ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ماشین های اشتراکی Car2go

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 22:37
    Ali Homaei

    ماشین های اشتراکی Car2go



    این روزها که در ایران خدمات جدید استفاده از وسیله نقلیه آنلاین مانند اسنپ و tap30 در حال فرهنگ سازی هستند در سایر شهرهای دنیا و در راستای هوشمند سازی شهرها خدمات متفاوت تری به شهروندان ارایه می شود .
    محققان دانشگاه بارکلی کالیفرنای تمرکز تحقیق خود رابر شیوه ی جدیدی برای اجاره ماشین به نام Car2go گذاشته اند . در این روش راننده یک بار ۳۵ دلار می پردازد و سپس می تواند به راحتی یکی از وسایل نقلیه ای که در کنار خیابان های شهر پارک شده را برداشته و به هر کجای شهر که می خواهد برود .
    به این ترتیب نیازی نیست که فرد متقاضی ، وسیله نقلیه را از قبل رزرو کرده باشد یا مجبور باشد پس از اتمام کارش اتومبیل را به همان جایی که آن را اجاره کرده برگرداند .
    از آنجایی که سیستم car2go توسط شهرداری ها پذیرفته شده است ، ماشین های مربوط به این سیستم اجازه دارند در کنار تمام خیابان های شهر پارک کنند . در این سیستم فقط لازم است رانندگان به ازای هر دقیقه مبلغ ناچیز ۴۱ سنت را بپردازند . سیستم car2go نزدیک به دو میلیون عضو دارد و ۱۴ هزار وسیله خود را در ۳۰ شهر آمریکا قرارداده که آماده ارایه خدمات به اعضای این مجموعه هستند . محققان برآورد کرده اند که به ازای هر عضو Car2go در هر شهر چیزی نزدیک به ۱۱ وسیله نقلیه اشتراکی در آن شهر وجود دارد . قابل ذکر است در نتیجه سهولت دسترسی به car2go بسیاری از شهروندان به فروش ماشین های شخصی خود اقدام کرده اند و برخی هم که قصد خرید ماشین جدیدی را داشته اند از تصمیم خود منصرف شده اند . همچنین یک مایل رانندگی با ماشین های car2go چیزی حدود ۷ درصد گاز گلخانه ای تولید می کند که این میزان درباره ماشین هایی که معمولا در شهرها استفاده می شوند حدود ۱۰ درصد است .
    ماشین های اشتراکی Car2go - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

مجوز های ارسال و ویرایش