خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
اگر درباره طراحی فرود و روشهای بالاتر بردن نرخ تبدیل افرادی که به این صفحه وارد میشوند تحقیق میکنید و در حال مطالعه این مقاله هم هستید بهاحتمال ایده نمایش ویدئو در صفحه فرود در ذهنتان بوده است. یکی از بخشهایی که میتواند به شما در بالاتر رفتن نرخ تبدیل صفحه فرودتان کمک کند استفاده هوشمندانه از ویدئو است. این مدیای بسیار قدرتمند یکی از مهمترین ابزارها در انتقال پیام شما است و باید بهدرستی از آن استفاده کنید. یک مطالعه در سایت eyeviewdigital.com نشان میدهد صفحههایی که از ویدئو در آنها استفادهشده باشد، نرخ تبدیلشان ۸۰٪ بیشتر از همان صفحه در حالتی که ویدئویی وجود نداشته است. شاید دلیل توجه و اهمیت ویدئو به سابقه تاریخی نهچندان قدیمی این ابزار به زمانی برگردد که مردم اینترنت را با این فاصله نزدیک تجربه نکرده بودند و هنوز به صفحه تلویزیونشان عادت داشتند و هنوز YouTube بهعنوان یکی از مهمترین ابزارهای رسانهای آنلاین به وجود نیامده بود. چند دلیل که ویدئو میتواند نرخ تبدیل بالاتری برایتان ایجاد کندویدئو مدتزمان حضور بازدیدکننده در صفحه فرود را بالاتر میبرد و مدت طولانیتری پیغام برند شما را به بازدیدکننده به نمایش میگذارد.اگر خودتان یا حتی کارمندان سازمانتان در این ویدئو حضورداشته باشند، حس اعتماد بیشتری به بازدیدکننده القا میشود.صادقانه! مردم تنبل هستند و ترجیح میدهند بهجای خواندن ویدئو تماشا کنند. چند راه برای مؤثرتر کردن ویدئوهادر مورد اینکه ویدئوها بهصورت خودکار نمایش داده شوند یا اینکه به فشار دادن دکمه Play، بین کارشناسان مختلف نظرات متفاوتی وجود دارد؛ بنابراین بهتر است در این حالت از یک تست A/B استفاده کنید. دلیل متخصصینی که میگویند Auto Play را فعال نکنید این است که این کار میتواند باعث حواسپرتی بازدیدکننده از موارد مهم دیگر شده و نرخ پرش را زیاد کند. مخالفین هم از همین موضوع استفاده کرده و میگویند که با نمایش درست ویدئو میتواند پیغام را درست به مخاطب رساند.میتوانید به ویدئوی خود یک CTA اضافه کنید تا همانطور که بازدیدکننده در حال تماشای ویدئو است، کار موردنظر شما را هم انجام دهد. این CTA میتواند یا در کل زمان پخش ویدئو، یا در زمان خاصی و یا حتی در انتهای ویدئو وجود داشته باشد.ویدئوهای خود را با زمانهای بلند و کوتاه بسازید و ببینید کدام یک بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد. همچنین به نیاز مشتری هم توجه کنید. شاید محصولی که در ویدئو نمایش میدهید باید مورد نقد و بررسی و معرفی طولانیتری قرار بگیرد.حتماً قبل از ضبط ویدئو، سناریو و همچنین متن و دیالوگهایی که باید بیان شود را بنویسید و تمرین کنید. این کار به روانتر شدن ویدئو کمک میکند.اگر محصول که درباره آن ویدئو میسازید یک نرمافزار است، ابتدا Screencast مربوطه را تهیهکرده و بعد صداگذاری کنید. این کار خروجی حرفهایتری از شما به نمایش میگذارد.ویدئوی خود را در چند سایت مختلف آپلود کنید تا نتیجه بهتری در SEO به دست آورید. ویدئو ابزار قدرتمندی است که نادیده گرفتن آن میتوان صدمات زیادی به نرخ تبدیل شما وارد کند. امروز درباره آن فکر کنید تا بتوانید نتیجه بهتری به دست آورید. https://www.clickyab.com/blog/%d9%85...1%d9%88%d8%af/
مشاهده قوانین انجمن