خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
مدیرعاملها و کسبوکارها باید در رسانههای اجتماعی حضور داشته باشند، چون رسانههای اجتماعی دیگر چیزی نیست که برخی مردم آن را داشته باشند و برخی دیگر آن را نداشته باشند، بلکه اکنون به رفتار برقراری ارتباطمان تغییر یافته است. رسانههای اجتماعی با داشتن ۳.۲ میلیارد کاربر فعال قدرت بسیار بالایی دارند. این رسانهها برای کسبوکارها و بازاریابها ایجاد نشدهاند، ولی ما آن را ربوده و اکنون از آن سرمایه به دست میآوریم. رسانهی مورد بحث رسانهی «اجتماعی» نام دارد، یعنی انتظار نمیرود از آن در «محل کار» استفاده کنیم. انتظار میرود خارج از محل کار استفاده شود، ولی حقیقت آن است که دیگر رسانهی «اجتماعی» نیست، بلکه زندگی واقعی است و ما در زندگی واقعی کار میکنیم! بلاگینگ نیز به امری عادی بدل شده، بنابراین وقتی یک بلاگ مینویسید، صرفا در حال بهروزرسانی وبسایتتان هستید. کسبوکارهایی که با دنیای دیجیتال وفق نمییابند ورشکست خواهند شد؛ این واقعیت است. در سال 1396 همه چیز به تاثیرات بالا و تعاملات زنده، شروع مکالمهی معنیدار در رسانههای اجتماعی، بر میگردد. برای شروع، در این جا چند نکته برای داشتن کسبوکار اجتماعی میآورم. رسانههای اجتماعی وقتی به درستی استفاده شوند میتوانند شدیدا موفقیت کسبوکارتان را بهبود بخشند. مثلا دونالد ترامپ را در نظر بگیرید؛ وی در کمپین خود، یعنی #makeamericagreatagain، از رسانههای اجتماعی خیلی موفق استفاده کرد. هوش مصنوعی جایگزین میلیونها شغل خواهد شد.اینفوگرافیک (اطلاعنگاشت) – مردم اکنون به وضعیتها (استتوس) نگاه میاندازند و محتوای طولانی و مملو از کلمات را نمیخوانند.بازیوارسازی: اگر میدانید مخاطبینتان در مورد خاصی دخیل خواهند شد، آن را تبدیل به یک بازی کنید. از خود بپرسید، «چه کسی مالک برندتان است»؟ در برندتان انگیزه ایجاد کنید؛ به افرادتان در صورت ارائهی محتوا برای برندتان پاداش دهید. تدبیری بیندیشید که چگونه با نسل هزاره به صورت درون سازمانی ارتباط برقرار کنید، آنها نیز به صورت برونسازمانی ارتباط برقرار خواهند کرد. مشخص کنید که چه کسی جای پای دیجیتالی شرکتتان را کنترل میکند. رسانهی اجتماعی در واقع به تغییر دیجیتالی بر میگردد. اکنون بخش «اجتماعی» تمام جنبههای شرکتتان را تحت تاثیر میگذارد.آیا راهبردی برای رسانهی اجتماعی در اختیار دارید؟ شما به یک راهبرد کوتاهمدت و یک راهبرد بلندمدت نیاز دارید. مشتریانتان طی ۲۰ سال آینده چه کسانی خواهند بود؟ دربارهاش فکر کنید.تیزبین باشید، آمادهی تغییر فرهنگ سازمانتان برای تمرکز حول محور رسانههای اجتماعی باشید. این تغییر باید از مدیر عامل تا سرتاسر شرکت اعمال شود (توجه کنید که نمیگویم از مدیر عامل تا پایینترین کارکنان).چطور مشتریهای خود را میسنجید؟ بسنجید، تعامل برقرار کنید، گوش بدهید و تجزیه و تحلیل کنید. در مورد کانالهایی که استفاده خواهید کرد و مشتریانتان برنامهریزی کنید.وقت زیادی باید صرف رسانههای اجتماعی میشود (از لحاظ زمانی پر هزینه هستند)، بنابراین اگر ابزاری برای سنجش نتایج تلاشهایتان در اختیار ندارید، ادامهی راه فایدهی چندانی ندارد. نتایجتان را پیگیری کنید!کلاندادهها باید هدف کسبوکار باشند؛ پول نتیجه میدهد. تمام رسانههای اجتماعی نسخهی پولی هم دارند. با این حال، همچنان به راهبرد و محتوا نیاز دارید. همه چیز بر مبنای دادهها ساخته شدهاند: مشتریانتان چه کسانی و کجا هستند؟ دادههای خود را هشتگ به دست آورید، چون کاملا رایگان است. سپس این دادهها باید راهبردتان را آگاهانه سازند. حتما بخوانید: رفتار مصرف کننده بر اساس ترتیب تولد با کمک به مردم مشتریهای هدفمند و بالا رده ایجاد کنید: مفید بودن راهی برای اجتماعی بودن کسبوکار است. شما راهحلها را در اختیار دارید،بنابراین به مردم پیشنهاد کمک کنید! به این کار «بازاریابی مفید» میگویند، که کمکی عمومی نبوده بلکه کمکی شخصی همین حالا برای حل مشکلاتشان به حساب میآید و دایر است. شما در زمینهی کاریتان متخصص هستید. دیگر خود را در رسانههای اجتماعی با دیگران مقایسه نکنید و به تخصصتان اعتماد کنید. در سال 1396 فردی جدید و مفید شوید: چه کار کنیم: یک جستجوی جغرافیایی در توییتر انجام دهید، در میان هشتگها مکالمات مرتبط را بیابید و سپس پیشنهاد کمک کرده و متعاقب آن توصیه کنید. برای محصولات خود بازارگرمی نکنید، بلکه آنها را در تقویم خود وارد کنید. همچنین با استفاده از استریم زنده یا ویدئو جوابهای خود را برای حل مشکلات مردم ضبط کنید تا با یک تیر دو نشان را زده باشید. پیشنهاد می کنم هشتگ های پیشنهادی من را مطالعه کنید(#ifthisthenthat و #zappia) در بخش بعدی این مقاله، شبکه های اجتماعی شامل توییتر و فیسبوک و اینستاگرام و همچنین آپارات را بصورت خاص مورد بررسی قرار خواهیم داد. https://isfahanplus.ir/%d9%86%d9%82%...a7%d9%84-1396/
مشاهده قوانین انجمن