خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
بخش عمدهای از هنر طراحی صفحه فرود یا طراحی بنرهای هوشمندانه به Call to Action یا CTA برمیگردد. اینکه چطور بتوانید بازدیدکننده را برای رسیدن به هدفی که دارید ترغیب کنید هنری است که با نوشتن یک CTA مناسب میتوانید نرخ تبدیل بالاتری به دست بیاورید. اما واقعاً یک call to action چیست؟ یک CTA درواقع کاری است که شما از بازدیدکننده خود میخواهید پس از خواندن و کسب اطلاعات لازم آن را انجام دهد. این CTA میتواند یک لینک در پایین متن شما باشد که با کلیک کردن روی آن فرضاً بازدیدکننده به سایت شما برگردد. یا دکمهای باشد که با کلیک روی آن محصول موردنظر به سبد خریدتان اضافه شود. یا هر کار دیگری که شما میخواهید کاربر آن را انجام دهد. درصورتیکه کاربر به هدف شما برسد و کار موردنظرتان را انجام دهد میتوانید نرخ تبدیل وی را موفقیتآمیز حساب کنید. چرا یک CTA از اهمیت بالایی برخوردار است؟ بسیاری از بازدیدکنندگان ممکن است در زمان اولیه ورود به سایت یا صفحه فرود شما بهجای داشتن حالتی فعال، بیانگیزه باشند. بسیاری از این افراد باید بهطور درست و با داشتن محتوایی هدایتکننده به سمت بخش CTA هدایت شوند و درنهایت با دیدن CTA صفحه شما انگیزه لازم برای کلیک کردن روی آن را پیدا کنند. نوشتهٔ CTA شما باید انگیزه دهنده باشند. نکته دیگری که در این رابطه باید به آن اشارهکنیم، سلیقه متفاوت افراد در برخورد با CTA است. مختلف بودن افراد و سلیقه آنان باید شما را به این فکر بیاندازد که برای سلیقههای متفاوت،CTA های متفاوت داشته باشید. به همین دلیل در صفحههای مختلف یا در A/B تستهای متعددی که انجام میدهید از CTA های متفاوتی استفاده کنید. با این کار میتوانید بفهمید که کدام CTA میتواند نرخ تبدیل بهتری برای شما به ارمغان بیاورد. همیشه به خاطر داشته باشید که چطور میتوانید نیاز مشتری یا بازدیدکننده را فراهم کنید و چرا او باید به CTA شما پاسخ دهد؟ همچنین توجه داشته باشید که CTA شما باید شفاف و دقیقاً آن چیزی که از مشتری میخواهید را بیان کند. به طور مثال اگر با زدن یک دکمه فرد میتواند یک فایل pdf مورد نظرش را دانلود کن به جای استفاده عبارت «دانلود» از CTA مشخصتری یعنی «دانلود رایگان فایل pdf» استفاده کنید. هرچه عبارات شما شفافتر و روشنتر، تکلیف بازدید کننده برای انتخاب کردن CTA شما برای انجام دادن بیشتر میشود. از طرفی دیگر توجه داشته باشید که در یک صفحه فرود تعداد زیادی CTA مختلف نداشته باشید. اصولاً هدف از طراحی یک صفحه فرود هدایت یک بازدید کننده برای انجام دادن یک کار خاص است؛ یعنی شما از او میخواهید که با مطالعه اطلاعات صفحه فرود شما یک کار مشخصی انجام دهد؛ بنابراین قرار دادن چندید CTA مختلف میتواند باعث گیج شدن وی شود. در نهایت به این نکته توجه کنید که CTA شما، کلید اصلی تبدیل بازدید کننده به مشتری است. هر چقدر که برای انتخاب و تست این کلید بیشتر وقت صرف کنید نتیجه روشنتر و بهتری بدست میآورید. پس با انتخاب سریع و غیر حرفهای کلید خود را خراب نکنید. https://www.clickyab.com/blog/call-to-action/
مشاهده قوانین انجمن