میلیونی داشته باشید. برای مشاهده آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت بدون کدنویسی (کلیک کنید)

    کسب درآمد از طریق سئو (بهینه سازی سایت) :

    شما اگر سایت خودتان را بسازید و محصولات و خدمات خودتان را در آن قرار دهید اما هیچ فردی از سایت شما دیدن نکند نمی توانید به درآمد های زیاد برسید.
    برای اینکه شما سایت خودتان را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه کنید تا وقتی افراد موضوع کسب و کار و سایت شما را در گوگل جستجو کردند شما را ببینند نیاز به سئو (SEO) دارید.

    با یادگیری سئو علاوه بر اینکه می توانید سایت خودتان را در صفحه اول نتایج گوگل قرار دهید، می توانید از افرادی که می خواهند وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ای خودشان را سئو کنند سفارش بگیرید و سایت آنها را هم سئو و بهینه سازی کنید و از این تخصص خودتان هم پول زیادی بدست آورید.

    برای یادگیری علم سئو هم می توانید آموزش سئو مدیر وردپرس را ببینید.

    کسب درآمد از طریق پشتیبانی سایت:

    شرکت ها و همچنین افراد زیادی هستند که می خواهند فردی مدیریت سایت آنها را بر عهده بگیرید و ماهیانه مبلغی را به عنوان مبلغ پشتیبانی به شما بپردازند.
    شما با یادگیری طراحی سایت می توانید در کمتر از ۲ هفته شروع به کسب درآمد از این روش کنید. برای یادگیری این کار به شما دوره طراحی سایت بدون کدنویسی را پیشنهاد می کنم.

    کسب درآمد از طریق اینستاگرام :

    شما می توانید یک صفحه یا پیج اختصاصی در اینستاگرام بسازید و در آن راجع به موضوع خاصی مطلب بگذارید و صحبت کنید و در کنار آن محصولات مرتبط را به فروش برسانید چون افرادی که شما را دنبال کردند یا به اصطلاح شما را فالو کردند به موضوع شما علاقه مند هستند بنابراین محصولات مرتبط را حتما خریداری خواهند کرد.

    به عنوان مثال می توانم به خانم هایی اشاره کنم که کیک و شیرینی های خانگی درست می کنند و از آنها عکس می گیرند و در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهند، بعد از اینکه علاقه مندان را به خود جذب کردند این پیشنهاد را می دهند که می توانید از شیرینی ها و کیک های خانگی من برای مراسم و مهمانی های خود استفاده کنید.

    بنابراین به همین سادگی افرادی هر روز به ایشان سفارش می دهند و این خانم هم درآمد بالایی کسب می کند.
    یا همین تازگی ها پسر بچه ای را دیدم که دستبند های رنگی و خاصی را تولید می کند و آن ها را از طریق اینستاگرام به فروش می رساند.

    همچنین اگر لباس های خاصی را می توانید بدوزید یا خیاط خوبی هستید می توانید نمونه کارهای خودتان را در اینستاگرام عرضه کنید و بعد از اینکه علاقه مندان را جذب کردید شروع به گرفتن سفارش کنید.
    اما به نظر من اگر محصولات و خدمات خود را از طریق سایت به فروش برسانید خیلی بهتر است، چون هم کار شما حرفه ای تر به نظر می آید و هم در صورتی که اینستاگرام هم مانند وایبر از دور افتاد شما کسب و کار خودتان را از دست نمی دهید.

    برای طراحی سایت شما دو راه برای انتخاب دارید:

    اولین راه این است که به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید و از آنها بخواهید که یک سایت اختصاصی را برای شما برنامه نویسی کنند و بسازند و دومین راه که من به عنوان یک پیشنهاد دوستانه به شما توصیه میکنم استفاده از سیستم سایت ساز وردپرس می باشد که به صورت کاملا رایگان با استفاده از آن می توانید یک سایت و فروشگاه اینترنتی کامل را راه اندازی کنید که به درگاه آنلاین بانکی هم متصل باشد.

    طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده می باشد و نیازی به هیچ گونه دانش و تجربه قبلی ندارد.
    ما هم سایت خودمان یعنی مدیر وردپرس را با همین سیستم وردپرس راه اندازی کرده ایم

    در صورتی که شما سایت مورد نظرتان را خودتان با وردپرس راه اندازی کنید، هر زمان که بخواهید تغییری در سایت تان ایجاد کنید خودتان می توانید این کار را انجام دهید و نیازمند شرکت طراحی سایت یا فردی که برای شما سایت را طراحی کرده نیستید.
    همچنین نیازی هم نیست که مجددا هزینه ای را بپردازید.

