ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت

    مرکز نوآوری مایکل کروچ چیست؟



    مرکز نوآوری مایکل کروچ چیست؟
    طی سال های گذشته دانشگاه ها در اقصی نقاط استرالیا ارزش سرمایه گذاری در نمایشگاه ها و برنامه های در دست پیاده سازی به منظور گسترش نوآوری را درک نموده و فعالیت خود نسبت به این فعالیت ها را در داخل و خارج از دانشگاه گسترش داده اند.
    از میان دانشگاه هایی که پیشگامی نسبت به این سرمایه گذاری ها را اتخاذ نموده اند می توان به دانشگاه ولز جنوبی جدید اشاره نمود. دیگر مراکز فعال در این زمینه عبارتند از مرکز نوآوری و کارآفرینی و مرکز نوآوری UNSW ، دانشگاه UNSW در سال ۲۰۱۳ راه اندازی مرکز نوآوری مایکل کروچ را اعلام نموده ، این مرکز یک پروژه چندگانه بوده که هدف آن تبدیل شدن به شبکه نوآوری دانشگاهی پیشرو در ناحیه آسیا – اقیانوسیه تا سال ۲۰۲۵ می باشد.
    مرکز نوآوری مایکل کروچ MCIC توسط افسر ارشد عملیاتی برد فوبر اداره شده ، وی بدنبال راه اندازی این مرکز و ارزیابی تاثیر بالقوه آن برای رفع خلاهای موجود بوده است .
    در ادامه روند رشد مرکز تمرکز خود را روی سال ۲۰۱۷ قرار داده، در این زمان مرکز نوآوری مایکل کروچ طیف کاملی از برنامه ها و رخدادها را ارائه نموده که از آن جمله می توان به کارگاه ها، کمپین های نظامی و رخدادهای آموزشی برای پرسنل دانشگاه ها،فارغ التحصیلان، دانشجویان و غیره اشاره نمود.

    یکی دیگر از راهکارهای نوین و کلیدی این مرکز در فضای تاسیس نقش هدایت کنندگی این مرکز در برنامه های مسکونی می باشد
    در این برنامه مرکز نوآوری مایکل کروچ به همکاری با استارت آپ های سیدنی پرداخته و همکاری های عملیاتی را به آن ها پیشنهاد نموده ، در ازای آن استارت آپ ها از دانشجویان موسسات دانشگاهی استقبال نموده و به آن ها در انجام فعالیت های تجاری و درک ماهیت استارت آپ ها کمک کرده ، راهکارهای لازم برای اداره کسب و کار ارائه شده به این امید که الهام بخشی های لازم به نسل بعدی از بنیانگذاران شرکت ها انتقال داده شود.


    منبع: مرکز نوآوری مایکل کروچ چیست؟ - ایران استارت آپ
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوعات مشابه

  1. استارتاپ: تعریف‌مان از مجوز چیست؟
    توسط Free در انجمن خبرخوان سایت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/09, 12:53

مجوز های ارسال و ویرایش