انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

مدت‌زمان بسیاری گذشت تا ارگان‌ها و سازمان‌ها به این مهم دست یابند که مشتری در یک سازمان، حرف اول را می‌زند و قرار است رضایت او منجر به ادامه حیات یک شرکت شود. شرکت‌هایی که در زمینه فناوری اطلاعات و بانک به ارائه خدمات می‌پرداختند، زودتر از سایرین از ایجاد این روند آگاه شدند و […]
نوشته تمرکز سفیر آبی آرام روی ایجاد و مدیریت مراکز تماس و ارتباط برای بانک‌ها و PSPها اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط

  1. رونمایی از اولین کتاب در حوزه مدیریت مراکز ارتباط در چهارمین سمینار مرکز تماس
  2. چهارمین سمینار مرکز تماس «نسل آینده مراکز ارتباط» ۷ دی برگزار می‌شود
  3. کسب تندیس مشتری‌مداری توسط سفیر آبی آرام در اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری



______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/87696