ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





مشاهده RSS Feed

maryam903

گلشیفته فراهانی در فشن شو عجیب هفته مد پاریس

امتیاز ها: 2 رای ها, 4.50 متوسط.
توسط maryam903 در تاریخ 2018/03/13 در ساعت 11:11 (498 نمایش ها)
گلشیفته فراهانی در فشن شو عجیب هفته مد پاریس
درفشن شو هفته مد پاریس اتفاقات عجیب و متفاوتی رخ داد که چشم همگان را متعجب کرد. پس از اجرای کت واک با استفاده از هواپیماهای کنترلی،نوبت به خود مدلینگها رسید که با ظاهری کاملا متفاوت از همیشه روی سن روند. بر روی صورت مدلینگ های تبلیغ لباس مجلسی زنانه ماسکی از گل قرار گرفته بود که تماشاچیان را متعجب و شگفت زده کرد و شاید این سیاست جذب مشتری آنها بود.

به گزارش نمناک به نقل از دیلی میل، طراح ظاهر و لباس مدلها برای اینکه طراحیهایش در ذهنها بماند از این ترفند استفاده کرده است.
همچنین در این فشن شو عجیب هفته مد پاریس، برند شنل مانکن ها و مدلینگ های خود را به جنگل برد.

نمایش لباسهای پاییز و زمستان برند شنل در جنگل با استقبال زیادی مواجه شد و به خاطر متفاوت بودن این فشن شو رسانه های مختلف آن را ساپورت کردند.
گلشیفته فراهانی، از چهره های مطرح سینمایی و بازیگر سرشناس ایرانی نیز از چهره هایی بود که در نمایش برند شنل درفشن شو هفته مد پاریس حضور پیدا کرد و با پوشیدن لباسهای قدیمی برند شنل بعنوان یکی از مدل های شنل دیده شد.


برند شنل در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل تأسیس شد. این برند امروزه بعنوان یکی از مهمترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه شناخته می‌شود. شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر؛ نوه‌های پیر ورتایمر، تنها شریک کوکو شانل، در زمان تأسیس این شرکت، می‌باشد.
شنل، بخصوص در زمینه ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند: لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.

آپدیت شده 2018/03/13 در 13:47 توسط [ARG:5 UNDEFINED]

دسته بندی ها
دسته بندی نشده

نظرات

صفحه 1 از 3 123 آخرین
  1. drsojoodi آواتار ها
    • |
    • permalink
    قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟بعضی از دندان پزشکان درمراحل کاشت ایمپلنت، پروتزها یا رو کش های ایمپلنت را خودشان می سازند تا هزینه کاشت دندان یا ایمپلنت کاهش پیدا کند و در این صورت نیازی به مراجعه به متخصص پروتز نیست و اگر اتفاقا در کلینیک تخصصی ایمپلنت، پروتز یا روکش دندان، به همراه جراحی ایمپلنت انجام شود برای بیمار بهتر است و کار، در زمان کوتاه تری انجام می شود و یک مرکز تخصصی ایمپلنت پاسخگوی درمان بیمار ایمپلنت خواهد بود. ضمن اینکه در این حالت استرس بیمار نیز کاهش پیدا می کند.تعیین هزینه ایمپلنت یا قیمت کاشت ایمپلنت در جلسه مشاوره متخصص ایمپلنت با بیمار انجام می شود و قیمت ایمپلنت های مختلف به بیمار اعلام می گردد و بیمار می تواند از حق انتخاب برخوردار باشد و متناسب با بودجه خود ایمپلنت مناسبی انتخاب نماید.
    عوامل موثر در قیمت ایمپلنت

    قیمت ایمپلنت یا هزینه کاشت ایمپلنت بستگی به عوامل مختلفی دارد که به این موارد در زیر خواهیم پرداخت.
    الف-کشور سازنده ایمپلنتب-تکنولوژی منحصر به فردج-کیفیت قطعاتد- ضمانت قطعات ساخته شدهه-بودجه تحقیقالف-کشور سازنده ایمپلنت: برخی کشورها قدمتی طولانی در زمینه ساخت ایمپلنت دارند و از سال های دور در این زمینه فعالیت دارند و این امر عامل مهمی در تعیین هزینه کاشت دندان می باشد.ب-تکنولوژی منحصر به فرد : در بین کشورهای سازنده ایمپلنت، برخی کشورها دارای تکنولوژی و سبک های مخصوصی در زمینه تولید قطعات ایمپلنت هستند و به هیچ قیمتی حاضر به فروش این تکنولوژی نیستند. در واقع این مسئله در حال حاضر به عاملی رقابتی در سطح جهان تبدیل شده است و این امر در قیمت ایمپلنت موثر می باشد.ج-کیفیت قطعات:هرچه کیفیت قطعات ساخته شده ایمپلنت بهتر باشد، قیمت ایمپلنت بالاتر است. در واقع هزینه تولید ایمپلنت برای شرکت سازنده ایمپلنت بالاتر است چرا که از بهترین مواد مصرفی در ساخت قطعات ایمپلنت استفاده می کند و این امر ماندگاری قطعات ایمپلنت را برای بیمار بالاتر می برد.د- ضمانت قطعات ساخته شده:این مورد مهمترین عامل در تعیین قیمت کاشت ایمپلنت می باشد. ضمانت ایمپلنت نشان می دهد که شرکت سازنده ایمپلنت به برند و مارک ایمپلنت خود 100 درصد مطمئن است. در این بین برخی شرکت های سازنده ایمپلنت ضمانت نامه کتبی به مرکز تخصصی ایمپلنت و متخصص ایمپلنت ارائه می کند. این مسئله در تعیین هزینه ایمپلنت یا هزینه کاشت دندان عامل بسیار مهمی می باشد.ه-بودجه تحقیقاتی:برخی شرکت های سازنده ایمپلنت، به مسئله تحقیقات در زمینه ایمپلنت اهمیت بسیار می دهند. در واقع بخش اصلی بودجه شرکت به این مورد اختصاص می یابد و به همین دلیل هر روز شاهد بهبود کیفی در زمینه تولید قطعات ایمپلنت هستیم. این مورد نیز در تعیین هزینه کاشت دندان نقشی تاثیرگذار دارد.
    کاشت دندان با لیزر