    اما زمانی که شما طراحی سایت تان را به شرکت یا فرد دیگری بسپارید علاوه بر اینکه برای هر تغییر کوچکی باید مدت ها صبر کنید بلکه باید دوباره هم هزینه بپردازید.

    چرا من پیشنهاد می کنم خودتان سایت خودتان را طراحی کنید و این کار را به شرکت های طراحی سایت نسپارید؟
    اولین دلیل این است که شما برای شروع کار و زمانی که هنوز شرکت طراحی سایت کار را شروع نکرده باید پیش پرداخت بدهید، حالا اگر به هر دلیلی آن شرکت یا شخص بدقولی کند یا سایت شما را آن طور که می خواستید طراحی نکند و یا هر مشکل احتمالی دیگر پیش بیاید شما این وسط ضرر می کنید و حتی اگر بخواهید قرارداد را فسخ کنید نصف مبلغ را پرداخته اید.

    نکته بعدی این است که همان طور که می دانید سئو از اهمیت بسیار بالایی در موفقیت کسب و کار اینترنتی برخوردار است و بخش زیادی از موارد سئو به رعایت اصول کدنویسی موقع طراحی سایت مربوط می شود که به تجربه مشاهده می کنم بعضی از طراحان سایت اصول سئو را در طراحی سایت رعایت نمی کنند، به همین دلیل ممکن است سایت استانداردی را از نظر سئو به شما تحویل ندهند.

    اما زمانی که شما از وردپرس استفاده می کنید و سایت و فروشگاه اینترنتی خودتان را با وردپرس و بدون نیاز به کدنویسی طراحی می کنید می توانید مطمئن باشید که سایت شما دقیقا مطابق با استاندارد های سئو برای موتورهای جستجو راه اندازی شده است.


    و مورد بعدی این است که در صورتی که شما از وردپرس برای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی تان استفاده کنید نهایتا در عرض ۴ الی ۵ روز می توانید یک سایت حرفه ای و با تمام امکانات را طراحی و راه اندازی کنید، بدون نیاز به برنامه نویسی و بدون نیاز به اطلاعات قبلی.

    اما زمانی که شما طراحی سایت با همان امکانات را به شرکت یا فردی می سپارید علاوه بر اینکه باید بین ۳ تا ۱۶ میلیون تومان هزینه کنید بلکه باید بیش از یک ماه مدام با آن ها تماس بگیرید و راجع به ویژگی هایی که می خواهید سایت تان داشته باشد با آنها صحبت کنید و برای آن ها توضیح بدهید، تازه در آخر معلوم نیست که به هدفتان برسید یا نه!

    به علاوه در مسیر کسب درآمد از اینترنت نیاز می شود تا شما بارها تغییراتی در سایت تان ایجاد کنید، که اگر از شرکت یا شخصی که برای شما سایت را طراحی کرده است بخواهید تا این تغییرات را برای شما انجام دهد برای ایجاد هر تغییری هزینه ی زیادی را از شما خواهند گرفت.

    اما زمانی که شما سایت خودتان را با وردپرس راه اندازی می کنید می توانید تمام امکانات حرفه ای را به سایت و فروشگاه اینترنتی خودتان اضافه کنید و هر زمان هر تغییری را که خواستید خودتان به راحتی بر روی سایت تان انجام دهید، بدون اینکه نیاز باشد هزینه بپردازید یا اینکه زمان زیادی منتظر بمانید.


    • ایده بعدی برای کسب درآمد از طریق اینترنت گرفتن تبلیغات و گذاشتن آن در سایت تان است:


    برای استفاده از این روش شما باید شروع به تولید محتوا در داخل سایت تان کنید یعنی مقالات و آموزش های خوبی را تولید کنید و در اختیار دیگران قرار دهید تا سایت شما پر بازدید شود، آن وقت است که سر و کله افرادی که از شما می خواهند مبلغی را بگیرید و تبلیغ آن ها را در سایت تان بگذارید پیدا می شود و شما می توانید از این طریق هم درآمد بسیار بالایی از طریق سایت تان کسب کنید.

    این نکته هم خوب است که به شما توضیح بدهم که تبلیغات در اینترنت هم به ۳ دسته تقسیم می شوند:


    • تبلیغات بر اساس تعداد دفعات نمایش:


    یعنی بر اساس تعداد باری که تبلیغ افراد در سایت شما توسط بازدید کنندگان مختلف دیده شده است به شما مبلغی را می پردازند.


    • تبلیغات بر اساس تعداد کلیک:


    در این روش تبلیغات بر اساس دفعاتی که بر روی بنر تبلیغاتی افراد کلیک می شود به شما به ازای هر کلیک مبلغی پرداخته می شود.


