خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
با ظهور شبکههای اجتماعی و حرکت فراگیر به سمت گوشیهای هوشمند، حتی مشتریانی که هنوز هم ترجیح میدهند به صورت حضوری از فروشگاه خرید کنند، به طرز چشمگیری عادات خرید خود را تغییر دادهاند. و این یعنی در حال حاضر ابزارهای بازاریابی شما باید شامل نرمافزارهای خرید، خدمات مبتنی بر مکان و کیف پول تلفن همراه باشد. مشتریان انتظار دارند پیامهای تحویل در هر جایی که هستند به آن ها ارسال شود. در این جا چهار استراتژی جدید که در حال حاضر هر کارآفرین باید در پلتفرمهای بازاریابی خود قرار دهد تا بتواند کسبوکارش را در این عصر دیجیتال سرپا نگه دارد، معرفی میکنیم: ۱- همیشه در وب، شبکههای اجتماعی و همینطور از طریق تلفن همراه، محتوای جدید ارائه دهید. امروزه مشتریان به وب سایتهایی که هیچ به روز رسانیای ندارند و یا به تعداد خیلی کم به روز رسانی میکنند، در مقابل سایتهایی که فوق العاده پویا هستند، فعالیت روزانه دارند و به روزرسانی آنها از طریق تلفنهای همراه هم قابل دسترس است، توجهی نمیکنند. ۲- همیشه و همهجا پاسخگوی درخواست مشتریان باشید. معمولا ارتباط با مشتریان به صورت پاسخگویی همیشگی به درخواست خدمات مشتریان آغاز میشود، اما باید به چتهای آنلاین، کامنتهای وبسایت و شبکههای اجتماعی گسترش یابد. وبلاگها باید بتوانند به مشتریان ارزشی که آنها انتظار دارند ارائه دهند. ۳- از راه ارتباط با مشتری راهحلهای مناسب شخصی به او ارائه دهید. امروزه مشتریان انتظار دارند که بتوانند با قابلیتهای جستوجوی قدرتمند در سایت شما، به سرعت آنچه را که میخواهند پیداکنند و یا حتی نیاز دارند تا راه حل سفارشیشده و متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود دریافت کنند. بهترین سایتها به صورت عمیقتر و با ارزشهای پیشنهادی بیشتری با مشتریانشان ارتباط برقرار میکنند. نمونهی آن صفحهی سایز کفش نایک در اینترنت است که برای مشتریان مختلف با سایزهای مختلف پا نحوهی اندازهگیری سایز پا و انتخاب اندازهی مناسب کفش را با جزییات ارائه میدهد. ۴- ارتباط با مشتریان برای حمایت از مسائل فرهنگی و اجتماعیای که به اشتراک گذاشتهاند. با حمایت از مشتریانتان و کمک به آنها در حمایت از جنبشهای اجتماعی مشترک، مانند غذا دادن به گرسنهگان یا محافظت از محیطزیست، در آنها انگیزه ایجاد کنید. www.entrepreneur.com چهار استراتژی که باید بخشی از بازاریابی شما برای مشتریان باشد - ictstartups.ir
مشاهده قوانین انجمن