    نقش لیزر در کاشت دندان چیست؟کاشت دندان با لیزر درمان جدیدی است که سبب می شود که آسیب کمتر به بافت لثه و استخوان وارد می شود و مدت زمان جوش خوردن ایمپلنت هم کاهش پیدا می کند.استفاده از لیزر در کاشت دندان سبب می شود، محل جراحی ایمپلنت با حداقل آسیب به بافت لثه و استخوان آماده شود.فواید کاشت دندان با لیزر چیست؟
    در واقع ما جراحی آتروماتیک ( بدون آسیب ) در کاشت دندان با لیزر خواهیم داشت.در کاشت دندان با لیزر، ما قادر خواهیم بود فقط بافتهایی را که نیاز داریم، برداریم و به بافتهای سالم اطراف، آسیبی وارد نمی کنیم.برداشت بافت نرم و سخت با حداقل آسیب خواهد بود.دقت کاشت دندان در این روش بسیار بالاتر است و خونریزی مانند روش جراحی با تیغ، نخواهیم داشت.

    مزیت بزرگ دیگر جراحی ایمپلنت لیزر این است که مراحل بهبود زخم ناحیه مورد نظر را سرعت میبخشد. ما فقط بافت هدف را از بقیه بافتها جدا میکنیم و به بافتهای مجاور، آسیب وارد نمی کنیم. این مزیت، فرایند بهبود و خوب شدن زخم را بهتر می کند. جراحی لیزر به طور بسیار موثری، واکنش های التهابی بافت نرم و سخت را کاهش می دهد یا از آن جلوگیری مینماید.

    همچنین ترشح آنزیم هایی که نقش بازدارنده در فرایند التهابی دارند، را تقویت میکند. لیزر خواص ضد میکروبی هم دارد که عفونت را بر طرف می نماید. همچنین، لیزر سبب تحریک التیام بافت لثه و استخوان می شود. نتیجه نهایی این نوع جراحی، بهبود و التیام بهتر زخم نسبت به روشهای قدیمی جراحی است.روشهای قدیمی جراحی ایمپلنت این مزیت ها را ندارند.

    آیا از لیزر می توان برای برداشتن آلوده اطراف ایمپلنت که دچار التهاب شده، استفاده کرد؟
    بلی.می توان از لیزر برای حدف بافتهای آلوده اطراف ایمپلنت کمک گرفت.این یکی از مزیت های بسیار مهم و نقشهای کلیدی کاربرد لیزر در ایمپلنت است.انرژی حاصل از لیزر خواص ضد میکروبی دارد که باکتریهای اطراف ایمپلنت را از بین میبرد.پس از این که بافتهای آلوده اطراف ایمپلنت را از بین بردیم، می توانیم التیام و بهبود بافت های سخت مثل استخوان و بافت نرم مانند لثه را با کمک لیزر تحریک کنیم.

    هزینه کاشت دندان با لیزر چقدر است؟
    از آن جایی که دستگاه لیزر ، بسیار گران قیمت است و هزینه هداری بالایی دارد و مواد مصرفی آن نیز گران است، کاشت دندان با لیزر هزینه بیشتری نسبت به کاشت دندان به روش معمولی دارد که هزینه آن را منطقی تر می کند.
    اما اگر بیمار مزایای کاشت دندان با لیزر را که در بالا به آن اشاره گردید در نظر بگیرد، هزینه لیزر چندان هم بالا نخواهد بود.معمولا هزینه کاشت دندان با لیزر 20 تا 30 درصد بالاتر از کاشت دندان با روش معمولی خواهد بود.مزیت مهم دیگر این که بیمار بعد از کاشت دندان درد بسیار کمتری خواهد داشت.
  2. nik952148 آواتار ها
    • |
    • permalink
    مشاوره فنی و مهندسی انواع بلبرینگ
    این مجموعه اماده ارائه انواع بلبرینگهای مورد استفاده در تمامی صنایع مختلف و دیگر ملزومات آن به شما صنعتگران می باشد در همین راستا جهت مشاوره فنی و مهندسی و همچنین استعلام قیمت انواع بلبرینگ علاوه بر شماره های تماس ، فکس و ایمیل ، در صورت تمایل برای ارسال می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    همچنین این مجموعه از کارد مهندسی متخصص برخوردار بوده و ضمن بهره گیری نیروی متخصص ، با هدف تامین قطعات ، تجهیزات ، ارائه مشاوره فنی و مهندسی و همچنین تامین بلبرینگهای موردنیاز پروژه ها در خدمت جامعه مهندسین و صنعتگران کشور باشد.

    می توانید جهت اطلاع از کاربرد های انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و برینگ و همچنین کارایی این قطعات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
    سازندگان و مصرف کنندگان بلبرینگ به خاطر مسائلی نظیر قیمت، کیفیت و سهولت تعویض به سری خاصی از ابعاد توجه دارند. در این شرکت تمامی قطعات دارای استاندارد ISO می باشند.
    لازم به ذکر است این شرکت با تکیه بر تجارب علمی و عملی آماده ارائه مشاوره در زمینه نحوه مصارف بلبرینگ ، کاسه نمد ، رولیک ، یاتاقان ، تسمه پروانه ، نوار نقاله ، کوپلینگ ، بیرینگ ، رولبرینگ و همچنین وارد کننده و نماینده بلبرینگ SKF می باشد تا سهمی هرچند اندک در حفظ سرمایه های ملی و پیشبرد و افزایش توانمندی و بهبود کیفی صنایع را داشته باشد.
  3. nik952148 آواتار ها
    • |
    • permalink
    درباره خانه هوشمند
    خانه هوشمند چیست؟ این سوال به ظاهر ساده می تواند پاسخ های مختلفی داشته باشد. به طور کلی یک خانه هوشمند مکانی است که در آن تعدادی دستگاه تعبیه شده است. که می تواند کارهای مختلفی را که به طور معمول توسط انسان انجام می شود را انجام دهد. حال این دستگاه ها می توانند با وظایفی که ما انسان ها برایشان تعریف می کنیم کار خود را انجام دهند یا به واسطه هوش مصنوعی.