    • تبلیغات بر اساس مدت زمان نمایش:


    در این روش هزینه تبلیغ نه بر اساس تعداد کلیک ها محاسبه می شود و نه بر اساس تعداد نمایش، بلکه فقط بر اساس زمانی است که آن تبلیغ در سایت شما قرار دارد.
    مثلا برای ۱ ماه تبلیغ فردی را در سایت خودتان قرار می دهید و یک مبلغی را بابت این کار از ایشان دریافت می کنید و دیگر به اینکه چند بار تبلیغ دیده شده یا چند بار بر روی آن کلیک شده نداریم.

    جمع بندی و نتیجه گیری:

    در پایان به شما پیشنهاد می کنم اگر هیچ سرمایه ای هم ندارید فقط با اشتیاق زیاد می توانید کسب درآمد از اینترنت را شروع کنید و هم به مردم خدمت بیشتری بکنید و هم برای خودتان درآمد بیشتری کسب کنید.

    روش های کسب درآمد از اینترنت:

    • راه اندازی فروشگاه اینترنتی
    • فروش اینترنتی کالای فیزیکی مانند دیجی کالا
    • فروش اینترنتی محصولات دانلودی و مجازی
    • فروش محصولات ساخت دست خودتان
    • فروش محصولات افراد دیگر
    • انجام کارهای فریلنسری (دورکاری)
    • گرفتن پروژه های ترجمه
    • طراحی کارت ویزیت
    • طراحی و ساخت لوگو
    • تایپ
    • تولید محتوا در منزل


    • کسب درآمد از طریق تبلیغات


    • تبلیغات بر اساس تعداد نمایش
    • تبلیغات بر اساس تعداد کلیک
    • تبلیغات بر اساس مدت زمان نمایش


    در پایان این نکته را هم اضافه می کنم که شما می توانید ترکیبی از چند ایده را هم در کنار هم به کار ببرید، مثلا علاوه بر اینکه در فروشگاه اینترنتی خودتان محصولات یا خدماتی را به فروش می رسانید می توانید تبلیغات افراد دیگری را هم در سایت خود قرار دهید تا از این طریق هم درآمد زایی داشته باشید.

    هنری فورد موسس شرکت خودروسازی فورد و یکی از ثروتمندان آمریکایی جمله معروفی دارد و می گوید: اگر فکر می کنید می توانید یا اگر فکر می کنید نمی توانید، در هر دو صورت حق با شماست و درست فکر می کنید.

    من این جمله را واقعا قبول دارم و باور کنید که اگر خودتان بخواهید می توانید به هر موفقیتی که دلتان می خواهد برسید فقط باید بهانه ها رو کنار بگذارید و با هر شرایطی و با هر وضعیتی فقط شروع کنید، بعد می بینید که چطور کارها قدم به قدم انجام می شود و خدا شما را کمک می کند تا خیلی آسان به هدفی که در ذهن تان دارید برسید.

    کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه با معرفی 10 روش | مدیر وردپرس
  • 2018/05/22, 20:04
    Sina homaei
    کسب درآمد از طریق اینستاگرام

    دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و روشهای بازاریابی اینترنتی و فروش محصولات و خدمات از طریق شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام با همکاری مجله خلاقیت در پنجشنبه 7 خرداد 1394 برگزار شد.

    • آيا مي دانيد در همين بازار فعلي ايران كساني هستند كه از اينستاگرام و عرضه محصولات در آن هفته اي 7تا 10 ميليون تومان در آمد دارند؟
    • آيا مي دانيد حضور ايرانيان در اينستاگرام ظرف سال گذشته ،بيش از صد در صد افزايش يافته است؟
    • آيا مي دانيد نسبت گوشي هاي هوشمند به گوشي هاي غير هوشمند روز برزو در حال افزايش است و از رقم 70 درصد عبور مي كند ؟
    • آيا مي دانيد اگر كسب و كارتان را در اينستاگرام گسترش دهيد هزينه هايي نظير اجاره از سبد هزينه شما حذف مي شود و شما مي توانيد اجناس را به قيمتي بسيار ارزان تر از مغازه ها عرضه كنيد و اين يك مزيت رقابتي عالي براي شما خواهد بود؟
    • آيا مي دانيد روند حضور كسب و كارهاي كوچك در اينستاگرام روز بروز بيشتر مي شود و شما نياز داريد براي موفقيت كسب و كارتان در ايستاگرام اصول علمي اين كار را ياد بگيريد ؟

