ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت

    24 وبلاگ پرمخاطب برای کارآفرینان



    مسلما شروع یک کسب و کار سخت است و در این راه افراد نیاز به پیشنهادهای زیادی دارند. کارآفرینان، سرمایه گذاران و وبلاگ نویسان زیادی هستند که پیشنهادهای کسب و کارشان را روزانه منتشر می کنند. اما تشخیص اینکه کدام سایت ارزش خواندن دارد، کار دشواری است. در این گزارش لیست جالبی از وبلاگ های مرتبط به کسب و کارهای کوچک و خبرهای تکنولوژی برای کارآفرینان جمع آوری شده است که شامل مطالب خنده دار، دانش بنیان، انتقادی و تفکر برانگیز است. همه وبلاگ های پرمخاطبی هستند برای کسانی که می خواهند کسب و کاری را راه اندازی کنند. 1- وبلاگ Quora نویسنده وبلاگ: می­توانید هر کارآفرینی را که دوست دارید دنبال کنید از فرد ویلسون (Fred Wilson) تا مارک کوبان (Marc Cuban). چرا این وبلاگ ارزشمند است: کوارا یکی از سایت های پرسش و پاسخ است. کارشناسان برای پاسخ دهی جدی به سوالات شما وقت می گذارند. شما می توانید موضوعاتی مثل “استارت آپ” و “کارآفرینی” را دنبال کنید. فرد ویلسون و مارک زاکربرگ از محبوب ترین ها هستند. پاسخ ها توسط افراد رای گیری و بهترین جواب نمایش داده می شود. شما می توانید جواب سوالاتی مثل “بهترین راه آماده سازی خود برای کارآفرینی چیست؟ و یا “چند پیشنهاد برای ارتباط با افراد باتجربه که می توانند به استارت آپ شما کمک کنند، چیست؟“را در این وب سایت بیابید.


    مثال:
    چند پیشنهاد برای ارتباط با افراد باتجربه که می توانند به استارت آپ شما کمک کنند، چیست؟
    بهترین جواب از رابرت اسکوبل (Robert Scoble): من اغلب با آدم های با تجربه وقت می گذرانم. در اینجا نکته هایی که به برقراری ارتباط شما کمک می کند، را خواهم گفت:
    • گوش دادن: خوب نیست که آنها ایده شما را بگویند، به نظرات آنها گوش بدهید، یادداشت کنید و از آنها راه ارتباطیشان را درخواست کنید. سپس به دنبال حل مشکل باشید یا ایده جدیدی مطرح کنید و نشان دهید که گوش داده اید.
    • به سراغ اصل مطلب بروید: افرادی مثل ران کانوی (Ron Conway) افراد پر مشغله و بسیار ثروتمندی هستند و زمان تنها چیز محدود در زندگی آنها است. بنابراین شما قرار است منبع ارزشمندی از آنها را بگیرید. پس به سراغ نکته اصلی بروید و از صحبت های حاشیه ای مثل بچه ها و موارد مشابه اجتناب کنید. مستقیم سوال اصلی را بپرسید، آنها به این روش عادت دارند.



    2- وبلاگ PandoDaily نویسنده وبلاگ: سارا لاسی (Sarah Lacy) چرا این وبلاگ ارزشمند است: سارا لاسی و گروه نویسندگانش در پاندو در تلاش هستند تا اتفاقات سیلیکون ولی را به تصویر بکشند. بیشتر کارمندان از TechCrunch هستند و بسیار قوی عمل می کنند. لاسی مصاحبه هایی با افراد با تجربه در تکنولوژی انجام داده و داستان های ناب کارآفرینی- تکنولوژی از استارت آپ ها را در وب سایت خود قرار داده است.



    مثال:
    انجل لیست سرمایه مرحله دانه را دگرگون کرده است – آیا کارجویان و شغل ها نیز دگرگون خواهند شد؟
    نوال راویکانت (Naval Ravikant) در یک شام کاری از دوستش پرسید اوضاع چطور است؟ دوستش روی صندلی جابه جا شد، شانه اش را با ناراحتی بالا انداخت و گفت “به کسب و کار نگاه تجاری شده است.” این یک تفسیر واقعی است که هر کسی آن را بیان نمی کند. زمان هیچ وقت برای بنگاه های سودده که از مشارکت محدود منتفع می شوند و کسب و کارشان را در جهت همیشگی پیش می برند، بهتر از این نبوده است. راویکانت در سایتش انجل لیست، جهان سرمایه گذاران خطرپذیر را که تا پیش از این بسیار محرمانه بود، به آرامی آشکار کرد. چیزی که بازیگران صنعتی هرگز فکر نمی کردند قابل انجام باشد. امروز انجل لیست همان کاری که برای سرمایه گذاران خطرپذیر انجام داد را برای جویندگان کار انجام می دهد.


    3- وبلاگ LinkedIn Today نویسنده وبلاگ: لینکداین، مقاله ها را براساس پروفایل حرفه ای و ارتباطات اجتماعی کاربران جمع آوری می کند.



