ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت

    استراتژی های اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها

    در چند سال اخیر بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) در حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار محبوب شده است و دلیل این امر روشن است. در حالی که Start Up کمپین های تبلیغاتی برونگرای سنتی سعی در اغوا کردن مخاطبان ناآشنا با استفاده از پیامهای مرتبط با فروش می کنند، کمپین های درونگرا بر روی ارزشی که می‌توانند برای کاربران ایجاد کنند تمرکز کرده‌اند. این امر باعث می‌شود که کاربران در هنگام نیاز به صورت طبیعی به سمت چنین کسب‌و‌کارهایی جذب شوند.
    به طور کلی استراتژی‌های بازاریابی درونگرا کم هزینه‌تر بوده، طیف وسیعی از مزیت‌ها را در بر گرفته و در بلند‌مدت نرخ بازگشت بالاتری را سبب می‌شوند. چنانچه این مزایا شما را هیجان زده می‌کند، استراتژی‌های بازاریابی درونگرا را که در ادامه معرفی می‌کنیم در نظر بگیرید. این استراتژی‌ها برای استارت‌آپ‌های جدید اساسی بوده و جزو محبوب‌ترین استراتژی‌های بازاریابی درونگرا هستند.


    منبع: entrepreneur.com

    https://ipt24.com/blog/%DB%B7-%D8%A7...-%D8%A8%D8%B1/
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    1) بازاریابی محتوا بر روی سایت

    بازاریابی محتوای روی سایت به چند طریق مفید هستند. نه تنها محتوای جدید خوانندگان جدیدی را به سمت سایت شما جذب می کنند، بلکه خوانندگان و مشتریان فعلی شما را نیز با برندتان درگیر می‌کند تا حداکثر مشتریان خود را حفظ نمایید. برای این کار نیاز دارید که محتوای اصیل، ارزشمند و با جزئیات بالا ارائه دهید، کاری که همواره آسان و سرراست نیست. با این حال اضافه شدن مداوم و یکنواخت محتوای با کیفیت می‌تواند دارای اثرات مثبت زیادی باشد. به علاوه، بازاریابی محتوا می تواند برای کمپین‌های ایمیلی و شبکه اجتماعی شما خوراک خوبی ایجاد کرده و رتبه جستجوی شما را ارتقا بخشد.
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    2) بازاریابی محتوای خارج از سایت

    کمپین بازاریابی محتوای خارج از سایت همانند مورد قبلی عمل می‌کند و نیازمند این است که شما محتوایی ارزشمند، هدفدار و با نوشتار خوب تهیه نمایید با این تفاوت که به جای نشر آن بر روی وب سایت خود آن را برروی یک سایت دیگر (مثلاً، یک انتشارات معتبر) منتشر کنید.
    مزیت این کار فرصتی است که برای دیده شدن توسط مخاطبان جدید، که ممکن است قبلاً در مورد شما نشنیده باشند، در اختیار شما قرار می‌دهد. شما ترافیکی را دریافت می‌کنید که به سایت شما ارجاع داده شده و به این ترتیب همزمان با این که با ناشران بزرگتر کار می‌کنید شهرت برند شما نیز به صورت یکنواخت افزایش می‌یابد.
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    3) بهینه سازی برای موتورهای جستجو

    بازاریابی محتوای داخل سایت و خارج سایت به دیده شدن شما در نتایج جستجو کمک زیادی می کند. هر چه سایت شما لینک‌های بیشتر و ارزشمندتری داشته باشد، در نتایج موتورهای جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. در واقع، گزارش جدیدی گوگل نشان داده دو مورد از سه فاکتور اصلی در الگوریتم های رتبه‌بندی شامل محتوا و لینک‌های درونگرا می باشد.
    با این حال، مؤلفه‌های فنی بیشتری نیز برای سئو وجود دارد که شما برای افزایش ترافیک سرازیر شده از موتور جستجو به سایت باید پیاده سازی نمایید. این موارد شامل بهینه سازی برای دستگاه‌های موبایل، افزایش سرعت سایت و هدف گرفتن عبارت‌ها و کلمات کلیدی رایج و استراتژیک می‌باشد. این کارها گرچه زمانبر است اما بازده بالایی دارد.
  5. #5
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    4) بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

    بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کماکان یکی از مؤثرترین استراتژی‌ها برای دیده شدن توسط مخاطبان جدید است. شما از طریق رسانه های اجتماعی قادر هستید با تقریباً همه مردم دنیا ارتباط برقرار کرده و به تدریج مخاطبان وفاداری جمع نمایید. رسانه های اجتماعی به تنهایی می‌توانند ترافیک ثابتی را به سمت وب سایت شما روانه کنند، اما قدرت اصلی آن در چند برابر کردن تأثیر دیگر استراتژی‌های بازاریابی درونگرای شما می‌باشد. براساس یک نظرسنجی انجام شده از بازاریابان، 65 درصد پاسخ دهندگان باور دارند که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند در 5 سال آینده حتی تاثیر بیشتری داشته باشد.
  6. #6
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    5) بازاریابی افراد تأثیرگذار (Influencer Marketing)

    بازاریابی افراد تأثیرگذار از نظر مفهومی بسیار ساده است، اما پیاده‌سازی عملی آن تاحدودی سخت‌تر می‌باشد. ایده پشت آن هدف گرفتن افراد تأثیرگذار در حوزه کسب و کار شماست- افرادی که به عنوان رهبر، محرک و جنباننده در نظر گرفته شده و دارای بیشترین شهرت و بزرگترین مخاطبان در حرفه شما هستند. با کار مشترک با این افراد تأثیرگذار بر روی پروژه های مشترک مبتنی بر محتوا و یا تنها با تبادلات ساده بر روی شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان خود را گسترش داده و از طریق آنها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنید.
  7. #7
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    6) خبرنامه های ایمیلی

    گرچه ایمیل مارکتینگ به صورت عمومی ممکن است یک استراتژی برون گرا در نظر گرفته شود، با این حال خبرنامه های ایمیلی معمولاً مرتبط با ارائه محتوا به مشترکان، افزایش وفاداری و حفظ آنها و همزمان جذب ترافیک جدید برای وب سایت می‌باشد.
    از آنجا که محتوای شما برای خوانندگان و مشترکین ارزش آفرین بوده و شما از آن طرف به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده نمی‌کنید، می‌تواند به عنوان نوعی بازاریابی درونگرا در نظر گرفته شود. به علاوه بازاریابی ایمیلی نسبت به هزینه آن برگشت بالایی دارد. در نظرسنجی ذکر شده در بخش قبل، بازاریابی ایمیلی به عنوان دومین تاکتیک از نظر سادگی اجرا بوده، اما بر اساس نرخ بازگشت سرمایه رتبه پنجم از ده استراتژی در نظر گرفته شده می‌باشد.
  8. #8
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت
    7) برندسازی شخصی

    نهایتاً، برندسازی شخصی می‌تواند در کنار هر کدام از استراتژی‌های فوق به کار گرفته شود. برای مثال، ممکن است برخی از افراد تیم شما بیشتر بر روی سایت شرکت محتوا منتشر کرده و یا برخی دیگر به عنوان نویسنده مهمان بر روی دیگر سایت ها محتوا تولید نمایند. البته شما دوست دارید آن محتوا را در رسانه های اجتماعی اضافه نمایید. به علاوه می‌توانید در کمپین‌های بازاریابی افراد تأثیرگذار نیز جذبه شخصی ایجاد نمایید. با گره زدن برند سازمانی خود به تعدادی از برندهای شخصی، دسترسی به شرکت خود را ساده تر، قابل اعتمادتر و مردمی‌تر می‌نمایید.
    استراتژی های معرفی شده یک ویژگی جادویی دارند، نه به دلیل طرز کار هر کدام از آنها به تنهایی، بلکه بر اساس اینکه چگونه با هم کار می‌کنند. همه این استراتژی‌ها دارای قدرت تکمیل و بهبود یکدیگر بوده و در صورتی که با هم به کار گرفته شوند می‌توانند بازگشت سرمایه را چند برابر سازند. منابع خود را بر روی تسلط بر این تاکتیک‌ها قرار داده و در طول سیر رهیافت خود را به تدریج بهتر و بهتر نموده، و هیچ چیز قادر به متوقف کردن موج ایجاد شده توسط بازاریابی استارت آپ شما نخواهد بود.
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8

موضوعات مشابه

  1. ارز دیجیتال ای سی سی ecc-ecc
    توسط Sina homaei در انجمن ارز های دیجیتال
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/05/13, 17:17
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/22, 12:51
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/25, 07:08
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/02, 07:17
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/06, 08:36

مجوز های ارسال و ویرایش