    امیدواریم که بتوانیم مجددا دوره بازاریابی در شبکه های اجتماعی را با کیفیت مناسب برگزار کنیم، شرکت در این دوره برای تمام صاحبان کسب و کار و افرادی که تمایل به افزایش فروش محصول یا خدمات خود از طریق اینترنت دارند توصیه می شود. آمارهای بدست آمده نشان می دهد که اینستاگرام محبوبیت بسیار بالایی در ایران دارد و حدود 40 میلیون کاربر ایرانی از اینستاگرام استفاده می کنند، در حالیکه کاربران این شبکه اجتماعی در دنیا به بیش از 300 میلیون نفر می رسد.
    فهرست مطالب ارائه شده در دوره آموزش کسب درآمد و پولسازی از طریق اینستاگرام عبارتند از :
    • اهميت اينستاگرام
    • آمارها و نكات جالب درباره اينستاگرام
    • تفاوت بسيار مهم اينستاگرام با ساير شبكه هاي اجتماعي
    • کلید موفقیت در بازاریابی اینترنتی و مراحل آن
    • چه محتوايي توليد كنيم؟ چگونه دنبال کنندگان حساب کاربری خود را افزایش دهیم؟
    • چگونه با استفاده از اينستاگرام فروش خود را افزايش دهيم؟
    • رسانه اجتماعي پر طرفدار چه وي‍ژگي هايي دارد و مردم درباره چه سخن مي گويند؟
    • 4 نكته در اينستاگرام كه بايد آنها را بدانيد
    • روشهاي تحليل رفتارهاي مخاطب
    • 20 روش افزايش دنبال كننده
    • نرم افزارها و وب سايت هاي كاربردي در اينستاگرام
    • روشهای تبدیل دنبال کننده به مشتری

    https://www.web24.ir/article/81/%DA%...%A7%D9%85.aspx
  • 2018/05/22, 19:53
    Sina homaei
    روش های کسب در آمد از کانال تلگرام

    امروزه با افزایش مخاطبین پیام رسان تلگرام در جهان و به خصوص ایران بحث کسب در آمد از این شبکه اجتماعی بسیار داغ شده است که ما در امروز فقط به برسی بخش روش های کسب در آمد از کانال تلگرام خواهیم پرداخت با فالوور پرو مرجع خرید فالوور ارزان و بازگردانی پیج هک شده همراه باشید
    1 – کانال آموزشی


    به جای اینکه وقتتان را صرف زدن کانالی با موضوعات مختلف به صورت در هم و برهم بکنید میتوانید در یک حوزه مشخص به صورت تخصصی کار کنید . برای مثال به جای اینکه بیایید و کانالی با موضوعات بازاریابی موفقیت سرگرمی به صورت یکجا ایجاد کنید یک کانال برای مثال با موضوع آشپزی ایجاد کنید و به صورت تخصصی در آن فعالیت کنید .
    در آمد این نوع کانال از کجاست؟
    شما میتوانید با مراجعه به موسسات و انتشارات و کسانی که در آن حوزه تخصص دارند بروید و ازشان درخواست تبلیغ در کانالتان یا همکاری در فروش را بکنید . البته با بزرگ شدن کانال شما این طور موسسات و شرکت ها به سراغ شما برای تبلیغات خواهند آمد .

    2 – کانال سرگرمی


    اکثر افرادی که اقدام به ایجاد کانال سرگرمی میکنند با خودشان میگویند چون مردم عاشق سرگرمی هستند و حداقل در یک کانال سرگرمی عضویت دارند اما این رو هم باید بدونید که کانال های سرگرمی خیلی بیشتر از کانال های دیگر ایجاد شده اند یعنی رقبای شما بسیار زیاد هستند . اگر میخواهید که در این حوزه موفق شوید باید مثل بسیاری از کانال های بزرگ سرگرمی یا عکس های حرفه ای با زیر نویس کانال خودتان یا متن های بسیار عالی که در هیچ کانال دیگری نیستند بگذارید .

    راه های درآمد این نوع کانال از کجاست ؟
    تبلیغات عادی را در کانال‌تان پیاده کنید. تعرفه‌ی تبلیغات خود را براساس میانگین بازدید در زمان‌های مشخص و مدت زمان قرارگیری تبلیغات در کانال تعیین کنید و در ادامه برای بیشتر دیده‌شدن آن پست تبلیغاتی طرح‌های درآمدزایی دیگری برای مشتریان طراحی و ارائه کنید. به عنوان مثال تا مدت زمان مشخصی بعد از تبلیغات هیچ پستی در کانال‌تان منتشر نکنید یا بعد از مدت مشخصی دوباره پست را در کانال‌تان فوروارد کنید.

    روش های کسب در آمد از کانال تلگرام | خرید فالوور ارزان و افزایش فالوور و لایک اینستاگرام | فالوور پرو
این موضوع پیش از این 10 پاسخ داده شده . کلیک کنید جهت مشاهده کامل موضوع .

مجوز های ارسال و ویرایش