شما هم اکنون می توانید یک دوش هوشمند تهیه کنید که وقتی درجه حرارت آب به مقدار مورد نظرتان برسد،به شما اطلاع می دهد.کل کاری که شما انجام می دهید این است که درجه حرارت آب ایده آل خود را وارد کنید و دستگاه آن را ذخیره می کند تا در صورت نیاز با فشردن یک دکمه آن را بر گردانید. دوش های هوشمند Moen دپاز اولمستد شمالی، اوهایو، می آید.Moen یک نام تجاری شیر آب شناخته شده در شمال امریکا است. این نمونه ای دیگر از تلاش شرکت های بزرگ تکنولوژی برای در اختیار گذاشتن محصولات با تکنولوژی بالا به مصرف کنندگان اصلی است.شرکت Moen تولید شیر های آب شیک برای خانه های جدید را هدف قرار داده است. این شرکت حمام در اجرای بزرگ فناوری تجارت در لاس وگاس در هفته گذشته، CES 2017 را به نمایش گذاشت.
ایده برای ایجاد یک تجربه دوش شخصی بکار گرفته شده است. شما می توانید یک دمای از پیش تعیین شده را برای ۱۲ نفر از اعضای خانواده ایجاد کنید. شما می توانید با فشار یک دکمه آب را متوقف کنید و برای شروع دوباره جریان آب، بار دیگر دکمه را فشار دهید. این قابلیت به حفظ آب کمک می کند. از طریق یک سری از سوپاپ ها، دوش آب را در ترکیب مناسب می ریزد به طوری که دمای آب به حرارت مورد نظر شما نزدیک می شود.این دوش اتصال Wi-Fi دارد که شما می توانید آن را با استفاده از یک برنامه از راه دور کنترل کنید. تایمر دوش می تواند به برنامه ریزی شما کمک کند به خصوص اگر شما تمایل به معطلی بیش از حد طولانی در حمام دارید و کنترل زمان از دستتان خارج می شود.
دوش ساخته شده توسط Moen همچنین دارای یک کلید منحصر به فرد رمزگذاری شده است که به محافظت در برابر هک خارجی کمک می کند. زمانی که کاربر درخانه نیست،نمیتوان دوش را از راه دور به وسیله برنامه فعال نمود. این برنامه در بر روی سیستم عامل iOS و آندروید در دسترس ست. صفحه نمایش ال سی دی پنج اینچی می تواند زمان و یا درجه حرارت را نشان دهد. همچنین زمانی که آب داغ و یا سرد می شود، رنگ آن تغییر خواهد کرد. هنگامی که آماده کار است، صفحه نمایش سفید خواهد شد و سیگنال را بر روی صفحه نمایش با یک تن اطلاع می دهد. کنترل که یادآور حداقل الکترونیک صوتی است، به صورت یک مستطیل طراحی شده است. دوش تمام فلزی و شیشه ای آن، احساس لوکسی را به ارمغان می آورد.

برای ایمنی کاربر، شیر دوش دما را بین ۶۰ درجه و ۱۲۰ درجه حفظ خواهد کرد. این دوش ساخته شده توسط سیستم Moen حدود ۱۲۲۵ $ قیمت دارد. از آنجا که نصاب نیاز دارد که یک شیر دیجیتال در پشت دیوار نصب کند، قیمت آن برای ساخت و ساز جدید و یا به روز کردن مدل های قدیمی بیشتر است.


منبع: دوش آب هوشمند Moen، تجربه لذت بخش استحمام با دمای مناسب - ایران استارت آپ