    در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید خانه خود را هوشمند کنید. دلایل متعددی وجود دارد که چرا چنین حرکتی می تواند امنیت خانه شما را افزایش دهد. از نظر مصرف انرژی مقرون به صرفه باشد. و این که از این به بعد زندگی در چنین خانه ای را سرگرم کننده خواهید یافت!
    در اینجا به شما خواهیم گفت که یک خانه هوشمند چیست؟ و چرا باید منزلتان را با اضافه کردن وسایلی به ظاهر غیرضروری مدیریت کنید؟ یا این که چرا باید اتوماسیون منزل خود را به صورت یکپارچه و از یک نقطه کنترل کنید؟ پس با ما باشید تا با هم جواب این سوال ها را بررسی کنیم.

    تاثیرات هوشمند سازی ساختمان بر جنبه های مختلف زندگی بشر
    با هوشمندسازی ساختمان علاوه بر آرامش و رفاهی که برای ساکنین فراهم می شود کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی های مصرفی نیز خواهیم داشت که از مهم ترین مزایای آن در جهان امروز به حساب می آید .

    در یک خانه هوشمند گویی خدمتکاری در اختیارتان است که برای ارائه سرویس به شما بیشترین تلاش خود را به کار می بندد تا از زندگی در چنین خانه ای بیشترین لذت نصیب شما گردد .
    این خدمت کار عادت ها ، علایق و سلیقه شما را می داند ، متوجه حضورتان در خانه می شود و مطابق نظر شما فرامین را به بهترین نحو به انجام می رساند . در یک ساختمان هوشمند یک دستیاری در اختیار شما خواهد بود
    این دستیار شما با توجه به عادت هایتان در برابر سرما و گرما دمای هوا را تنظیم می کند پیش از آنکه کاهش یا افزایش بیش از حد دما بخواهد تعادل دمایی خانه شما را بر هم بزند ؛ بنابراین در مواقعی که در منزل حضور ندارید نیز با انجام تنظیمات مورد نیاز ، در مصرف انرژی صرفه جویی می شود

    تاثیرات هوشمند سازی ساختمان
    با توجه به آنچه گفته شد در یک ساختمان هوشمند علاوه بر تعادل دمایی و صرفه جویی در مصرف انرژی ، در صورت بروز اتصالی در سیستم سیم کشی و تحمیل بار اضافی سریعا متوجه آن خواهید شد .
    حال تصور کنید می خواهید در پایان یک روز پر مشغله و خسته کننده خود را به تماشای فیلم مورد علاقه تان در خانه مهمان کنید لازم است نور اتاق را تنظیم کنید ، پرده ها را بکشید ، شرایط را محیا کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید . اما با وجود خستگی این همه مقدمه چینی برای یک فیلم احتمالا شما را از تماشای آن منصرف می کند . اما کمی صبر کنید دستیار شما آماده است تا همه این کارها را انجام دهد بی آن که لازم باشد از جای خود جابجا شوید .
    همچنان که روی مبل نشسته اید و مشغول مطالعه یا تماشای فیلم هستید یا گپ و گفت شبانه ای با اعضای خانواده خود ترتیب داده اید می توانید روشنایی اتاق ها و قسمت های مختلف خانه را تنظیم کنید و لازم نیست برای روشن یا خاموش کردن لامپ ها به اتاق ها سر بزنید . این فاصله دور می تواند تنظیم روشنایی یک اتاق از اتاقی دیگر و حتی از خارج از منزل باشد .
    بنابراین همانطور که اشاره شد در خانه هوشمند با نظارت بر بخش های مختلف با یک سیستم هوشمند مرکزی از داخل یا خارج از منزل ، همه چیز تحت کنترل شماست و ضمن تامین امنیت و راحتی شما ، در انرژی مصرفی نیز صرفه جویی شده که همین مسئله در دنیای امروز از مهم ترین مزیت های هوشمند سازی به حساب می آید .
    خانه هوشمند ، ساختمان هوشمند ، هوشمند سازی ساختمان ، هوشمندسازی ساختمان
  4. daneshkadeha آواتار ها
    • |
    • permalink
    گام به گام علوم تجربی پایه هشتم فصل ۱ تا ۱۴


    پاسخ فعالیت، فکر کنید و آزمایش کنیدهای علوم تجربی هشتم فصل ۱ مخلوط و جدا سازی مواد


    علوم تجربی
    شامل:
    + خود را بیازمایید
    + فعالیت ها
    + فکر کنید ها
    + آزمایش کنید ها
    + گفت و گو کنید ها
    مشاهده و دانلود فایل
    پاورپوینت علوم تجربی هشتم فصل ۲ تغییرهای شیمیایی در خدمت زندگی


    تغییرهای شیمیایی در خدمت زندگی


    شامل:
    + خود را بیازمایید
    + فعالیت ها
    + فکر کنید ها
    + آزمایش کنید ها
    + گفت و گو کنید ها
    + اطلاعات جمع آوری کنید ها
    فصل۲: تغییرهای شیمیایی در خدمت زندگی
    پاورپوینت پاسخ فعالیت، فکر کنید و گفت و گو کنیدهای علوم تجربی هشتم فصل ۳ از درون اتم چه خبر