    چرا این وبلاگ ارزشمند است:
    لینکداین اطلاعات مناسب برای صنعت شما و افراد فعال در آن صنعت را به اشتراک می گذارد که یک منبع خوب برای خبرهای کارآفرینی و کسب و کار است.
    مثال: نمونه هایی از مقاله های لینکداین: استخدام اولین کارمندان– Greylock Capital تست فیس بوک از کلید جدید “Want”– فیس بوک
    4- وبلاگ Both Sides of the Table نویسندگان وبلاگ: مارک ساستر (Mark Suster)، سرمایه گذار خطرپذیر در GRP و شریک پیشین و کارآفرین



    چرا این وبلاگ ارزشمند است:
    ساستر تا کنون دو شرکت راه اندازی و بعنوان مشاور فعالیت کرده است. به گفته خودش حالا به سمت نیمه تاریک سرمایه گذار خطرپذیر در حرکت است. او موقعیت هر کسب و کاری را از استارت آپ تا یک شرکت بزرگ و از موفقیت تا شکست قابل تصور می بیند. علاوه بر آن، او می تواند ایده های پیچیده را به ایده های ساده و قابل فهم تبدیل کند. او می داند چه چیزی برای پیروزی نیاز است و شما باید به آن گوش دهید.
    مثال: من همیشه معتقد بودم ” بهتر است برای بخشش گدایی کرد تا از کسی قول گرفت.” این راه زندگی است و به معنی استفاده نادرست از موقعیت ها نیست بلکه به معنی زمان درست، برای کنار زدن مرزهاست. در مورد شناخت بسیاری از مردم در زندگی است که انکار کننده و ساکت هستند. گاهی باید تاس را پرتاب کنید و بگویید بیخیال!
    5- وبلاگ Penelope Trunk’s Brazen Careerist نویسندگان وبلاگ: پنلوپ ترانک (Penelope Trunk)، موسس و هیئت مدیره Brazen Careerist چرا این وبلاگ ارزشمند است: بعنوان یک کارآفرین سه زمانه، ترانک تجربیات زیادی برای اشتراک دارد. او با مهارت بسیار پیشنهادهای کسب و کار کوچک را با داستان های کوچک شخصی (گاهی هیجان انگیز و گاهی غم انگیز) برای وب سایتش ترکیب کرده تا شما مشتاقانه آنها را بخوانید. دیدگاه هایش قیمت ناپذیر است.



    مثال:
    یکی از بدترین پیشنهادهای شغلی که مطمئنا تا به امروز دریافت کرده اید یا به دیگران پیشنهاد داده اید “عاشق چه چیزی هستید” است. من یک نویسنده ام اما بیشتر از نوشتن عاشق زندگی هستم، اگر چه برای آن چیزی بدست نمی آورم. همان طور که ممکن است تصور کنید، زندگی من در حال حاضر بسیار خوب است. اما من شبها بیدار نمی شوم که فکر کنم باید بنویسم یا زندگی کنم؟ زیرا تصمیمات کاری تصمیمات مرتبط به “چه چیزی را بیشتر دوست دارم” نیست. تصمیمات کاری در مورد “چطور می خواهم زندگی خودم را بنا کنم؟” است. پس چگونه ممکن است چیزی که عاشقش هستید را انتخاب کنید؟ نکته چیست؟
    یک پیشنهاد عملی از من: چیزی که عاشقش هستید را انجام ندهید؛ چیزی که هستید را انجام دهید.
    6- وبلاگ Steve Blank نویسندگان وبلاگ: استون بلانک (Steve Blank)، پروفسور کارآفرینی و نویسنده کتاب چهار گام تا تجلی (Four Steps to the Epiphany) چرا این وبلاگ ارزشمند است: بلانک همه موضوعات کسب و کار از کارآفرینی در بنگاه های بزرگ تا نقش یک هیئت مدیره موسس را در وبلاگش مطرح کرده است. نظریه های تدریسش برگرفته از مطالب وبلاگش است. او خوانندگان را قدم به قدم با نکته ها و نمودارهای زیادی پیش می برد و بیشتر مطالب با یک نتیجه گیری نهایی پایان می یابد.





    مثال: کارآفرین واقعا کسیت؟ چهار گونه بنگاه کارآفرینی وجود دارد؛ کسب و کارهای کوچک، استارت آپ های مقیاس پذیر، شرکت های بزرگ و کارآفرینان اجتماعی. همه آنها با کارآفرینی عجین هستند. با این حال کارآفرینان در یک کلاس می پندارند سایرین کارآفرین نیستند. این پست به تفاوت ها و شباهت ها می پردازد و توضیح می دهد چرا چنین ابهامی وجود دارد.
    7-وبلاگ Church of the Customer نویسنده وبلاگ: بن مک کونل (Ben McConnell) و جکی هوبا (Jackie Huba)، هر دو نویسنده و مشاور مدیریت هستند. چرا این وبلاگ ارزشمند است: با جذب 120 هزار خواننده روزانه، مجله فوربز این وبلاگ را بهترین وبلاگ کسب و کارهای کوچک مرتبط به وب در سال 2010 معرفی کرد. این وبلاگ با بیان موفقیت و شکست بنگاه های بزرگ و کوچک، به کارآفرینان این فرصت را می دهد که از اشتباهات مشابه اجتناب کنند. فوربز در مورد انتخابش می نویسد: “همیشه چیزی برای یادگیری در مورد مدیریت مشتریان و وفاداری وجود دارد.”



