انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




دلایلی که نشان می‌دهد پرسونای مخاطب شما به خوبی کار نمی‌کند


آنچه فکر می کنید هستید، آنچه مشتری از شما می بیند!


آیا تا به حال پیش آمده که مطمئن باشید همه چیز را درست انجام داده‌اید، اما زمانی که نتایج به دست می‌آید، نتیجه‌ای عکس به دست آورید؟ این بدترین کابوس یک بازاریاب است. پرسونای شما یک ساختار بلوکی از عملیات بازاریابی شماست، اگر آ‌نها به اندازه کافی خوب نباشند، نشان‌دهنده این است که یک بخش از استراتژی بازاریابی شما دچار مشکل خواهد بود.






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D8%A2%D9%86%DA%...8C%D9%86%D8%AF