    علوم تجربی هشتم فصل ۳ از درون اتم چه خبر


  5. aliasghar73 آواتار ها
    • |
    • permalink
    طراحی ردیاب خودرو

    طراحی ادوات الکترونیکی مانند ردیاب خودور بیشتر از اینکه نیاز به دانش دانشگاهی داشته باشد متکی به تجربه است .
    بدون تجربه محصول طراحی شده فقط بر روی میز کار خواهد کرد و اگر در فضای باز و در محیط مورد نظر تست شود اکثرا با اشکال مواجه میشود .
    گروه ردیاب کارینا با ۵ سال سابقه در زمینه طراحی ردیاب خودرویی آماده طراحی ردیاب خودور با امکانات مورد نظر شما میباشد .ما میتوانیم ایده های شما را به محصول تبدیل کنیم .
    طراحی ردیاب کمک میکند تا شما بتوانید یک کسب و کار جدید را ایجاد کنید و به اشتغال زایی کشور کمک کنید .
    ردیاب خودرو متشکل از اجزای مختلفی اعم از تغذیه و بخش ارتباط اینترنتی و اس ام اس و بخش دریافت اطلاعات جی پی اس از ماهواره و همچنین میکروکنترل های دستگاه که نقش پردازنده دستگاه را دارند ، همچنین در دستگاه های تولیدی ما از حافظه داخلی استفاده شده تا بتوان در شرایط عدم آنتندهی موقعیت ها را در درون خودو ذخیره کند .


    قیمت ردیاب خودور

    در طراحی محصول باید همیشه قیمت تمام شده آن نیز مد نظر قرار بگیرد ،
    محصول خروجی از زیر دستان شما باید امکان رقابت با محصولات ایرانی و خارجی مختلف را داشته باشد .
    هنر طراحی این است که با کمترین هزینه تمام شده بتواند یک محصول با کیفیت ارایه کند .
    گروه کارینا به عنوان تولید کننده ردیاب خودرو آماده همکاری با شرکت های همکار در زمینه طراحی و تولید ردیاب خودرو میباشد .

    برای مشاوره در زمینه طراحی ردیاب خودرو با شماره ۰۹۱۲۰۹۳۸۳۹۰ تماس حاصل نمایید

    طراحی ردیاب خودرو

    هماهنگی نرم افزار و سخت افزار ردیاب

    برنامه نویسی انجام شده بر روی ردیاب های خودور باید هماهنگ
    با سخت افزار تست شود و باگ گیری بر روی آن انجام شود .
    اینکه نرم افزار را بتوان با سخت افزار هماهنگ کرد یکی از مواردی است که از تجربه ناشی میشود .
    شما میتوانید از گران ترین ماژول ها و میکروکنترولر های موجود در بازار استفاده کنید
    ولی عدم توانایی در برنامه نویسی میتواند پروژه شما را با مشکل روبرو

    همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم همین عدم تجربه ها باعث شده
    تا محصولات ایرانی با عدم کیفیت مواجه باشند و نتوانند بازار خود را در بین محصولات خارجی تثبیت کنند .
    برای آشنایی با کارکرد سامانه ردیابی به این لینک کلیک کنید .

    چرا طراحی ردیاب خودرو را به کارنیا بسپاریم ؟

    همواره باید به این نکته توجه کرد که تجربه همواره نقشی حیاتی در بحث طراحی دستکاه های الکترونیکی از جمله جی پی اس خودرو بازی میکند .
    تیم ما با تجربه بیش از ۵ سال کارکرد با انواع ردیاب های خودرویی موجود در بازار و تجربه در زمینه واردات این محصول میتواند به شما این اطمینان را بدهد را که بهترین طراحی ردیاب توسط تیم ما انجام خواهد شد .
    ما میتوانیم بر اساس نیاز های شما ردیاب طراحی و سورس کد نرم افزاری و نقشه سخت افزاری آن را در اختیار شما قرار دهیم .


    بحث رجیستری و ردیاب های خودرویی ؟

    اکنون که این مقاله نگارش میشود یعنی شهریور سال ۹۷ طرح رجیستری برای تمام دستکاه ها اعم از موبایل و تبلت اجرایی شده است و به مدت کوتاهی دستگاه های دیگری نظیر ردیاب های خودرو و جی پی اس ها و دزدگیر های سیمکارتی و مودم ها نیز شامل این طرح میشوند . با اجرای این طراح واردات ردیاب ها با مشکل مواجه شده و باید مجوز های مختلف برای آن اخذ شود . اما اگر شما تولید کننده این محصول باشید این فرآیند برای شما راحتتر خواهد بود و به راحتی میتوانید مجوز های لازمه را دریافت کنید .

    طراحی ردیاب خودرو های سنگین

    ما میتوانیم بر حسب نیاز های شما ردیاب هایی دارای سنسور های دما و رطوبت طراحی و تست کنیم . همچنین با این امکان شما میتوانید دمای داخل یخچال خودرو و میزان رطوبت آن را کنترل کنید و در صورت نیاز بتوانید دمای آن را با توجه به مواد موحود در آن کم یا زیاد کنید . همچنین ما میتوانیم از سنسور هایی بهره ببریم که دارای سنسور داخلی رطوبت نیز هستند و با استفاده از آنها شما میتوانید رطوبت خودرو یا تریلی خود را کنترل کنید

    منبع :ردیاب خودرو
  6. بشری کالا آواتار ها
    • |
    • permalink
    اجناس اینترنتی ارزان و با کیفیت در فروشگاه اینترنتی بشری کالا :

    https://boshrakala.ir
  7. omid21 آواتار ها
    • |
    • permalink
  8. mazinani آواتار ها
    • |
    • permalink
    جعبه های آتشنشانی یا فایر باکس
    جعبه های آتشنشانی یا فایر باکس به منظور فراهم آمدن فضایی جهت استفاده از سایر تجهیزات اطفا حریق غیر اتوماتیک در اماکن مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.