    مثال:
    اولین نکته؛ واضح است که هیچ وقت یک مشتری ناراضی در لیست آرزوهای دلخواه ما در دنیا نبوده است. اما ارتباط با او، فرصت ارزشمندی برای انجام کارهای فوق العاده فراهم می کند که می تواند وفاداری دهان به دهان را برای شرکت به ارمغان آورد. تحقیقات زیادی، درستی این مطلب را تائید کرده است. برای مثال تحقیقات تجربه مشتری شرکت TARP نشان داده مشتریانی که شکایت می کنند و سپس راضی می شوند 8 درصد وفادارتر خواهند بود.

    8- وبلاگ Wise Bread نویسنده وبلاگ: گروهی از نویسندگان و کارآفرینان متخصص پس انداز، کاهش هزینه و بودجه بندی عقلایی چرا این وبلاگ ارزشمند است: اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، باید بدانید که صرفه جویی هم می تواند کسب و کار شما را بسازد و هم می تواند آن نابود کند. این وبلاگ نکاتی در مورد مدیریت مالی کسب و کار و پیشنهاداتی برای کارآفرینانی که می خواهند کارهای بزرگ با بودجه اندک انجام دهند، ارائه می دهد. همچنین موضوعات مختلفی مثل شروع برای کم و امتیاز دهی تبلیغات آزاد را در بخش مختص به کارآفرینی پوشش می دهد.




    مثال:
    شروع یک کسب و کار بسیار دشوار است و نیازمند سطحی از تعهدات است که کمتر در سایر هدف ها به چشم می خورد. معمولا یکی از مهمترین تعهدات در کسب و کارهای استارت آپی تعهدات مالی زیاد است. با این حال راه هایی وجود دارد که می توان یک کسب و کار را با مقدار کمی سرمایه شروع کرد. دانستن اینکه چگونه این کار را انجام دهیم، می تواند یک پروژه سخت را قابل تحمل تر کند.


    https://isfahanplus.ir/24-%d9%88%d8%...%d8%aa-%d8%a7/
    ویرایش توسط SARA : 2017/12/14 در ساعت 19:49
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    9- وبلاگ AllBusiness.com نویسندگان وبلاگ: مجموعه ای از کارآفرینان و متخصصانی که حوزه تخصصشان از بازاریابی تا استراتژی و مدیریت مالی است. چرا این وبلاگ ارزشمند است: این وبلاگ چگونه پیشنهاد دادن، تحلیل و گزارش را از تمام متخصصین حوزه­های مختلف کسب و کار گردآوری و پوشش می دهد. محتوا هر روز حتی آخر هفته ها به روزرسانی می شود و براساس دسته بندی های مختلف مثل “بازاریابی اینترنتی” و “استارت آپ ها” قابل جستجو است. مثال: اخیرا با یک دوست که در ملاقات های کاری ماهانه شرکت می کرد، صحبت می کردم. بحث پیرامون دخیل کردن احساسات در تصمیم گیری بعنوان یک صاحب کسب و کار بود. شاید ترکیب این دو جالب نباشد اما واقعیت این است که احساسات هر روز پیش روی شماست. اگر کارمندی آسیب دید یا برای فرزندش مشکلی پیش آمد، شما باید آنجا باشید. کارمندان نیاز دارند که احساس حمایت کنند و می خواهند جزئی از شرکتی باشند که واقعا مراقب آنهاست. تلاش برای جداسازی مرخصی های طبیعی از مرخصی های کاری، شما را شبیه آدم های سنگ دلی می کند که به هیچ چیز به جز پول فکر نمی کنند. شما ممکن است کارمندانی داشته باشید اما مطمئنا آنها به دنبال فرصت های کاری بهتر هستند تا شما را ترک کنند.



