انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

صداوسیما در انتشار نامه‌ای به شرکت‌های PSP کشور اعلام کرد «از این پس کلیه برنامه‌ها و طرح‌های مشارکتی در حوزه خدمات ارزش افزوده (VAS) و کلیه سرویس‌های پیرامون آن، باید به شرکت توسکا ارجاع شود و پس از دریافت مجوز همکاری و نامه تأییدیه آن، نسبت به مشارکت فیمابین اقدام کنند.» این مسئله، اعتراض شرکت‌های […]
نوشته چرا صداوسیما تبلیغات خدمات ارزش افزوده را به صورت انحصاری به شرکت توسکا داده است؟ اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط

  1. جایگاه ۷ شرکت PSP ایرانی در جمع ۱۵۰ شرکت پرداخت برتر جهان در سال ۲۰۱۶
  2. تمرکز بر ارائه خدمات یکپارچه و ارزش افزوده
  3. مقایسه شرکت‌های پرداخت بر اساس آمار بانک مرکزی



______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/83583