    جعبه های آتشنشانی در ابعاد مختلف و به صورت روکار و توکار ساخته میشود. جعبه های اتشنشانی با شیلنگ های برزنتی و شیلنگ های لاستیکی (قرقره هوزریل) مورد استفاده قرار میگیرد.
    بهترین تجهیز برای اطفاء حریق در ساختمان های مسکونی و اداری و واحد های صنعتی و انبار های کالا و غیره جعبه های آتش نشانی یا همان فایر باکس FIRE BOX می باشد.
    جعبه های آتش نشانی همانطور که از نام آن پیداست محفظه های است جهت نگهداری سیستم های اطفاء حریق که درون آنها معمولاً قرقره های نگهدارنده شیلنگ آتش نشانی و کپسول های اطفاء حریق ابزار های امدادی و … قرار میگیرند.
    این جعبه ها پس از کپسول های آتش نشانی دستی جزو اولین تجهیزات اطفا حریق در لحظات اولیه کشف حریق است ،با کارکرد بسیار حیاتی خود ضمن پاکسازی فضای محیط از دود و حرارت حریق، تسریع در خاموش کردن آتش سوزی، ممانعت از برگشت شعله و ایجاد زمان مناسب جهت فرار افراد گرفتار در حادثه ، و به جهت ارتباطشان با شبکه تر و خشک آتش نشانی یکی از مهم ترین محل های تامین آب برای تیم های عملیاتی نیز به شمار می روند.
    شبکه آب آتش نشانی چیست ؟
    این شبکه شامل لوله های آب مشخصی است که به صورت عمودی و افقی از سطح زمین تا بالاترین نقطه ی ساختمان (پشت بام) امتداد یافته و متناسب با نوع تصرف سازه و بار حریق موجود سایز لوله مشخص شده و در هر طبقه یک یا چند خروجی از آن جهت نصب جعبه آتش نشانی گرفته میشود.
    انواع شبکه ی (رایزر) آب آتش نشانی یا انواع سیستم آبرسانی جعبه آتش نشانی :
    ۱- سیستم خشک:
    ۲-سیستم تر :
    ۳- سیستم مرکب (تر و خشک) :
    سیستم تر: این نوع شبکه ، از انتهایی ترین قسمت ساختمان (زیر زمین)شروع و تا بالاترین نقطه ی آن پشت بام به پایان می رسد.این نوع شبکه به مخزن آب آتش نشانی که بنا به وضعیت سازه بر روی بام و یا زیرزمین تعبیه شده ( در صورت تعبیه مخزن آب آتش نشانی در زیر زمین حتما جهت تامین فشار در هنگام قطعی برق باید سیستم به دیزل ژنراتور مجهز باشد ) این مخزن به لوله ی آب شهری متصل میگردد.
    تمام خروجی های تعبیه شده در طبقات در صورت نیاز قادر به تامین آب می باشد.
    لذا در این نوع سیستم جعبه آتش نشانی آب مورد نیاز از آب شهری تامین می گردد. لوله کشی این سیستم به لوله کشی آب شهری ساختمان متصل بوده و اجاز ه میدهد همیشه در این سیستم آب وجود داشته باشد بطوریکه هرگاه شیر ورودی جعبه آتش نشانی و نازل سر لوله باز شود آب جریان می یابد. وجه تسمیه این سیستم نیز به علت وجود همیشگی آب در سیستم می باشد. بطور معمول ورودی پایینی جعبه آتش نشانی را به لوله کشی این سیستم اختصاص می دهند ولی معمولا در جعبه های آتش نشانی در هر دو طرف جعبه هم در بالا و هم در پایین جعبه (۴ عدد سوراخ) ، این ورودی ها پیش بینی شده است تا نصب آن در هر شرایطی میسر گردد.
    سیستم خشک: این نوع شبکه به لوله ی آب شهری متصل نبوده و ورودی آن در مجاورت درب ورودی ساختمان یا طبقه ی همکف نصب می گردد با سایز ۱٫۵ یا ۲٫۵ اینچ نصب میگردد تا در مواقع ضروری آب توسط پمپ خودروی آتش نشانی به درون شبکه پمپاژ گردیده و در تمامی خروجی ها قابل دریافت باشد.
    در این نوع سیستم جعبه آتش نشانی ، منبع آب مورد نیاز جهت استفاده در سیستم لوله کشی جعبه آتش نشانی و یا قرقره آتش نشانی از منابع آب ساختمان و یا محل مورد استفاده جداست و به سیستم لوله کشی آب شهری ساختمان ارتباطی ندارد. بنابراین در حالت عادی داخل لوله ها و جعبه آتش نشانی و قرقره آن، آب وجود نداشته و خشک می باشد. وجه تسمیه این سیستم نیز به همین علت است. در سیستم خشک جعبه آتش نشانی آب مورد نیاز از طریق لوله ورودیی که معمولاً در جلوی درب ساختمان و یا محل مورد نظر در یک محفظه شیشه ای نصب شده است تامین می گردد. در هنگام ضرورت تانکرها و یا پمپهای آتش نشانی به این ورودی متصل شده و آب مورد نیاز را به درون سیستم جعبه آتش نشانی پمپاژ می نمایند و بدین صورت آب در هر طبقه در لحظه ضرورت قابل استفاده خواهد بود. بطور استاندارد ورودی بالای جعبه آتش نشانی را به لوله کشی این سیستم اختصاص می دهند که بطور معمول جعبه های در هر دو طرف جعبه هم در بالا و هم در پایین جعبه (۴ عدد سوراخ) ، این ورودی ها پیش بینی شده است تا نصب آن در هر شرایطی میسر گردد.
    سیستم مرکب (تر و خشک) : در این نوع سیستم ، با توجه به شرایط ساختمان نظیر مساحت، ارتفاع آن و غیره از ترکیب دو سیستم تر و خشک همزمان استفاده می گردد. در زیر ، یک سیستم متشکل از لوله های تر و خشک با یک تانک مرتفع ، نشان داده شده است . سیستم های لوله های تر برای استفاده ساکنین جهت اطفاء آتش های کوچک در نظر گرفته شده است .در ساختمان های بلند باید یک پمپ خودکار برای رساندن آب ( از لوله شهر ، تانک ذخیره یا منبع ) به جعبه آتش نشانی وجود داشته باشد .
    اصطلاحات رایج در مورد جعبه های آتش نشانی
    جعبه ی آب آتش نشانی: (Fire Box) (Hose Boxes)
    قرقره آب آتش نشانی در سیستم تر : فایر هوز (Fire Hose) یا هوزریل (Hose Reel)
    نصب جعبه ی آب آتش نشانی
    فایرباکس یا جعبه آتش نشانی تقریبا ۱۳۰cm بالاتر از کف تمام شده ،بر روی دیوار و در محل قابل رویت عموم نصب می گردد.جعبه آتش نشانی باید در مناطقی نصب گردد که مورد دید همگان باشد اصولاً فایرباکس در راه پله های فرار، پاگردها، درب ورودی ساختمان ها، دالان ها و سایر نقاط مورد نیاز نصب می گردد. بهترین مکان ها برای نصب جعبه آتش نشانی در نزدیکی ورودی ها و خروجی ها است. جعبه آتش نشانی نباید در پشت دیواره ها و یا شکاف ها نصب گردد تا در موقع لزوم بتوان از آن به نحو احسن استفاده شود.
    فاصله ی فایرباکس ها از یکدیگر می بایست حداکثر ۳۰m باشد تا در مواقع عدم عملکرد هریک ، دیگری آن را همپوشانی نماید.
    شعاع پوشش اطفایی هر فایر باکس ۲۰m می باشد که کمترین فشار در آخرین خروجی نباید کمتر از ۲bar باشد.
    حداقل برد مفید فایرهوز و هوزریل نباید در حالت مستقیم (جت) کمتر از ۶m باشد.