    10- وبلاگ How To Change The World نویسنده وبلاگ: گای کاوساکی (Guy Kawasaki )، نویسنده چند کتاب بازاریابی و کسب و کار و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر Garage Technology Ventures چرا این وبلاگ ارزشمند است: WSJ این وبلاگ را یکی از 15 وبلاگ کارآفرینی ارزشمند برای مطالعه معرفی کرده که انگیزه دهنده و امیدبخش صاحبان کسب و کارهای کوچک است. کاوساکی با کارآفرینان از دیدگاه یک سرمایه گذار خطر پذیر صحبت می کند. براساس تجربیات خودش به صاحبان کسب و کار پیشنهاد می دهد و همچنین در حد نیاز نظارت های واقعی انجام می دهد. مثال: بسیاری از کارآفرینان نبود سرمایه را مشکل اصلی می پندارند و بر این باورند که داشتن فقط یک حساب بانکی پر، انگیزه زیادی برای شروع کسب و کار ایجاد می کند. اما بعنوان یک سرمایه گذار خطرپذیر، بسیار دیده ام وقتی شرکت ها سرمایه زیادی دارند چه اتفاقی می افتد. اصلا جالب نیست! در واقع تئوری من این است که پول زیاد بدتر از پول کم است. چرا؟ برای اینکه سخت کار کنند و خودشان را مجبور کنند تا نتیجه مطلوب بدست آورند.


    11- وبلاگ Entrepreneur Daily Dose نویسندگان وبلاگ: گروهی از کارآفرینان باتجربه چرا این وبلاگ ارزشمند است: یک برند کارآفرینی محتوای این وبلاگ را ساپورت می کند. همچنین جدیدترین خبرها، داستان ها و درس های بازاریابی را برای صاحبان کسب و کار کوچک منتشر می کند. مدتی پیش این وبلاگ مطلبی در مورد آنچه کسب و کارها می توانند از کمک مرد باتجربه قدیمی، جرج استین برِنر (George Steinbrenner) به کسب و کار در حوزه بیس بال بیاموزند و مفاهیم اصلاحات مالی برای کسب و کارهای کوچک منتشر کرد. مثال: دو اتفاق جهان بازاریابی ویروسی را متحول کرد. اولد اسپایس Old Spice که یک برند قدیمی ازProcter & Gamble است، یک شبکه اجتماعی جذاب را آنقدر زیرکانه منتشر کرد که توانست قوانین بازاریابی شبکه های اجتماعی را تغییر دهد. بسیاری از این قوانین حتی برای اولین بار نوشته شدند. در نگاه اول یک کارآفرین ممکن است پدیده Old Spice را بعنوان عجایب ثروتمندان از دست بدهد، چیزی که فقط یک قدرت بازاریابی مثل P&G می­تواند درک کند. اما وقتی قوانین بازاریابی آن آشکار شد، نه تنها کاملا قابل استفاده برای کسب و کارهای کوچک خواهد بود، بلکه یک فرصت کم هزینه کاملا ضروری نیز به شمار می رود.







    12- وبلاگ A VC نویسنده وبلاگ: فرد ویلسون (Fred Wilson) شریک مدیریت دو شرکت سرمایه گذار خطرپذیر Flatiron Partners و Union Square Ventures چرا این وبلاگ ارزشمند است: فِرِد، یک متفکر تاثیرگذار در جامعه کارآفرینی است. او بیش از دو دهه تجربه سرمایه گذار خطرپذیر دارد و در شرکتی مثل TheStreet.com سرمایه گذاری کرده که رتبه اول را در ده وبلاگ برتر سرمایه گذاران خطرپذیر TechCrunch’s در سال 2010 داشته است. ویلسون به خوانندگان وبلاگش به چشم یک جامعه نگاه می کند و تقریبا هر روز حتی در تعطیلات مجدانه به کامنت ها و پست ها پاسخ می دهد. با تجربه زیاد در دنیای استارت آپ ها، تفکرات فرد همیشه عمیق، مفید و بهتر از همه، کوتاه و قابل فهم است. مثال: درک مشتریان از وب و موبایل با توجه به ویژگی وبسایت­هایی مثل فیس بوک و تویتر و با پیگیری ترافیک آنها در موبایل و با نگاهی به سایت­های Alexa, comScore, Quantcast، به سختی می توان به محبوبیت آنها از سمت طرفدارانشان امید داشت. این نکته حتی برای شرکت­های سهامی و رقبایشان هم درست است. روزهایی که می توانستیم بعضی از خدمات بی ربط را دور بریزیم، یا تعدادی وب سایت داشته باشیم و با دسته بندی بر رقابت شرکت ها با هم نظارت کنیم، از دست رفته است.


    13- وب سایت Small Biz Survival نویسندگان وبلاگ: موسس وبلاگ بکی مک کاری (Becky McCray ) به گفته خودش کارآفرین شهر کوچک و گروهی از دوستان کارآفرینش چرا این وبلاگ ارزشمند است: بر اساس سایت BlogRank این وبلاگ رتبه 16 را از بین 100 وبلاگ مرتبط به کسب و کارهای کوچک از آن خود کرده است. سایت BlogRank سایتی است که 20 عامل مختلف مثل تعداد اعضای سندیکای ساده RSS، لینک های ورودی و الکسا (Alexa)را برای رنک بندی وبلاگ ها در نظر می گیرد. مک کاری براساس موفقیت ها و شکست های خودش و تجربه کارآفرینان شهرهای کوچک، پیشنهادهای ارزنده ای ارائه می دهد که می تواند برای تمام کارآفرینان ارزشمند باشد. مثال: من اغلب نگران موضوعات شرکت­های بزرگ نبوده ام، اما در دو ترفیع متضاد اخیر درس های خوبی برای یادگیری نهفته است. شرکت Fast Company یک مجله کسب و کار آینده نگر مشهور است. دانش سنتی می گوید آنها باید در یک کمپین اجتماعی پیش می رفتند. شرکت P&G نیز یک شرکت بزرگ در کنار برند Old Spice است. آنها هم باید با کمپین اجتماعی دچار مشکل شوند اما کاملا برعکس است.





