استفاده بانک hsbc از ساعتهای هوشمند برای بهبود تعامل با مشتریان درون شعب
انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :
در حالی که موسسات مالی بیشتر و بیشتر خودشان را با بازارهای دیجیتالی سازگار میکنند، بسیاری از شرکتها هم از تخصص ارائهدهندگان فناوری بهره میبرند تا بتوانند نیازهای مشتریان خوره فناوری خود را بهتر و بیشتر برطرف کنند. بانک اچاسبیسی یکی از اولین جاهایی بود که با استفاده از ربات شبه انسانی اجتماعی خود به […]
نوشته «استفاده بانک HSBC از ساعتهای هوشمند برای بهبود تعامل با مشتریان درون شعب» اولین بار در «راه پرداخت» منتشر شد.
______________________________
ادامه در منبع : https://way2pay.ir/121805