    استاندارد نصب قرقره آتش نشانی
    قرقره آتش نشانی باید در محل های مشخص و قابل دسترسی در هر طبقه از ساختمان نصب گردد و سطح پوشش آن تمام اتاق ها را در هر طبقه مورد نصب فراهم نماید.
    در موقع نصب قرقره آتش نشانی باید به موارد زیر دقت نمود.
    یکی از بهترین مکان ها برای نصب قرقره آتش نشانی نزدیکی محل های خروج اضطراری می باشد.
    قرقره آتش نشانی باید در جایی نصب گردد که مانع حرکت افراد در مواقع عادی و اضطرار نباشد.
    ارتفاع نصب قرقره آتش نشانی حدودا ۱۳۰ سانتی متر از سطح کف ساختمان نصب گردد.
    فشار آب در داخل قرقره آتش نشانی باید به اندازه ایی باشد که حداقل پرتاب آب، ۶ متر در حالت جت و حداقل میزان آب خروجی (دبی) در هر دقیقه ۳۰ لیتر باشد.
    حداکثر فاصله نصب قرقره های آتش نشانی از دیگر همانند جعبه آتش نشانی سی متر می باشد.
    جعبه های آتش نشانی با شیلنگ های نواری یا برزنتی یا نخ پرلون: فایر هوز (Fire Hose)
    لوله های نواری ( برزنتی ) تعبیه شده در این جعبه ها به منظور خاموش کردن حریق های بزرگ به کار می روند به طوری که آتش نشانان نیز از این لوله های نواری در عملیات استفاده می نمایند. این فایرباکس ها در کارخانجات ،کارگا های بزرگ ،پارکینگ ها ، فروشگاه های بزرگ و به طور کلی محل هایی که احتمال آتش سوزی بزرگ بالا است، کاربرد دارد.
    اجزای تشکیل دهنده فایرهوز شامل یک جعبه ی فلزی ضدزنگ است که درون آن یک قرقره، یک نازل ، یک رشته شیلنگ نواری(۲۰متر) می باشد.در جعبه های جدید از ورق های آلومینیومی یا استیل استفاده شده و ضمن پرهیز از نصب قفل های سوییچی به دلیل احتمال آسیب دیدگی ، با نصب برچسب نحوه ی استفاده به زیبایی نمای تجهیزات مذکور نیز می افزایند.
    به زبان ساده FIRE BOX مجهز به شلنگ برزنتی ، نازل سه حالته ، TREAD COUPLING، HOSE COUPLING و شیر فلکه زاویه ای می باشد یا به زبان ساده تر شامل شیر فلکه برنجی / هیدرانت / کوپلینگ / شلنگ آتش نشانی برزنتی ۲۰متری / نازل سه حالته آتش نشانی هستند.
    جعبه های فایرهوز دارای شیلنگ و خروجی های متفاوتی هستند که می تواند شامل :۱ ،۵/۱ ، ۲ و ۵/۲ اینچ باشد.
    بهترین انتخاب برای سایز شلنگ جعبه های آتش نشانی در سیستم شلنگ های برزنتی سایز ۱٫۵ اینچ یا ۲٫۵ اینچ میباشد زیرا آتش نشانان در هنگام حریق میتوانند به راحتی تجهیزات خود را با تجهیزات موجود در جعبه های آتش نشانی مرتبط سازند
    بالطبع تعیین نوع و دبی خروجی آب از نازل به عوامل زیر بستگی دارد:
    – نوع تصرف و محتویات
    – سرعت اشتعال پذیری
    – ساکنین
    جعبه های آتش نشانی با لوله های لاستیکی یا همان شلنگ های PVC یا هوزریل (Hose Reel):
    لوله های لاستیکی تعبیه شده داخل این جعبه ها که تحت عنوان هوزریل معروفند ، جهت خاموش کردن حریق های کوچک و عموماً در واحدهای مسکونی و اداری استفاده می شوند. لوله های لاستیکی مورد مصرف در این جعبه ها ، منعطف و دارای قطری کمتر از ۱۹ mm هستند و چون بر روی قرقره مخصوص قرار دارد، در مواقع نیاز صرفاً به اندازه ی نیاز از جعبه خارج شده و به کار گرفته می شود.
    HOSE REELدارای شلنگ لاستیکی ¾اینچ ، نازل آتش نشانی ، شیر گازی ، لوله رابط و بست های مربوطه میباشد عموماً طول شلنگها ۲۰ متر در نظر گرفته می شود ولی از نظر فنی باید طول شلنگها تا دورترین محل ۵ متر فاصله داشته باشند.
    معایب و محاسن قرقره با شیلنگ هوزریلی و قرقره با شیلنگ برزنتی
    ۱- دبی (میزان آب خروجی در دقیقه) در قرقره برزنتی بسیار بیشتر از دبی قرقره هوزریلی است.
    ۲- استفاده از قرقره برزنتی تنها برای افراد آموزش دیده مناسب است ولی استفاده از قرقره هوزریلی برای همه افراد بسیار آسان و راحت است.
    ۳- در قرقره برزنتی باید حتماً ۲۰ متر شیلنگ برزنتی باز شود تا بتوان آبدهی را انجام داد اما در قرقره هوزریلی نیاز به باز شدن تمام شیلنگ نیست و به هر اندازه که نیاز است شیلنگ باز می شود.
    ۴- قرقره هوزریلی دارای قیمت بسیار کمتری نسبت به قرقره برزنتی می باشد.
    ۵- قرقره هوزریلی دارای عمر بیشتری نسبت به قرقره برزنتی با نخ پرلون است.
    ۶- شیلنگ هوزریلی بعد از استفاده براحتی بدور قرقره پیچیده می شود اما شیلنگ برزنتی مورد استفاده در قرقره های برزنتی، بایستی قبل از پیچیده شدن به دور قرقره حتما از داخل خشک گردند. چرا که رطوبت باقیمانده در داخل این نوع شیلنگ باعث پوسیدگی سریع از داخل آن می شود.
    ۷- قرقره هوزریلی بدلیل راحتی در باز شدن از روی قرقره دارای سرعت عمل بیشتری نسبت به نوع برزنتی آن می باشد و برای اطفاء حریق در اولین لحظات بهتر عمل می نماید.
  9. hamidehamini آواتار ها
    • |
    • permalink
    یکی از حیاتی ترین و مهم ترین عناصر تبلیغاتی یک کسب و کار طراحی لوگو است. لوگو اولین چیزی است که مخاطب شما آن را می بیند و با آن ارتباط برقرار می کند.این همان تصویری است که مردم زمانی که نام شرکت شما را می شنوند، میشناسند و در ذهن خود تصور می کنند . نشانه و لوگو هویت بصری کسب و کار است و طراحی اصولی و مناسب لوگو می تواند به تاثیر گذاری برند شما در ذهن مشتری و مخاطب کمک بسیار زیادی نماید.
    https://3sotweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%...8-logo-design/
  10. hamidehamini آواتار ها
    • |
    • permalink
    انیمیشن یا پویانمایی ( Animation) نمایش سریع و پیوسته ی تصاویر با موقعیت های مدل های واقعی است.در این نمایش تند و پیوسته یک توهم حرکت برای بیننده ایجاد می شود. در واقع حرکت تصاویر در پویانمایی ها به علت خطای دید است. این حرکت تصاویر در پویانمایی از پدیده ی ماندگاری تصاویر ناشی می شود. برای نمایش پویانمایی می توان از پروژکتور های حرفه ای یا کامپیوتر استفاده کرد. ساخت انیمیشن حرفه ای به دو صورت سنتی و دیجیتال انجام می شود. شرکت سه سوت وب در زمینه ی ساخت انیمیشن دو بعدی ، سه بعدی به شیوه های مختلف فعالیت حرفه ای دارد.



