خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
مقدمه: ارزش پیشنهادی در واقع همان دلیلی است که مشتریان، شما را به رقیبانتان ترجیح می دهند. شما با ارائه ی یک ارزش منحصر بفرد می توانید براحتی کسب و کار خود را ارتقا داده و بر رقیبان خود پیشی بگیرید. پس باید به خوبی روابط با مشتری و علاقمندی های آنان را بررسی کرده تا برای رفع بخشی از نیازهای آنان به خلق ارزش رو بیاورید. مطالعه و آشنایی با روند کسب و کار کمپانی های بزرگ همواره تجربه ی بسیار خوبی در اختیار شما خواهد گذاشت. در سری مقاله های قبلی آموزش بوم مدل کسب و کار به ۷ مدل درآمدی شرکت های بزرگ و 5 مدل ارزش پیشنهادی این شرکت ها پرداختیم. در این مقاله نیز به ۵ مدل دیگر از ارزش های پیشنهادی چنین شرکت هایی خواهیم پرداخت. به تدریج و در قسمت آموزش بوم مدل کسب وکار سایت اصفهان پلاس، بوم کامل مدل کسب و کار تمام شرکت های زیر را منتشر میکنیم. پس با ما همراه باشید. 6- ارزش پیشنهادی/سفارشی سازی (Customization) یک محصول با ویژگی های یکسان کار شما را راه نخواهد انداخت. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این فرصت را در اختیار مشتریانتان قرار بدهید تا محصولات را بر مبنای نیازهای خاص خود بسنجند؟ تحقیقات نشان داده است که مشتریان حاضرند برای محصولات خاص بیشتر پول بدهند. سفارشی سازی تعهد و پذیرندگی مصرف کننده را بالا می برد. مدلهای مرتبط: (Amiando (Xing Events : بزرگترین سرویس مدیریت رویداد در اروپا. Android: سیستم عامل منبع باز گوگل برای موبایل. BlackBerry (بلک بری): ایجاد انقلابی در صنعت گوشی تلفن همراه با دستگاه هایی برای کسب و کار و بازار مصرف دولتی. Godiva Chocolatier, Inc : تولید کننده و خرده فروشی لوکس شکلات و محصولات مشابه. MyVideo: وبسایت خدمات میزبانیِ ویدئو. Onbelle: وعده ارائه سبک زندگی نامحدود با یک سفارش Outfittery: نجات انسان از خرید کردن. (با تعدادی سوال، نوع لباسی که مدنظر مشتری است را تخمین زده و آن را برای مشتری ارسال می کند.) Refinery29: وبسایت مربوط به مد و استایل برای خانم ها 7- ارزش پیشنهادی/طراحی (Design) آیا محصول شما خوب به نظر میآید؟ آیا طراحی آن کارآمد و راحت است؟ ظاهر محصول به صورت فوقالعادهای روی اولین برخورد تأثیر میگذارد. مدلهای مرتبط: Android: سیستم عامل منبع باز گوگل برای موبایل. Badoo : شبکه دوستیابی به صورت پرداخت آنلاین. Coursera : توانمند ساختن افراد از طریق آموزش. Houzz: روشی جدید برای طراحی خانه ها. (شامل بیش از 10 میلیون تصویر از طراحی های داخلی، ایده های طراحی دکور) Nike: مثالی بادوام برای تجهیزات ورزشی. Snapchat: راهی منحصر بفرد و ساده برای به اشتراک گذاری لحظات خود با دوستانتان. Twitch: ایجاد انقلابی در فرهنگ بازی. (پلتفرم ویدیویی اجتماعی برای گیمرها) Xiaomi(شیائومی): شرکت تکنولوژی که محصولاتی “تنها برای هواداران” میسازد. 8- ارزش پیشنهادی/ سهولت استفاده (Ease of Use) مردم دوست ندارند چیزهای جدید یاد بگیرند. این مسئله را در زمان طراحی محصولات و خدمات در ذهن داشته باشید. اگر محصولات و خدمات شما براحتی مورد استفاده قرار می گیرند، مردم بسیار سریعتر به استفاده از آن ها رو می آورند. در بسیاری از موارد، سادگی، کلید یک تجربه کاربری عالی است. مدلهای مرتبط: Badoo : شبکه دوستیابی به صورت پرداخت آنلاین. M-Pesa : دگرگون کردن زندگی بوسیله پول های همراه PayPal: بازیگرِ بزرگ در انقلاب پرداخت دیجیتال. Venmo: پول دوستان خود را در راه رفتن بپردازید. 9- ارزش پیشنهادی/ بهره وری (Efficiency) چگونه به مشتریانتان کمک میکنید که بهرهوری خود را افزایش دهند؟ به عنوان مثال، به آنها برای انجام امور روزانهشان چه کمکی میکنید؟ یا در کامل و سریع انجام دادن آن ها بطوریکه هزینه کمتری بردارند؟ مدلهای مرتبط: Alibaba Group (گروه علی بابا): بازاری جهانی که خریداران و تامین کنندگان را به هم متصل میکند. () Android: سیستم عامل منبع باز گوگل برای موبایل.() Blacksocks: مخترع اشتراک جوراب Buffer: راه آسانِ برنامه ریزی پُستهای شبکه های اجتماعی. GlaxoSmithKline : یک شرکت دارویی بزرگ با مدل کسب و کار مبتنی بر ارزش Instacart : مواد غذایی خود را در عرض یک ساعت دریافت کنید. M-Pesa : دگرگون کردن زندگی بوسیله پول های همراه Outfittery: نجات انسان از خرید کردن. (با تعدادی سوال، نوع لباسی که مدنظر مشتری است را تخمین زده و آن را برای مشتری ارسال می کند.) 10- ارزش پیشنهادی/ ذهنیت (Emotions) آیا میتوانید ذهنیت مثبتی برای مشتریان خود ایجاد کنید؟ برای مثال، پیشنهادات لوکس به مشتریان احساس خوبی میبخشد و یا دونیشن، به شما احساس پشتیبان بودن و بخشندگی می دهد. به احساسات مثبتی که می توانید در رابطه با محصل خود ایجاد کنید، فکر کنید. مدلهای مرتبط: Badoo : شبکه دوستیابی به صورت پرداخت آنلاین. Houzz: روشی جدید برای طراحی خانه ها. (شامل بیش از 10 میلیون تصویر از طراحی های داخلی، ایده های طراحی دکور) Kickstarter : مرتبط کننده پروژههای خلاقانه با حامیان آنها. Nike: مثالی بادوام برای تجهیزات ورزشی. Nikki Beach: برند جهانی زندگی و ضیافت های لوکس Snapchat: راهی منحصر بفرد و ساده برای به اشتراک گذاری لحظات خود با دوستانتان. Twitch: ایجاد انقلابی در فرهنگ بازی. (پلتفرم ویدیویی اجتماعی برای گیمرها) https://isfahanplus.ir/%d8%a8%d9%88%...f%d9%88%d9%85/
مشاهده قوانین انجمن