    14- وب سایت Blog Maverick نویسندگان وبلاگ: مارک کوبان (Mark Cuban) رئیس HDNet و صاحب Dallas Mavericks چرا این وبلاگ ارزشمند است: کوبان به داشتن عقاید محکم و شجاعت برای بیان آنها مشهور است و البته وبلاگش فضای مناسبی برای ابراز آنها مهیا کرده است. مطالب وبلاگ، نکات جالب و اغلب انتقادی صنایع مرتبط به تکنولوژی، استراتژی ها و مدیریت کسب و کار است. نوشته هایش برای خواننده سرگرم کننده و دیدگاهش در مورد چگونگی انجام کسب و کار، چه موافق و چه مخالف قطعا محرک ذهن است. مثال: اختراع برای آینده بخشی از کارآفرینی است. من می گویم خودتان را مجبور کنید تا به یک نتیجه مطلوب برسید. چرا که همیشه کسی منتظر است تا شما را از کارتان بیرون کند. کسی که فکر می کند ایده های بهتر، راه حل بهتر، و یا یک محصول بهتر و پرکاربردتر از شما دارد. اگر کسی باشد که شما را مجبور کند تا با یک عملکرد بهتر به نتیجه مطلوب برسید، وظیفه شماست که بعنوان صاحب شرکت جلوتر از آنها باشید. قبل از اینکه دیگران این کار را انجام دهند، باید خودتان خودتان را مجبور کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. مشتریان شما می توانند حرف هایی بزند که شما را نابود کند و خوب می دانند چگونه این کار را انجام دهند. به آنها گوش دهید و آنها را خوشحال کنید. آنها نمی توانند مسیر آینده محصول یا خدمت شما را ایجاد کنند. این کار شماست.


    15- وب سایت Small Business Brief نویسندگان وبلاگ: موسسان رابرت کلاو (Robert Clough) و جنیفر لای کوک (Jennifer Laycock)، گروه Search Engine Guide و سایر همکاران و وبلاگ ها چرا این وبلاگ ارزشمند است: بعنوان وبلاگ محبوب فوربز از بین وبلاگ­های کسب و کار کوچک در سال 2010، این وبلاگ اطلاعات مهم برای صاحبان کسب و کار کوچک را از تمام وبسایت ها گردآوری و در یک مجموعه متمرکز می کند. همچنین داستان های اصلی اطلاعات و روندهای جدیدی که ویرایشگران پیدا می کنند را هم نشان می­دهد. به بیان فوربز، وب سایت Small Business Brief مثل خواندن یک مجله کسب و کاری است که با مقاله هایی که شما انتخاب و هایلایت کرده اید، تدوین شده است. مثال: اگر یک تصویر هزاران کلمه را بیان کند، یک ویدیو قطعا حرف بیشتری برای گفتن دارد. در چگونگی رسم یک دیاگرام، دستورالعمل یا لیستی از گام ها و کاربرد آن در زندگی، ویدیو بسیار ارزشمندتر است. چه شما صاحب یک کسب و کار کوچک باشید و به دمویی از محصولتان نیاز داشته باشید، یا یک هنرمند باشید که می خواهید مهارتتان را نشان دهید، و یا حتی یک مصرف کننده که دوست دارید دانشتان را با دیگران سهیم شوید، قبل از برداشتن دوربین نکات پیشنهادی ما را بخوانید.



    16- وبلاگ: Kevin Kelly’s Lifestream نویسندگان وبلاگ: کوین کلی (Kevin Kelly) ویراستار اصلی و ویراستار کنونی مجله Large of Wired چرا این وبلاگ ارزشمند است: ممکن است مجبور باشید پست های کوتاه کلی را چند بار بخوانید تا مفهوم آن را دریابید، اما ایده های بزرگ آنها در مورد رهبری و نوآوری ارزش آن را دارد. مثال: قوانین اصلی موفقیت بی پایان است: همیشه به مشتری خدمت رسانی کنید، کیفیت را بسنجید، بهتر از رقبایتان باشید و لذت ببرید. طبیعت اقتصاد جدید هیچ کدام از این قوانین را تغییر نمی دهد. اما این قوانین باعث می شود یک نفر موفقیتی بدست آورد که کسی تا بحال بدست نیاورده است. اما اگر بخواهید آن را اندازه بگیرید، موفقیت نوعی جبر است. قانون بازده فزاینده می تواند آن را بدتر کند، اما موفقیت هنوز اجبارش را برای رسیدن به اوج دنبال می کند، اوجی که این روزها بسیار ناپایدار است. در اوج بودن وقتی شرایط در حال دگرگونی است یک ریسک است. برای هر شخص سالم، موفقیت باید همواره همراه با ترس از دست دادن باشد. در شرایط اقتصادی جدید که به شدت غیرقابل پیش بینی و در حال تغییر است، مزیت رقابتی باید سریع و انعطاف پذیر باشد. سرعت و انعطاف اندازه و تجربه را به مبارزه می طلبد. سرعتِ یافتن جدیدترین ها، تنها نیمی از معادله و سرعت حرکت کردن نیم مهم دیگر است.