    https://3sotweb.com/%d8%a7%d9%86%db%...c%d8%b4%d9%86/
  11. hamidehamini آواتار ها
    • |
    • permalink
    در تعریف طراحی پورتال یا طراحی پرتال می توان گفت که داده هایی که به صورت پراکنده جمع آوری شده،سازمان دهی و طبقه بندی می کند و معمولا به علت اهمیت و کاربردش،جایگاه بالایی در همه شرکت ها و سازمان ها دارد و با هدف توسعه و رشد و صرف هزینه کمتر کاربران و مشتریان طراحی شده است که طراحی پورتال سازمانی یکی از آنهاست.ازجمله مزایای طراحی پورتال سازمانی صرف هزینه کمتر و به روز نگه داشتن اطلاعات وافزایش داده های خام است. برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی پورتال، به آدرس وبسایت زیر مراجعه نمایید


    https://3sotweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%...a%d8%a7%d9%84/
  12. hamidehamini آواتار ها
    • |
    • permalink
    بسیاری از سمپاشی ها که برای از بین بردن سم ها کاربرد دارد،به سلامت انسان ها آسیب می رساند. سمپاشی معمولا به دست شرکت سمپاشی و افراد حرفه ای سپرده می شود . سمپاشی منازل و سمپاشی ساس یکی از خدمات شرکت سمپاشی می باشدو با نزدیک شدن به فصول گرما،سمپاشی منازل ضرورت پیدا می کند.

