خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
نرخ کلیک درواقع معیاری برای اندازهگیری تعداد کلیکهای انجام شده در کمپینهای تبلیغاتی به نسبت نمایش آنها است. این عدد که میتواند نشان دهنده اطلاعات مهم دیگری درباره موفقیت یا شکست کمپین آنلاین تبلیغاتی باشد از تقسیم تعداد واقعی کلیک روی بنرهای تبلیغاتی به تعداد نمایش تبلیغ به دست میآید. اما چرا نرخ کلیک عدد مهمی است که باید به آن توجه کرد؟ اهمیت بالای نرخ کلیک از آنجاست که تأثیر مستقیمی در امتیاز کیفی حساب شما دارد. امتیاز کیفی امتیازی است که نشان دهنده کیفیت تبلیغات در برابر مخاطبان آن است. آگهی که از امتیاز بیشتری برخوردار است شانس نمایش بیشتری را در بین آگهیهای دیگر دارد. معمولاً این امتیاز از ضرب نرخ کلیک x نرخ تبدیل x نرخ خروج از صفحه x قیمت هر کلیک ، به دست میآید. بنابر این این در مورد نرخ کلیک و امتیاز کیفی میتوان موارد زیر را مورد نظر قرار داد: بالاتر بودن نرخ کلیک میتواند امتیاز کیفی بالاتری هم به ارمغان بیاورد.امتیاز کیفی بالاتر حتی میتواند به شما امکان دهد که جایگاه نمایشی تبلیغات خود را ارتقا دهید و بهتر از همیشه دیده شوید. به علاوه اینکه اگر هر دو نرخ گفته شده را به حد بالایی برسانید میتوانید جامعه مخاطبتان را هم گسترش دهید و پیشنهادات خود را به تعداد بیشتری از افراد برسانید. یک نرخ کلیک خوب چقدر است؟ این موضوع بسیار پیچیده و پاسخگویی به آن با یک عدد دشوار است. بنابراین بهتر است سؤال را به این صورت اصلاح کنیم که چه چیزی باعث میشود تا نرخ کلیک بهتری به دست آید؟ رسیدن به یک نرخ کلیک خوب به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. این بستگی داشتن میتواند از کمپینی به کمپین دیگر تغییر کند و حتی با توجه کلمات کلیدی متفاوت نتیجه متفاوتی به دست آید. همه چیز به نحوه نمایش تبلیغ، طراحی آن و پارامترهای دیگر در طراحی موفق و شیوه نمایش آن بستگی دارد. بنابراین نمیتوان فقط یه عدد را آن هم بدون در نظر گرفتن شرایط مختلف دیگر به عنوان پاسخی به سؤال قبل مطرح کرد. اما همیشه هم بالا بودن نرخ کلیک روی بنر برای کسبوکار مناسب نیست. اگر این کلیکها منجر نشوند که فروش بالاتر یا در حقیقت نرخ تبدیل بالاتری به دست بیاید، در واقع به نتیجه مناسبی نرسیدهایم. اینجاست که اگر نرخ کلیک بالا باشد ولی در عین حال نرخ تبدیل ثابت بماند یا کمتر شود باید گفت که نرخ کلیک برای کسبوکار مناسب نبوده است. از دلایل دیگر نامناسب بودن نرخ کلیک در چنین شرایطی باید موارد زیر را هم در نظر بگیریم: شما به ازای هر کلیکی که روی بنرتان میشود پول پرداخت میکنید.تعداد بالای کلیک هزینه شما را افزایش میدهد.اگر نسبت سود در نرخ تبدیل پایین باشد ممکن است حتی بالاتر رفتن نرخ کلیک و تبدیل برای شما ضرر به همراه داشته باشد.کلیکهای بیهدف از طرف مخاطبینی که شما آنها را به اشتباه هدفگیری کردهاید هزینه زیادی برایتان دارد. رسیدن به نرخ کلیک قوی در کمپین یک کمپین تبلیغ کلیکی یا PPC برای رسیدن به موفقیت در داشتن نرخ کلیک خوب باید موارد زیر را رعایت کند: استفاده هدفمند از کلمات کلیدی مناسباستفاده هوشمندتر از تبلیغات کلیکی ارزانتر برای دستیابی به برنامه تبلیغاتی موثرترطراحی هوشمند و یکپارچه بین تبلیغ و صفحه فرود به منظور استفاده مؤثر از کلمات کلیدیهدفگیری درستتر و دقیقتر مشتریان بر اساس کلمات کلیدی مناسب برای رسیدن به یک نرخ کلیک مناسب که هزینه و درآمدی که به ارمغان میاورد باید بهینهسازی آن را در نظر بگیرید. باید با استفاده از یک برنامهریزی دقیق و مؤثر هزینه این نوع از تبلیغات را بهطور دقیق به دست آورده و حرکتهای مؤثری بر اساس آن انجام دهید. داشتن یک نرخ کلیک خوب نیازمند بهینهسازی مؤثر و همیشگی کمپین و برنامهریزی دقیق است. https://www.clickyab.com/blog/%da%86...c%d9%85%d8%9f/
مشاهده قوانین انجمن