ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





مشاهده RSS Feed

g_yabi

معرفی برترین کانال های تلگرام و شبکه های اجتماعی

به این مطلب امتیاز بدهید
توسط g_yabi در تاریخ 2018/02/22 در ساعت 09:06 (186 نمایش ها)
بسیاری از افراد هستند که به دنبال کانال ها و پروفایل های شبکه های اجتماعی هستند و در اینترنت آنها را جستجو می کنند و در برخی موارد به نتیجه ای هم نمی رسند. بهترین کار برای پیدا کردن کانال های تلگرام و پروفایل شبکه های اجتماعی جستجو در سایت های مرتبط است.

سایت هایی وجود دارند که کارشان معرفی شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرام است و شما باید در اون سایت ها دنبال مطلب مورد نظرتون بگردید.

گرام یاب یکی از اون سایت هاست. سایت گرام یاب سایتیه برای کسانی که دنبال کانال و گروه تلگرام هستند و می خواهند بدونند بهترین کانال های تلگرام چه کانال هایی هستند و یا این که چه کانالی محتوای مناسبی دارد و یا این که در چه کانالی می توان یک موضوع خاص رو پیدا کرد.

برای پیدا کردن همه این ها کافیه وارد سایت گرام یاب بشید و در میان هزاران کانال تلگرام موجود به دنبال کانال مورد نظر خود بگردید. همچنین کانال های موجود در سایت گرام یاب به صورت موضوعی دسته بندی شدن و شما می تونید کانال های مربوط به یک موضوع خاص رو مشاهده کنید.

در گرام یاب کانال های مختلفی وجود دارد. کانال های سرگرمی، کانال های خبری، کانال فیلم، کانال اشخاص معروف، کانال علما، کانال موسیقی، و هزاران کانال دیگر که هر یک دسته بندی خاصی دارند و به راحتی می تونید کانال مورد علاقه خودتون رو در اون پیدا کنید.

در گرام یاب منتظرتون هستیم.

gramyab.com
برچسب ها: کانال تلگرام ویرایش برچسب ها
دسته بندی ها
دسته بندی نشده

نظرات

  1. nik952148 آواتار ها
    • |
    • permalink
    انچه باید در باره ساختمان هوشمند بدانید
    شاید شما هم از جمله افرادی باشید که خیلی پیش امده اصطلاح خانه هوشمند ، ساختمان هوشمند، هوشمندسازی ساختمان رو شنیده باشید و دوست داشته باشید که اطلاعاتی در این باره به دست بیارید ، خانه هوشمند یا همان ساختمان هوشمند ، خانه ایست که می توان از راه دور تمامی موارد را مورد کنترل قرار داد از آبیاری گل ها تا مشاهده و باز کردن کسی که زنگ خانه شما را فشرده
    از جمله مزایای خانه هوشمند می توان به آسایش و راحتی ، مدیریت کنترل خانه از راه دور ، بهینه کردن مصرف انرژی ، خلق سناریو های جالب و .... نام برد
    خانه هوشمند ، ساختمان هوشمند ،هوشمندسازی ساختمان ، اشنایدر الکتریک
  2. nik952148 آواتار ها
    • |
    • permalink
    در مورد بلبرینگ و رولبرینگ

    شاید این نکته برای شما جالب باشد که بدانید بلبرینگ و رولبرینگ در واقع کلمات اینگلیسی می باشند که به معنی توپ و یاتاقان می باشند در واقع منظور از بلبرینگ و رولبرینگ همان یاتاقان توپی می باشد.
    بلبرینگ ها و رولبرینگ ها از خانواده های انواع یاتاقان می باشند که از پر مصرف ترین محصولات در صنایع مختلف از جمله خودرو سازی و صنعت هستند می توان گفت به صورت روزمره با بسیاری از ابزار ها مواجه می شویم که دلیل حرکت انها تنها انواع مختلفی از بلبرینگ ها ، رولبرینگ ها و یاتاقان ها می باشند.
    انواع مختلف بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان و یا حتی بیرینگ ها دراری ساختار یکسانی می باشند که شامل تفاوت هایی می باشند.

    بلبرینگ ، رولبرینگ ، بلبرینگ skf ، یاتاقان ، بیرینگ