ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: پارک علم و فناوری يزد

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/14, 09:53
    Sina homaei

    پارک علم و فناوری يزد

    پارک علم و فناوری یزد از سال ۱۳۸۲ در چهار حوزه فناوری(زیست فناوری، فناوری اطلاعات، نساجی و انرژی های نو) کار خود را آغاز نموده و به مرور زمان بر اساس نیازهای استان و اقتضایٔات زمانی و مکانی، فعالیت های خود را در حوز ه هایی چون نانو تکنولوژی، کاشی و سرامیک، آب و فناوری های نرم گسترش داده است. با توجه به نقش اثر گذار پارکهای علم و فناوری در توسعه علم و فناوری، ایجاد اشتغال، تجاری سازی تحقیقات علمی و ایده های نوآورانه در سطح اجتماع، نیاز به یک نگرش کلان و استراتژیک با هدف برنامه ریزی فعالیت ها و برنامه های آینده، امری اجتناب ناپذیر قلمداد می شود.



    ماموریت

    پارک علم و فناوری یزد با هدف خلق ارزش برای مشتریان خود از طریق نیروی انسانی توانمند، برند معتبر و زیر ساخت پیشرفته؛ با تکیه بر مزیت های نسبی منطقه ای می کوشد تا با ایجاد ارتباط سازنده، پرورش نوآوری و تسهیل انتقال دانش بین موسسات فناور، بازار، دانشگاه و جامعه، به توسعه و تجاری سازی فناوری در محدوده‌ی ملی و بین المللی مبادرت ورزد.


    چشم انداز

    پارک علم و فناوري يزد پیشرو در توسعه فناوری و يکي از سه پارک برتر ملي و 10 پارک برتر منطقه استفاده بهینه از منابع ، توجه به منافع اجتماعی و همراستایی با ماموریت های کلان ملی و استانی ، بهبود مستمر،‌ تعالی ، مشارکت و همکاری ، تعهد و امانت داری ، توجه به سرمایه های انسانی






    پارک علم و فناوری یزد

مجوز های ارسال و ویرایش