ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





مشاهده RSS Feed

bahman1369

نکاتی در ارتباط با زیورآلات رز گلد

به این مطلب امتیاز بدهید
توسط bahman1369 در تاریخ 2018/02/18 در ساعت 14:03 (272 نمایش ها)
قبلا در مقاله ای جداگانه درباره رنگ رزگلد در دنیای زیورآلات مطالبی را ارائه کرده ایم در این مقاله نیز ۸ نکته از رنگ زیبای رزگلد را با شما در میان خواهیم گذاشت و از شنیدن نظرات و سلایق شما نیز استفاده خواهیم کرد.

اگر به دنبال رنگ رزگلد می گردید یا اسم آن را شنیده اید یا از جواهرات و زیورآلات رزگلد داشته اید پس بدون شک می دانید که این رنگ خاص از زیورآلات در دنیای مد و زیبایی و زیورآلات از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. رزگلد رنگی است که به سادگی می توان ادعا کرد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و تحسین او را بر می انگیزد. رنگ رزگلد بیشتر در دنیای زیورآلات مطرح است ولی با این حال در دنیای لباس و رنگ مو نیز از شهرت زیادی برخوردار است. در این مقاله از لوکس گلامور قصد داریم برخی از ویژگی و نکات مربوط به این رنگ خاص را بررسی کنیم.


  • طلایی که سرخ شده است!


آیا می دانید طلای رزگلد چگونه به این رنگ زیبا می رسد ؟ جواب ساده است. در ترکیب طلا مقداری آلیاژ مس استفاده می شود. همانطور که در مقاله ” آشنایی با فلز طلا در دنیای زیورآلات” اشاره شده است طلایی که استفاده می کنیم طلای خالص نیز و مقداری آلیاژ از جمله مس و نقره به آن اضافه می شود تا قدر و استحکام بیشتری داشته باشد. به منظور تغییر رنگ طلایی طلا به رنگ رزگلد مقدار آلیاژ مس را بیشتر و مقدار آلیاژ نقره را کمتر در طلا استفاده می کنند. البته باید دقت کنید که در این رنگ از طلا ها مقدار فلز طلا ثابت است و فقط میزان آلیاژ مس و نقره تغییر می کند. پس این رنگ زیبا به دلیل افزودن فلز مس به وجود می آید.



  • روند صعودی طرفداران رنگ رزگلد


رنگ رزگلد در دنیای مد رو به پیشرفت است و روز به روز طرفداران بسیاری را به خود جذب می کند و این امر فقط در دنیای زیورآلات نیست و می توان گفت رنگ رزگلد در دنیای رنگ مو و لباس نیز بسیار محبوب است ولی به هیچ عنوان زیبایی و درخشندگی و جذابیت این رنگ در دنیای زیورآلات را نمی توان نادیده گرفت. اگر به زیورآلات رزگلد حس خاصی ندارید پس بهتر است نگاهی به ساعت های رنگ رزگلد نیز بیاندازید.



  • با همه رنگ پوستی سازگار است.


یکی از مهمترین نکات در ست کردن زیورآلات توجه نقش رنگ پوست است. رنگ رزگلد را می توان رنگی دانست که با همه رنگ های پوست سازگار است و می توانید انواع دستبند و انگشتر ، گوشواره و گردنبد رزگلد را با پوست خود ست کنید و از زیبایی هرچه بیشتر خود لدت ببرید.



  • به راحتی ترکیب و ست می شود


یکی از خاصیت های زیورآلات و بدلیجات رزگلد می توان به ست شدن و هماهنگی با دیگر رنگ ها مانند طلایی و نقره ای است. شما می توانید به راحتی زیورآلات رزگلد را به زیورآلات و بدلیجات رنگ طلایی و نقره ای ست کنید و هیچ گونه نگرانی راجع به زیبایی و ست بودن زیورآلات خود نداشته باشید. زیورآلات رنگ رزگلد می توانند با اکثر لباس ها و رنگ ها ترکیبی زیبا و چشم نواز را ایجاد کنند. پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به “ نحوه ست کردن لباس ها با زیورآلات” را مطالعه کنید.



  • رزگلد را به راحتی جایگزین کنید


اگر نگران این هستید که اگر زیورآلات رنگ رزگلد را خریداری کنید با پوست و لباس شما همخوانی نخواهد داشت بهتر است بدانید که این نگرانی شما کاملا بی مورد است و می توانید از زیبایی این رنگ فوق العاده لذت ببرید و با لباس ها و رنگ مو و رنگ لاک خود ست کنید. اگر می خواهید طلا رزگلد خریداری کنید و دو دل هستید و از بابت خلوص طلای رزگلد نگران هستید این نگرانی شما نیز بی مورد است چرا که میزان فلز طلای به کار رفته در این رنگ از طلا دقیقا برای همسان خود در رنگ طلایی است و می توانید از میزان خلوص طلای خود مطمن باشید
برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
دسته بندی ها
دسته بندی نشده

نظرات

  1. بشری کالا آواتار ها
    • |
    • permalink
    اجناس با کیفیت و ارزان در فروشگاه اینترنتی بشری کالا یه سر بزنید ضرر نمیکنید :


    https://boshrakala.ir