مقدار سود شما بستگی به تعداد مشتریان در کسب و کار دارد. مردم کالاها و خدمات ضعیف را خریداری نمی کنند. بنابراین، قبل از فکر کردن در مورد یافتن خریداران بالقوه، از کیفیت محصولات و بهبود سیستم خدمات خود مطمئن شوید و با بهبود و داشتن محصولات و خدمات کامل پیشنهادی برای مشتری بخش دوم ارتقاء یعنی بازاریابی را آغاز کنید. بازاریابی، با توجه به قرنی که ما در آن زندگی می کنیم، به معنی بازاریابی دیجیتال است.بسیاری از کسب و کارها از فقدان مشتریان رنج می برند نه به دلیل عدم وجود مشتری، بلکه به این دلیل که کارآفرینان یا مدیران بازاریابی مهارت های نسبی برای پیدا کردن مشتریان را ندارند و نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند.اجازه دهید ببینیم که بیشتر کارآفرینان چگونه از بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده می کننددسته اول افرادی هستند که کاملا به بازاریابی اعتقادی ندارند.آنها اعتقاد ندارند و درک درستی ندارند که چرا به بازاریابی اینترنتی نیاز دارند. این چنین افراد مطمئن هستند که بدون بازاریابی به اهداف خود دست خواهند یافت. آنها به ایده های خود اعتقاد دارند. اغلب این باورها مانع از بازسازی آنها می شود.چرا این کارآفرینان نتورک مارکتینگ را باور ندارند؟پاسخ این سوال بسیار ساده است، آنها درک درستی از بازاریاب و بازاریابی در شرکت خود ندارند. اما هنگامی که چنین رویکردی کسب و کار آنها را دچار بحران می کند، این کارآفرینان به دنبال راه های مختلفی برای کسب و کار خود می باشند.دسته دوم کارآفرینانی هستند که درک می کنند بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارشان حیاتی است. بازاریابی دیجیتال باید بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار باشد. اما یک واقعیت خنده دار وجود دارد: به محض اینکه بازرگانان این دسته شروع به بازاریابی می کنند، انتظار جادو دارند. آنها انتظار دارند که هر ریال که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند باید بلافاصله زیاد و میلیونی شود و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار آن ها جلب کند.کارآفرینان ممکن است با هر وسیله ای شروع به بازاریابی کنند: آنها ابتدا از یک ابزار استفاده می کنند، سپس به سراغ ابزار دیگر می روند. پس از از دست دادن پول، در بازاریابی نا امید شده و به دسته اول رو می آورند.چرا این اتفاق می افتد؟تنها یک پاسخ وجود دارد؛ بازاریابی باید سیستماتیک و برنامه ریزی شده باشد. در ابتدای کار، برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی خوب تعریف شود. یک راه آسان برای روبرو شدن با این وضعیت وجود دارد: کمک گرفتن و مشاوره با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ که دارای دانش کامل روش های بازاریابی آنلاین برای جذب و حفظ مشتری است.امروزه هدف بسیاری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ کسب مشتری و افزایش فروش و توسعه کسب و کار در بهترین شرایط و محیط است که این یک پلتفرم دیجیتال است. کسب و کارها با کمک گرفتن از یک آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و تعداد بسیاری از سرویس های بازاریابی پیشنهادی از سمت آن ها می توانند به بهترین و پر سودترین استراتژی های مورد نیاز برای عملکرد خود دست پیدا کنند و به سمت افزایش مشتری و د نتیجه افزایش فروش، موفقیت و توسعه کسب و کار خود گام بردارند.