    09122563266

    https://yaransabz.com/
  13. hamidehamini آواتار ها
    • |
    • permalink
    سمپاشی ساس از اقدامات مهم برای از بین بردن این حشرات سمج می باشد. این حشرات بدن بیضی شکل دارند با طول حدود 4-5 میلیمتر. این حشرات پس از تغذیه از خون بدنشان کشیده تر می شود. فیزیولوژی بدن این حشرات این امکان را به آنها می دهد تا به راحتی در درز ها و شکاف های وسایل مانند مبلمان ، رختخواب و ساکن شوند. ساس ها هنگام شب از خون انسان تغذیه می کنند. به همین خاطر هست که در ابتدا پی بردن به وجود این حشرات کار دشواریست.

    https://yaransabz.com/component/spsi...tem/1-bed-bugs
  14. hamidehamini آواتار ها
    • |
    • permalink
    رزرو محل اقامت مانند اجاره سوئیت در تهران یک روزه ، اجاره سوئیت در تهران ،مشهد به صورت روزانه و ارزان و سایر شهرها از جمله فعالیت های مرکز ایران سوئیت می باشداجاره آپارتمان مبله در تهران . ایران سوئیت با سال ها تجربه درخشان از برترین مرکزهای اجاره سوئیت در تهران یک روزه و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می باشد.
    روزانه افراد زیادی به تهران سفر می کنند. به علت شلوغی و بزرگی شهر تهران، تهیه مکان راحت و نزدیک به محل کار و در عین حال مقرون به صرفه اهمیت زیادی دارد.
    ایران سوئیت این افتخار را دارد تا با فراهم کردن بهترین امکانات مورد نیاز شما خاطره ای خوش را در سفر برایتان رقم بزند. محیطی امن ، دلنشین و امکانات ویژه ضمن قیمت ارزان با اجاره آپارتمان مبله در تهران در مرکز ایران سوئیت ممکن است.
    یکی از دلایل محبوبیت و موفقیت های سامانه ایران سوئیت ، اجاره انواع آپارتمان ، سوئیت و ویلا و ... با تعداد بسیار بالا ، امکانات و قیمت های مختلف در تمام شهر های ایران در سامانه ایران سوئیت قابل رزرو است.

    اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران ایران سوئیت به عنوان یک سامانه کاملا تخصصی و بدون واسطه در تلاش است تا با در نظر گرفتن نیاز شما برای رزرو یا اجاره سوئیت در تهران و اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران بهترین امکانات را ارائه دهد. خدمات اجاره و رزرو سوئیت و آپارتمان مبله در تهران با مرکز ایران سوئیت به صورت ارزان ، لوکس ، کوتاه مدت و بلند مدت در شهرهای مشهد، تهران، کیش، شیراز، اصفهان و سایر شهرهای ایران می باشد.

    https://iransuite.com/city/%D8%AA%D9...1%D8%A7%D9%86/
  15. hamidehamini آواتار ها
    • |
    • permalink
    سمپاشی ساس از اقدامات مهم برای از بین بردن این حشرات سمج می باشد. این حشرات بدن بیضی شکل دارند با طول حدود 4-5 میلیمتر. این حشرات پس از تغذیه از خون بدنشان کشیده تر می شود. فیزیولوژی بدن این حشرات این امکان را به آنها می دهد تا به راحتی در درز ها و شکاف های وسایل مانند مبلمان ، رختخواب و ساکن شوند. ساس ها هنگام شب از خون انسان تغذیه می کنند. به همین خاطر هست که در ابتدا پی بردن به وجود این حشرات کار دشواریست.

    https://3sotweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%...a%d8%a7%d9%84/
  16. hamidehamini آواتار ها
    • |
    • permalink
    در طراحی سایت دو فاکتور قیمت و کیفیت اهمیت بسیاری دارند. طراحی سایت ارزان در تهران ضمن رسیدن به بالاترین کیفیت ، از اهداف بزرگ سه سوت وب ، شرکت طراحی سایت تهران می باشد. ما با بهره گیری از متد پیشرفته و سطح علمی بالای پرسنل،این افتخار را داریم که از برترین مجریان طراحی سایت در تهران باشیم.از بزرگترین مراجع تخصصی طراحی وب سایت تهران ، شرکت طراحی سایت سه سوت وب می باشد که با به کار گیری تیم متخصصان حرفه ای،در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتری،تلاش بی وقفه دارد. طراحی انواع وب سایت های اختصاصی و ریسپانسیو ، سئو سایت ، طراحی اپلیکیشن از فعالیت ‌های حرفه ای شرکت طراحی سایت سه سوت وب می‌باشد. ظاهری منحصر به فرد با طراحی سایت تهران سه سوت وب ضمن طراحی وب سایت ارزان ، سئو سایت و در نهایت سایتی با کیفیت از اولویت های مهم یک طراحی وب سایت حرفه ای ست.


    https://3sotweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%...1%d8%a7%d9%86/
  17. polyghaleb آواتار ها
    • |
    • permalink
  18. manafiyan97 آواتار ها
    • |
    • permalink
    امیدوارم روزی در ایران هم شاهد برند های باکیفیت باشیم
    برای ارتباط با موسسه حقوقی روشنی معز و همچنین اخذ مشاوره با وکیل در کرج به سایت
    https://xn--mgbg1fo99b.com/ مراجعه کنید و از مشاوره انلاین و تخصصی وکیل در کرج موسسه حقوقی روشنی معز بهره مند شوید
  19. manafiyan97 آواتار ها
    • |
    • permalink
    ممنون از اطلاعاتتون در خصوص برند شنل
    شرکت تولیدی پشم شیشه ایران با هدف تولید و ساخت انواع و اقسام عایق های رطوبتی و مشتقات آن در سطح استاندارد های ملی و بین المللی تاسیس شده .
    برای ارتباط با شرکت تولیدی پشم شیشه ایران ایزوگام در کیش به وبسایت http://pashmeshishehiran.ir مراجعه کنید.
  20. manafiyan97 آواتار ها
    • |
    • permalink
    پی سی کلاس یک سامانه تدریس خصوصی در تهران است که در سرا سر ایران به صورت انلاین صورت میگیرد. تعرفه های معلم خصوصی در پی سی کلاس بسیار مناسب است و تدریس از کیفیت بالایی برخوردار است .درحال حاضر پی سی کلاس در مقاطع تحصیلی ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان ,کنکور سراسری، دانشگاه، کنکور ارشد ودر حوزه های تدریس خصوصی ریاضی,تدریس خصوصی شیمی،تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان در سراسر ایران فعال میباشد
    برای ثبت نام در پی سی کلاس و بهرمندی از مدرسان با انگیزه این سامانه به سایت https://p30class.com. مراجعه کنید
صفحه 1 از 3 123 آخرین