خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسبوکارهای نوپای فاوا : کارگاه جامع تبلیغات دیجیتال ۲۱ دی ۱۳۹۶ تهران- بلوار کشاورز- بین توس و فلسطین- ساختمان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی تهران مراجعه به وبسایت برگزار کننده جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران کارگاه جامع تبلیغات دیجیتال به مدت ۱۶ ساعت با زمانبندی زیر در تهران برگزار میشود. پنجشنبه ۲۱ دیماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳جمعه ۲۲ دیماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳پنجشنبه ۲۸ دیماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰جمعه ۲۹ دیماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳ درباره رویداد: در دورانی زندگی میکنیم که دنیای دیجیتال در تمامی جنبههای زندگی و کار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتال یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. در این میان ضریب نفوذ اینترنت با عددی حدود ۸۲ درصد همراه با ویژگیهای منحصربهفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، تعاملی بودن به همراه هزینه پایین اطلاعرسانی، آنها را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخشترین رسانههای تبلیغاتی کرده است. درواقع تبلیغات دیجیتال به دلیل اینکه به نسبت اثربخشی و نفوذ بسیار بیشتری که در مقایسه با تبلیغات سنتی (روزنامه، مجله، رادیو و تلویزیون، بیلبوردهای شهری و...) دارد، هزینه بسیار کمتری را به شرکتها تحمیل میکند، همینطور هم بهشدت در حال محبوب شدن و گسترش است. تبلیغات بنری در سایتها، بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات در شبکههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و حتی SPAM و... همه و همه مثالهایی از تبلیغات دیجیتال هستند که روشی بهسرعت رو به گسترش برای معرفی و تبلیغ شرکتها به مخاطبین است. سرفصلهای دوره: آشنایی با کلیات تبلیغات در فضای دیجیتالآشنایی با ابزارهای تبلیغ در فضای دیجیتالتبلیغات کلیکی و نکات آنتبلیغات در شبکههای اجتماعیتبلیغات در حوزه روابط عمومیانواع فرمتهای محتوا ______________________________ ادامه در منبع : http://www.ictstartups.ir/fa/event/68312
مشاهده قوانین انجمن