    https://isfahanplus.ir/%db%b2%db%b4-%d9%88%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af-%d9%be%d8%b1%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%d 8%a7%d9%86-%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa/

  3. #3
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    17- وبلاگ Copyblogger نویسندگان وبلاگ: برایان کلارک (Brian Clark)، نویسنده، تولیدکننده محتوای آنلاین، کارآفرین و مشاور حقوقی بهبود شرایط چرا این وبلاگ ارزشمند است: کلارک معتقد است بیشتر افراد آنلاین های موفقی نیستند به خاطر اینکه دو مهارت مهم استراتژی بازاریابی محتوا و کپی رایت را ندارند. وب سایت Copyblogger منبع کاملی است برای افراد تجاری که به دنبال بهبود نوشته های آنلاین و مهارت های وبلاگی خود هستند. این وب سایت با 115 هزار مشترک از طرف 150 لیست برتر در Ad Age، وبلاگ های پربازدید جهان در Technorati، BusinessWeek و The Guardian تقدیر شده است. مثال: آیا سود شما همواره در حال کاهش است؟ مشتریان شما سایر رقبا را ترجیح می دهند؟ ایده های جدید ندارید؟ چه کاری می توانید انجام دهید؟ می توانید به سراغ صورت حساب­هایتان برای برنامه ­ریزی پس انداز بروید، یا یک حقوق دان استخدام کنید که ساختار کسب و کار شما را تغییر دهد. می توانید یک فروشنده برای جذب مشتری استخدام کنید. اما شرط می بندم که شما نمی دانید تکنیک مورد استفاده طراحان،می تواند به شما برای خروج از بحران کمک کند. تکنیکی که در اینجا ذکر می کنم یک راز است. رازی که می تواند محصولات و خدماتی برای شما تولید کند که مشتریان تمایل زیاد به خرید آن دارند. این یک راه قدرتمند است برای اینکه ایده های شما فوران کند.


    18- وبلاگ The Scott Adams Blog نویسندگان وبلاگ: اسکات آدامز (Scott Adams)، خالق کارتون Dilbert و نویسنده چند کتاب غیر مرتبط به Dilbert چرا این وبلاگ ارزشمند است: آدامز در وبلاگ شخصی اش، شوخی ها و تفکرات عمیق رفتار انسانی را وارد کسب و کار می کند و آنها را در سایتش با عنوان Dilbert پست می کند. هر پست برای خواندن خنده دار، جالب، تفکر برانگیز و جذاب است. مثال: من مشغول مطالعه تاثیر زبان بر مردم هستم و می توانم بگویم پاسخ اپل به مشکل آی فون 4 براساس روابط کتاب بازی نبود، زیرا جابز تصمیم گرفته بود کتاب بازی را از نو بنویسد. اگر می­خواهید بدانید نبوغ چیست، صحبت های جابز را بخوانید: “ما کامل نیستیم. تلفن کامل نیست. همه این را می دانیم اما همه ما می خواهیم کاربرانمان را خوشحال کنیم.” جابز کل بحث را با چند کلمه تغییر داد. او بسیار مختصر صحبت می کرد و واقعیت های باور نکردنی را بیان می کرد و بعدها در کنفرانس مطبوعاتی خود عبارات واضح تر را بیان می کرد. اگر جابز محتوای آی فون 4 را بطور خاص برای گوشی های هوشمند تغییر نمی داد، من می توانستم یک انیمیشن جذاب در مورد تولید محصول نسبتا ضعیفی برای شما بسازم که اگر با دست انسان در تماس نبود اصلا کار نمی کرد. اما به محض تغییر محتوا، همه گوشی های هوشمند مشکل دار تغییر کرد و فرصت طنز از بین رفت. هیچ چیزی مثل یک حقیقت کسل کننده و واقعی نمی تواند روح طنز را بکشد.


