استارتاپ فاروم:تمرکز سفیر آبی آرام روی ایجاد و مدیریت مراکز تماس و ارتباط برای بانکها و pspها
انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :
مدتزمان بسیاری گذشت تا ارگانها و سازمانها به این مهم دست یابند که مشتری در یک سازمان، حرف اول را میزند و قرار است رضایت او منجر به ادامه حیات یک شرکت شود. شرکتهایی که در زمینه فناوری اطلاعات و بانک به ارائه خدمات میپرداختند، زودتر از سایرین از ایجاد این روند آگاه شدند و […]
نوشته تمرکز سفیر آبی آرام روی ایجاد و مدیریت مراکز تماس و ارتباط برای بانکها و PSPها اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط
- رونمایی از اولین کتاب در حوزه مدیریت مراکز ارتباط در چهارمین سمینار مرکز تماس
- چهارمین سمینار مرکز تماس «نسل آینده مراکز ارتباط» ۷ دی برگزار میشود
- کسب تندیس مشتریمداری توسط سفیر آبی آرام در اجلاس سراسری مدیریت مشتریمداری
______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/87696