خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
جفری مور در سال ۱۹۹۲ در کتاب خود «گذر از پرتگاه» مفهوم «چرخه عمر پذیرش فناوری» را به روز و همهگیر کرد، در این منحنی فناوری در پنج فاز- که بر اساس نوع خریدار (مشتری) دستهبندی شده- پذیرفته میشود. نوجویان (Innovators): پرتکاپو به دنبال فناوری جدید، اغلب به خاطر علاقه محض به فناوریپذیرندگان آغازین (Early Adopters): نخستین کسانی هستند که فناوری را به خاطر مزایای خوبی که دارد میپذیرند.اکثریت پیشگام (Early Majority): به مزایای فناوری نو اعتماد میکنند ولی منتظر میمانند تا دیگر مسائل را حل کنند.اکثریت پیرو (Late Majority): به خودی خود به فناوری علاقهای ندارند، منتظر میمانند تا رهبر تثبیت شده نمایان شود، استانداردهای جا افتاده را میخرند.دیر پذیران (Laggards): هر چیزی که ربطی به فناوری داشته باشد را نمیخواهند، فناوری را زمانی به کار میبرند که دیگر بدون آن نمیتوان زیست و یک فناوری بایسته شده. از رفتن به هر فاز توسط یک درزی (فاصله) جلوگیری میشود، این درز به واسطه تفاوت بین نیازمندیهای محصول و عادتهای خرید مشتریان فاز بعدی ایجاد شده است. کتاب مور روی درزی که بین پذیرندگان آغازین و اکثریت پیشگام وجود دارد، تمرکز میکند- این درز چنان پهن و عمیق است که از آن به عنوان پرتگاه (chasm) (دره) یاد میشود. مشتریسازی روی رسیدن به پرتگاه و آماده شدن برای گذر از پرتگاه تمرکز میکند. پذیرندگان آغازین به دلایل زیر برای استارتاپها (Startup) مهم هستند: – به دنبال فناوری جدید هستند تا مساله خود (یا شرکتشان) را حل کنند، نه تنها به خاطر اینکه جدیدترین فناوری را داشته باشند. – در تصمیمگیری خرید به سخنان دیگران اتکا نمیکنند. با وجود اینکه معمولاً از دیگر پذیرندگان آغازین تأثیر میپذیرند، توجه اصلیشان حل مسالهای مشخص است. – پذیرندگان آغازین میخواهند به شما کمک کنند و (بهتر از همه) میخواهند که شما موفق باشید. پذیرندگان آغازین از فرصتهایی که اجازه میدهد تا با حل مسائل واقعی قهرمان شوند لذت میبرند. https://isfahanplus.ir/early-adopters1/
مشاهده قوانین انجمن