    19- وبلاگ Small Business Trends نویسندگان وبلاگ: آنیتا کمپ بل (Anita Campbell) موسس و هیئت مدیره Small Business Trends و سایر شرکا چرا این وبلاگ ارزشمند است: این وبلاگ یک منبع کامل برای اخبار، تحقیقات و روش های راه اندازی کسب و کارهای کوچک است. اگرچه پست ها کمی خشک است اما مجموعه ای از اطلاعات به روز و مفید که صاحبان کسب و کارهای کوچک باید بدانند، را منتشر می کند. مثال: انتشار اخبار برای کارآفرینان: مطالعه دانشگاه Syracuse University در مجله فوربز نشان می دهد در پنج سال گذشته، تعداد ساعاتی که اداره مالیاتی آمریکا امور مالی کسب و کارهای کوچک (کسب و کارهایی با ارزش 10 میلیون دلار و کمتر) را محاسبه می کند، 30 درصد افزایش یافته است. در حالی که در بازه زمانی مشابه، این زمان برای کسب و کارهای با ارزش 250 میلیون دلار یا بیشتر 33 درصد کاهش یافته است. در پنج سال گذشته همچنین نرخ ارزیابی مالی شرکت های بزرگ از 42 درصد به 25 درصد کاهش یافته است.


    20- وبلاگ Duct Tape Marketing نویسندگان وبلاگ: جان جانش (John Jantsch) مدرس تکنولوژی دیجیتال و بازاریابی چرا این وبلاگ ارزشمند است: تخصص جان در بازاریابی کسب و کارهای کوچکی است که می توانند با پول اندک یا مجانی راه اندازی شوند. او پیشنهاداتی در رابطه با بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی، بازاریابی دهان به دهان و نحوه ارتباط برقرار کردن ارائه می دهد که همه براساس ذهن یک صاحب کسب و کار مقتصد است. مثال: آقای روگرز (Rogers) مرتبا به شنوندگانش می گوید “نمی توان کسی را دوست نداشت وقتی داستان زندگیش را می فهمی.” من به واژه هایی که برای نخستین بار می شنوم بسیار علاقه مندم چرا که فکر می کنم آنها درس های کسب و کاری قدرتمندی را منتقل می کنند. افراد به خوبی با داستان هایی که آنها را ارتقا می دهد، ارتباط برقرار می کنند. بیشتر کسب و کارها می توانند داستان هایی تعریف کنند که مشتری را به تفکر عمیق وا دارد و حتما باید این کار را انجام دهند. من واقعا اینترنت را باور دارم زیرا یافتن اطلاعات را آسان می کند و به ما امکان ارتباط واقعی با افراد واقعی و شرکت هایی که آنها را اداره می کنند، می دهد. یک داستان بازاریابی واقعی ابزاری است که می تواند به یک شرکت کمک کند تا بی نظمی را بشکند و به یک بازار جدید متصل شود.


    21- وبلاگ The Entrepreneurial Mind نویسندگان وبلاگ: جف کورن وال (Jeff Cornwall) مسئول کارآفرینی در دانشگاه Belmont University چرا این وبلاگ ارزشمند است: شما می توانید پیشنهادات کسب و کار را از کسی که آن را یک عمر تدریس کرده است، دریافت کنید. کورن وال همچنین به کسب و کارها در مراحل رشد و فرایند استارتاپ مشاوره می دهد و مقاله هایش را پیرامون مباحث مالی و اخلاقی کارآفرینی جهت دهی می کند. مثال: پروفسور شین (Shane) در تلاش است تا تاثیر کسب و کارهای کوچک بر روی اقتصاد در چند سال گذشته را کاهش دهد. او دوباره روی این موضوع در Small Business Trends بحث کرده است. نمونه ای از این پست عبارت است از: بیشتر مردم فراموش می کنند که اکثر شکست کسب و کارها در 6 سال اول، هیچ درآمدی برای آنها ندارد. تنها یک داده دوام کسب و کارهای کوچک را کمتر از 5 سال تخمین می زند که 50 درصد آن شامل کسب و کارهایی است که بخاطر فروش کسب و کار تعطیل شده اند. آنها برای محاسبه از آمار و اطلاعات بنگاه هایی که پر کردن درآمدهای مالیاتی را متوقف کرده بودند، استفاده می کردند. یعنی اگر من کسب و کار جدیدم را در پنج سال اولیه حتی میلیون ها دلار فروخته بودم، بعنوان یک ورشکسته در نظر گرفته می­شدم. گزارش آنها بعد از تعدیل فرآیند، دوام بیش از نیمی از آنها را نشان داد.


