خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
اگر محصولات زیادی دارید و میخواهید تجربهٔ کاربری و نرخ فروش خود را بهبود ببخشید، بهتر است به این مطلب ما توجه کنید.میتوانید محدودهٔ کاری خود را به ۱۱ قسمت تقسیم کنید و کار بهبود نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود را با هر کدام از این محدودهها شروع کنید. ۱. تصاویر محصول تصاویر محصولات شما بایدکیفیت بالایی داشته باشد. از زوایای مختلف محصولات عکس بگیرید و در سایت بگذارید و قابلیت زوم کردن را هم برای آنها فراهم کنید. دید ۳۶۰ درجه میتواند بهترین گزینه در این زمینه باشد. مشتریان شما دوست دارند بدانند دقیقاً چه چیزی قرار است بخرند و تصاویر ۳۶۰ درجهای این امکان را به آنها میدهد تا از این موضوع اطلاع یابند. ۲. توضیح محصول این نکته به این همین حرف ما برمیگردد که مشتریان شما میخواهند بدانند قرار است چه چیزی بخرند. باید توضیحات کاملی در مورد محصول خود بنویسید. فقط قابلیت محصول خود را ننویسید، بلکه از مزایای آن هم بنویسید. کافی است فقط اطلاعات خوبی را به مشتری خود برسانید. اگر این کار را انجام دهید میتوانید از قابلیت مقایسهٔ محصولات نیز استفاده کنید. اگر محصول شما جنبهٔ فنی داشت مثل سخت افزاری و نرم افزاری، حتماً در مورد آنها نیز صحبت کنید، ولی حواستان باشد که توضیحات خود را خیلی فنی و تخصصی نکنید. ۳. ویدئو ویدئو یکی از ابزارهای پرکاربرد در فروشگاههای الکترونیکی است. پس از این ابزار استفاده کنید، اما فقط از محصول خود صحبت نکنید، سعی کنید با استفاده از آن از رقبای خود فاصله بگیرید. توجه داشته باشید که باید در این زمینه خلاقیت به خرج دهید. ۴. حمل و نقل رایگان ارائه دهید هیچکس دوست ندارد هزینهای برای حمل و نقل کالای خود پرداخت کند. پس اگر میتوانید حملونقل رایگان ارائه دهید و سعی کنید که حتماً هم آن را در همان مراحل اولیهٔ فرآیند خرید کالا ذکر کنید. اگر مجبور به دریافت هزینه برای ارسال کالا هستید، تمام تلاش خود را به خرج دهید که کمترین میزان هزینه ممکن را در نظر بگیرید. حتماً کالای مشتریان را یک یا دو روز بعد از سفارششان به آنها تحویل دهید. با این کار درصد رضایت آنها را بالا میبرید. ۵. بخشهای فروش باید ترخیص کالا را برای محصولات خود خیلی سریع انجام دهید و این را برای کاربران و مشتریان خود به وضوح توضیح دهید. ۶. صفحات سفارش سعی کنید کاربران را برای دیدن محصولاتتان مجبور به ثبت نام در سایت نکنید. اجازه دهید کاربران مهمان از محصولات و توضیحات شما بهرهمند شوند. مهر امنیت و اعتماد را به سفارشات خود اضافه کنید. ضمانتنامهٔ محصولات را به وضوح به کاربران نشان دهید. از ویدئوها برای بالا بردن اعتماد کار خود استفاده کنید و به آنها بگویید که آنها را تا آخرین لحظه پشتیبانی خواهید کرد. از چتهای زنده برای پاسخ دادن به سؤالات و اعتراضات کاربران استفاده کنید. اگر فرآیند خرید کالا چند مرحلهای است، مطمئن شوید که ایمیلهای مربوط به آن را در همان لحظات ابتدایی برای کاربران فرستاده میشوند. از هشدارهای خروج استفاده کنید تا کاربر فرآیند خرید را ذخیره کند تا اینگونه از ترک کردن فرآیند خرید جلوگیری کنید. اطلاعات تماس خود را در هدر سایت ذکر کنید. فوتر سایت جای مناسبی برای این کار نیست، چرا که کمتر کسی به فوتر توجه میکند. ۸. مراحل پیشرفت خرید را نشان دهید حتماً به مشتری خود نشان دهید که در کدام قسمت از مرحلهٔ خرید خود هستند. آنها نیاز دارند از همهٔ جزئیات با خبر باشند. ۹. اعتراضات سؤالات رایج و پربازدید را در سایت خود قرار دهید تا کاربران با خواندن این سؤالات و پاسخهای آن بتوانند دید بهتری نسبت به خرید خود به دست بیاورند. ۱۰. روشهای پرداخت را محدود نکنید راههای مختلفی را برای پرداخت هزینهٔ محصولتان ارائه دهید. هر چه این راهها متنوعتر باشند، محصول خود را بیشتر به مرحلهٔ فروش نزدیک میکنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. ۱۱. تخفیفهایی «با خرید بیشتر» ارائه کنید این یک تکنیک بسیار هوشمندانه است. میتوانید به مشتریان خود پیشنهاد کنید تا با خرید بیشتر، تخفیف ویژه دریافت کنند. به این ترتیب این شانس را به مشتریان خود میدهید تا دوباره به سایت شما بازگردند. البته این تخفیفها باید بین ۷ تا ۱۴ روز باطل شوند؛ یعنی نباید تخفیفهایی ارایه کنید که مدت پایانشان معلوم نباشد. از مشتریان جدید بابت خریدشان تشکر کنید. میتوانید به این مشتریان تخفیف ویژه بدهید. میتوانید پیشنهادات ویژهٔ سایتتان را از طریق ایمیل و دیگر وسایل ارتباطی به گوش کاربران خود برسانید. اینها فقط تعداد کمی از ایدههایی هستند که میتوانید در وب سایت خود به کار بگیرید تا نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود را بالا ببرید. حتماً آنها را در سایت خود امتحان کنید و ببینید چه تغییری در کسب و کار شما ایجاد میکنند. https://www.clickyab.com/blog/%d8%a8...6%db%8c%da%a9/
مشاهده قوانین انجمن