ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ترویج فرهنگ بیمه ای از مقطع دانش آموزی آغازمی شود

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/22, 13:24
    Arshia

    ترویج فرهنگ بیمه ای از مقطع دانش آموزی آغازمی شود

    مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت آشنایی آحاد جامعه با فرهنگ بیمه ای گفت: ترویج فرهنگ بیمه باید از مقطع کودکی و دانش آموزی آغاز شود.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد علی عباس زاده وحید در نشستی با مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی، بر ترویج فرهنگ بیمه و آگاهی دانش آموزان و خانواده هایشان از اهداف بیمه تاکید کرد.
    وی برگزاری دوره های آموزشی را در ارتقای آگاهی اقشار مختلف جامعه موثر دانست و افزود: با انعقاد قرارداد در رابطه با آموزشهایی که سازمان تأمین اجتماعی و سازمان دانش آموزی استان برای دانش آموزان برگزار می کند امیدواریم تعامل و ارتباط بیشتری بین محصلان با سازمان تامین اجتماعی برقرار شود.
    عباس زاده همچنین گزارشی از اهداف برنامه سازمان تأمین اجتماعی استان ارائه داد و گفت: آشنایی دانش آموزان با کار سازمان تأمین اجتماعی برای آموزش مهارت های اجتماعی، زندگی، خدمات و فعالیت تأمین اجتماعی از مهمترین اهداف این سازمان است.
    وی همچنین از اجرای خوب و کیفیت این طرح و بازدید بیش از ٣١١ نفر از اعضاء تشکیلات دانش آموزی از شعب تأمین اجتماعی قدردانی کرد.
    مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی با تأکید بر همکاری متقابل و دوسویه بین اداره کل تامین اجتماعی و سازمان دانش آموزی استان، آمادگی سازمان تأمین اجتماعی برای ادامه طرح گردشگری و بازدید از شعب برای ٦ برنامه دیگر را اعلام کرد.
    مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست، طرح گردشگری تأمین اجتماعی را طرح مبارکی دانست و گفت: بیش از ٣١١ دانش آموز و ١٨ مربی از٦ شعب تأمین اجتماعی در شهرستان ها ی استان بازدید و تحت آموزش قرار گرفتند.
    مجید مصباح ادامه داد: اجرای طرح یاران مدرسه و یاران تأمین اجتماعی و برگزاری کارگاههای آموزشی در مدارس و اردو های مهارتی و معرفتی در مدارس و شهرستان ها از مهمترین برنامه هایی که با استقبال خوبی مواجه شد.


    http://www.tamin.ir/News/Item/35897/2/35897.html

مجوز های ارسال و ویرایش