    22- وبلاگ Venture Hacks نویسندگان وبلاگ: بابک نیوی (Babak Nivi) و نوال راویکانت (Naval Ravikant) مشاوران استارتاپ، کارآفرین و سرمایه گذار چرا این وبلاگ ارزشمند است: نیوی و راویکانت با تجربه زیاد بعنوان کارآفرین و سرمایه گذار، تخصص ویژه در بحث سرمایه دارند. وب سایت آنها اصول اولیه شروع به کار شرکت و افزایش سرمایه را به خوبی بیان می کند. بسیاری از پست ها نیز از طرف کارآفرینان تاثیرگذار و شرکت های خطرپذیر منتشر می شود. مطمئن باشید که خدمات جانبی آنها مثل توئیتر دایجست (Twitter Digest) و پروژه فوق العاده آنها یعنی انجل لیست (Angel List) را چک کرده اید.
    مثال: سرمایه گذاران مرحله دانه، عناوین شرکت های بزرگ مثل CEO، COO، CXO، CYO، VP of X, Y, and Z را دوست ندارند. این می تواند یک گذر بزرگ باشد چرا که هیچ سرمایه گذار حرفه ای با چنین عناوینی برای شروع به کار یک استارتاپ تحت تاثیر قرار نمی گیرد. اگر شما مشتری اولیه یک شرکت اینترنتی هستید، شما نیازی به عناوین تجملاتی ندارید بلکه به موسسان و کارمندانی نیاز دارید که یا کالای شما را تولید کنند یا بفروشند. (یکی از موسسان حتما باید عضو هیئت مدیره باشد تا بتوانید سریع تصمیم بگیرید). استثناهای زیادی در مورد این پیشنهاد وجود دارد، اما تا وقتی واقعا بدانید چه کاری قرار است انجام دهید (یعنی وقتی شرکت را شروع کردید و برای ده سال در آن سرمایه گذاری کردید) آن را ساده بگیرید.


    23- وبلاگ Seth Godin’s Blog نویسندگان وبلاگ: ست گودین (Seth Godin) نویسنده کتاب های کارآفرینی و بازاریابی چرا این وبلاگ ارزشمند است: نویسنده مشهور ست گودین که هر 12 کتابش جز بهترین فروش ها بوده است، تفکرات روزانه اش در مورد کسب و کار، شبکه های اجتماعی و روند تغییرات جهان کسب و کار را در وبلاگش منتشر می کند. هر پست ذهن را به تفکر در مورد مطالب مهم تر در راه اندازی و انجام کسب و کار تشویق می کند. مثال: هر ایده می تواند تبدیل به یک قرار ملاقات و سپس یک پروژه شود. افراد دور هم جمع می شوند، دونات رایگان، تخته وایت برد و حتی تلفن کنفرانس فراهم است. بنظر می رسد شما قرار است کاری را انجام دهید اما ناگهان کسی می پرسد قضیه چیست؟ آیا ارزش انجام شدن دارد؟ در مقایسه با سایر گزینه هایی که می توانستیم وقتمان را روی آن سرمایه گذاری کنیم (نگوییم خرج کردن)، آیا این ترسناک ترین، به احتمال خیلی زیاد موفق، مهمترین یا بهترین تلاش طولانی مدت است؟ یا اینکه صرفا این کار را انجام می دهیم زیرا کسی جرات متوقف کردن کار را در طول راه ندارد؟ آیا شما کاری را انجام می دهید که برایتان ارزشمند است یا فقط چون شغل شماست آن را انجام می دهید؟


    24- وبلاگ James Altucher نویسندگان وبلاگ: جیمز آلتوچر (James Altucher) چرا این وبلاگ ارزشمند است: آلتوچر تجربه و دانش عملی زیادی دارد، دامنه ارتباطی گسترده و در سخن بی پرده است. او در مورد هرچیزی از رفتار با یک فرد بی ادب تا افراد همه کاره پیشنهادات خوبی ارائه می دهد. مثال: چگونه از صفر یک کسب و کار میلیارد دلاری بسازیم؟ این وب سایت در مورد پول یا کارآفرینی نیست. گاهی مردم از من در مورد عنوان مطالب وبلاگ سوال می کنند و من هیچ جواب خوبی برای آنها ندارم. بهترین پاسخ من می تواند “راه های شاد زیستن” باشد. شما نیازی به پول ندارید که شاد باشید. اما جهان خلاق است و ما را می سازد. مانند پدرمان، ما نیاز به ایجاد را حس می کنیم. بهترین راه برای ایجاد، احساس تعلق به نیرویی است که ما را ایجاد کرده است. در غیر این صورت سازه ما خراب و زشت می شود و در نهایت شکست می خورد. سلامت فیزیکی، روحی، ذهنی و احساسی کلید هر موفقیتی است که شما می خواهید. این داستان سلامت است.




    https://isfahanplus.ir/24-%d9%88%d8%...%d8%aa-%d8%b3/
    ویرایش توسط SARA : 2017/12/14 در ساعت 20:28
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوعات مشابه

  1. انواع مدل های درآمدی برای کسب و کارها، قسمت سوم
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/07, 17:35
  2. 19 پرسشی که باید هنگام ایجاد پرسونای خریدار بپرسید
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/03, 19:45
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/02, 21:40
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/06, 20:24
  5. استارتاپ فاروم : سومین نمایشگاه الکامپ بجنورد
    توسط Free در انجمن خبرخوان رویداد ها
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/26, 10:35

مجوز های ارسال و ویرایش