ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ایمیل مارکتینگ

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/08, 14:49
    hoorad_pdr

    ایمیل مارکتینگ

    سوال اول: چرا ایمیل مارکتینگ برای کسب‌وکار ما مفید است؟
    هزینه: هزینه این روش بازاریابی بسیار کم است و بازگشت سرمایه آن بسیار چشمگیر است. چون شما نهایتا فقط هزینه یک پلتفورم ارسال ایمیل و نیرویی را می‌دهید که کمپین‌های ایمیل شما را مدیریت می‌کند. حتی سپردن ایمیل مارکتینگ به کمپانی‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، هزینه چندانی دربر ندارد؛ البته در نظر داشته باشید که کمپانی‌های کمی در ایران این کار را روی اصول انجام می‌دهد.
    فاکتور موفقیت: ایمیل‌ها بوجود آمده‌اند که به دست مخاطب ایده‌آل شما برسند. اگر به درستی در ایمیل مارکتینگ عمل کنید، بازگشت سرمایه خوبی خواهید داشت و حتما در آن موفق خواهید بود.
    قابل اندازه‌گیری و منعطف: پلتفورم‌های ایمیل مارکتینگ در حین اجرای کمپین، به شما اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که به خوبی می‌توانید شما را در تصمیم‌گیری‌های بعدی یاری کند.
    سوال دوم و مهمتر: چگونه می‌توانیم در ایمیل مارکتینگ موفق عمل کنیم؟
    وب‌سایت Marketing Insights ، بر اساس تجربیات کاربرانش اطلاعات جالبی در این مورد منتشر کرده‌است که موارد زیر برای موفقیت در ایمیل مارکنتینگ خیلی مهم عنوان شده‌اند:

    خلاقیت: این مورد به طراحی کلی ایمیل، یعنی قالب، تصاویر و رنگ‌های بکار گرفته‌شده اشاره دارد. از طرفی خوب است که این امکان را به مخاطب خود بدهید که بتواند ایمیل را هم در HTML و هم Text مشاهده کند. زیرا هر کدام از این دو حالت نمایش ایمیل، طرفدارهای خود را دارند.
    ارتباط محتوایی: هدف از ایمیل مارکتینگ، این است که پیام کمپانی خود را به مخاطب هدفمان برسانیم. برای تبدیل شدن افراد هدفگیری شده به موقعیت فروش، کافیست که محتوای درستی در تبلیغات خود بکار ببرید. در این محتوا لازم است که به نیاز و چالش مخاطب خود به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بپردازید.
    انگیزه: افراد پس از باز کردن یک ایمیل، سوالی مطرح می‌کنند: در این ایمیل چه چیزی برای من وجود دارد؟
    زمان‌بندی: بسته به کسب‌وکار شما، زمان مناسب برای ارسال ایمیل متفاوت است و بیشتر به رفتار مخاطبان شما بستگی دارد. اکثر افرادی که در زمینه ایمیل مارکتینگ فعالیت می‌کنند، همواره زمان ارسال ایمیل خود را تست می‌کنند و بر اساس نرخ بازشدن ایمیل‌ها، برای زمان ارسال آنها تصمیم می‌گیرند.
    محتوا: حتما نقل‌قول مشهور بیل گیتس درباره محتوا را شنیده‌اید: محتوا پادشاه است!”
    در ایمیل مارکتینگ هم محتوا نقش بسیار پررنگی دارد و باید به همه جنبه‌های آن پرداخته شود تا تاثیرگذاری ایمیل افزایش یابد. برای نمونه همیشه باید به تُن(Tone of Voice)، تیتر و همه نوشته‌های داخل ایمیل توجه کنید.
    صفحه فرود: برای افزایش فروش به کمک ایمیل مارکتینگ، لازم است که از صفحه فرود استفاده کنید. درنظر داشته باشید که صفحه اصلی وب‌سایت شما یک صفحه فرود به حساب نمی‌آید و در حد امکان باید مخاطب را محدود کنید تا عمل مورد نظر شما را انجام دهند. برای درک بهتر در این مورد مقاله صفحه فرود چیست را مطالعه کنید.
    ایمیل مارکتینگ برای هر کمپانی از هر صنعتی، مفید است و فقط کافیست که دو مورد را در آن رعایت کنید:

    • ارسال اسپم را فراموش کنید؛ زیرا به برندینگ شما آسیب می‌رساند و تاثیر مثبتی نخواهد داشت.
    • بهینه‌سازی، بهینه‌سازی و باز هم بهینه‌سازی را فراموش نکنید.

مجوز های ارسال و ویرایش