انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




محتوایی تولید کنید که پس از مرگ شما هم زنده بماند!


برای تولید محتوای باارزش و دارای هویت چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟


یکی از پر‌سروصداترین بخش‌های بازاریابی محتوا در سال‌های اخیر، مسئله لایک‌‌هایی است که بعد از مرگ دریافت می‌کنید. این سرنخی بود که اولین بار توسط آنا هکر (Anna Hacker) به صورت هوشمندانه‌ای با مرگ تلفیق شده بود. یکی از موضوعاتی که توجه مردم را به خود جلب کرده، این است که پس از مرگ شما چه اتفاقی برای شبکه‌های اجتماعی شخصی شما و همچنین رد پای شما در شبکه‌های اجتماعی می‌افتد ...






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D9%85%D8%AD%D8%...A7%D9%86%D8%AF